mmilicev 0 Posted August 12, 2009 Da izvucem malo ovu temu iz paucine i pohvalim Mr. Mikija na uspesnoj dijagnostici i ciscenju MAP senzora cime je vratio turbinu u zivot. Naime, toliko je bio prljav (pretpostavljam da jos sto sta ima da se cisti) da je auto usao u safe mod tako da je tek povremeno ukljucivao turbinu, medjutim posle ciscenja MAP-a - odlicno funkcionise. Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
bolenbgd 1 Posted August 20, 2009 jel moze neko da uslika aparatom ili telefonom pa da postuje gde se taj famozni map senzor nalazi tj slika za neupucene(....) Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted August 20, 2009 ako ne posalje neko danas saljem ja sutra Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladac81 23 Posted August 24, 2009 covece,koliko je lakse ocistiti egr na 8v,kod mene je da se us.res od muke..,ili bar tako izgleda Quote Share this post Link to post Share on other sites
scul 0 Posted August 24, 2009 Evo i ja da se priključim temi.Danas sam kod Mikija bio na kompletnom tretmanu čišćenja: dizne, MAF, zatvaranje EGR-a. U pitanju je Lybra 1.9 JTDPROMENA NEVEROVATNA!! :Motor radi mnogo tiše, mekše, gas je postao ultra osetljiv, znači prima gas momentalno, mnogo bolje povlači iz nižih obrtaja... nisam ga terao preko 3000 obrtaja dok još dizne ne legnu kako treba (još nekih 100-200km).Svaka čast Miki! Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted August 24, 2009 sem dizni ko je malo vicniji sa alatom moze da se zanima.svaka stvar pa i najmanja sitnica uradjena napravice samo bolje da radi motor@lybra jtd drago mi je da si zadovoljan Quote Share this post Link to post Share on other sites
bolenbgd 1 Posted September 2, 2009 (edited) Evo i ja da se priključim temi.Danas sam kod Mikija bio na kompletnom tretmanu čišćenja: dizne, MAF, zatvaranje EGR-a. U pitanju je Lybra 1.9 JTDPROMENA NEVEROVATNA!! :Motor radi mnogo tiše, mekše, gas je postao ultra osetljiv, znači prima gas momentalno, mnogo bolje povlači iz nižih obrtaja... nisam ga terao preko 3000 obrtaja dok još dizne ne legnu kako treba (još nekih 100-200km).Svaka čast Miki! isto sam i ja odradio slazem se sa lybrom motor sad bolje veze sad steta sto ne smem jos da ga teram preko 3000 po preporuci mikija al brzo ce i to procisto bi rekla moja komsinica fala vi miki Edited September 2, 2009 by bolenbgd Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted September 2, 2009 molem vi lepo Quote Share this post Link to post Share on other sites
dulegti 1 Posted September 3, 2009 Ajde da se i ja upisem...Pre neki dan sam čipovao moju mareu i malo,malo pa mi je izbacivao gresku i išao u safe mod...Skinem sve lepo (EGR ventil,senzor,leptir usisa) ocistim i zatvorim EGR ventil...AJOJ!!!!!!!!!!!!!...Auto poceo da leti...Necu da poteram preko 3500 o/min,ali je i ovo dosta...Nema vise da se auto vuce i poteze kako treba..Odusevio sam se...U drugoj brzini,sa gumama 205/45 16 proklizava...Svaki dan me sve vise odusevljava... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ficoman 10 Posted September 3, 2009 Zasto se zatvara EGR ventil? Drugar skinuo sa svog EGR-a to cime je zatvoren i tvrdi da mu sad bolje ide!? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted September 3, 2009 ima detaljnije vec "obradjena" tema o EGR ventilu ali evo ukratko-preko cevi koje izlaze iz izduva dolaze do EGR-a izduvni gasovi i vracaju se u usisnu granu i motor na dodatno sagorevanje.uzeci u obzir kvalitet goriva i kolicinu chadji koja nastaje u motoru nije glupo zatvoriti EGR Quote Share this post Link to post Share on other sites
panther 0 Posted October 7, 2009 Da li na dijagnostici prijavljuje neku gresku ako treba zameniti ili ocistiti MAP Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted October 7, 2009 na fiatu ne sem ako elektronski ne krepa,ili umes da tumacis parametre ocitane dijagnostikom Quote Share this post Link to post Share on other sites
panther 0 Posted November 13, 2009 Evo danas sam se i ja malo igrao i ocistio MAP Ovako je izgledao pre ciscenja A ovako posle Ono sto sam primetio posle ciscenje je za nijansu smireniji rad motora i pri manjem gasu dolazi do vecih obrtaja. Za ciscenje sam koristio loctite odmascivac koji su mi preporucili momci iz kit komerca. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zlox 1 Posted November 13, 2009 malo su ti samo mutne fotke nazalost Quote Share this post Link to post Share on other sites
panther 0 Posted November 14, 2009 Ma nisam ni planirao da ovo radim pa nisam imao kod sebe fotoaparat. Quote Share this post Link to post Share on other sites
fedja.culum 0 Posted November 15, 2009 Panther said: Za ciscenje sam koristio loctite odmascivac koji su mi preporucili momci iz kit komerca. dobro se pokazao brejk kliner Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted November 15, 2009 i karbon kliner Quote Share this post Link to post Share on other sites
ljuba.b 0 Posted January 25, 2010 Očistio sam sve po uputstvu sa foruma i blokirao egr međutim nikakve pozitivne rezultate nisam primetio. Sve je bilo veoma prljavo, a pošto sam sa karb klinerom cisto leptir usisa u kupatilu žena je imala duplo više posla od mene da kuću dovede u red. Rad je i dalje relativno bucan, a ni maksimalna brzina se nije promenila (175po garminu). EGR sam zatvorio limom koji sam izrezao od limenke koka kole koja mi se našla pri ruci, a kasnije sam pročitao da kao treba deblji lim jer tanki mogu da progore (i parčići sjebu turbinu); da li se nekom desilo nešto slično? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted January 25, 2010 ljubo postoji tu jos dosta stvari koje mogu da uticu na rad motora MAP,MAF,stanje dizni,zaprljanost turbine.......ali sve to treba prvo prekontrolisati dijagnostikom pa onda se baciti na posao,ni jedan majstor napamet sa sigurnoscu te stvari ne moze da provali bez testiranja.ovo na forumu su stvari koje je vecina uradila ili imala problema-nije pravilo Quote Share this post Link to post Share on other sites
ljuba.b 0 Posted January 25, 2010 Naravno ovo su sitnice koje sami odradimo kad uhvatimo vremena, i zato se edukujemo po internetu, na dijagnostiku sam nekoliko puta hteo da idem ali se svuda zakazuje a vremena nema, bilo bi lepo istestirati auto i očistiti dizne kada bi ga neko drugi odvezao u servis cekao ceo dan i posle vratio, a mi srbi smo takav narod da teramo dok ide, pa kad stane majstore pomozi. Nego može li taj limčić od konzerve da izgori ( da menjam debljim ili da ostavim kako jeste?). Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted January 25, 2010 ja bih stavio deblji lim( i stavljam) Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanVrsac 0 Posted March 14, 2010 Ljudi imam problem: meni vuce do 3000 obrtaja i dalje nece,kao da zastane...jel moguce da ima blokadu na obrtaje??? ja bi ipak voleo da ga do 4 4,5 hiljade navuce...jel imao neko slican problem,ako je imao nek mi javi kako je to resio.....poz Quote Share this post Link to post Share on other sites
a.m 1 Posted March 14, 2010 ja bih stavio deblji lim( i stavljam)istog misljenja izgorice taj od coca cole Quote Share this post Link to post Share on other sites