Jump to content
FAS Goran
kole

Stilo 1.9 JTD - skakutavi PK kaiš / remenica klime

Recommended Posts

Pusti ti tu garanciju, ta kilometraza je ok ali samo sa originalnim delovima i opet treba proveriti stanje na 50-60k

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zar ne mu je vreme za veliki servis posle 4 godina i 60k km?

Nisam znao da je na 60.000km. Veceras ako stignem zamenicu set pk kaisa a zupcasti set ce morati da saceka 10-dana do plate. Samo me muci to sto on tvrdi da je taj spaner al ja bi rekao da taj zvuk dolazi negde od remenice radilice. On je proveravao remenicu i rukama i pajserom i sta ja znam cime sve i stvarno nema lufta ni malo i ide skroz pravo. :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad ja radio veliki servis posle par hiljada km, cuo se neki zvuk pa promenio remenica radilica. To mozes da proveris tako sto krenes rucna i pokusas da krenes, pod opterecenje se javja taj zvuk. Tako bilo kod mene.

 

Ako ne zbog kilometraza onda posle 4 godina obavezno se pravi veliki servis.

Edited by Skorpion

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pusti ti tu garanciju, ta kilometraza je ok ali samo sa originalnim delovima i opet treba proveriti stanje na 50-60k

Prekontrolisace ga veceras. Gledao je i remenicu alternatora i ona je odlicna :/. Veceras cu proveriti jos jednom pa javljam sta je bilo. :)

Kad ja radio veliki servis posle par hiljada km, cuo se neki zvuk pa promenio remenica radilica. To mozes da proveris tako sto krenes rucna i pokusas da krenes, pod opterecenje se javja taj zvuk. Tako bilo kod mene.

Ako ne zbog kilometraza onda posle 4 godina obavezno je pravi veliki servis.

Ne cuje se ni tako. Pokusavao sam i to i nece da se cuje ni tad. Sinoc kad smo ga ostavili na leru desi se da se cuje na sekund mada retko dok na primer kad potopim gas ono se zacuje ili kad drzim na 1700-1800obr.to se cuje. Auto bas tiho radi. Hmm nista poslusacu ga i zamenicemo veceras samo taj spaner cisto da vidim dal je do njega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brate, v.servis si trebao odavno da uradis! Verovstno je spaner jer mu je vreme bilo da se menja. Ne menjaj odvojeno set pk i zupcastog jer ces bzv da placas ruke dva puta.

Spaner kad ode hoce da svira, cacke, melje, skripi..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Set zupcastog kaisa tek za 10-ak dana pre ne mogu sve i da oce :)! Sad sam zvao da pitam spaner pk kaisa je oko 2800,pk kais je oko 1100-1200 i roler je oko 1900din. To mi je rekao od prilike koje su cene. Kasnije cu da odem da uzmem to sve pa cemo videti koliko ce da ispadne.

Kolege ipak cu odraditi komplet veliki servis danas,ubedili ste me. Posto sam ja jos na poslu doci ce majstor inace moj prijatelj sad po kola i odradice mi to. Delovi sa vodenom pumpom ce biti oko 15000-16000din.preko njega da narucim i on stoji iza toga da sa tim delovima prelazim 80.000km. Isto mi je radio na proslom stilu i kaze slobodno ako bude nesto pre tih 80.000km da ce on sve da menja o svom trosku. Prosli put sam ga castio 30e za ruke,nije hteo vise a sad cemo videti :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne ofujem...ukratko kao sto Kuvalja rece pusti ti tu garanciju, 50-60.000km veliki servis i ne boli te glava jer ne znam sta ce to vise bolje ili kako vec, da ti taj majstor radi na autu dok ti odradjuje veliki servis menja kajseve, spanere, rolere i vodenu pumpu, pa da ti garantuje 20.000km vise...

Edited by M-a-r-k-o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je radio original djelovima onda komotno moze i 100-120k ako je zamjenskim 60k...

Edited by bojankov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamolio bih da se drzimo teme. Odgovarajuca tema o velikom i malom servisu za Stila: http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/38283-veliki-i-mali-servis-za-stila-nuova-bravo/ , svi smo tu pisali svoja iskustva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kazem ja a ti ne verujes :p

P.s. sve jedno odradi veliki servis, vreme mu je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha a znas da nije imala ni malo lufta dok je bio kais na njoj. Tek kad smo je skinuli provalili smo da se malo klima,izgleda je pukla negde. To moram obavezno, danas se narucuju delovi. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre neki dan, po danu, digao haubu da proverim ulje, vodu, antifriz, sredstvo za brisače...i bacim pogled na 5K kaiš (nailazi mi veliki servis za oko 1500 km).

