Jump to content
FAS Goran

zimzim

Members
  • Content Count

    51
  • Joined

  • Last visited

About zimzim

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 07/09/1989

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Leskovac

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Bravo 1.6 16v
  1. Naime nakon malog servisa dobio sam nov problem. Kada odstoji par sati, vise od 6,7 upali iz prve bez verglanja ali se odmah ugasi, obori obrtaje. Ociacena klapna, ociscene dizne i ociscen step motor. Ako je saug (sauh) u pitanju, a ovde je automatski jel, da li moze da se on zameni, tj bez zamene ostalog? Sta se moze uraditi povodom toga. Pokazuje ok temp motora u kabini inace. Ne znam sta ciniti, ide hladno vreme.. Gde se on nalazi uopste kod ovog modela? Sent from my HRY-LX1T using Tapatalk
  2. Ja eto posto sam sada promenio i zadnji lonac, bio zapusen mozda od pre kupovine ali sada osetio, video sam da su fabricki srednji i zadnji lonac, a umesto katalizatora napred je stavljen prednji lonac.. Tako da me ceka ta zamena kroz 2-3 godine.
  3. Drugari, kakva su vasa ocekivanja, ukoliko nas ima sa ovim modelom, sto se tice gore pomenutog nakon 1. jula? Generalno me zanima, a ne mogu da nadjem, da li je fabricki katalizator ispod blizu zadnjeg dela ili je negde napred? Ono na oko sto sam mogao da vidim je jedan kod zadnjeg dela i ne vidim da je igde seceno ili vareno, a jedan kolega sa foruma iz price kaze da ima 2 komada na modelu iz '01 godine. Motor ovako ne trosi ulje, nisam sipao kap od prosle jeseni a nivo je i dalje isti (mm nizi od prvobitnog), a nema ni dima na auspuhu, pa me zanima da li moze jos nesto da se uradi oko provere ili je tehnicki jedino resenje? Atest plina radim u decembru a registraciju u februaru [emoji24] pa se pitam da li na atestu rade iste provere ili cu morati da cekam tek februar ako ne zelim da platim vanredni tehnicki da bih bio siguran da me ne cekaju novi troskovi.
  4. Bio sam ubedjen da mi u decembru istice i boca, pa sam vagao da li 150e na promenu boce + atest, ili 250-300e da skinem sve + atest + nova saobracajna + neprocenjivi zivci. Medjutim gledao papire i gravirano na boci, pise date of product 2016/9. Moje pitanje je, da li sve boce vaze 10 godina zakonski kod nas u Srbiji ? Na poslednjem atestu pise da vazi uz uverenje xxxxx/xx koje imam fiksirano uz atest, na kome pise da je 2007-e ugradjen TNG, i da vazi do 2016-e, pa od 2016-e (pretpostavljam sa novom bocom vazi do 2021, gde bi teoretski mogao da odradim atest na jos 5 godina). Tako da drugo pitanje glasi, da li je pre toga vazio neki drugi zakon pa je atest trajao 9 godina ? Pitam drugo pitanje da povezem sve konce sa papirologijom. I trece pitanje generalno glasi, da li se na atestu gleda rad motora, paljenje i sl, ili se gleda samo ugradnja i konstrukcija da je po navedenom iz uverenja u 2007-oj, u mom slucaju ? (mada kod mene u Le, generalno kazu da se ostavi u ovlasceni servis od strane AMSS-a i oni odrade atest i to je to, nema boli glava). Trece pitanje pitam, jer nisam zadovoljan radom na plinu, koristim iskljucivo benzin od novembra i prezadovoljan sam, tako da bih pokusao da sredim i plin negde usput, posto znam sta je moguc problem sada nakon svih meseci (ranije niko nije hteo da petlja oko obicnog plina sa 1.6v motorom, sada kada sam sredio dizne, pumpu za gorivo, sve pada na membranu i rasprasivac), ali mozda i ne budem u situaciji pa da znam da li prolazim atest uz neke manje probleme sa paljenjem recimo ? Oni u servisu nasteluju potrosnju i gasove kako treba, ali ja sa takvim stelovanjem imam problema kao sto su teze paljenje, pucanje pri jacem gasu uzbrdo ili gasenjem pri malom gasu, generalno nebitno sada za ovu temu, ali zbog atesta pitam. P.S U toku dana ili predvece cu da prelistam celu temu, ovo sam copy/paste moje pitanje iz jedne grupe jer verujem da ovde ima iskusnijih pa mozda dodjem do preciznog odgovora. Zahvaljujem.
  5. Primetio par poslednjih dana, doduse danas najvise jer ga nisam vozio 4 dana, stojao i po snegu i po kisi a i po suncu. Kada ga upalim a pali na pola kljuca sto bi se reklo (da kucnem u drvo ni problem sa njim vec par meseci), obrtaji variraju 1200-1250 na leru (sto je kod mene vise nego normalno) i dosta se vise trese motor tj auto, gledam na rucicu menjaca. Bas zabrinjavajuce. Nakon 15 sekundi vibracija nestane, a ler bude u milimetar stabilan na 1000 obrtaja, bilo nakon ponovnog paljenja, semaforu ili kratkom stajanju. Znaci samo dok je hladan. Treba li nesto da me sekira oko ovoga sada kada pocne prolecno vreme i vreo asfalt ? Mozda su simptomi za nesto pa da znam da obratim paznju. Doduse ima vremena dotle
  6. Jeste stara tema ali je situacija identicna. Danas mi stizu obe rucice, taman mi bila defektna ova na vozacevoj strani. Ostavicu moje umetke (uloske), medjutim ja nemam kljuc za njih od kupovine, otkljucavam na daljinski. Kada se vec skida tapacir i menja sve, zanima me da li moze kasnije bravar na licu mesta da mi napravi kljuc ? Ili ce morati svakako da skida opet sve ?
  7. U radnji mi kazu ima par modela bendixa za 1.6 16v, da treba da se pogleda neki broj na anlaseru da bi znao koji da narucim. Jel ima neko '97, da li se brojevi razlikuju u istoj seriji ili ne ? Majstor krcat, brza i verovatno jeftinija solucija mi da sam narucim. Vreme da mu zamenim bendiks, od kupovine stavljam na stranu. Inace od one popravke nema problema
  8. 15 dana ih jos niko nije a u centru grada sam Nego osvetljen parking iza zgrade, a ima par lepih alu felni na drugim vozilima, ne verujem da ce neko za 2000din da se igra haha.
  9. Eto nakon puna 4 meseca od kupovine, uradio sam ono sto sam zamislio.. Da kazem da je bilo bar 20-ak problema, ne bih lagao. Platio ga "malo", ulozio jos tolko (najmanje). Sa mojom kasnom dozvolom, hteo sam vozilo na kojem bih se ucio i naucio osnovne stvari. Sreca u nesreci da su svi problemi upotpunili moje znanje i dobio pregrst informacija, pa i ono sto je valjalo u autu znam kako da resim kada mu dodje vreme Najezim se kada se setim koliko sam bio srecan kada sam ga uzeo u originalnom stanju, a kako je "lose" izgledao kada uporedim ove slike sada. I da hocu da mu ulozim jos nesto od delova, nema sta, sve sam mu zamenio. Eventualno sa svetlima mogu da se igram jer su stvarno dosta slaba. Imao je tu ogrebotinu po sred haube, ovim stikerom sam to nasminkao dok se ne odlucim da uradim foliju u nijansu sedista/radkapni sa jos nekim vizuelnim promenama. Generalno ostace u lepom secanju kao prvi automobil bez obzira na probleme, konacno zavrsen, po meni je vredelo i ne zalim dat novac. Presao brda, planine i jezera u prethodnih mesec dana, sada samo neka tako nastavi Plan je da se raspadne u mom vlasnistvu
  10. Hvala na odvojenom vremenu. Bolji odgovor nisam mogao da dobijem. To se desi kad se mesaju babe i zabe. Sve je jasno. Znaci prvo cu uraditi prenos i kupoprodajni ugovor sa suprugom. Zatim ide sve dalje sto ce ili ona ili ja sa novim ovlascenjem. Nadam se da se necu oglasiti ovde u februaru
  11. Prvi citat, lapsus. Znam da je on vlasnik i dalje Drugi citat, nisam se lepo izjasnio. Mislio sam da li je potreban kupoprodajni izmedju MENE i trenutnog VLASNIKA. Posto ne zelim da ga jurim po Beogradu s obzirom da sam ja iz Leskovca. Kuprodajni izmedju mene i supruge nije problem (bar za sada :D). A treci citat, eto koliko znam i koliko mi se informacija nakupilo. Mozda bih i uradio momentalni prenos u tom slucaju.. Ali da ne komplikujem sebi, sacekacu februar. Moram tehnicki kada skidam plin, moguce da sam odatle i pomesao sve.. Posto mi trenutni vlasnik vise ne treba po gore napisanom, moje muke su "resene". Generalno s obzirom da je meni registracija do 15-og februara ako se ne varam (provericu), kada je pametnije uraditi prenos. Pre tehnickog ? Ili se to radi u toku procesa registracije ? Da se ne opecem opet pa radim nesto 2 puta. Jer ja cu morati da odjavim i tablice u drugoj opstini (tacnije moja supruga kada se uradi kupoprodajni i zapocne prenos). Naci cu tu na forumu ja odgovor, ali eto posto nisam video ni ovu temu pa mi je pitanje spojeno ovde, ako neko ima 2 sekunde da mi kaze, ionako ima pola godine dotle.
  12. Danas sam sa prethodnim vlasnikom otisao da izvadim ovlascenje, uradio jednu kopiju (budala), pa sam se vracao da radim jos 2 overene sto me kostalo duplo vise + gorivo. Elem, zanima me da li ja mogu BEZ kupoprodajnog ugovora, sa ovlascenjem da izvrsim prenos na recimo ime moje supruge (jer znam da ne mogu na svoje), registrujem i prebacim tablice na moju opstinu ? Po notaru bice da moze, medjutim slusam misljenja drugih i tu dolazi do sukoba onoga sta moze i ne moze. Pa na osnovu vasih iskustva u poslednjih par godina ako se zakon po tom pitanju nije nesto menjao ? Ja sam u stavkama naveo da "mogu", ali me zanima kako je to na licu mesta ? I da li je dovoljno original + 2 overene kopije kod notara za sve gore navedeno. P.S Takodje znam za onu vrstu ugovora sa poklonom gde se porez zaobilazi ili sta vec, nije mi to toliko problem koliko da mi glava bude mirna i da mirno spavam. Kako se auto sredjuje pocinje da radi sijalica u mozgu koja trazi papirologiju A nisam sada radio odmah prenos, zato sto bi svakako morao tehnicki, a ja hocu u januaru da skinem plin, kompletnu instalaciju i tada na tehnickom uradim taj atest, sta vec treba. Takodje vlasnik je tu bio na odmoru pa sam slucajno upecao poslednji dan da skoknem do njegove opstine i to zavrsim, posle cu da ga ganjam 400km dalje u BG-u ako bude moralo jos nesto.
  13. Meni je potrosnja na plin oko 15, da li zbog loseg uredjaja ili lose ugradnje bolje od toga ne moze a da ne dolazi do detonacija pri jacem gasu. Imam specificnu rutu do posla, sto zbog guzvi sto zbog motoputa tu se trazi jace gazenje i hvatanje kracih semafora, da mi dolazi do detonacija i gasenja nije mi bas.. Probao kod plinadzije podesavanje, oni ga nameste i vide da imam veliku potrosnju, ali cim ga nameste odmah pocne pucanje, i onda ja moram da odvrnem i vratim se na starom. Tako da isto mi dodje da li TNG da li benzin, a na benzinu bar osetim auto kako valja. Nema, ulazem 60e i to je.. radkapne, ovu pvc lajsnu bocno i presvlake za sedista, da mu bacim teget-crveni "vajb". Kasnije mozda jos 50e stavim u haubu, ili da prefarbam ogrebotinu u neku saru ili foliju po sredini. Otom potom. Tu su i gume pre decembra Svakako hvala jos jednom, konacno je gotovo sve.
