Jump to content
FAS Goran

Pauncbr

Members
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

About Pauncbr

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd
  • Interests
    1,6 16v 2002god.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Identican problem imam i ja,kada je hladan trokira,nece da primi gas,dam mu gas a on se ugasi,resim problem postepenim dodavanjem gasa i posle 2 min auto se normalno ponasa... Auto je bio na par dijagnostika (cak i originalnoj) i nijedna nista nije videla,tj jedna je videla da ima visak goriva,provereno je zupcenje,dizne,bobine (stavljane druge) ,pritisak goriva,cak sam i lamda sonde menjao (doduse nemam potvrdu da su te sa kojima sam probao bile ispravne), menjao svecice, jedan majstor za elektroniku mi je komjuter otvarao i nesto cackao (valjda ga premapirao) medjutim i dalje isto,ostaje mi jos da probam sa drugim kompjuterom i drugim leptirom gasa,ako nije ni to onda da ga je_ _m!! A da,jedan tip ga je stavio na 2,3 dijagnostike i rekao da je primetio da kompjuter ocitava da je temperatura goriva -40 stepeni celzijusa,sto znaci da ima neki senzor koji to cita,zna li neko gde se on nalazi!?? Koliko ja shvatam definitivno je problem visak goriva koji kada motor nije zagrejan dovodi do navedenog problema,kada se motor ugreje ima bolje sagorevanje i taj visag goriva se i ne primecuje,doduse verovatno se i sauh skine... Primetio sam jos jednu stvar,cak i kada auto pocne kao normalno da prima gas,dok ga vozim na recimo 2000 ili mozda cak i 3000 obrtaja i pustim gas na sekundu,dve u trenutku kada dam gas stucne i pukne na auspuhu sto definitivno znaci da je sagorevanje problem!
  2. Drugari zaboravio sam da kazem da vas obavestim da sam vrlo jeftino resio problem sa svojim stilom, pricam o problemu sa slabim odzivom na gas do 2000 obrtaja pa cak i malo vise... Jednostavno sam skinuo katalizator i auto ide bolje sigurno za 30 posto, najvise se primeti na malim obrtajima, skinuo sam ga pre mesec ipo dana i presao oko 2000 km ne pali nikakvu gresku, da odmah razuverim i vas strah od toga jer bas zbog toga nisam smeo da se usudim godinu dana ni ja.... ---------------- A jesi li palio auto bez leptira? Ako jesi tu si kiksirao i sada treba obrisati gresku,probaj 3 puta da das kontakt po 4 sekunde i cetvrti put ga upali!
  3. Uuufff momci i ja ima isti problem,od 800 obrtaja na koliko je ler gas do nekih 1300,1400 auto vuce kao trabant,a od 1400 obrtaja vec pokazuje zube.... Menjao sam svecice,sipao aditive za dizne,cistio leptir gasa ali bas nista nisam dobio!!!
  4. Problem je bio u leptiru gasa na usisu.....busnuo sam jednu rupicu 1mm na samom leptiru i tako resio problem...
  5. Inace vrlo lako sam resio ovaj problem...skinuo sam leptir,busnuo na njemu rupicu precnika 1mm i sada je taj prvi gas kao i kod svih ostalih kola!!!
  6. Meni recimo auto nema snagu na malim obrtajima,cesto ume i da se ugasi kada krecem na uzbrdici,pa ga ja varam kad god krecem tako sto ga kao malo turiram naravno na malim obrtajima....da li je moguce da je to zbog leptira gasa?
  7. Branko i ja sam skinuo tu foliju jos pre 2 meseca,ubio se ispitivajuci zumerom,pomalo se razumem u elektroniku ali nisam uspeo nista da uradim.. I ja mislim je to brdo mikro prekidaca ili tastera,mada me malo buni ona elektronika koje ima mnogo,ne mislim na na mikro prekidace vec onu elektroniku u onoj kockici! Jesi li nesto uspeo sa ovom shemom? Probacu i ja cim nadjem malo vremena pa ko uspe prvi neka javi.. Mislim da ti simulatori nisu nista drugo nego gomila otpornika i da se po jednoj od one tri zice vraca odredjeni napon ka centrali airbega,treba naci po kojoj zici i koji napon i problem je resen!!! EDIT: Inace ja sa ovih shema nista ne vidim...
  8. Hvala momci,posebno tebi nesho! Ne sumnjam da cu za jako kratko vreme javiti ponovo,pa vozim STILA
  9. Vrlo detaljno si sve pojasnio i hvala ti na tome,znaci svaki stilo 1,6 se ponasa bas ovako!? Kada kreces jednostavno kreces sa malo vecim gasom kako putnci ne bi trzali galavom i OSTETILI SOFERKU Upravo tako od 2000 obrtaja to je drugi auto,tek tada pokazuje zube! To je razlog zasto vozim motor od 900 kubika a ne od 600,dok ljudi ne probaju jaci motor 600 im je ubica,zapravo to i jeste samo sto mu fali snage do 5000 obrtaja,na 1000 kubika nemas taj problem.... Objasnjenje mog problema je da ustvari vozim stila od 600 kuba
  10. Hvala ti nesho na brzom odg ali ne bih rekao da je to problem iz razloga sto mi ler gas ne varira kao u navedenim problemima sa tema koje si mi dao! Znaci ler gas mi ne varira,auto se ne gasi,samo jednostavno kao da nema snagu dok nedodje na 2000obrtaja... inace menjao sam svecice danas i nije ni to,a taj leptir sam cistio pre nekih mesec dana jer je i meni neravnomerno radio na leru!
  11. Naime kada krecem moram da ga varam sa malo vecim gasom (recimo skoro 2000 obrtaja) kako ne bi stucnuo i kada god vozim ispod 1500obrtaja i dam gas dok ne dodjem do 2000 obrtaja auto slabo ubrzava... Zna li neko sta bi moglo biti?!
  12. @Bocca Upravo toga sam se i plasio Hvala u svakom slucaju!
  13. Da ali to je opcija da se radio upali i ugasi kada ti upalis ili ugasis auto....a ja hocu da ugasim opciju da se radio gasi posle 20 min kada mi je ugasen auto...
  14. Momci,zna li neko kako da ugasim onu opciju da se radio gasi posle 20min??!! U pitanju je stilo!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...