Primetio sam da je sa unutrašnje strane 5K kaiš "narandžaste" boje. Ista boja se nahvatala oko kompresora klime. :question:  Nisam pre zaticao takvo stanje, pa rekoh da vidim šta drugi kažete....majstor mi reče da ako kaiš nigde nije načet da mu vire konci, da će biti sve ok do servisa. 
Šta vi kažete? 

20141130_140219.jpg

20141130_140240.jpg

Edited by Maki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da nema potrebe da ga menjas pre servisa, ovako deluje da je ok, to malo sto je narandzast... Meni je na bravu bivsem posle 5 meseci vec bio narandzast iznutra pa sam tako vozio jos 10.000 km i prodao ga. I jos je taj na njemu posto sam prodao caletu  :laughing:  Za 1.500 ce preziveti :thumbsup:

Edited by Multijet forever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam siguran da li sam ubo pravu temu.
Dešava mi se da kada krećem, nakon puštanja kvačila, čuje kratko pištanje i cviljenje sa PK strane.
Kako auto ubrza svuk nestane.
U leru auto radi normalno i ne čuje se ništa.

Nisam siguran šta bi moglo biti u pitanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisali smo i ovde vec puno puta - "karakteristicno" za JTD ako je neodrzavan ili odrzavan nekvalitetnim delovima. Na tom krugu moze svasta da bude - od samog kaisa, preko remenica alternatora i radilice, lezaja klime, rolera, spanera...

Samo kvalitetni delovi, nikako ono sto nam prvo (najjeftinije) uglavnom poture i nema problema, kroz tu skolu sam jos davno prosao. Evo vrati se unazad pa prelistaj, imas neka nasa iskustva: http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/29220-stilo-19-jtd-skakutavi-pk-kai%C5%A1-remenica-klime/page-6#entry991548

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala.
Ja sam zamenio prošle nedelje oba kaiša, sve španere i rolere i vodenu pumpu.
Sada nisam siguran da li je zvuk postojao i pre zamene.
Kaiševi su Dayco.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ekipi...

radi se o ležaju na kompresoru klime, Stilo jtd,  več nekih mj dana čujem zavikjajuči zvuk, ništa puno ali me mučilo odkuda...prije par dana mijenjao sam prednje pločice kočnica i nedbojbeno je utvrđeno da zvuk dolazi od ležaja kompresora...kako planiram na proljeće raditi veliki servis a tada bi i to dao srediti , razmišljao sam kako to riješiti da ne bude veće havarije...pala mi na pamet ideja da kompresor izbacim iz upotrebe na način da mjesto orig remena za kojega vidim da je dužina 1250-70 mm ugradim neki kraći kojim bih zaobišao komp...znači isti se ne bi vrtio i nebi cvilio...sad me zanima da lije netko tako šta radio i kolika dužina remena bi odgovarala za ovako premošćenje...svaka info je dobro došla.

 

LP-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne verujem da to zna neko napamet. Uzmi i premeri sam, mada ti je bolje sada da ga radis nego kad i v.servis, cisto da umanjis trosak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne verujem da to zna neko napamet. Uzmi i premeri sam, mada ti je bolje sada da ga radis nego kad i v.servis, cisto da umanjis trosak.

ovo sa remenom bih sam uradio tako da imam trošak samo remena....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam, nego na v.servisu ces imati +50e sigurno za kompresor ako moze da se uradi, jer ako se duze vreme vozi tako onda pojede u kompresoru dal bese osovinu ili nosac pa se ne isplati da se radi nego se obicno stavi drugi kompresor, 80-ak eura

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugar je imao isti problem. U "Beoafrici",kod buvljaka na NBGd-u,su skinuli kompresor obradili sedište ležaja klime na jaču dimenziju ležaja,ubacili odgovarajući SKF ležaj i da limu doživotnu garanciju. Cena je bila 50eur.,a garancija u smislu,ako je fabrički (manji) ležaj trajao 280 kkm,ovaj novi će da traje 500kkm bez problema!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzmi kanap ili stari remen koji ćeš preseći i montiraj preko remenica kuda bi trebalo da ide. Obeleži gde je preklop i dobićeš potrebnu dužinu. Valjalo bi da i španer nategneš na pola svog hoda kako bi imao tačniju meru. Naravno računaj da ovako nikada ne možeš zategnuti kaiš koliko treba tako da bi možda valjalo da kupiš santim kraći....jbg. nemam pametnije rešenje da izmeriš dužinu

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala za savjet, znam kako ću izmjeriti ali sam mislio da je netko već radio tako nešto pa ima podatak.

 

U svakom slučaju kada budem imao prijavim ga na daljnje korištenje.

 

Thx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo lako mozes da resis tako sto ces u radnji traziti PK kais za Stilo bez klime. Ne secam se tacno koliko je kraci, tako sam uradio kod sebe kada sam remontovao kompresor, a da mogu da vozim bez njega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...