Jump to content
FAS Goran

vuk74

Members
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

About vuk74

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 10/23/1974

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Serbia ,Kruševac
  • Interests
    Elektronika, računari, i sve ostalo vezano za elektriku

Previous Fields

  • Garage
    Stilo 1.6 16V 2002,kangoo 2007,mondeo 1996, golf1979, Z-101 1982 u voznom stanju

Recent Profile Visitors

1218 profile views
  1. Da li je neko imao problem sa stvarnim pregrevanjem motora na stilu 1.6 desava se da prokljuca posle dvadesetak minuta voznje, oba brzine ventilatora rade normalno sistem odzracen. I desava se da u trenutku kada se pregreje kada ugasim motor posle toga tesko vergla, a kada se malo prohladi vergla normalno? Ako problem nije za ovu temu molim da me neko uputi na pravu temu.
  2. Ovoga puta na klapni su na zupcaniku u obliku polumeseca pukla dva zubica u delu gde stoji kada je na leru, to se desilo u radu pa je auto otisao u safe mod, ukratko konacno sam i ja morao zameniti klapnu, kupio je od nekog tipa iz Indjije za 50e. I za sada je sve ok. Naravno odradjena je adaptacija.
  3. Samo da se javim stilo je jos uvek u mom vlasnistvu, od intervencije na klapni presao preko 60k km tako da sam sada na 190000 i dalje bez problema sundjer promenjen posle nekih 30k .
  4. Samo da se javim, posle dve godine stilic je jos kod mene ,i od onog rasturanja klapne gasa vise je nisam nikada cistio niti menjao , auto je od tada presao 50 i jos malo kusur hiljada,nikakavih problema nije bilo dva odlaska na more u Grcku cak i jedna voznja od 1500 km maltene bez zaustavjanja, pod punim optrecenjem i kilmom bez ikakvih problema. Jedino je pre par meseci upalio gresku za lamdu iza katalizatora, ali jeprobel bio u kablu otkinuo se. Pozdrav svima.
  5. ok hvala Zvao majstora, kaze da je on skratio nove ventile na meru , ali su stari bili previse skraceni.
  6. Pitanje Da li je neko prilikom servisa glave motora naisao na skracene ventile, naime pre par dana mi je na stilu 1,6 16v napukao zupcasti kais, nesto je upalo izmedju remenice i dekla radilice ostetilo dekli, ventile itd... prilikom obrade glave majstor je primetio da su vrhovi ventila skraceni svih 16(strana koja ulazi u hidro podizac) da lije neko naisao na slicnu stvar. Ja sam kupio standardne ventile, i oni su namontirani, sutra idu zavrsni radovi na montazi pa me zanima da lije to ok? Da znam pre paljenja motora.
  7. Pitanje Da li je neko prilikom servisa glave motora naisao na skracene ventile, naime pre par dana mi je na stilu 1,6 16v napukao zupcasti kais, nesto je upalo izmedju remenice i dekla radilice ostetilo dekli, ventile itd... prilikom obrade glave majstor je primetio da su vrhovi ventila skraceni svih 16 (strana koja ulazi u hidro podizac). Da li je neko naisao na slicnu stvar. Ja sam kupio standardne ventile, i oni su namontirani, sutra idu zavrsni radovi na montazi pa me zanima da lije to ok? Da znam pre paljenja motora.
  8. mozes probati, meni je pomoglo, ali i ja sam to toga dosao sasvim slucajno skoro 2 meseca sam prvo isao od majstora do majstora i na kraju sam tek resio da uzmem stvar u svoje ruke, imas li neku gresku na bordu, meni je prijavljivao engine fault, a na dijagnostici p0105 map senzor invalid signal, posle busenja sam odradio brisanje gresaka i ponovio proceduru samoucenja leptira gasa i map senzora, i od tada nema ni greske niti trokiranja u leru. pozdrav!
  9. kod mene je i dalje ok, al nikako nemam vremena niti da pogledam sta se desava ni kako to sada izgleda kilometraza koju sam presao je solidna, oko 1500 km
  10. NItro nikako!!!! U njoj imas vise delova koje ce nitro rastopiti. Pogledaj temu iz mog predhodnog posta pa ces videti sta sve imas u klapni. Kako si cistio?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...