horvat 6457 Posted November 6, 2020 Kod Giuliette npr, samo u "A" modu ispisuje digitalnu brzinu na tom ekranu Boost gauge iscrtava samo u "D" modu, a u "N" modu nista, datum, vreme ili radio stanicu/pesmu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17683 Posted November 6, 2020 (edited) Poslednju opciju "najvolem da obozavam" , ima li vece gluposti od prikaza datuma i dana u nedelji (sat stoji svakako). Vidis, na Bravu mozes da pratis pritisak turba u oba moda, interesantno je uporediti u voznji. Oseti se prvenstveno na pedali gasa, ali ovako i vizuelno pratis sta se konkretno desava. U Sport modu nabija pritisak turba mnogo brze i na dosta manji pritisak paucice gasa. Zato onako i cupa sa nizih obrtaja, maltene kao moj bivsi 8v 1.9 dizel. @horvat Postoji li bese kod Giuliette vizuelni prikaz zadnjih/prednjih parking senzora? Kod mene samo pistalice kod A stuba za prednje senzore i u C stubu za zadnje senzore, ne deluje mi da moze vizuelizacija. Edited November 6, 2020 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6457 Posted November 6, 2020 Postoji prikaz, sa onim segmentima. I za prednje (ko ih ima) i za zadnje 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17683 Posted November 6, 2020 'Aj ne bilo ti zapovedjeno, postavi fotku kada stignes, da uporedim ekrane. Nije nesto sto mi treba (pogotovo za napred), ali zasto ne ukljuciti ako je eventualno izvodljivo. 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6457 Posted November 6, 2020 Oki Mislim da su ekrani isti, ali kako do prikaza - ne bih znao. Takodje, Giulietta ima i onaj 'needle sweep' kad se da kontakt, kazaljke odu do kraja. No, odosmo u off... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20057 Posted November 6, 2020 @Ivan svi pišemo za potrošnju katkad ali mene brine što @dekirsne kači ništa za potrošnju nove makine na koju kako ispratih u drugoj temi već ima zimske gume. Verovatno ima određenu dozu straha ako napiše da vozi Musu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17683 Posted November 6, 2020 (edited) Ne znam sta da kazem, razocarao me i kao covek i kao komunista . Tu smo bili da pripomognemo i ranije, pogledamo zajedno, bilo je dogovaranje da idemo da gledamo jedan lep Evo Sport. Pitam coveka na sta montira zimske gume, on me iskulira i tako... 3 minutes ago, horvat said: No, odosmo u off... I to debeli , izvinjenje ostalima. Ako te ne bude mrzelo, sibni mi fotku na PM i da tu zavrsimo off, hvala unapred. Edited November 6, 2020 by Ivan 2 horvat and Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
djole81ar 514 Posted November 27, 2020 MIslio sam da ne može, ali evo uhvatih i ja prosek preko 10 sa Tipom 1.4. Poslednje vreme zbog bolovanja auto se pali samo na kratko do grada, apoteke... i prešao sam tako 80 km, prosek 11,5 po bordu, bio je jedno vreme i na 12, prosečna brzina 18km/h. Dodao bih da od sad ću mislim stalno sipati BMB100, ipak se oseti u vožnji, sad nakon dužeg vremena vožnje sa 95icom sam sipao 100, pred zgradu imam jedan veći uspon koji počinje sa lakat krivinom, znači može da se uđe ili brže trećom pa da izvuče trećom ili drugom pa da se šalta u treću, dok sa 100 ipak može da izvuče trećom i kad se ne uleđe u tu krivinu tj. manjom početnom brzinom. Svakako Tipo tj. ova kombinacija 1.4 6 brz menjač ima tu osobinu da na finim usponima može da izvuče sa ne tako visokom obrtajama i u višim brzinama ali naravno sa konstatnom brzinom, ubrzanja su ne ne moguća, ali to je već šaltanje niža i sl. dosta brda sam prešao u 4. može da se često vozi na nižim obrtajaima, ne davi ga. 