johnny84 0 Posted August 11, 2015 Nisam jos jer novi su.sad tako radi kad stoji neki 8-10 sati onda kad palim zeza neki 5 sekund kao da u jedan cilindar ima nesto.moguce da kapi voda? I posle radi lepo Quote Share this post Link to post Share on other sites
lomisa 9 Posted December 18, 2015 Fiat Brava 1.2 16V. Nakon sto stoji duze na parkingu ( 2-3 dana ) ,pri prvom paljenju, automobil tesko vergla, zastane i onda odjedom upali ili skroz stane da vergla - ovo posebno od kada su pocele nize temperature. Auto retko vozim i bude na parkingu po par dana. Zbog toga je pre mesec dana zamenjen akumulator, stavljen Proatomic 55A ( fabricki se ugradjuje 45 A ). Prvih 10 tak dana je bilo ok, sada opet isti simptomi. Leti takodje kad se zagreje , pa pokusam da upalim- vruc motor pokazuje iste simptome.Zimi, nakon rada u mestu od pola minuta kad ugasim ,pa opet palim auto najnormalnije vergla i pali ko mina. Sumnjam da je do anlasera, da su otisle biksne, pa rotor zakacinje i prestane da vergla, ali me buni to sto nakon prvog paljenja posle minut-dva rada on ansaluje bez problema? Da li je ko imao slicne simptome..Mozda je i nesto do akumulatora-kratke relacije, stoji na parkingu pa se prazni... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dardaneli 0 Posted December 12, 2016 Pozdrav, imam jedno pitanjce. Zanima me, u pitanju je fiat bravo 1.2, 16v, koliko treba da vergla pre nego startuje. Ne mislim da imam problem jer mi pali isto i kad je toplo i kad je hladno. Da li treba da upali ono što se kaže na prvi zub ili treba da vergla. Kod mene vergla nekoliko "krugova", 3-4 i upali. bez gasa. I tako bez obzira da li je hladno ili toplo. Da li tako treba ili treba da kresne na zub. hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 13, 2016 @Dardaneli Je l pali iz prve? Pali. Opusti se onda. Nije taj auto juče iz fabrike izašao... Mora da traje verglanje barem sekundu ili tako nešto... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dardaneli 0 Posted December 13, 2016 Mudro zboriš Quote Share this post Link to post Share on other sites
Memphis 15 Posted December 18, 2016 On 18.12.2015. at 7:52 PM, lomisa said: Fiat Brava 1.2 16V. Nakon sto stoji duze na parkingu ( 2-3 dana ) ,pri prvom paljenju, automobil tesko vergla, zastane i onda odjedom upali ili skroz stane da vergla - ovo posebno od kada su pocele nize temperature. Auto retko vozim i bude na parkingu po par dana. Zbog toga je pre mesec dana zamenjen akumulator, stavljen Proatomic 55A ( fabricki se ugradjuje 45 A ). Prvih 10 tak dana je bilo ok, sada opet isti simptomi. Leti takodje kad se zagreje , pa pokusam da upalim- vruc motor pokazuje iste simptome. Zimi, nakon rada u mestu od pola minuta kad ugasim ,pa opet palim auto najnormalnije vergla i pali ko mina. Sumnjam da je do anlasera, da su otisle biksne, pa rotor zakacinje i prestane da vergla, ali me buni to sto nakon prvog paljenja posle minut-dva rada on ansaluje bez problema? Da li je ko imao slicne simptome..Mozda je i nesto do akumulatora-kratke relacije, stoji na parkingu pa se prazni... Akumulator ti ne valja Quote Share this post Link to post Share on other sites
lomisa 9 Posted December 20, 2016 Kupio sam multimetar i otkrio da u stadby vuče 160 miliampera.Dozvoljena granica je između 30 i 50 mA. Vadio osigurače redom i usatanovio da radio sam vuče oko 110 mA., iako je samo memorija vezana na stalni plus. I memoriju prevezao na kontakt i od tada nema problema.Sa alarmom vuče 50mA, a bez alarma 30. Bio pre ovoga i kod poznatijeg električara i servisirao anlaser, i kod mehaničara, i niko nije ustanovio problem...Naravo uz pomoć foruma i user manuela problem rešio sam!Hvala na sugestijama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
borat 4 Posted April 8, 2017 (edited) Ako neko zna neka mi pomogne ako uopste vredi pokusati popravku sam naime auto sam najnormalnije parkirao i kad sam hteo da ga upalim primetim da mi se nije upalila lampica za akumulator ,ulje i motor samo je upalio abs i er beg kazaljke rade normalnio.kada sam probao da zaverglam nista dignem haubu i primetim da ne zuji komp ,nakon njakanja 15 ak minuta auto sastavi ali mi kazaljka za temperaturu ode na maximum i ugasim da vidim sta je ali od tad sve kao u opisu samo nece da zavergla .Sta bih ja eventualno mogao sam pogledati do ponedeljka dok ne nadjem nekog da me odslepa kod majstora Edited April 18, 2017 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasadoncic02 24 Posted April 8, 2017 Proveri prvo sve osigurače,ili masa negde možda nije dobra Quote Share this post Link to post Share on other sites
borat 4 Posted April 13, 2017 resenje crkao kompjuter Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolam1107 0 Posted April 16, 2017 @borat Jel ti to konstatovao neko strucan? ....Meni se kompjuter nikad ni ne cuje. Cuje se samo pumpa goriva kad dam kontakt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 18, 2017 Da, sam komp i ne bi trebalo da zuji... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vlada72 0 Posted October 21, 2018 (edited) Dobar da svima,imam problem sa paljenjem,ako moze neko odmah da mi odgovori.Stavim kljuc na kontakt sve lampice sijaju,ali nece da vergla uopste,kada okrenem ljuc da upalim lampice sijajui dalje ali uopste nece da zavergla da upali. Hvala Edited October 23, 2018 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted October 21, 2018 Alnaser bi trebao biti i na tom motoru iza motora,malo nize dole,uzmes neku cevku sa kojom mozes da dodjes do njega,naslonis cev na samo kuciste alnasera i onda po cevi lagano kucnes cekicem naprimer. Ako posle toga upali verovatno cetkice prave problem i trebalo bi reparirati alnaser. Ovo je jedan od mogucih kvarova,moze biti i do brave... 2 neshaoct and IgorBG reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vlada72 0 Posted October 21, 2018 Kucao sam ga i nece, odvezao sam kod majstora on kaze da je 99% alnaser, sutra ce mi javiti kada uzme da radi. Hvala jos jednom na odgovoru Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted October 21, 2018 To sa kuckanjem je privremena metoda da pokrenes auto kad negdje stane i slicno a svakako treba resiti. Meni se isto desavalo ali je nakon kuckanja po alnaseru sve ok pola godine.godinu tako da nikad nisam ni resio to trajno 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Spaske1976 0 Posted March 24, 2019 (edited) Od neki dan pri prvom paljenju pri davanju kontakta, upali se ventilator hladnjaka i automobil vergla al nece da upali dok radi ventilator. Ne gasi se dok ne vratim kljuc. Tako nekoliiko puta dok ventilator se ne cuje i onda upalim normalno. Inace posle posle pali normalno i ventilator se ne ukljucuje preko celog dana. Inace normalno podze temperaturu do pola. Inace dijagnostika je izbacivala senzor temperature. To je zamenjeno ali problem isti. Cuo sa da moze biti termodavac. Znali ko sta je? Upitanju je bravo 1,2 16v 2001.Hvala. Edited March 24, 2019 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted March 24, 2019 (edited) Mogao bi biti termodavac pa da zalepi kontakte i kad ne treba pa radi ventilator bezveze ali to ne bi trebalo da ima veze sa paljenjem to jest trebao bi da upali iako ventilator radi. Jesi gledao da li uopste ima termodavac negde na hladnjaku ili ECU pali ventilator preko senzora temperature? Da ti gde ne gubi neku masu? edit:sad gledam u servisnom manualu ako je auto posle 2000 onda nema termodavac na hladnjaku nego se paljenje ventilatora radi preko ECU koji pali kad treba po ocitavanju senzora temperature rashladne tecnosti. Ako ti pali ventilator odmah to znaci da ECU misli da je motor pregrejan pa zato pali ventilator a vrlo moguce da zato nece da upali kao neka zastitna mera. Ako je bila greska senzora i posle zamene senzora onda ostaje los kontakt negde u ozicenju izmedju senzora temperature i ECU,to treba pregledati. Postoji i sansa da ECU nesto zeza mada mislim da je to mala sansa,pre ce biti slab kontakt negde sa senzora. Edited March 24, 2019 by tox Quote Share this post Link to post Share on other sites
