Jump to content
FAS Goran

ACO JTD

Members
  • Content Count

    38
  • Joined

  • Last visited

About ACO JTD

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja vozim tako ima 5 godina. Bio kod majstora, bio u ovlaštenom, uvijek sve uredu, mada sumnjam na kvačilo jer je potvrdo ali ne ide na gore. I sve te simptome koje si opisao imam isto, i čuje se u kabini u visini suvozača naprijed.
  2. To i meni očitava, nisam našao rješenje. Ček engine se upali jednom u tri mjeseca pa se sam ugasi.
  3. Pravo da ti kažem ne znam ali mi je majstor tako rekao i ja to tako vozim.
  4. Nosač motora. To se na mom Fiatu čuje ima odavno. Samo vozi i uživaj.
  5. Nema tu tragedije. Послато са Mi A2 помоћу Тапатока
  6. Da. Послато са Mi A2 помоћу Тапатока
  7. Simptome koje čovjek opisuje imao sam na svom 500l. Nije mogao preko 3000 rpm, na 2500 trubi nešto u motoru i nema snage, ako vozim uzbrdo kako raste opterećenje tako počinje da trubi i naglo gubi snagu, prebacivanje u niži stepen prenosa ne daje povećanje brzine kretanja. Odem u ovlašteni servis, dijagnostika očitala blow-off, zamjenio i sad je kao raketa. Послато са Mi A2 помоћу Тапатока
  8. Rasteretni ventil turba. Pretpostavljam da je turbo motor. Послато са Mi A2 помоћу Тапатока
  9. Isti problem imao. Blow-off valve. Kad ga zamjeniš ima da leti. Послато са Mi A2 помоћу Тапатока
  10. Novo tražim. Zvao sam jednu firmu u Zemunu ali mi ne mogu dostaviti pa se sad snalazim.
  11. Potreban hladnjak ulja za 1,4 TJet, 88 kw zajedno sa gumicama. Broj rezervnog dijela u naslovu.
  12. U ponedeljak će skinuti hladnjak ulja pa ga ispitati. Samo je problem što nema dijelova.
  13. Nema. Svo ulje iz kartera izgura u posudu tečnosti za hlađenje.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...