kolega.jankovic 24 Posted October 4, 2014 Uzeo cekic i cuknuo egr Quote Share this post Link to post Share on other sites
M-a-r-k-o 3 Posted October 4, 2014 Primetio sam da sa ociscenim Mapom posto je moj bio bas uprljan, i u velike obrtaje kad potopim gas do kraja dim skoro da ne vidim na ogledalo a pre ciscenja je znao da malo izbaci crnog dima, i to samo u velike obrtaje, sada ni toga nema a dokle videcemo. Druga stvar koju sam primetio je da motor mozda radi malo mirnije, tise, e sad da li sam ja to umislio da motor radi mirnije ili stvarno radi ne znam. Jedan kolega je pisao da mu auto pre povlaci iz nizih obrtaja posle ciscenja Mapa, to nisam mogao da ocenim, sve u svemu to je. Quote Share this post Link to post Share on other sites
yunoise 0 Posted October 7, 2014 Ovako je MAP izgledao pre ciscenja A posle ciscenja izgleda ovako Od sprejeva pri ruci mi je bio kontakt sprej, i sa njim mali stapica za usi sam uspeo da ocistim kako treba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted October 7, 2014 Kako se ponasa auto posle ciscenja? Ima li neke razlike? Ja sam hteo da ocistim kod mene na stilu mjet 103kw ali ne mogu da pridjem onom srafu d ga odvijem. Ima neka cev i tacno je uz njega :/! Pitam se kakav li je kod mene? Quote Share this post Link to post Share on other sites
M-a-r-k-o 3 Posted October 7, 2014 Skini Egr on se takodje drzi na 4-5 srafa ako se ne varam da ne proveravam sad, taman ocistis i njega i onda mozes prici Mapu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted October 7, 2014 Bas me zanima kakvo li je stanje ! Moracu sad za vikend da probam opet to da skinem. Hvala Marko Quote Share this post Link to post Share on other sites
yunoise 0 Posted October 7, 2014 (edited) Nisam jos vozio sutra cu imati voznju 100-ak km pa javim utiske, od nedelje cu i egr da cistim, a u medjuvremenu mi je poceo prijavljivati neispravan grejac ali o tome cu u drugoj temi Edited October 7, 2014 by yunoise Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted October 7, 2014 Blokiraj egr...meni se auto preporodilo od kada sam blokirao egr prije par dana...za ne prepoznati auto...kakvo ciscenje...plocicu blokiraj i vozi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7980 Posted October 7, 2014 Ne cistite senzore fizickim kontaktom! Samo sprej i nezno Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted October 8, 2014 Samo ferijem :-) hahahahahahaha Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted October 8, 2014 Samo ferijem :-) hahahahahahahaOzenjeni znaju zasto!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
genca 2 Posted October 8, 2014 Samo ferijem :-) hahahahahahahaOzenjeni znaju zasto!!! :lol: Quote Share this post Link to post Share on other sites
yunoise 0 Posted October 8, 2014 Posle ociscenog MAP senzora i voznje nekih 100-inak km primerio sam da bolje prima gas Quote Share this post Link to post Share on other sites
yunoise 0 Posted October 9, 2014 (edited) EGR ipak ociscen, bilo je samo garezi u njemu, tako da je kompresor resio problem Edited October 9, 2014 by yunoise Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 30 Posted December 5, 2014 Samo da prenesem svoje iskustvo: danas sam skinuo leptir usisa. I - sve čisto, džaba sam skidao. Mislim, nije čisto da se sija, ali naslage gareži tek malo preko metala.Libra iz 2004, na satu 215.000 km (bog zna koliko realno) Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkobb 1 Posted January 15, 2015 Ja imam isto problem sa greskom pritisak prednabijanja turbokompresor, Iz malih obrtaja kad potopim papucicu gasa obico 3,4,5 brzina, u prvoj i drugoj se ne dessava, baci ga safe mod dovoljno je samo da pritisnem kvacilo ili ubacim u neku drugu brzinu i on ide normalno. Skidao sam EGR ocistio, MAP isto ocisto bio je u katastrofalnom stanju, Protokomer isto zaprljan uzasno, cak sam i turbinu skidao misleci da je ona otisla medjutim ona je u odlicnom stanju samo je ocistio i uradio varijabilnu geometriju u turbo servisu. greska se i dalje pojavljuje cimi mi se jos redje nego pre ovih radova. Inace na autu je radjen remap i to sam proveravao sve je ok. Sta bi mogao biti problem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7980 Posted January 15, 2015 Mozda neko vakum crevo ili T racva Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkobb 1 Posted January 15, 2015 Gde mu se nalazi T racva i da li je moguce da je MAP senzor los? Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted January 21, 2015 Overboost u braniku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted February 28, 2015 Evo i ja da doprinesem jednom sličicom Alfinog MAP senzora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1291 Posted February 28, 2015 Sve je to do ekologije i EGR-a. Šta misliš,kakav je usis i dekl glave. Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted March 2, 2015 Mogu samo da zamislim... Baš bih voleo da skinem usisnu granu, da vidim i to... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted March 2, 2015 Sve se to cisti lepo Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1291 Posted March 2, 2015 Ma ne želim više da čistim! Blombirao sam EGR i sve je čisto nakon 15hkn. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kalin 0 Posted April 12, 2015 imam jedan problem , dalise to i drugima desilo ne znam od kakosam blokiro EGR ventil i ocistio MAP senzora , sad na bord ono u voznji sto pratis potrosnju pre bilo oko 6-6,5 l a sada nizbrdo pokazuje 30-40 a uz brdo 10-20 l na ravno oko 20l , potrosnja goriva normalno kao pre , stase shebalo ebemga Quote Share this post Link to post Share on other sites