YUgisa 2528 Posted February 16, 2016 Meni su interesantne te knedlice da ih ima vecina benzinaca Vozis benzinca i neces ostati ni gladan Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted February 16, 2016 Poenta je laznog osecaja kod dizela, tacnije nije taj osecaj lazan vec kratko traje, a kada su dva auta na crti tek onda vidis gde je ko. Primera radi drug je vozio leona 1.8t cipovanog na 200ks, dok sam ja imao 330d sa 184 i osecaj u dizelu je bio jaci ali kad stanu jedan pored drugog nije bas takvo stanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted February 16, 2016 Ja nisam siguran ni kako vas toliko zavara osećaj. Generalno ako auto ide oseti se pa na koje god gorivo išao. Vidi se po cajgeru, znam otprilike koju brzinu na kom delu puta postignem,... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted February 16, 2016 Nije to lazni osecaj, to je obrtni moment Quote Share this post Link to post Share on other sites
DiscoVolante 294 Posted February 16, 2016 Poenta je laznog osecaja kod dizela, tacnije nije taj osecaj lazan vec kratko traje, a kada su dva auta na crti tek onda vidis gde je ko. Primera radi drug je vozio leona 1.8t cipovanog na 200ks, dok sam ja imao 330d sa 184 i osecaj u dizelu je bio jaci ali kad stanu jedan pored drugog nije bas takvo stanje.Točno, jedina konkretnija razlika između dizela i benzinca slične težine, snage, i s dobrim prijenosnim omjerima bi bila u tome što prvoga moraš šaltati na 3500 okr/min, a drugog na 6500 okr/min. Okretni moment zavarava, ali dobro dođe kad si lijen vratiti dvije brzine niže da bi prešao auto ispred sebe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted February 16, 2016 Dizel puni u rasponu od 2000rpm dok eto Honda u rasponu od 4200rpm Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted February 16, 2016 A moze da se kaze da dizlo puni u rasponu od 3000rpm, od 1.5-4.5k, a honda oko 1500rpm tj kolko je vec vtec aktivan Da se ne sprdamo za performanse se oba drze u zadnjih ~1000rpm, a ima stvarno ljudi koji dizela presaltaju na 3500rpm, a maks snafa na 4000rpm na skoro svakom, dok se vecina u zadnjih 20g vrti do 4500rpm, noviji skoro svi do 5000rpm, neki cak i nesto preko. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DiscoVolante 294 Posted February 16, 2016 (edited) Honda je jedini auto koji ima turbo rupu, a nema turbinu. Na kraju balade, jedino je bitan broj konja i tu nema pretjerane razlike bez obzira da li su konji benzinski ili dizelski. Edited February 16, 2016 by DiscoVolante Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted February 16, 2016 Da je samo bitan broj konja ne bi postojali dizel motori u automobilima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted February 16, 2016 Znam da ova tema manje više služi samo za zezanje, ali... Ljudi, dobio sam potpuno novu Fiestu za službenjaka, znači nov auto iz salona, ja skinuo foliju sa sedišta. 1.25 motor, ne znam koliko konja ima, 25-30 ja mislim, benzinac. Meni uopšte nije jasno kako vi možete da vozite takve motore, tu nema performansi, ustvari ima recimo negde oko 2000rpm u jednom momentu se nekada pojavi jedna performansa, pa kao nešto kao da se zabaguje pa malko povuče, u ostatku tog vašeg OPSEGA obrtaja postoji upravo samo opseg, snage nema, obrtnog momenta nema, apsolutno se ne dešava ništa u bilo kom položaju pedale gasa, ja bih ovo zabranio i proglasio nebezbednim za vožnju u saobraćaju, kao što zaprežna kola isključuju iz saobraćaja, tako i ovo treba, ne daj bože nekog da treba da obiđeš ili se popneš na neki uspon gde postoji saobraćaj i gde nisi potpuno sam pa da uhvatiš zalet... Kukala mi majka, pošto ću taj auto da vozim u narednom periodu. Izvestiću nakon nekog vremena kako se snalazim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DiscoVolante 294 Posted February 16, 2016 Da je samo bitan broj konja ne bi postojali dizel motori u automobilima. Samo da ti dam primjer, svojevremeno smo u društvu imali Passata 2.0 TDI sa 140 konja i BMW-a E36 is (136 konja ako se ne varam). Stalno se potezala priča kako Passat leti, kida vrat, lomi sve živo i neživo dok je BMW anemična kanta koja ne mrda s mjesta, dok nisu stali jedan kraj drugog. Na brzoj cesti su gotovo paralelno ubrzavali do cca 160 km/h i bili su li-la, mislim da je BMW čak bio malo ispred. Broj konja je relevantan, ali osobno sam izabrao dizela zbog male potrošnje i bolje upotrebljivosti u uvjetima svakodnevne vožnje. Da biramo auto isključivo za gušt, mislim da bi se malo tko odlučio za dizela... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted February 16, 2016 Au Vule....hvataj se puške i bež u šumu.....kada benzinci pročitaju ovo, crno će ti se piše... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted February 16, 2016 ne znam koliko konja ima, 25-30 ja mislimHahahaha ...jedna performansa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3451 Posted February 16, 2016 Bez turbine... Čemu poređenja?! Ako se zezaš, kao što si shvatio temu, onda se zezaj BR'TEeee Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted February 16, 2016 Dizel fabricki slicne snage kao i benzinac na otvorenom nema nikakvu prednost, proveravao vec par puta, cak kad zakasne sa saltanjem pocnem i da bezim.1.9Mjet od 170ks u 159 pobegne na startu dok ja u drugoj ne dohvatim 5000rpm sto nije mnogo daleko, posle ga u trecoj vec stizem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted February 16, 2016 Vule je sve objasnio. Da dodam, kolega je dobio novi službeni Hyundai i30, 1.6 benzinac od 130ks. Inače privatno vozi G4 gti sa 5 vrata, od 150ks, na plin. Ne može da nađe tih 130ks u Hyundai-ju nikako. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted February 16, 2016 @disco primer govori da su sa istom snagom isli isto iako je passat tezi jedno 250kg Taj e36 nema vise od 1250kg, sto je cak i malo lakse od mog grandea, dok je pasat 2.0 pretpostavljam b6 i negde oko 1500kg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted February 16, 2016 Znam, vozio sam taj 1.6 (čak mislim da ga deklarišu na 140KS?!!?) u ganc novoj Elantri, ja ruku dajem ako to ima preko 80KS. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted February 16, 2016 P.s. taj i30 ima tih 130ks samo u zadnjih par stotina rpm, inace nema razlike u voznji u odnosu na neki prosecan 1.6 100ks. Quote Share this post Link to post Share on other sites
m1hajlo 3 Posted February 16, 2016 Cekate iz potaje Sledeci auto turbo benzinac, greskom sam zavoleo dizele, ne kajem se, ali benzin je benzin Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted February 16, 2016 Kada imaju torka da uskoce u svakom momentu, dok se ovi sa kosacicama razvlace Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted February 16, 2016 Ja pre neki dan uzeo jedan atmosferac za plac Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted February 16, 2016 Hahahah imam i ja slican, oznojim se svaki put kad moram uzbrdo sa njim Quote Share this post Link to post Share on other sites