Jump to content
FAS Goran
vandu

Fiat Bravo 1.2 16v - problem sa paljenjem / ECU lampica sija

Recommended Posts

A da li bi mozda pomoglo neko ciscenje sa preparatima koje se sipa u rezervoar, mislim znam da nemoze da se ocisti kao u kadici ali verovatno bi pomoglo, a dosta je prakticnije i jeftinije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uglavnom vozim po gradu i to kratke relacije tako da mislim da preparati ne bi bili efikasni na osnovu onoga sto sam procitao u temi o ciscenju dizni.

Drugar mi je malopre rekao da je ciscenje u Kgu oko 20-25e tako da nije strasno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U poslednje dve nedelje desava mi se sporadicno da pri prvom paljenju malo duze vergla,i to sa mukom, kazaljke od goriva i temperature "polude", resetuje putnu kilometrazu i totalno resetuje (fabricki) radio, tj. i stanice i vreme. Jesu temperature opale u poslednje dve nedelje, ali sam u februaru ove godine po onom ogromnom snegu i -25 palio svaki dan bez problema. U pitanju je Bravo 1.2 16v 2001.g. bez garaze.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno oslabio akumulator ili slab kontakt na klemama...

Pokusaj ocistiti kleme,proveri napon punjenje akumulatora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ne znaci da nije "crko".

Da si rekao da si kupio pre par meseci bilo bi malo cudno ali ne i nemoguce.

Koji je akumulator u pitanju?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemoj pogresno da me shvatis, ali kupio si los akumulator... Znam za vise slucajeva gde su black horse riknjavali u garanciji, i to je sad smaranje jer moras da skidas akumulator, da nosis u radnju gde si kupio, oni to salju za Sombor, pa u roku od 45 dana (mozda ne bas toliko ali to je zakonski rok) dobijas novi.... Znaci, imas ti pravo na garanciju ali ce ti auto stojati mesec dana dok ne dobijes novi... Ako u medjuvremenu ne kupis neki bolji ali onda se postavlja pitanje zasto odmah nisi to uradio jer bi ustedeo i vreme i novac. I mislim da ti treba malo jaci (50-55 Ah) ali to vec i nije toliko bitno kao sam izbor akumulatora

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da piše u garanciji koliki je rok za zamenu (ili povraćaj novca) ili je u razumnom roku ??????

Mnogo zajebano da se čovek zajebava sa akumulatorom u garanciji. Pogotovo ako se otegne.

Nikad ne bi kupio nijednog horsa koje god da je boje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

+ 1

Nemoj pogresno da me shvatis, ali kupio si los akumulator... Znam za vise slucajeva gde su black horse riknjavali u garanciji, i to je sad smaranje jer moras da skidas akumulator, da nosis u radnju gde si kupio, oni to salju za Sombor, pa u roku od 45 dana (mozda ne bas toliko ali to je zakonski rok) dobijas novi.... Znaci, imas ti pravo na garanciju ali ce ti auto stojati mesec dana dok ne dobijes novi... Ako u medjuvremenu ne kupis neki bolji ali onda se postavlja pitanje zasto odmah nisi to uradio jer bi ustedeo i vreme i novac. I mislim da ti treba malo jaci (50-55 Ah) ali to vec i nije toliko bitno kao sam izbor akumulatora

Mislim da piše u garanciji koliki je rok za zamenu (ili povraćaj novca) ili je u razumnom roku ??????

Mnogo zajebano da se čovek zajebava sa akumulatorom u garanciji. Pogotovo ako se otegne.

Nikad ne bi kupio nijednog horsa koje god da je boje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pored svih ovih cinjenica koje su izneli clanovi, postoji i da ne dobijes nov, nego dopune tvoj i testiraoju ga i kazu da je ispravan i vrate ga i opet traje par dana, i tako u krug, licno sam imao iskustva sa black horse akumulatorom, ali pre 7-8 godina, i od tada nema teorije da vise uzmem njihov akumulator, pa cak i kad bi ga dobijao za dzabe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verujem, ali ja sam posle toga uzeo neki ACDelco, znaci brutalno sam bio zadovoljan sa akumulatorom do ovog septembra, uvece se dovezao kuci i ujutru sednem da zaverglam a on ni gram snage, ali zato ove godine u februaru na onom minusu posle 10 dana ne paljenja jedan dan po istoj temperaturi sisao samo da probam upalio kao na +40. Odradio je jedno 5 godina pod full opterecenju, sobzirom da je meni u autu uvek skoro sve upaljeno, ventilator i zimi i leti upaljen zadnji grejac cim malo krene da magli i nikad ga sam ne gasim...... prezadovolajn sam bio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam ni sam, ja se eto nadam da je samo do akumulatora, jer to onda i nije neki trosak. Malo me uplasilo to sto su se i putna kilometraza i radio resetovali, mada bi nedostatak napajanja mogao biti razlog. U svakom slucaju, hvala svima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je tako i kod mene na bravu bilo kad je bio los akumulator resetuje kilometrazu i sve kazaljke zakucavaju u suprotnom smeru, kuckaju onako brzo, ne brini se nista kad stavis drugi sve ce biti ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

