vicent 1261 Posted March 22, 2013 Kad jednom očistiš te naslage sa map-a,iz usisa i sa klapne, lepo blindiraš EGR, i zauvek ostaje čisto! U suprotnom,ta operacija se mora ponavljati 1-2 puta godišnje ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nemanja87bgd 0 Posted March 23, 2013 Već sam zavorio egr kad sam kupio auto tako da bi sad map trebalo da ostane dugo čist a i klapna. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aleksandar_Nikolic 0 Posted July 2, 2013 (edited) Zdravo svima, Molim vas za malo pojašnjenje, pošto ne uspeh da razlučim šta je šta. Majstor mi je rekao da mi je izgleda otisao senzor pritiska (manifestuje se tako sto Stilo 1.9JTD 115KS ne mrda kad jako pritisnem gas, ali zato ubrzava jako sporo) i prijavljuje grešku "engine fault". Da li je to MAP senzor?Da li je to MAF senzor?Šta je šta i da li je ovo što je meni crklo neki treći senzor koji nema veze ni sa jednom od ova dva prethodna? Hvala puno i pozdrav, Aleksandar Edited July 2, 2013 by Aleksandar_Nikolic Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 2, 2013 MAP ti je gecrkn.MAF ili protokomer. Igore ne zbunjuj me !!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2874 Posted July 3, 2013 Hahahha da nismo obrnuli? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted July 3, 2013 Nije obrnuto. maF (F kao FLOW- protok) tj. PROTOKOMER, a maP ( P kao PRESSURE - pritisak) tj. senzor apsolutnog pritiska (na usisu, pored EGR-a). I ne čačkajte ga jer su unutra piezo elementi,koji su izuzetno osetljivi (samo prskanje). Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2874 Posted July 3, 2013 Ma šalim se za ovo jer smo se pre neko veče zezali koji je protokomer od ova dva A maf ja planiram samo da umočim u brake cleaner i kada se osuši vratim bez dodirivanja prstima čim uhvatim Ivana da zajedno skinemo onaj čudni šraf Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted July 3, 2013 Kao sto kaze vicent :Mass Air Flow (MAF) iliti narodski protokomer.Manifold Absolute Pressure (MAP), gore na usisu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted October 21, 2013 Ocistio juce leptir i njegovo kuciste kompletno, i posle i MAP. MAp nije bio strasan, ali leptir... Tu su bile takve naslage da sam ja na kraju uzeo flah srafciger i cekic i lomio komade cadji, pa tek posle toga oprao. Karburator kliner Wurth-ov nije uspeo da skine sve, i na kraju sam ga i potrosio, pa sam presao na odmascivac Axel beli, i njime skinuo sve do kraja. Trebalo mi je oko 2 sata za to. Rezultat? Auto maltrene krece drugom bez tresenja, povlaci ko blesav, mnogo mirnije i stabilnije vuce iz nizih obrataja, ne dimi uopste (ni kada potopim gas), i mnogo bolje prima gas u smislu da papucica ima mnogo bolji odziv i ranije hvata. Nadam se da ce se ciscenje odraziti i na potrosnju. Ono sto sam mislio da postignem je da smanjim vibracije motora u leru ali nikakve promene nema, na zalost. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted October 21, 2013 Za vibracije na leru,odgovoran je nosac ispod akomulatora. Tako je mnostvo nas resilo vibracije na leru. A ovo sto si uradio,sigurno nista nece stetiti Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted October 21, 2013 Nosac zamenjen originalnim nosacem modifikovanim, nema celih 10 dana Promenilo se na bolje, s obzirom da je pre toga bio nosac od 1.8 benzinca koji sam ja montirao. bolje ali vibracije nisu nestale. Napisacu vise na temi o vibracijama i nosacu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted October 21, 2013 Pa dobro onda...da nema vibracija kao benzinac,to tesko,ali sigurno da je bolje nego sto je bilo. Jedino da probas da ocistis komletan usis a to je ipak malo veci posao. I dizne mogu biti problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted October 21, 2013 Ocekujem da mi se guzica ne trese, ali izgleda da previse trazim Dizne ce da budu prociscenje nekim aditivom, pa kad skupim pare mozda ocu kod Mikija na ciscenje Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted October 21, 2013 Zna li se koja je sad cifra kod Mikija za dizne? Sorry za off - neko je u Smederevu pitao i trazili mu 100€ za sve 4 a secam se da je bilo mnogo jeftinije kod Mikija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted October 21, 2013 Ja mislim da je i dalje 50 evra, ili 6000 din Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted October 26, 2013 Koliko ja znam benzinske dizne se ciste, a dizel ne, moraju da se remontuju tj zamena uloska. I veoma moguce da su ti dizne u pitanju, oce auto da se trese kao da je neki nosac kada su dizne lose. Mozda i mogu da se ciste ali nije to resenje kod dizela. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gogi1101 0 Posted October 27, 2013 Da li se cisti MAP senzor i na benzincu?Da li se sme prskati Carb cleanerom taj MAP,ili se samo potopi u neku posudu sa Carb-om. Quote Share this post Link to post Share on other sites
M-a-r-k-o 3 Posted October 1, 2014 (edited) Savet za sredstvo za ćišćenje MAP senzora, bilo koje za odmašćivanje WD40 ne? Pročitah jedan član se požali da je čistio MAP WD-om i da mu je navodno posle toga Stilo dig'o potrošnju... Edited October 1, 2014 by M-a-r-k-o Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted October 1, 2014 Kupi Carbcleaner bilo koji i samo prskaj. Bez ikakvog cacjanja fizickog i izbegavaj da cistis protokomer. Carbcleaner je sredstvo za ciscenje karburatora Quote Share this post Link to post Share on other sites
M-a-r-k-o 3 Posted October 1, 2014 Hvala na informaciji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
M-a-r-k-o 3 Posted October 3, 2014 Ja ocistio Map senzor koristio samo sprej bez cetkica stapica i fizickog dodirivanja, vratio senzor medjutim auto nece da upali, zaverlga cuje se neko lupanje koje dolazi otprilike iz pravca egr ventila...bilo kakva pomoc dobrodosla? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted October 3, 2014 Nisi li otkacio klapnu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
M-a-r-k-o 3 Posted October 3, 2014 Bio problem u Egr-u sad radi sve kako treba. Sto se tice Map-a bio je zaprljan dosta a sto se tice drugacijeg ponasanja auta sutra kad ga provozam i testiram javicu ima li neke razlike. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted October 3, 2014 Uuu brate, imaces razlike bas primetno Kakav je bio problem u egr-u? Zaglavio u otvorenom polozaju? Valjda si ga blokirao? Quote Share this post Link to post Share on other sites
M-a-r-k-o 3 Posted October 3, 2014 (edited) Pa verovatno zaglavio nisam strucan bas toliko i sve sto pisem na forumu je iz licnog iskustva i licnih situacija bilo da su kvarovi ili sta drugo upitanju. A posle sam zvao majstora i dok sam skoknuo u prodavnicu po neke stvari, vracam se i Stilo radi tako da ne znam ni sta mu je uradio ali uglavnom sve je ok i kao pre. Sutra cu malo da se vozim i videcu imali neke razlike sa cistim Map-om a i da nema uglavnom nece da skodi i nije greska ocistiti ga. Edited October 3, 2014 by M-a-r-k-o Quote Share this post Link to post Share on other sites