ChobbyNS 303 Posted March 14, 2010 Ljudi imam problem: meni vuce do 3000 obrtaja i dalje nece,kao da zastane...jel moguce da ima blokadu na obrtaje??? ja bi ipak voleo da ga do 4 4,5 hiljade navuce...jel imao neko slican problem,ako je imao nek mi javi kako je to resio.....pozTebi je verovatno isti problem kao i kod mene:overboost ventil.I meni ide do 3000\o,i tada upali 'engine fault' i obara obrtaje.Najsigurnije ti je da odes na dijagnostiku,tako ces sigurno znati sta je problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanVrsac 0 Posted March 15, 2010 Pa najverovatnije cu da idem...mada i ovako lepo ide a mogu da zamislim sta bi bilo kad bi to sredio Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 303 Posted March 15, 2010 Ide on lepo po gradu,gde nemas ni prilike da ga stiskas preko 3000\o.Ali cim izadjes na otvoren put tu vise nista nije lepo Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanVrsac 0 Posted March 15, 2010 Pa koliko otprilike kosta taj ventil? i dal' bi vukao bolje kad bi ocistio MAP sensor? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 303 Posted March 15, 2010 Neko mi rece da je 60e,ali ne mora da znaci da je crkao ventil.Zbog raznih stvari se desava da auto gubi snagu i upada u safe mod.Prvo dijagnostika,da znas odakle da krenes Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanVrsac 0 Posted March 15, 2010 ^^^ Ej pa pazi, kad sam ga kupio pre 1.5 god. prikljucivao sam ga na dijagnostiku i nista nije pokazivala. Rekao mi je majstor da je sve u redu...Mora da je onda to nesto programski uradjeno,nemam pojma. Quote Share this post Link to post Share on other sites
a.m 1 Posted March 15, 2010 mogu ti rec iz iskustva šogora(zenin brat)njemu je isao u safe mode a razlozi su bili sljedeci:neko crijevo koje je pod pritiskom nekakvim koje ide u turbinu i maf senzor to zamjenio i auto vise ne zna za safe mode.i kad spomenuh maf senzor moze li mi se neko raspitat kolko dodje original ali samo original maf za stila 1.9jtd i taj map senzor.pa neka javi na pm.Hvalae da zaboravih rec a kod mene je bio IC u banani i ono veliko crevo od usisa do ic, kad sam to zamjenio sve 5 Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted March 15, 2010 ja bih stavio deblji lim( i stavljam)deblji obavezno Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted March 16, 2010 maf se krece oko 80 evra to znam napamet a za map mislim oko 30-35 nisam siguran Quote Share this post Link to post Share on other sites
a.m 1 Posted March 16, 2010 (edited) mikisxy hvala ti na brzom odgovoru nadam se da pricas o originalu i jos kad bi mi napisao u kojoj prodavnici bio bih ti zahvalan,neverovatno to kod nas kosta oko 200e,pa popiz......ću majkemi Edited March 16, 2010 by a.m Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted March 17, 2010 proveri u AP sportu ili kit komercu inace bosov maf se pakuje u met end dorijino pakovanje, da te to ne buni Quote Share this post Link to post Share on other sites
a.m 1 Posted March 17, 2010 hvala puno na inf.i da samo kazem da sam nasao tu kod nas polovni za 50e,i dojmovi su fascinantni. Auto sad ne dimi uopste i bolje ide iznad 3000 okretaja, sto me je hebalo prije tako je pokazalo na valjcima da mi iznad 3000 okr.pada malo snaga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kAcA 0 Posted May 19, 2010 Ociscen leptir usisa Koristen je ABRO Carb & Choke Cleaner MAP senzor sam takodje krenuo da ocistim ali ovaj prijatelj rece da sraf nije torx vec neki drugi, morat cu da vidim sutra jos jednom Quote Share this post Link to post Share on other sites
kAcA 0 Posted May 28, 2010 Ociscen je i MAP senzor, ocekivano i on je bio dosta prljav. Nazalost nemam slike.Skida se sa Torx T40 (hvala miki )Sada dosta mirnije radi na leru Quote Share this post Link to post Share on other sites
stilo jtd 1 Posted May 28, 2010 Gdje si cistio ovo? Moze na pm! I brate gdje si ti? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nestor 0 Posted June 2, 2010 Ljudi imam problem: meni vuce do 3000 obrtaja i dalje nece,kao da zastane...jel moguce da ima blokadu na obrtaje??? ja bi ipak voleo da ga do 4 4,5 hiljade navuce...jel imao neko slican problem,ako je imao nek mi javi kako je to resio.....pozmozda ti pomogne, isti problem = najverovatnije neka od gluposti!Lybra 1.9 JTD - problem sa turbom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
boban(BG) 0 Posted August 20, 2010 sta moze biti problem,kad sam ocistio prvi put auto je zivnuo ali posle 6 meseci kad je poceo da gusi, skinem sve kao i prosli put ali posle vracanja situacija ista kao i pre ciscenja. Kad je ladan na uzbrdici pri blagom gasu kao da motor stuca, tj. da se grci. Tako mi je bilo i prosli put ali sam to resio ciscenjem sto ovaj put nece. Da li ima neko resenje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 303 Posted August 20, 2010 Uvek ima resenja Ali ne moze nista napamet,prvo dijagnostika i majstor koji zna da gleda u nju,ocita ti parametre rada i zakljuci u cemu je problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted August 23, 2010 (edited) Da li je na Lybri 1.9 na istom mestu kao i na Stilu 1.9 ? Edited August 23, 2010 by Mihailovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted August 23, 2010 (edited) Da li je na Lybri 1.9 na istom mestu kao i na Stilu 1.9 ?http://www.fiat-lanc...pic=32497&st=80 Edited August 23, 2010 by Damjanović Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted August 23, 2010 Danke schön Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted August 24, 2010 (edited) Evo da se javim: i ja napokon očistio taj MAP. Bio je zaprljan - onako osrednje. Mrzelo me da slikam, ništa novo kvalitetno ne bih imao da pokažem. (Jedino sam se iznenadio koliko je MAP senzor mali ! Stekao sam pogrešan utisak sa svih ovih slika!) Očistio sam uz pomoć WD40 i kompresora. Zahvaljujem svima na iscrpnim i slikovitim objašnjenjima. Ali, ne primećujem neke razlike. Auto se ponaša potpuno isto kao i ranije. "Džaba smo krečili". Dobro možda i nije džaba, jer bi jednog dana sigurno bio totalno zaprljan.Nego, nešto drugo sam ’teo da prokomentarišem. Na moje zaprepašćenje, kad sam lepo pogledao EGR – kad ono – štrči tanak lim napolje! Ortak iz Italije (tj. bivši vlasnik) nije mnogo mario već - blokirao. (sad kapiram zašto mi je na dijagnostici prijavljivao kvar n EGR! ) Prilično je prostački to uradio (pazi kad štrči ćošak lima, dakle nije se setio da lepo izreže ...), ali nema veze, nemam nameru da sad vadim taj lim i da umećem novi. Možda jednog lepog dana, kad mi bude bilo dosadno i kad ne buidem imao pametnija posla.Primećujem da je skidan i leptir usisa. Slobodan sam da zaključim (k’o da sam Šerlok Holms) da je Italijan otišao na čišćenje usisa i da je istovremeno blokirao EGR.Pitanje za poznavaoce (za majstora Mikija, gosn Damjanovića i ostale): ako je EGR blokiran – dakle nema izduvnih gasova u usisu, da li onda može leptir usisa da se zaprlja, kao na slikama na ovoj temi ? Razumem da UVEK može da se pomalo zaprlja, ali da li može da bude ovako masan, pun gareži i smanjenog prečnika usisne cevi ?Ako je leptir usisa čišćen kad je i EGR blokiran, da li ima smisla i potrebe da ga razmontiram tj. izgradim i ponovo čistim ?Po nekoj mojoj logici – ako je EGR blokiran, leptir usisa će biti svakako čist (u normalnim granicama) jer nema crnih, masnih, smrdljivih izduvnih gasova koji bi ga prljali. Ali, možda i grešim. Edited August 24, 2010 by Mihailovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted August 25, 2010 da drasticno manje se prlja posle zatvaranja EGR ventila.MAP je u principu membrana koju ne bi trebalo izduvavati kompresorom jer ima mnogo veci pritisak od kalibrisanog kao i WD ostavlja masni film za sobom pa ga ne preporucujem za ciscenja senzora kao i kontakata,dzekova struje(vec pisao o tome).kod JTD modela ECU ili ti motorni racunar zna da se zbuni kod prijavljivanja kvarova pa se tako cesto desi da prijavi EGR umesto MAFa ali to se vidi pracenjem parametara pri radu motora Quote Share this post Link to post Share on other sites
Alex JTD 0 Posted August 31, 2010 (edited) Pozdrav svima ja sam ovde novi.Imao sam pre 3 dana problem sa autom (stilo 1.9jtd dinamic '02.) vozio sam jedno 15 kilometara i na kompu izbaci engine fault i posle par sekundi ugasi se auto. Kada sam stao probao sam odmah da ga upalim ali je samo verglao i nista. Posle par minuta probam opet da upalim i uspem. U povratku kuci i sledeci dan je sve bilo ok. U medju vremenu sam nasao ovu temu i juce sam skinuo MAP i ocistio(koristio sam WD-40), bio je skroz zacepljen ali nije kao sa slike ovde nema one otvore sa strane, inace bosh je senzor. Leptir nisam skidao izgleda mi komplikovano a mora da je i zapekao dosta. Za sada auto ide ok, samo je dosta bucniji i jace vibrira u kabini nego ranije. Ima li neko da je imao slicne probleme i da li da skinem i leptir? Neki savet? Pozdrav svima Edited August 31, 2010 by Alex JTD Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted August 31, 2010 pa sto bre WDom da prskas ko ti to reko,kupi carbon cleaner skini i isprskaj sa njim Quote Share this post Link to post Share on other sites