Jump to content
FAS Goran

boban(BG)

Members
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

About boban(BG)

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 08/24/1983

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Stilo 1.9 jtd
  1. @marsa Brate nece ni tockic ni nista, ali hvala u svakom slucaju na trudu. poslao sam poruku na onaj strani forum http://www.unlockforum.com/showthread.php/4983-Blaupunkt-radio-code-needed i lik mi za 2 min pustio kod 4541 i proradio mi kas verovatno ima raznih vrsta tih kalkulatora ali meni su trebale cifre do 6. Ponavljam hvala na ulozenom trudu i pozz
  2. @marsa pokusavam ali nece da kuca brojeve preko 6. nebitno da li pokusavam da pritisnem keca vise puta otkuca mi keca 4 puta ili ako drzim onda samo toji na kec na prvom broju. u pitanju je kasetofon
  3. Ljudi kupila mi sestra punta mk2 i ima kasetofon fabricki ali trazi code, ja sam pokusavao preko bp calc-a ali ne ide, jel zna neko kako se to radi serial: bp937227245902 prouct :7649372316 hvala unapred
  4. Nabavio sam ih preko drugara, radi privatno to, ovo je slika sa samo jednom zamenjenom diodom, leva je postojeca a desna je nova a ovo je slika sa zamenjenim svim pozicijama izvinjavam se zbog lošeg kvaliteta slika, slikano je sa mobilnim.
  5. Ja sam nabavio bele led, za prednje pozicije po 400 din /kom, ne prijavljuje gresku a sija ko ludo: ovo je slika pre ugradnje a cim nadjem vremena slikam kako izgleda na autu.
  6. I meni je isto riknjavala pozicija na tablicama, a bilo mi mnogo da bacim 10e po sijalici tako da sam nasao za 250 rsd po komadu i ne prijavljuje grešku a sija ko besno.
  7. U pitanju je Stilo 1.9 JTD 116 hp, 2003 godište, trenutno su u pripremi side skirts i repić iznad gepeka, i tempomat, čim budu slikice postavljam. U mom posedu je od 2008 godine, uzet sa 63.000km (sad ima dosta više ) u principu nisam imao neke veće probleme(da kucnem u drvo), menjan je nosač motora ispod akumulatora, čišćen donji deo table od katranastog crnila,i zapušen EGR ventil.
  8. Posto sam bio zagrizao da ugradim tempomat na mog stilisu 1.9JTD `02, posto sam cesto na otvorenom putu, krenem u avanturu uradi sam, ustanovio sam da nemam beli konektor ispod volana, ali sam nasao braon D4 kod osiguraca, jer iskreno ne bih smeo da petljam direkno na ECU-u. Krenuo sam sto bi se reklo od pozadi, prvo sam kupio rucicu tempomata od AR147(iako nisam znao da cu napraviti posao sa njom) na otpadu za 30 jura , i bio srecan sto sam tako prosao jer sam cuo da idu i do 60. onda sam krenuo polako da otvaram akumulator, pa one osigurace da bi dosao do tog cuvenog braon D4 konektora. tu sam nasao 6 zica koje ulaze u D4b konektor ali samo 2 izlaze, te 2 su zice za uljni pritisak i to vas nezanima vec ove 4 koje su za tempomat kad tu povezete zice krece se u akciju provlacenja tih zica do volana(vodite racuna da vam treba oko 2m zica koje vodite) ja sam isao od tih osiguraca do snopa kablova koji ulaze ka brisacima pa iznutra treba da skinete oko unutrasnjih osiguraca onu plastiku pa sa stuba soferke onu belu zastitu, i tu dolazite do toga da u cosku vidite mali gumeni cepic otprilike 2cm. http://postimage.org/gallery/78h1w4r0o/ ja sam sa sajlom vukao zice kroz tu rupicu koje sam prethodno uvio u izolir traku i onu traku koja daje onaj fabricki izgled a samim tim i bolju zastitu potom sam te zice vukao pored unutrasnjih osiguraca pa do volana , ja sam sa rucicom dobio oba H7 dela tj. covek mi je samo isekao zice posle zenskog H7 konektora tako da sam zice nalemio na te i samo udzekao konektor u rucicu.Direktnu struju sam vukao sa tim istim zicama za tempomat i povezao direktno na akumulator ali sa predosiguracem od 7.5A. Posto nisam mogao da cekam, odmah sam tako sa raskupusanim autom krenuo u test voznju, a onda RAZOCARENJE, nista se ne desava ni na 30 ni 40, blago receno popi..deo sam onda krenem da guglam i da se raspitujem, svi nesto kao da kriju ili zele da zarade neku kintu, kazu pogledaj kocnice ali ne kazu gde da gledam, niko nece da otkrije kako da se dodje do resenja. I onda nadjem na fiatforum.com lika koji ima isti problem i kaze da je resenje crni konektor pored onog braon od koga sam vukao zice, u pitanju je zeleno bela zica koja se nalazi na AO2 na tom crnom konektoru, pogledam tu zicu i stvarno ulazi u crni konektor ali ne izlazi iz njega, resenje problema je da se na tu zicu dovede +12v, i gle cuda :w00t: RADIIII, kasnije sam lepo izrezao onu plastiku da legne na rucicu i sve lepo sklopio. Malo upozorenje, kod mene je bila u pitanju ta belo zelena zica na crnom konektoru ali ona se kod nekih modela moze naci i na AO8 ili nekom drugom pinu tako da pre nego sto joj date +12v prvo sve dobro ispregledajte da ne dodje do crkavanja ECU-a. Nadam se da cu bar nekom pomoci oko resavanja problema sa tempomatom i izvinjavam se na opsirnom postu.
  9. Baš suprotno, moraš da skineš podlopku koja je debela oko 6-7 milimetara i da staviš tanju, a šraf ostaje isti. A sad, zašto su italijani stavili na JTD motor koji ima veće vibracije od 1.8, toliko malo gume na nosaču a na 1.8 dosta više gume, ko će to znati. Bitno je da i jedna i druga opcija radi najnormalnije
  10. ^^^ ma i na plus 12 nije hteo da digne temp više od 2 crtice a cim izađem na auto put zakuca na nulu, sad su problemi rešeni, zahvaljujući novom termostatu
  11. ^^^ Hvala na upustvu, ustanovio da su zupčanici na motoricu preskocili, da skupljam parice pa kod majstora
  12. Ista situacija, ceo donji deo lepljiv i ostavlja na farmerkama neku garez, 3 magicne krpe, 1 litra alkohola i sat i po trljanja i dolazi se do plastike koja mozda nije toliko lepa na oko kao ta gumirana masa ali su farmerke ostale citave i vise me nije sramota da povezem bilo koga a da se neplasim da se nece umackati. Pored toga ocistio i dugmice za podizace prozora i dugmice sa leve strane(meni i dr.), sada je uživancija
  13. Zamenjen termostat, uz malo muke i izgrebanih ruku, ali sad dize radnu temperaturu za bukvalno 4-5 minuta a pre toga se vozim ceo dan i podigne za jednu crticu.
  14. ^^^ http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=32680 i majstor mi uzeo 900 dindzi za zamenu, pola sata posla a auto ko nov, bio sam glup sto to nisam uradio jos pre godinu dana cim sam osetio prve vibracije ,topla preporuka svim stilistima jtd da menjaju nosace pri prvim osecajima vibracija u kabini
  15. Ljudi ja sam preporodjen covek, danas zamenio famozni nosac motora ispod akumulatora na jtd-u 2002.god, i ne mogu da opisem svoju radost . Vibracije nestale skroz, kao da vozim benzinca, stravio sam onaj za 1.8 stila. cena sa ugradnjom 40 evrica

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...