samo menjaj i vidi da ne pazaris neki fus akumulator, nisu svi onakvi kakve ih reklamiraju :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pitanju je fiat brava 1.2 16v 2001 god ,problem je sledece prirode kad je malo hladnije nakon prvog startovanja motora auto se ili ugasi ili pocne da stuca dok mu ne dam gas zavisi koliko je niska spoljna temperatura (vlasnik doticnog automobila sam od skoro pa ne znam kako se ponasa kad je napolju visa temperatura).

Posle tog jutarnjeg paljenja ceo dan pali na zub ,kad odem kod majstora sve ok pa ne znam kako da vidi kvar.

Interesuje me da li se ovo jos nekom desavalo i kako je resio problem.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveri visokonaponske delove motora kablove svecice bobine il sta vec imas na motoru od toga generalno tebi je problem kondez vlaga koja se javlja ujutru...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima,nije me bilo dugo sa problemom, ali evo sad je doslo vreme za to...

Auto pali kad je hladan bez problema, medjutim posle nekih desetak km voznje da se motor dobro zagreje stanem ugasim kola odem npr.da kupim novine vraim se stavim kljuc u bravu okrenem i cujem ispod haube juu,juu,ju i stane skroz vratim kljuc probam ponovo malo se pomuci ali upali. To se tako vuce vec dve godine od kako sam ga kupio ovaj auto koristim 90%posto za posao,kad idem ujutru on pali,popodne kad se vracam on pali kad se ono desi probam par puta i on upali.

Zimi on pali bez problema i tako da tome nisam pridavao mnogo znacaja racunao sam sredicu to lako i poceo sam jedno po jedno!

 

Promenim prvo akumulator, nije do njega, pregledam i ocistim sve mase i kontakte,nije ni do njih,odem kod majstora skinemo i kompetno sredimo alnaser namestimo ista prica,posumnjamo na automat na alnaseru,e sad da nebi kupovao nov automat ja odem i uzmem drugi alnaser i covek mi da dva komada da proverim posto za jedan nije bio siguran da je ispravan.vratim se namestimo i na jedan i na drugi isto nece da pali kad je vruc!

 

E sad sta se ovde desava stvarno ne znam a ne znaju ni par majstora kod kojih sam bio. Npr.bio sam kod jednog majstora pre par dana sve pregledali redom i punjenje,dijagnostika nista ne javlja,probamo ga brzo pali,gasi,pali,gasi.pali,gasi i uvek upali 20 puta i uvek upali cim ga ostavimo minut probamo on se pomuci da upali!

Moze li mala pomoc ako je neko imao slican problem?

Pozdrav

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ovako,kao prvo pozdrav svima. :)

Imam veliki problem sa gore pomenutim bravom,nekako je tesko verglao otkako sam ga kupio,ali je uglavnom palio,a desavalo se vise puta i da uopste nece da zavergla,samo cvakne i nece ni da okrene,i onda vratim kljuc u neutral,probam ponovo,i uglavnom upali,tako da nisam mnogo obracao paznju na to sve do danas kada nisam mogao uopste da ga upalim,simptomi kao da je prazan akumulator,samo zajeca i nece da zavergla uopstea isprobao sam 3 akumulatora koji na drugim automobilima rade najnormalnije,i svi su dopunjeni pre ugradnje,a kad prespojim kablovima jos jedan akumulator,onda uspe da upali(i opet dosta sporo vergla,i ako je na njemu jedan od 72Ah sveze napunjen,i kablovima mu prevezem potpuno ispravan i napunjen od 55Ah,a bez 2 akumulatora nema sanse da upali).

 

Jednostavno ne znam sta da radim,auto mi je nesiguran,kada mi najvise treba on samo zajeca i nece ni da zavergla,a kamoli da upali,svaki savet mi je i vise nego dobrodosao :)

 

 

Hvala unapred,

Pozdrav!

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...