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17683 Posted November 27, 2020 (edited) Pisao sam i ja da se oseti razlika izmedju BMB 95 i recimo G-Drive 100. Ne nesto u potrosnji koliko primetno u vuci. Takodje to primecujem posebno u nizim obrtajima, sa 100-kom primetno bolje reze i lepo zabada u sediste vec sa 1700-1800 rpm. A razlika se najizrazenije vidi upravo kao gore opisano, kada posle 95-ce sipas 100-ku. Edited November 27, 2020 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted November 27, 2020 On 11/6/2020 at 8:13 PM, Ivan said: Zbog Corone, jos jedan rezervoar sprzen cisto po BG. U prosloj turi sipan NIS G-Drive 100, sa njim primetno lepse i reskije poteze sa 1800 rpm u odnosu na obican BMB95 benzin. Potrosnja mozda za nijansu manja. Cepovano iz 2 ture (19+38.2l) tj. 57.2l, predjeno 717 km. Prosecna brzina se za moje uslove drzala na 25 km/h, zadnje nedelje su primetno manje guzve pa je blago porasla i lomila se na 26-27 km/h. Za moje uslove voznje, gradski prosek za jednog turbo benzinca na vrlo lepih 7.97l. Board mi standardno laze cca 0.5l : Dok generalni prosek (sa nekih 6.7l koliko se drzao vise od 2 godine) za ovih 7 meseci mahom gradske voznje konstantno blago raste i trenutno je na tacno 6.97 l po cepu. Bravo Sport 1.4 MultiAir Turbo 140 KS je u pitanju: odlicna potrosnja ,a kad vidim na brzinomeru da pise 260,sve mislim da je neki superautomobil,na musavi zadnja brojka 200,a jadna nemoze ni 160 da ide meni po bordu pise prosecna 4,4 od kako je zahladnelo,al to je sigurno i malo veca potrosnja 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
djole81ar 514 Posted November 30, 2020 Da, danas takođe potvrđena na još jednoj deonici bolja vuča sa G Drive 100, deonica koju prelazim svakodnevno, vraćanje sa posla, ulazak u grad, pri vraćanju je teren manjeg uspona, sa prevojima, koje sa 95 nije mogao da pređe sve u 5 pri sporijoj vožnji bez nekih zaleta jer je ogranićenje, ima sobraćaja, znači nije deonica gde ima zaleta, pa tako neki prevoj mora 4. jer se pre toga vozi 5. polako, danas posle dužeg vremena iašo na posao, sa G drive 100 i cela deonica u 5oj u laganoj vožnji... Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7021 Posted November 30, 2020 A možda mu odgovara hladnije vreme i razređeniji vazduh 3 vagenovac, Axic and djole81ar reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted November 30, 2020 Pre ce to biti. Na bmwu gledam one sport displeje koji pokazuju koliko motor snage razvija, leto 30ak stepeni i zima oko 0 bude 5-10ks razlike pri maksimalnim obrtajima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
500x 21 Posted November 30, 2020 Ja za sada sa automatikom oko 7.8 po bordu, grad i autoput(dosta vozen u sportmodu )... Ali ga jos gazim i isprobavam tako da cu za mesec dva videti realnu potrosnju Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7021 Posted December 1, 2020 Par dana sam vozio samo po lokalu po par kilometara, ukupno oko 30km, prosek 11l . Generalno sa ovim hladnim vremenom sad je potrošnja 8-9l al gradske vožnje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted December 1, 2020 Bitna je i prosecna, okacite to uvek da imamo realan utisak.. Meni je na Alfi variralo npr na 34kmh gradske voznje oko 7.8 po boardu, na 24,5 to je bilo bar 1.5L vise Jbg neko napise gradska voznja a vozi se po NBG samo , a neko ide kroz centar svaki dan Quote Share this post Link to post Share on other sites
