vandu 37 Posted January 17, 2010 Desava se sledece.... Nekad upali normalno, cak i kad je bio onaj hladni period pred novu godinu (-15C) palio je "ko mina". A nekad i na plus 30 nece. Kad nece, deluje kao da je akumulator totalno prazan, jedva okrene jednom ili dvaput. I ako sam uporan, pokusavam upaliti 4-5 puta, onda odjednom sastavi i posle toga pali normalno. Rece mi jedan prijatelj, da je moguce da su otisle biksne u alnaseru, e sad ja ne znam da liima biksne ili radijalne lezajave, ali nije ni bitno. Zeleo bih da samo ustanovim da li je po ovim simptomima los akumulator ili je nesto sa alnaserom. Ako je alnaser, da liga je najlakse skinuti odozdo ili od gore? Ima jos jedna stvar... ECU light, jos uvek svetli i nakon zamene pre-kat lambda sonde. Kad sam je menjao, video sam da je izduvna grana pukla(imedju prvog i drugog, i treceg i cetvrtog cilindra, rekao bih), jer se na pukotini vidi crni trag garezi, da lije moguce da zbog tako neceg, lambda dobija pogresna ocitavanja? Najradije bi ja lepo auto u servis, jer sam ovde cuo sve najbolje o nekoliko servisa koji se ovde pominju, ali ubi me ovaj januar, oduzio se a para nikada dosta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bugi 0 Posted January 17, 2010 Meni se dešavalo da se palila ECU light lampica,jer mi je napukla uzduvna grana.Posle zamene grane,resetovao komp. i lampica se više nije palila Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted January 17, 2010 Proveri spojeve mase od minusa na bateriji prema karoseriji i motoru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vandu 37 Posted January 17, 2010 Sto se tice grane, pokusacu zavarivanje, bavim se profesionalno inace time pa cemo da vidimo. Bokija, hvala na savetu, provericu masu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vandu 37 Posted January 20, 2010 Grana je uspesno zavarena, veci je problem bilo skinuti sve dole nego samo zavarivanje. Izbrisane su greske iz kompjutera, lampica vise ne sija, nadam se da vise i nece Kad sam skinuo granu, bilo je dosta crnog taloga, tj cadji, u grani a na drugom kraju posle katalizatora manje. da lije to uzrok loseg sagorevanja usled neispravnosti lambda sonde? Proverio sam kablove mase, bar one koje sam uspeo da nadjem, jedva sam nasao alnaser a kamoli kabloveJedan kabl od mase je zasrafljen u predelu levog blatobrana, a drugi na motor, sa zadnje strane, blizu alnasera. Sve sam ih odsrafio, osmirglao i koristio kontakt sprej, M60 i M61. Pozajmio od elektricara u firmi Usput sam proverio i PLUS kablove sto su na alnaseru, ali i oni, kao i ovi od mase su bili NEoksidirani i dobro pritegnuti. Problem sa startovanjem se u principu nastavlja... i danas mi je malo zastao pre nego sto je upalio. Gledao sam da skinem i alnaser, ali cini mi se da ce to majstor da odradi, jer kako sam ja video, treba dosta stvari da ide dole. Na kraju krajeva, mozda je i akumulator los, mada mi je sve tu cudno, jer problem se kao sto sam i rekao javljao i leti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted January 20, 2010 Los akumulator se manifestuje i na vruc motor.Kad je motor vruc i delovi u njemu rasireni,slaboj bateriji je tesko da savlada prvo sabijanje,nego zastane i onda sabija,sabija,pa zavergla uz pomoc varnice. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vandu 37 Posted January 22, 2010 ^^^ E upravo se to danas desilo. Znaci jutros, na -6 upalio odma, i nakon pola sata voznje i pauze od 5 minuta, nije hteo odma da sastavi nego se desilo upravo ono sto si napisao. Jos jedna voznja od 20ak minuta i pauza od 10 su rezultovali jos primetnijim mucenjem, i treci put je bilo jos gore, jedva je upalio. Odvezao sam se do kuce i parkirao, ugasio sam ga i pokusao ponovo da upalim... Ni da cuje. Samo jedno pitanje, pre nego sto se zaletim da kupim nov akumulator, da lije moguce da se akumulator ne dopunjuje iako mu ne svetli lampica za akumulator? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted January 22, 2010 Teoretski da.Ako bas hoces da se potrudis,skini i napuni bateriju.Ako se stvar ponovi za dan,dva ili par...pravac prodavnica. Quote Share this post Link to post Share on other sites
predrag&marea 0 Posted January 22, 2010 ^^^ E upravo se to danas desilo. Znaci jutros, na -6 upalio odma, i nakon pola sata voznje i pauze od 5 minuta, nije hteo odma da sastavi nego se desilo upravo ono sto si napisao. Jos jedna voznja od 20ak minuta i pauza od 10 su rezultovali jos primetnijim mucenjem, i treci put je bilo jos gore, jedva je upalio. Odvezao sam se do kuce i parkirao, ugasio sam ga i pokusao ponovo da upalim... Ni da cuje. Samo jedno pitanje, pre nego sto se zaletim da kupim nov akumulator, da lije moguce da se akumulator ne dopunjuje iako mu ne svetli lampica za akumulator?ta lampica na tabli je povezana tako da reaguje na razliku potencijala izmedju alternatora i akumulatora(napon).kao sto znas i crknuti akumulator daje priblizno 12 V,tako da lampica od 12V se nece upaliti.u prevodu,nemora se upaliti ako je akumulator gotov.bokija je stari majstor,poslusaj ga i eto ti resenje problema Quote Share this post Link to post Share on other sites
vandu 37 Posted January 23, 2010 Razumeo! Hvala na odgovorima... Najverovatnije cu da uzmem vartu. Procitao sam i temu o akumulatorima ovde na forumu, i koliko sam zakljucio varta je best buy. Zvao sam ovde po pancevu, retko ko ih ima, takoreci niko, a jedan tip mi rece da uzmem bosch, jer ustvari to je isto, varta ustvari pravi bosch akumulatore Quote Share this post Link to post Share on other sites
vandu 37 Posted January 25, 2010 Kupljen akumulator i jedna minus klema jer je stara bila napukla u donjem delu i nije dobro zatezala. Samo da navedem da sam izveo jos jedan test, pozajmio sam od prijatelja drugi akumulator i sa njegovim je palio bez problema.Sto se tice ECU lampice (lambda sonde) jos jednom ju je upalio i sutradan ju je i ugasio. To bi bio kraj ove price. Jos jednom, hvala svima na pomoci i savetima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1109 Posted October 17, 2011 (edited) Pozdrav ljudi. Kao sto kaze naslov, imam problem sa paljenjem i to samo ujutru. U proncipu, problem nije veliki ali svako jutro kad je hladan moram da ga upalim dva puta jer se prvi put odmah ugasi. Jako me nervira jer sam pre njega vozio punta mk1 55s koji i posle 5 dana nepaljenja upali na pola kljuca, ali bukvalno... Ako neko ima neku ideju, voljan sam saslusati, evo i video klip da bude jasnije o cemu se radihttp://www.youtube.com/watch?v=xust0L-OIrI&feature=player_detailpage Edited October 18, 2011 by neshaoct spojena tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvukoljub 0 Posted October 17, 2011 Imao sam istu stvar skoro, rešeno čišćenjem dizni Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1109 Posted October 17, 2011 hvala na odgovoru, mozes li mi reci koliko te je izaslo to ciscenje? pretpostavljam da nije neka skupa investicija Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaskabgd 65 Posted October 17, 2011 kako je krenulo hladno vreme i meni je to pocelo da se desava samo jutarnje prvo paljenje,da nije mozda do svecica obzirom da sam ih menjao pre 18.000 km? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvukoljub 0 Posted October 17, 2011 Koštalo 3.300 s klupskim popustom. Ne kažem da je 100% to u pitanju, ali se kod mene ispostavilo da jeste. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1109 Posted October 18, 2011 (edited) kako je krenulo hladno vreme i meni je to pocelo da se desava samo jutarnje prvo paljenje,da nije mozda do svecica obzirom da sam ih menjao pre 18.000 km? Druze, svecice sam promenio prosle nedelje zbog plina, tako da ce pre biti zaprljane dizne... verujem da ni tebi svecice ne prave ovaj problem Edited October 18, 2011 by rkoma1986 Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaskabgd 65 Posted October 18, 2011 Nisam znao da vozis na plin, kod tebe su dizne vrlo verovatno, to je ucestali problem kod kola na plin. Pocecu od svecica svakako im je vreme da se menjaju pa cu videti... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Brkic 0 Posted January 22, 2012 Brava 1.2 16v 2001Radi kao sat a ponekad zeza:1. kada okrenem kljuc ne počne da vergla nego se samo kratko čuje CAK, zadrzim kljuc 3-4sec i on zavergla.2. ili se ponekad desi kao da nema snage da zavergla, muči se.Ovaj drugi slučaj mi se desio baš kod majstora i on kaže da je to fabrička boljka 1.2 motora tj.alnasera kod 1.2 sem kod Stila. Kaže treba jači alnaser.Da li alnaser od 1.6 paše na 1.2 motore i dešava li se to i kod vas ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vave 0 Posted January 22, 2012 Loša masa,loš akumulator,oksidirale kleme,automat paljenja,četkice,bravica za paljenje...... Quote Share this post Link to post Share on other sites
magdasrbija 0 Posted January 30, 2012 meni se to desavalo dok nisam zamenio akumulator! Quote Share this post Link to post Share on other sites
n1k 29 Posted February 5, 2012 (edited) Pozdrav drugari. Pre neki dan sam odradio promenu ulja(selenia 20k) i filtera u jedom servisu u NS. Auto je fino radio 2 dana da bi nakon toga jedno jutro odbio da se upali. Proverio sam ,uz pomoc komsiluka:), svecice, pumpu za gorivo i sve je ok, ali auto odbija da se upali. Pumpa baca gorivo, svecice su ok i navlazene su benzinom. Jednostavno nece da sastavi. Javi se na neki momenat kao da ce da upali, ali se ubrzo potom ugusi i nista. Jel imao neko slican problem?Pozdrav,nikola Edited February 5, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted February 5, 2012 E si proveravao e ti baca varnicu na svecicama? Mozda ti je dzek od bobine otkacen ili lose uboden... Quote Share this post Link to post Share on other sites
n1k 29 Posted February 5, 2012 Svecice imaju odlicnu varnicu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted February 5, 2012 Mozda se zapraljo sad od ovog vremena senzor radilice pa zbog toga nece da upali... Quote Share this post Link to post Share on other sites