miodrag.cvetkovic 1 Posted June 17, 2020 (edited) Auto je upalio bez problema . Nakon negde oko kilometar se ugasio. Pri verglanju nece da upali , ispod haube se oseca miris benzina. Svećice su suve . Pre nekih mesec dana zamenjene svećice i bombina.Sa foruma se ukazuje da je mozda senzor radilice ili da su dizne . S obzirom da imam veoma neprijatna iskustva sa majstorima , molim za savet šta da uradim . Senzor radilice mih mogao i sam da zamenim , međutim kada su dizne u pitanju ne verujem da bih to mogao sam , moraću mada ne znam kako da nađem pouzdanog majstora. U poslednje vreme mi auto ne sagoreva najbolje ( pomalo dimi ) i neki prijatelji mi sugerisali da su možda dizne. Ako imate kakve sugestije molim vas da mi ih saopštite. Edited June 18, 2020 by neshaoct spojeno 1 zimzim reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3451 Posted June 17, 2020 Jeste li pogledali zupčasti kaiš? Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted June 17, 2020 Svecice ne bi trebale biti bas suve nakon verglanja. Oslusni u rezervoaru cuje li se uopste pumpa goriva kad das kontakt a ne bi bilo lose videti/izmeriti ima li pritiska na railu na kom su dizne. Tesko da dizne mogu tek tako da "zablokiraju" odjednom i to sve 4. Ne bi bilo lose spojiti na dijagnostiku pa videti prijavljuje li sta. Mislim da ces tesko isplivati bez nekog majstora ipak a ovakvi kvarovi su karakteristicni i prilicno laki za otkrivanje nekome ko iole nesto zna. Ima jos uvek i dobrih majstora,pogledaj malo i to po forumu. 1 zimzim reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
miodrag.cvetkovic 1 Posted June 17, 2020 prošle godine je rađen veliki servis i zamenjeni i kaiševi i pumpa za vodu i sve što treba . Quote Share this post Link to post Share on other sites
ugljendioksid 0 Posted August 20, 2021 (edited) Cao ljudi Imam pitanje vezano za Fiat Bravo iz imena teme. U poslednje vreme kada ga palim, nece da upali dok se ne doda gas. Takodje u pali check engine lampicu, koja je pretpostavljam vezana za isti problem. Da li znate o cemu se radi? Pokusao sam malo da preletim neke teme, ali nisam uspeo da nadjem odgovor. Edited August 21, 2021 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 21, 2021 @ugljendioksid Pogledaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Videćeš tako moguće razloge, jedan mogu biti i dizne (one najviše goriva treba da brizgaju kad je motor hladan, pri paljenju i zato se svi problemi sa njima manifestuju dok motor ne dođe na radnu). Ako ti posle motor radi skroz ok, ako kasnije (kad je već malo zagrejan od prošle vožnje) pali skroz ok, onda je to još jedan pokazatelj da one mogu da budu u problemu. Nisi ništa napisao u kakvom su stanju svećice... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ugljendioksid 0 Posted August 21, 2021 (edited) Sad citam lagano.. Kad je zagrejaniji pali bolje i motor radi bolje (sestrin je auto, pa evo izvlacim polovicne informacije ali ona kaze ovako). Svecice i kablovi zamenjeni pre 6 meseci, kao i kaisevi. Mali servis isto tada radjen. Posto na mom fordu Ka 1.3 mjet, isto treba da radim dizne u jednom trenutku (cuju se kad se upali i trosi auto malo vise), je l ima neko neku preporuku za nekog majstora? Edited August 21, 2021 by neshaoct formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites