vuk74 0 Posted March 20, 2013 Jos uvek bez problema! 2500 km! Quote Share this post Link to post Share on other sites
vave 0 Posted May 20, 2013 http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=38441&page=6 Pročitajte moj post Quote Share this post Link to post Share on other sites
djsami 0 Posted May 23, 2013 Ljudi imam problem.Naime kad ujutru upalim auto nece da mi prima gas dok je hladan i hoce ponekad da se ugasi jer mu padnu obrtaji...e sad ima ugradjen sekvent plin i na plinu nemam problema....yanci problem se javlja samo kad je auto hladan kad se zagreje do radne temperature radi bez problema...skoro sam cstio leptir gasa...Sta moze bit u pitanju?U pitanju je stilo 1.6 16 v. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3688 Posted May 23, 2013 Dizne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
djsami 0 Posted May 23, 2013 neko mi je pricao da moze biti potenciometar leptir gasa...mislim da mi je tako rekao... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3688 Posted May 23, 2013 Mozda ali ce pre biti da su dizne. Dijagnostikovati rad ubrizgavanja, posebno kad je hladan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
djsami 0 Posted May 23, 2013 a da i cesto mi javlja gresku na motoru i nekad se lampica sama ugasi a nekad ne i kad odem na dijagnostiku pise senzor atmosferskog pritiska... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3688 Posted May 23, 2013 To je MAP senzor. Odakle si? Imam ja novi senzor. Javi se ako si zainteresovan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksandar88 0 Posted July 7, 2013 (edited) koliko sam citao izgleda da se problem resava sa busenjem te rupice na leptiru.Ja imam problem radi sve fino auto na leru i sve ok ali na primer dok stoji auto hocu da dam gas da cujem zvuk na auspuhu i dam gas na 5 6 7 hiljada obrtaja i kad pustim gas neugasi se auto ali padne na 500 obrtaja kao da se ugusi nekad se ugasi ali samo kada to radim na velike obrtaje i kada pustim gas to se desava?Sta vi mislite u cemu je problem?Mozda je i problem do tog senzora koji regulise taj leptir. Edited July 7, 2013 by aleksandar88 Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted July 7, 2013 Ciscenje klapne gasa. Jesi pokusao to prvo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksandar88 0 Posted July 7, 2013 (edited) NIsam jos nista probavao hteo sam prvo da se raspitam na forumu znaci klapna da se cisti ?? klinerom ili da se skindem i ocistim lepo ??pa usput i leptir gasa.Auto vuce kao lud sve je ok i kad menjam brzine itd kad stajem na semafor sve sve je ok osim toga kada stisnem gas u leru padnu obrtaji i hoce da se ugasi a hocu da turiram kola da cujem taj zvuk. Edited July 7, 2013 by aleksandar88 Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted July 8, 2013 To ti je to. Ili skidanje ili cleanerom. Mislim da nesa napisao gas na 3000rpms dok ti ili neko drugi sprica. Nadji temu u vezi toga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted July 8, 2013 a hocu da turiram kola da cujem taj zvuk. Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksandar88 0 Posted July 8, 2013 pa da hocu da ga przim malo da ga gasiram al kad pustim gas hoce da se ugasi kao padnu obrtaji ok onda cu da spricam bolje nego da skidam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3688 Posted July 8, 2013 Kalibriraj to ponovo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milansusnjar81@gmail.com 0 Posted September 5, 2013 (edited) pozdrav svima Pre neki dan upali mi na Stilu 1.6 engine fault i krenem dalje, ali auto nece da vuce. Stanem, ugasim ga, upalim ponovo, sve ok, ide kao lud. Odem na dijagnostiku, covek mi rece da ima na pedali gasa potenciometar, da je on problem. Kaze ili je zaprljan, treba ga ocistiti i spricati kontakt sprejom. Edited September 5, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted September 5, 2013 Resio skidanje klapne gasa, ciscenjem i pregledom. Sve odprilike ako ne znas ovde u BG kosta 2000dinerosa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted September 5, 2013 Ja imam isti problem samo sa bravom jtd i dijagnostika pokazuje isto. Imas kod papucice gasa taj senzor polozaja.. drive by wire i te fore jbg... Quote Share this post Link to post Share on other sites
milansusnjar81@gmail.com 0 Posted September 5, 2013 Cao svima.Evo jedna pomoc u vezi sa klapnom gasa.Klapnu treba ponekad i update-ovati preko dijagnostike naravno u servisu. Ukoliko to iz nekog razloga ne uspe resetovanje se vrsi na sledeci nacin:Upalite auto, date gas do 5500 obrtaja i zadrzite 4-5 sekundi. Ponovite to drugi put i kad ponovite treci put klapna je resetovana. To je u slucaju da je mehanicki deo klapne ispravan. Ja vozim stila 1.6 16v i tako sam resio problem kod variranja ler gasa i kad vam na displeju napise "engine fault".jel sva tri puta moras da gasis i palis auto ili ga jednom upalis i tri puta na 5500 Quote Share this post Link to post Share on other sites
boris pacavra 0 Posted October 13, 2013 pozdrav svima...imam fiat stila 1.6 16 v ben-plin i desava mi se da nece da primi gas i nece da ide preko 3000 obrtaja ...mjenjao klapnu i opet isto...jel ima neko neki savjet sta da radim Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3688 Posted October 14, 2013 Koje greške još prijavljuje ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ognjenknn 0 Posted November 1, 2013 (edited) Pozdrav svima. Imao sam i ja problem sa klapnom gasa (Stilo 1.6 16V benzin-gas 2005. godiste). Problem je bio takav da se auto gasio, i to kad mu se doda vrlo malo gasa, tek da dodje na 1100 obrtaja i kad pustim gas, zavariraju obrtaji i ugasi se. Isto se desavalo i na benzinu i na plinu. Posto mi je par majstora reklo da se verovatno mora menjati klapna (a cistili su je i resetovali vise puta bezuspesno), citajuci postove, odlucih da probam sam resiti problem, Skinuo sam prvo klemu sa akumulotora, konektor sa klapne i skinuo samu klapnu. Zatim sam skinuo onaj opsivni lim sa klapne i crni plasticni deo. Na plastici, u delu gde naleze osovina sa zupcanika ima okrugli lim koji ispod koga je potenciometar. Taj lim nisam imao m**a skinuti, jer ne znam da li bi ga mogao kasnije vratiti na mesto kako je bio. Onda sam uzeo kontakt sprej i bukvalno natopio potenciometar. Zatim sam onako natopljenog prstom pokretao potenciometar od pocetka do kraja vice puta. Prosuo kontakt sprej i to ponovio jos dva puta. Obrisao i osusio i sklopio klapnu. Vratio sve na auto i evo ga sad radi kako treba. Obrtaje drzi, ne varira, a kd dam gas i pustim, padnu brzo do 1000 i onda se lagano spuste na crticu ispod. A da, nije mi trebao reset klapne. Citava operacija pola sata. Edited November 1, 2013 by ogiNS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragan G 0 Posted November 2, 2013 (edited) Imam cudnu pojavu sa gasom, kada oduzmem gas a idem nizbrdo, u pocetku motor koci kao sto bi trebalo ali kako obrtaji rastu, normalno jer se krecem nizbrdo, dogodi se na jednom odredjenom broju obrtaja prelaz kao da zgazim na papucicu gasa i posle opet nastavi normalno kao da je pustena papucica gasa.Ako ste me razumeli, kad kocim motorom, ponasa se normalno do jednog momenta kad se desi kao da motor povuce i opet nastavi da koci. Ima li neko iskustva sa ovom pojavom? Edited November 2, 2013 by Dragan G Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3688 Posted November 2, 2013 Zeza te TP senzor ili neka dizna popusti pa napuni ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragan G 0 Posted November 4, 2013 (edited) Verovatno je taj senzor pozicije leptira. Mislis da ima prekid na odredjenom polozaju posto neverujem da je dizna jer se dogadja uvek samo na kad dostigne odredjeni broj obrtaja?Mogu li da ga skinem i proverim na odpornost da liima prekida? Edited November 4, 2013 by Dragan G Quote Share this post Link to post Share on other sites