  14. Da javim lepe vesti. Crevo na pumpi, ali ne to plasticno, ne znam ni ja koje, fabricki se stavlja u nekom polozaju gde vremenom pravi problem, a bilo je i olabavljeno. Navodno su ga skinuli, ocistili i namontirali po njihovoj logici. Naplatili su mi 580din, da ako nesto zeza opet generalno je najbolje da se komplet pumpa zameni ali garantuju da ce ovako da tera bez problema. Dosao kuci oko 14h, malo pre oko 22h sisao dole, onako bez ocekivanja, dao kontakt, pa reko da pocnem da verglam.. Kad ono ma pola sekunde nema i on upali, nema ni V od verglanja. Ja srecan posle tacno 3 meseca na ovaj dan od dana kupovine i ulozenih 800e, mogu da kazem da sam prezadovoljan. Sve u svemu pritisak je padao u pumpi preko noci i nakon duzeg stajanja zbog tog creva koje se olabavilo i bilo je postavljeno tako kako jeste. Pritisak odmah nabije na 3 bara na njihovim testovima. Sad jeftina kozmetika dolazi na redu Hvala svima. Jedno dodatno pitanje jer se sada cimam za svaku sitnicu, ima li negativnog efekta ako se jedva vozi na plin ? Ili da ga jednom u nedelju dana provozam par km tek tolko da tamo ne nastane neki problem ? I kontam sada da ako vozim 50/50 vremena benzin i plin ne bi trebalo da dolazi do problema kakve sam imao ?
  15. E pa bar sam nasao majstora koji mi ne deluje da ce da me opeljesi, a pritom vidi da imam muku i hoce da pomogne da se to resi. On sumnja da je mozda neko crevo koje se nalazi na pumpi, on mi objasnjava ali ja stojim na 40c i umirem Kaze kada se ne vozi dugo na benzin itd, to moze biti tu problem. Kaze i da su onda izmerili pritisak na pumpi dok radi i kada ne radi (kada sam cistio dizne, isti servis), ali nisu merili da odstoji tokom cele noci. Njegov savet mi je da ujutru probam sledece. Dam kontakt, zaverglam sekundu-sekundu i po i ugasim, tako ponovim 2-3 puta (ja sam samo davao kontakt vise puta bez verglanja, ali kaze da na ovom fiatu mora da zavergla da bi nabio pritisak, nakon sto odzuji pumpa). Ako upali sa vidno manjim verglanjem duzinski, to je to. Ali da svakako sutra pozovem da vidim da li tada ili prekosutra ostavim auto popodne, da oni nakace to na pumpu i da ga sledeceg jutra provere. A ja cu sutra ujutru da proverim taj njegov metod. Veceras.. pa stajacec 9 sati do veceras u dvoristu sada, probacu i veceras, ali je meni potvrda ujutru. Inace eto danas je bio pakao napolju, auto ide kao zmaj Posto sam jutros verglao 6-7 sekunde (oko 10h), oko 13h mi je trebalo nekih 3-4 sekundi verglanja. Bas je ocigledno da se verglanje produzuje brojem sati koliko auto stoji bez voznje. Ciscenje dizni je neutralisalo gusenje u potpunosti. Tako da to je to, nadam se da ce to biti problem, navodno 500 dinara 10cm tog creva izadje, sitna stvar. Ali je i sam rekao da bi hteo ako nije to, da potraze sta moze da bude problem i da se resi to a ne da se vuce problem u nedogled. Sta ce, covek video da sam baksuz tezak A da, onako iz ocaja skinuo kleme sa akumulatora na 25 minuta, ocistio bar to malo.. reko ajde vidim tako se resetuje ECU pa sto da ne probam, medjutim nije to bio hladan start posle 4 sati da budem siguran da ima napretka

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...