Jump to content
FAS Euroauto Goran

SavaN

Members
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

About SavaN

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Cini mi se da u ovoj temi, svi kazemo nesto prilicno isto: 1. najjeftiniji je plin - dugorocno / mana je nekada skupa ugradnja, moguci problemi i zezanje 2. posle toga dizel dolazi u obzir / mane poznate odrzavanje, plus potencijalno i dalje skupi kvarovi zavisi od modela do modela 3. turbobenzinci su opcija / mane isto tako dizelski sklopovi, turbine i slicno 4. "obicni" benzinci / mane trose nekada ko djavo, ali su sto se tice odrzavanja i potencijalnih problema, pa cak i kod polovnjaka sigurnosti oko predjene km najsigurniji Gore se pominjalo da ima tvrdnji da Fiat 500 L sa 1.4 benzinskim motorom trosi ispod 7 litara u gradu, jako lepo zvuci, ali realno ja u to sumnjam, prosto nije to lak auto da bi tako malo trosio, osam litara, pa i 8.5 mi izgleda znatno realnije. Sto je takodje ok, ako uzmemo da na ove dane i neki dizel 1.9 koji se zatekne u gradskoj guzvi nece potrositi ispod 7.5 litara. Potrosnju turbobenzinaca ne zna, jer su iskustva vlasnika oprecna, ocigledno dosta kod njih zavisi i od stila voznje, naravno kao i kod klasicnog ili pogona na dizel, ali ovde izgleda jos presudnije kod T benzinaca.
  2. @Branislav Da li znas koliko je turbo u takvim motorima pouzdan, i druge da kazem dizelaske komponente, koje sada imaju i t jet benzinci? Hvala na odgovoru
  3. @knezevic76 pretpostavljam da takvu potrosnju imas jer vozis ili neki malolitrazni hdi ili dci? Jedino su oni tako stedljivi dizelasi, da bas tako malo trose, ili nekog aurisa sa 1.4 dizelom? Ja sam pre neki dan bas ovde pokrenuo temu u vezi sa turbo benzincima, realnom potrosnjom, a bas zbog tih nedoumica da li ovi benzinci mogu biti zamena klasicnim benzincima i plinu. Ipak, ako se neko ne odluci za plin benzin, ispada da jedina preostala verijanta ekonomicna jeste dizel i to tako neki dizel od pomenutih, koji zaista i u gradu mizerno trosi. Benzinac je najsigurnija kupovina, klasican benzinac, ali mu je potrosnja opet losa strana. Najidealniji bi bio benzinac koji malo trosi, ali takvog nema. Ili barem ja ne znam za njega kad kazem malo, do 7 u gradu, i ne vise od 6 na otvorenom putu i vecim brzinama.
  4. Super @Branislav Lepo je cuti zivo iskustvo. Reci mi u kom modelu vozis ovaj motor? Bravo, Delta ili? I koliko trosi, realne potrosnje grad, magistrala, autoput? Bio bih zahvalan na odgovoru. Citao sam dosta o potrosnji, ali prilicno su tvrdnje ljudi oprecne, ono sto mi se cini, ako se ne divlja, da kao sto kazes ovaj T Jet, po sadasnjim cenama, moze biti isplativiji nego neki dizel.
  5. Hej ljudi, hvala na odgovorima, uputima, savetima. Bio sam u frci pa tek sada vidim sve komente i poruke. Elem, izgleda je 1.4 t jet resenje, kao i 1.4 opelovi benzinski turbaci (Meriva B, Astra J), koji su se, prema nekim iskustvima i pisanijama na netu, dobro pokazali. Citajuci i strane forume, definitivno oko TSI motora su polemike zive, da li je dobar ili los, neki ga dizu u nebesa, a neki pominju sve pomenute probleme sa lancem itd. Tako da da se ne bismo zezali, najbolje preskociti TSI. Iovako, kod Vagena, sem 1.9 tdi motora od 105 ks, svi drugi su misticni, neki se kunu u onaj 2.0 dizel, nekima je sve pare popio, tako i sa ovim TSI izgleda.... Hvala jos jednom...
  6. Hvala Ivane na ovako super opsirnom odgovoru zaista! A ovi TSI motori, valja li to cemu, vidim ima jako lepih VW primeraka sa tim motorom, od ono Pola, Leona itd. A zanimljivo mi deluje i Astra J sa isto tim turbak benzincem. Znas li sta o tim motorima?
  7. Dragi forumaši, gledamo drugar i ja ove benzince T tipa kako ih mi zovemo, i lupamo glavu sta tu valja, jer smo dibidus na tu temu. A i ono sto citamo, bolje da ne citamo, jer svasta pise Mi smo uvek varili dizelase, jtd i mjtd tipa, eventualno neki hdi, a sad u zadnje vreme ispada da neki dizel oko dve hiljade kubika gotovo maltene pa isto trosi u gradu ko ovi benzinjeri, tu negde na otvorenoj cesti, a nekako benzinci dolaze sa manjom km ovde i nemaju tih nekih potencijalnih problema, misli se obicno, pa se drugar zapalio, a i mene nagovara, da pazarimo neki taj turbo benzinac. Ono sto nam upada u oko su 1.4 T jet naravno iz IT garde i to u modelima Lancia Delta, kao i Bravo, naravski, ali nudi se i 1.2 Tsi u Seat Leon modelu recimo, koji je varijanta Golfa, kao i 1.4 Tce u Renault Megane ili Senic varijanti, pa tu je i Astra sa istim takvim motorima (J). To je ono makar sto se uvozi, jer ponuda ovih varijanti motora jos uvek nije ni priblizna klasicnim benzincima, da ne govorim dizelasima, kod nas. Koliko ta cuda stvarno trose, je l ima nekog iskustva iz prve ili druge ruke? Koliko je pouzdano uzeti takav polovnjak, do nekih 150 +- predjenih kilometara. Da li su te turbine sklone raspadanju i kod kojih modela i koji je od ovih motora objektivno ok izbor, u smislu odrzavanja, potrosnje, neke pouzdanosti, cene nabavke itd. Modeli o kojima govorimo su 2009 + godiste. Na forumu jesmo naisli na povremene price o ovim modelima, ne svim, pre svega Tjet motorima, medjutim i tu je sve bilo mestimicno, sa jako slabim iskustvima u odnosu na dizelase, i od pre nekog vremena. Takodje, nisu direktno uporedjivani TJet sa TSI, odnosno, TCE motorima u smislu sada vec nekog vremena koje je proslo, koliko vec verovatno ima i vise iskustva s njima. Eto, nadam se da nije problem sto pokrecem ovu temu, drugar ce svakako pazariti, nije clan foruma, a ja sam pomislio da mozda ne bi bilo zgoreg cuti neku pametnu rec ovde, jer je uvek i bilo. Hvala na paznji. Pozdrav svima!
  8. Da lik je ubo ciljnu grupu, to je definitivno. On je ono vidovita Zorka u svetu automobila ili ne znam Kleopatra daj pare mesetar. S tim da, iako o kolima lupeta definitivno, vidi se da zna nesto ipak o Search Engine optimizaciji tekstova, odnonso sajta. Posto sam i sam iz te oblasti, primecujem da mu to ili neko radi ili mozda i sam to cini, ne znam, ali ono sto znam da 'gadja' kljucne reci dobro, kako primarne, tako i takozvane sekundardne i 'longtail key words'. I sami ste primetili da uvek izlazi u pretrazi u samom vrhu ili u vrhu, tako da kupi i najveci broj klikova i poseta. A za lakoverne, pogotovo danas kada svi kupujemo polovnjake, sa xy kmh, dajuci i naprezuci se novcano, pa cak i na kredu, za ovog lika je to cist penal. Pogotovo kod onih koji, iako malobrojni, ne razmisljaju da on niti je majstor, niti ista ozbiljnije zna o kolima, nego prevodi opste informacije sa nekih ino sajtova i neka opsta mesta i floskule. Nazalost.
  9. Trebalo je praviti njegov razvoj, pljuvao je naime poslovicno italijane, a onda je covek sam kupio Alfu 156, naravno sa jtd motorom. Od tada jtd motorom u bilo kom motoru mu je najbolji. Sluzi se obiljem floskula, najcesce da su Japanci proverena i najbolja kupovina, i pise gomilu predrasuda. Otuda i gomila floskula, jer realno da predlozis Japanca kao resenje i kao pouzdan auto, ne mozes bas pogresiti Danas to radi recimo sa JTD motorom, jer realno i s njim ne mozes bas pogresiti. Ipak, ono sto je meni zanimljivo sajt mu je jako dobro optimizovan, i generise dobru posetu, cesto naime cak se vidi da pregleda koje su kljucne reci najtrazenije, tako da je on jedan od retkih pokusaja da se personalni auto blog unovci, sto je ok sa te neke "biznis strane". Generalno zanimljiva jedna pojava, koja ume da cak i izivcira nekad i opasno lupi.
  10. Update, nekome ce mozda znaciti, jer prakticno tema pocinje da generise iskustva o crossoverima za bilo kog kupca, probao sam jos jedno vozilo, u pitanju je bio Koleos, 2.0 dci, 150 konja, neko ga je ovde vec pomenuo. Nije 4 x 4, nego klasicni prednji 4x2, ali ne menja utisak da taj auto, a juce smo ga djirali komsa i ja dobrano, sasvim fino se snalazi i gde nije asfalt, naravno kao prva i dobra pomoc. Pre svega ima ok napadni ugao, i dovoljan klirens, i agilan je, taj motor je zapravo odlican. Iskreno, autoomobil, iako mi se spolja nesto ne svidja, je ostavio zapravo toliko utisak dobar na mene tokom voznje, i jako je potcenjen zapravo upravo zbog tog izgleda u tom segmentu. Probam sada sve sto mogu, ovaj je komsijin auto, pa sto da ne jer mi je covek ponudio test voznju. On je negde vise karavan, MPV, crossover, bez 4x4 pogona (ima i tu seriju sa 4x4), jer se laganije vozi od svih suv konkurenata zaista, cak i po gradu, a nije mali auto nikako. Naime, motor je s lancem, nema servisa u tom smislu, jako je pouzdan, sve sto su mogli da maznu od Nissana maznuli su u smislu nekog suv cross over kopiranja, unutrasnjost je mnogo bolje uradjena i od Dustera, miljama bolje od Suzukija Sedicija, ne izgleda kineski jeftino kao enterijer kod nesto starijih Japanaca, i bolje moram priznati i od QQ koji je znatno skuplji jer je bio znatno i popularniji diljem Evrope. Recimo, da je Koleos kao Libra u smislu da je Libra potcenjen auto sa jako kvalitetnom izvedbom unutrasnjosti, ali ipak potcenjen narocito kod nas Dakle, voznja cista desetka, udobnost cista desetka, jedino potrosnja je ipak primetnije vise nego kod nekog obicnog putnickog automobila. Pitao sam komsiju, koji ga vozi, on medjutim nije merodavan jer dobar deo vremena stiska taj auto, i stalno je u visokim obrtajima. Ali nekih gotovo 10 litara grad, oko 8 magistrala i tu oko 130 autoput je isto na nekih osam. Mislim da ova 4x2 varijanta moze da trosi i manje ako se nesto pazljivije vozi. Ako neko ima iskustva, mozda da napise nesto o potrosnji. Svakako, ja cu svoju kupovnu potragu nastaviti, moram, ali eto ostavio sam komentar o Koleosu cisto jer ce nekog isto zanimati kakav je auto, obzirom da svaki dan teram ili pogledam neki primerak iz te klase, intenzivno zadnjih dana, ovaj me je prijatno iznenadio, ali bas prijatno. I nije iskljuceno ako naleti dobar primerak, da cu njega na kraju uzeti. Cena mu je ok, jer za nekih 5.500 moze da se nadje pristojan primerak, 08', 09'. godiste. Ti motori prelaze jako puno.
