Jump to content
FAS Euroauto Goran

chiki

Members
  • Content Count

    389
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About chiki

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Alfa Romeo 159 1750 TBI 200, Citroen C3 1.4 GNV

Recent Profile Visitors

6710 profile views
  1. Da li neko ima iskustva sa punjenjem metana u kucnim uslovima preko kompresora povezanog za gasni prikljucak u kuci? Nacuo sam oko toga nesto ali nisam siguran da li to zaista neko radi i da li je legalno. Znam samo da su ti kompresori manje snage i samim tim punjenje traje duze i verovatno se manje napuni. Uz to valjda nemaju neki filter pa gas koji se sipa nije toliko cist kao na pumpi itd
  2. Zdravo, gledam neku Deltu u inostranstvu i imam isti kod aktuatora MultiiAira u ePeru. Jer to zaista znači da je automobil isporučen sa tom oznakom aktuatora iz fabrike tj da li moram da cimam drugara da ide da proverava na licu mesta?
  3. Gledam da promenim drugi auto i da uzmem 500L benzinac i naišao sam na jedan na oglasu sa 1.4 T-Jet motorom od 120ks. Pretpostavljam da je to isti motor koji sam vozio u Bravu 2009. godište i bilo je odično iskustvo. Vidim da nisu česti u oglasim pa predpostavljam da se to slabo kupovalo. Da li se isplati čekati tako nešto. Što se tiče cena, piše da će ove godine napraviti oko 7 000 000 manje vozila zbog nedostatka čipova a već sledeće godine oko 1 500 000. 2024. se očekuje ozbiljniji oporavak pa će se smanjiti pritisak na kupovnoj strani polovnjaka. Videćemo...
  4. @Danilo1 Jel taj V&B servis nekad bio na Bezanijskoj kosi blizu Eco pumpe?
  5. Lampica na samom dugmetu mora biti upaljena. Lampica desno se upali ako postoji greška ili ako nema metana.
  6. Imam sa fabričkom ugradnjom. A znam i neke dobre majstore.
  7. Možeš da uradiš atest u Pane AG na Ledinama. Sent from my SM-G975F using Tapatalk
  8. Da malo osvežim temu. Imao sam problem sa jednom diznom (Citroen C3 1.4 GNV) i kod majstora u Rakovici sam je zamenio i sada auto radi mnogo bolje. Na autoputu pri brzini max 125km/h (oko 3600 obrtaja) auto je uspeo da pređe 170km sa jednim rezervoarom. To je oko 6.5 kg u ovim vremenskim uslovima. Sipao sam tri pumpe i rezultat je bio slican of 6 do 6.5 kg, 160 do 170 km. U gradu predjemo oko 120km sa jednom rezervoarom. Meni prvo upali na benzin i posle minut do dva prebaci na metan. Nisam dosad imao bilo kakvih problema osim te dizne. Ovo je fabricka instalacija tako da mislim da je sad to sve jeftinije u odnosu na pre par godina. Zaista sam zadovoljan kako radi. Oseti se mali pad snage. Pre par nedelja sam video coveka sa ugradjenim TNG i CNG u istom autu
  9. Kryogas otvorio pumpu za metan u Indjiji, u ulici Save Kovačevića bb, blizu železničke stanice odnosno izlazaka iz Indjije. Radno vreme od 6-22 osim nedeljom.
  10. Gledao sam svojevremeno Deltu 1.8TB sa automatskim menjacem od 6 brzina i opcijama rucnog menjanja, papucicama iza volana itd. Na zalost ili na srecu nisam uspeo da je kupim. Na srecu jer posle naisao na Alfu 159 1.8TB a to mi je oduvek bila velika zelja. Delta mi se i dalje mnogo svidja ali ono sto je vazno da spomenem je da sam tad istrazivao oko tog automatskom menjaca. Dosao sam do majstora u nekom Mokrom Lugu koji mi je objasnio da se taj menjac pravi u istoj fabrici gde i DSG i da se vozi jos u Peugeot/Citroen vozilima i jos negde tako da je poznat majstorima. Rekao je da preventivni servis, otvaranje, zamena potrosnih delova, ulja itd kosta oko 200 EUR i ako se radi na vreme, menjac moze da izgura 150.000 km. Voleo bi da imam taj menjac u Alfi posto su u gradu bez premca. Sve je vise automobila u Srbiji sa automatskim menjacima. Sustina je da se kupi auto do 150.000 km, da se uradi taj neki preventivni servis i nema zime.
  11. Zdravo, jel ima neko ideju o ceni kucnog kompresora? sa 36->92 dinara
  12. Rekoh ajde da istrazim do kraja pa da nema nedoumica. Nije reklama ali Bojan iz gore spomenute firme je bas poslovan i obavesten. Trosak atesta i sertifikata o bezbednosti vozila je sledeci: 19800 din koji ukljucuju 1000 din za administraciju - uslugu pripreme papira Pri pregledu vozila mora se prici bocama pa se kod ovog auta doplacuje 3000 dinara kako bi se skinule oplate i napravio pregled boca. Ako uz automobile ne dolazi COC (Izjava o saobraznosti), placa se jos 2800 din AMS i 25 EUR u dinarima Fiatu za istu. U najgorem slucaju 28600 RSD. Sve traje oko 2 sata. Atest se radi cetvrtkom pa se mora najaviti. Pitanje vezano za odrzavanja fabricke instalacije. Koliko su dostupni rezervni delovi: dizne, isparivac, senzori, elektro ventil, eventualno upravljacka jedinica ? Jel se to kupuje iskljucivo preko Fiat-a ili ima i drugih opcija?
  13. Evo par informacija od AMSS. Razlika izmedju uvoza automobila na benzin/dizel i metan se ogleda u sledecem: 1) Potrebno je traziti potvrdu od zvanicnog uvoznika da je u odgovarajuci model automobila ugradjen metan - u ovom slucaju FCA Srbija KG. 2) Kod Pane AG, Surcin se moze uraditi provera odnosno atest automobila na metan pri uvozu. Cena je 10000 RSD. Ovaj atest vazi 4 godine. Ostalo ostaje isto.
  14. Jel mozes da okacis sliku? Da li neko zna kakav je proces uvoza npr Fiat Punto Natural Power tj automobila sa fabricki ugradjenom instalacijom za metan? Da li ce agencija za bezbednost saobracaja proveravati instalaciju i zahtevati nekakav atest? Hvala

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...