Jump to content
FAS Goran

chiki

Members
  • Content Count

    394
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About chiki

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Alfa Romeo 159 1750 TBI 200, Citroen C3 1.4 GNV

Recent Profile Visitors

7151 profile views
  1. Jel ima neko podatak koliko trosi Fiat 500L 0.9 105KS ?
  2. Moje iskustvo sa Bravo 1.4Tjet je bilo odlicno. Prodao sam ga jer nije bilo mesta za starije dete nazaad a ja odguram sediste do kraja. 30ak hiljada nista nisam radio osim redovnog servisa. Prodao sam ga coveku koji me zvao posle 1.5 godinu i pitao da li imam opciju da uvezem isti auto iz CH (kao i ovaj moj). Presao je sa njim 30000km i samo je ocistio svecice koje sam ja menjao
  3. Na koliko obrataja ti radi motor pri 140km/h na autoputu? Kako si generalno zadovoljan autom? Koliko cesto se rade servisi itd?
  4. Boca je od 200 do 300 EUR. Plus mozda mozes naci polovnu od nekog havarisanog. Realno, da li zaista takva boca uopste treba da ima rok trajanja? Razumem za ventil .
  5. Jesi resio problem?
  6. Da li neko ima iskustva sa punjenjem metana u kucnim uslovima preko kompresora povezanog za gasni prikljucak u kuci? Nacuo sam oko toga nesto ali nisam siguran da li to zaista neko radi i da li je legalno. Znam samo da su ti kompresori manje snage i samim tim punjenje traje duze i verovatno se manje napuni. Uz to valjda nemaju neki filter pa gas koji se sipa nije toliko cist kao na pumpi itd
  7. Zdravo, gledam neku Deltu u inostranstvu i imam isti kod aktuatora MultiiAira u ePeru. Jer to zaista znači da je automobil isporučen sa tom oznakom aktuatora iz fabrike tj da li moram da cimam drugara da ide da proverava na licu mesta?
  8. Gledam da promenim drugi auto i da uzmem 500L benzinac i naišao sam na jedan na oglasu sa 1.4 T-Jet motorom od 120ks. Pretpostavljam da je to isti motor koji sam vozio u Bravu 2009. godište i bilo je odično iskustvo. Vidim da nisu česti u oglasim pa predpostavljam da se to slabo kupovalo. Da li se isplati čekati tako nešto. Što se tiče cena, piše da će ove godine napraviti oko 7 000 000 manje vozila zbog nedostatka čipova a već sledeće godine oko 1 500 000. 2024. se očekuje ozbiljniji oporavak pa će se smanjiti pritisak na kupovnoj strani polovnjaka. Videćemo...
  9. @Danilo1 Jel taj V&B servis nekad bio na Bezanijskoj kosi blizu Eco pumpe?
  10. Lampica na samom dugmetu mora biti upaljena. Lampica desno se upali ako postoji greška ili ako nema metana.
  11. Imam sa fabričkom ugradnjom. A znam i neke dobre majstore.
  12. Možeš da uradiš atest u Pane AG na Ledinama. Sent from my SM-G975F using Tapatalk
  13. Da malo osvežim temu. Imao sam problem sa jednom diznom (Citroen C3 1.4 GNV) i kod majstora u Rakovici sam je zamenio i sada auto radi mnogo bolje. Na autoputu pri brzini max 125km/h (oko 3600 obrtaja) auto je uspeo da pređe 170km sa jednim rezervoarom. To je oko 6.5 kg u ovim vremenskim uslovima. Sipao sam tri pumpe i rezultat je bio slican of 6 do 6.5 kg, 160 do 170 km. U gradu predjemo oko 120km sa jednom rezervoarom. Meni prvo upali na benzin i posle minut do dva prebaci na metan. Nisam dosad imao bilo kakvih problema osim te dizne. Ovo je fabricka instalacija tako da mislim da je sad to sve jeftinije u odnosu na pre par godina. Zaista sam zadovoljan kako radi. Oseti se mali pad snage. Pre par nedelja sam video coveka sa ugradjenim TNG i CNG u istom autu
  14. Kryogas otvorio pumpu za metan u Indjiji, u ulici Save Kovačevića bb, blizu železničke stanice odnosno izlazaka iz Indjije. Radno vreme od 6-22 osim nedeljom.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...