  11. @knezevic76 Koliko je to skuplje odrzavanje za novi C 5. I da li je to pouzdan automobil, cujem da ga hvale, cak hvale i 2.0 i 1.6, kao bolje onaj jaci, ali i ovaj 1.6 ako neces jurcati radi posao. Ti hdi motori su uvek bili hvaljeni, ali ja sam uvek terao ili jtd dizele ili svapske dizele. Predrasuda licna, valjda nemam pojma, a cuo sam samo pohvalne reci o 2.0 hdi i da je mozda i najbolji motor od svih tih dizelasa itd. Napisi koju, ako te ne mrzi, kad vec imas toliko iskustva sa autom i to porodicnog. Hvala @PremieRacing super je ponuda ovaj Suzuki ici cu da pogledam, ili cu poslati druga, dogovaram se sad sa njim. Nervira me jedino sto je auto bez tempomata i drzaca za ruku sto je meni must have, za bilo koji auto koji sam vozio ili cu voziti. Ok arm rest se namesti lako, ali znas ono tempomat mora da bude tu. Ja sam to imao u svim vozilima do sada, i razmazen sam na autoputu da ne volem da vozim kola bez toga. Nekom ce zvucati sta se... kad je to nebitno, ali znaju ljudi itekako je bitno za bilo koji duzi put.
  12. @MS PK Znas kako se u Srbiji kupuje auto, narocito polovan, surnaest puta izmeri, jednom preseci i sta ti bog da @PremieRacing Probao Freelander, polozaj sedenja super, onako pravi dzip, u odnosu na ove ostale. Dati primerak u losem stanju, idemo dalje. Imam ga kao B opciju svakako. Ono sto me odvlaci od Freelandera je pre svega 1. potrosnja (nije kamionska, ali bilo bi ok da moze i nize, zato trazim neko crossover resenje), 2. voleo bih da imam opciju kod modela koje gledam i da uzmem benzin i dizel, dakle da mogu duplo da biram, i da nemam ogranicenje ako uleti jedno ili drugo da je ok. Kao je to slucaj kod QQ, Sedici Suzukija, Yetija, ili pak tog Dustera kog ocrnismo A i 3. zeni se Freelander ne svidja, kaze pa idemo do Kamenice, ne na Prokletije Ima smisla. Narocito, je citava matematika povezana jer bi to neko vreme bio one and only auto u kuci, dakle morao bi da zadovolji i neku ekonomiju potrosnje za to vreme. Ili onu varijantu plin benzin (Duster, QQ, Suzuki Sx4), ili onu da na benzinu bude podnosljiv (Suzuki s x 4 zavrsne generacije, pre crossa i Skoda Yeti) ili onu da na dizlo trosi priblizno nekoj putnickoj varijanta, a tu je opet Sedici, 1.9, 120 ks, QQ 1.5 dci, stvarno mala potrosnja, kao i opet Duster s tim istim motorom ili Yeti da tdi varijantom. Tako da se vrti iskreno pre oko tih modela, stavise sve vise se mislim da glajznem u neki kredit i da uzmem neku plin benzin varijantu QQ 1.6 neko mladje godiste, ili Yeti neki sa tsi motorom. Dakle, recju da podignem budzet na silu na nekih 7.000 evra pa jbga sta mi dodje. U celoj toj prici, od putnickih automobila uleteo je na predlog ljudi, ne samo ovde na forumu, nego i inace neki C5 koji bi sminkerajski samo mogao da se malo odigne. A onda bismo kasnije uzeli kad budemo mogli Ignis-Pandia kao second car za neke zimske potrebe i vozikanje okolo po losijim terenima, ali ipak ne i pravim off road terenima. I to neka mala registracija i samo da se kotrlja. Dakle, sve je u opticaju i prosto moram da izmerim sve dobro. Imam ja i drugih troskova, za gradnju kucu, i neke druge stvari, i ne mogu bas srcem da kupujem, kad bi srcem, uzeo bih nesto potpuno drugo, spusteno do poda i udri.
  13. @Pluto Hvala na predlogu, cuo sam pohvalne stvari o tom modelu, i vidim da ga ljudi dobro ocenjuju. Sad sam zbunjen, ali sve cu sesti, proobati, provozati, narednih dana, vec sam za neke to uadiio modele i potom cu sve na papir pa pare na sunce hehe
  14. @knezevic76 Naravno, hvala ti na vremenu i na volji za pomoc, savetu, misljenju svakako. Svi ti automobili su cini mi se slicni, nesto je mozda skupljle za odrzavanje za nijansu, nesto je sigurno veca potrosnja. Konkretno Captiva trosi kao kamion, Freelander se drzi u gornjim granicama, rav 4, qq, su precenjeni, ovaj prvi jer je mator model, a cene ga puno novcano, realno ne vredi tolko, a slicna je prica sa QQ. @rkoma1986 Inace, mojoj zeni se upravo svidja najvise ta Antara, puno ih se pojavilo na oglasima u zadnje vreme u tom nekom cenovnom rangu. Ono sto je na prvu jasno jeste da su enterijeri bolje uradjeni od konkurencije, barem ako govorimo o sedici/sx4, dustera, pa i koreanaca, ali bogami i ostalih japanaca. Mozda Grand Vitara moze da joj parira. Ali, kazu da je jako skupo odrzavanje za Antaru, jer nije bila masovna ovde kod nas, nekako nije se kupovala, slicno kao i Koleos itd. Ali to su samo price, ne znam, to za odrzavanje. Kada citas net steknes nekad utisak da ako kupis neki auto sve sto ode je 1.000 evra, ni manje ni vise. Znate i sami. Meni je licno ta Antara jako lep automobil. Ima mi neki kao Croma restajling ali jos malo podignutija je, i SUV wanna be
  15. @knezevic76 i @jevta toliko nafaliste Freelandera sa tim BMW motorom da ne da bi ga uz'o sad, nego sa ni nemam ni dinara - kredit bi o'ma uzeo. Salim se, i verujem da je dobar auto, cak idem da pogledam jedan danas. Uspeli ste hehe @jevta Jesam iz NS-a sam. P.S. pazi sta pricas ovde s tim tvrdnjama da je 2.0 od bmw bolji od jtd motora Salu na stranu, jtd motori su odlicni, navozao ih se i potpisujem. Ovaj nisam imao pa ne mogu nista da kazem. Ako je to onaj isti 2.0 D koji je isao u bmw trojku do 2005. onda jesam, lazem hehe. No, ne znam da l je to isti motor. Slazem se @Woodoo @Woodoo I, da,. @jevta Sedici, odnosno, S x4 jeste autic za sve ove ostale, ali je zato i konkurentan, na to su i ciljali, i vozi se bas zbog toga cesto, kod nas i ne toliko koliko na primer u |Engleskoj itd. Naprosto, mali gradski auto, koji je podignut da ne kaci bankine, kratere od puteva, za zimu ima 4x4 cime se ipak malo oseca covek sigurnije i bolja je trakcija ako su gume ok za nedaj boze i naposletku nema potrosnju dzipa, nego se moze dovesti u potrosnju putnickog automobila klasicnog tipa. Ono sto je mana tog automobila, uz napomenu da sam navikao na vozacke pozicije automobila koje sam posedao, a to su Stilo kupe, Stilo Abarth, BMW 3, pa sam se onda nakon 30-te u zadnjih par godina presaltao na karavane i vozio Astru h, Libru, pezo 308 i tako dalje, jeste pozicija sedenja za mene licno. Nisam mogao da se namestim, i kad sam mislio da sam se namestio, bio sam onako vise kao ok, a ne kao strava, uzivam. I mana mi je otvoreni put, jer je taj auto narocito u tim prvim serijama do neke 2010. jako bucan na autoputu na visim obrtajima i svim brzinama preko 120 kmh, tu je jos ok. Preko toga, sama aerodinamika, losa izolacija i bucan motor odrade svoje.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...