djole81ar 514 Posted December 1, 2020 10 hours ago, knezevic76 said: A možda mu odgovara hladnije vreme i razređeniji vazduh Moguće, uvek će mi ostati u sećanju dok će otac imao juga, pad kad krenemo kući iz sela, onako letnje predveče, a jugo samo šapuće i briše... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4036 Posted December 1, 2020 Ja ne smem ni da gledam potrosnju... Devojka vozi, 2-3.ca a po defaultu mi postavljeno ocitavanje Ic... Skace lebac ti ona brojka 12-15-18, meni nije dobro, kazaljka neobicno brzo pada za 30km vozikanja.. 32 km/h prosek, 5.4 potrosnja bord... Jest morgen, lazes zabarski izdajnice bar za 2L, doci cu ti glave na sledecem tankanju. Doduse sve je NBG-van BG pa ajde, u centar ne zalazim, drazi su mi amorti i vesanje. 2 rkoma1986 and Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1113 Posted December 1, 2020 Trenutna potrosnja kod mene ide preko 30, i to normalno ubrzavanje, ne neka agresija. Tako da trenutnu potrosnju ne vredi ni gledati. Eventualno da provalis na kojim obrtajima je najstedljiviji Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted December 3, 2020 Delta 1.4 150, po bordu 25kmh, 830km predjeno potrosnja 8.7L..Bas sam pozitivno iznenadjen. Mislio sam bice oko 11L ako ne i vise.. Pritom auto se samo po Bg vozi.. 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17683 Posted December 4, 2020 Znaci verovatno slicni uslovi voznje kao kod mene (ima guzve, ali ne bas zestokog kreni-stani spica, pogotovo zadnjih meseci u Coroni). Prosecna brzina za sprzen rezervoar po BG i meni se vrti takodje oko 25 km/h. U takvim uslovima, bez problema sam sa MA spustao potrosnju i ispod 8l po cepu, kacio sam slike (fabrika deklarise bajku od 7.3). Je li ovaj rezultat iznad za Deltu po cepu? Bukvalno se u deci poklapa sa fabricki deklarisanom potrosnjom po gradu (8.7l). Delta je em teza 120 kg, em stariji T-Jet po fabrici trosi oko 1.5l vise. U takvim uslovima bih sa Deltom 150 realno ocekivao cca 9.5l po cepu. I to bi opet bio odlican rezultat. 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted December 4, 2020 Nije po cepu, po bordu je, ali neka bude i 10L na ovu brzinu je odlicno. Moram dodati samo da je malo laksa noga kod drugara koji vozi, nema neka nagla ubrzanja i kocenja, vozi normalno. Naravno, stisne se gde ima prilike za to al uglavnom je normalna voznja. Iskreno ovo mi je odlican rezultat za ovaj auto, bas neverovatno. 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted December 4, 2020 Ja kad bih imao 25km/h u gradu, ne bih ga gasio nocu ispred kuce 2 2 Axic, knezevic76, Woodoo and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17683 Posted December 4, 2020 1 hour ago, dekirs said: Nije po cepu, po bordu je, ali neka bude i 10L na ovu brzinu je odlicno. Iskreno ovo mi je odlican rezultat za ovaj auto, bas neverovatno. Nisam vidjao da im bordovi lazu vise od 1.5 l- tako da je i u najgorem slucaju to opet odlican rezultat za taj motor i tezinu... Jedino sto bi mene ubilo dok ne proverim koliko je tacan po cepu . Ono sto i iz iskustva vidim je da su turbo-benzinci po pitanju potrosnje dosta osetljiviji na stil voznje. Tj. ako se iole racionalno vozi (ne kazem da se gnjavi ), te potrosnje i po gradu mogu da budu neocekivano niske. A kako sam stariji, sve vise uvidjam ono sto su mi davno pricali opet tada mnogo stariji od mene, pravi profesionalni vozaci starog kova, cak i ucesnici ex YU relija - dobrog vozaca ces na putu prepoznati da ima brz tempo, ujednacen, a maltene bez blinkanja stopova pozadi. Uz sve sto takva voznja podrazumeva (iskustvo, tehnika, predvidjanje), a sve to moze manje-vise da se primeni i na voznju po gradu. A sve to opet rezultuje i potrosnjom, habanjem delova, itd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6457 Posted December 4, 2020 Ovo je zaista wow za T-Jet Ja takvu potrosnju jedva umem na otvorenom putu... Al dobro, ocigledno ja nisam merodavan za potrosnje, meni i slavska sveca brzo izgori 1 6 vagenovac, YUgisa, Axic and 4 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites