nikolacolic 0 Posted May 5, 2014 Zasta bre te cene?Platio sam remenicu Gates 20€,spaner Ina 50€ i ruke 20€ i tu ima posla ne vise od sat vremena.Nemoj da se gadjas sa tim ciframa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
aquarius 0 Posted May 5, 2014 Hvala vam. Sutra vozim kod majstora, kaže da 99% neki od natezača, a koji - vidjet će sutra... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted May 5, 2014 Meni takp zvecka lager na kompresoru klime. Moze bilo sta da zvecka iz tog pk kruga, mora detaljno da se proveri.Ja s zamenu remenice alternatora platio 1500din, mogao sam i jeftinije da nadjem da sam hteo. Kakvih 50e to je dranje bez razloga. Otkaci se auspuh i skine alternator, odvije i zavije remenica i zdravo. Dosta je 2000din za taj posao i to u Bg-u. Pa ovlasceni servis naplacuje radni sat oko 1300din a tu nema dva radna sata Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted May 5, 2014 Zasta bre te cene?Platio sam remenicu Gates 20€,spaner Ina 50€ i ruke 20€ i tu ima posla ne vise od sat vremena.Nemoj da se gadjas sa tim ciframa.To su cene u Beogradu! Remenica alternatora od 35-55eur. Za rad od 50eur. pa na više! Ista je priča kao da radiš veliki servis.Ja ne držim servis,pa da zagovaram te cene,već sam se raspitao na više mesta upravo iz razloga što sam menjao tu remenicu! Kod mene se manifestovalo kuckanjem,kao da su ventili ili dizne,ili kao da je promašeno zupčenje! Skidanjem desnog točka,podkrila i zaštite motora,ustanovljeno da skakuće kaiš preko remenice(krenula da blokira). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted May 5, 2014 ne ulazim u pricu kolika je cena, nego kako to kao za veliki servis kada je alternator na pk kaisu i nema nikakve veze sa velikim servisom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted May 5, 2014 (edited) Moja greška, skidao sam i pumpu visokog pritiska,a na to sam potpuno zaboravio! Donji,od ona tri poklopca na pumpi je vlažio! Zbog toga je motor trebalo blokirati na fazi zupčenja,a iskoristio sam situaciju i uradio veliki servis. Kad sam se raspitivao koliko bi to koštalo cifra je bila od 50+ eur. Edited May 5, 2014 by vicent Quote Share this post Link to post Share on other sites
jasko__ 0 Posted May 6, 2014 (edited) Već nekih 20-tak dana mi remen skiči ko lud, čim upalim on razvaljuje...mislim na klinasti remen, ako ne griješim (valjda se tako zove)..njega nisam nikad mijenjao...A onaj zupčasti koji se mijenja sa vodenom pumpom sam mijenjao nedavno, prije nekih 10.000 km..Eh sad jedan mi veli da je to zbog silne vlage, kiše padaju neprestano danima..mada i kad je sunčano, npr.jučer on skiči...dal da ga mijenjam ili je nešto drugo problem... Edited May 8, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted May 6, 2014 Obavezno se pri svakom veliko sevisu menjaju i klinasti kais kao i svo remenje, jer moze da napravi poprilicno veliku havariju u motoru. Ako nisi zamenio, obavezno menjaj klinasti kais i remenje.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
jasko__ 0 Posted May 6, 2014 Znam da je zaminjen zupčasti remen, vodena pumpa, španeri...to imam na računuA ostalo "remenje" koje ti spominješ, nemam pojma ni šta ima jbg...šta bi uopšte moglo da skiči??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
aquarius 0 Posted May 6, 2014 Evo bio kod majstora, kaže da je 99% natezač zupčastog remena? Nisam htio da mi razmaka auto pola dana pa sam otišao, otiću kod nekog drugog... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted May 6, 2014 Radi onda kompletan veliki servis ako je do njega Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted May 6, 2014 Imas i rolere na koje ide klinasti kais, koji se takodje menjaju pri velikom servisu. Posto nisi menjao klinasti kais nisi menjao no rloere koji idu na njega. Lepo uzmi zameni klinasti kais i rolere i sve ce biti ok. Mislio sam ne pk rolere... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted May 6, 2014 A ako budes radio veliki servis, vidi da uzmes delove iz originala, nije velika razlika u ceni a u kvalitetu jeste, ja sam bas malopre kupio stabilizator iz originala za 1350 dinara, a drugi brendovi idu od 1150 pa do 1800. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted May 6, 2014 kod mene je pocelo da cvrkuce sve vise i sve cesce, tek kad zasolim bebi puderom cvrkutanje prestaje. i tako cuti par stotina kilometara. uradjen veliki servis sa delovima iz originala sa sve vodenom pumpom, sta moze da ne valja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted May 6, 2014 Verovatno pk kais, cim prestaje sa puderom ili npr kad kapnes vodu malo Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted May 6, 2014 pa i on zamenjen sveca mu... da si kupim rezervni? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted May 6, 2014 Probaj da vratis stari, cisto da vidis Quote Share this post Link to post Share on other sites
aquarius 0 Posted May 6, 2014 Radi onda kompletan veliki servis ako je do njegaPa to mi je čudno, veliki servis sam odradio prije 3 mjeseca...? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skorpion 27 Posted May 7, 2014 Ljudi uradio sam veliki servis pre mesec i nesto, svi delovi su promeneti so Dayco (uzeo u AP Sportu). Kad krenem u prvoj pri veci napor cuje se zvuk ko neko tropanje. Majstor kaze da ja popustio gumeni deo sta je u remenica alternatora ili od nekvalitetni PK kais. Sta mislite sta moze da bude? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted May 7, 2014 Pa to mora on da utvrdi, moze biti i remenica alternatora i radilice i kais i komp.klime ili neki roler Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted May 8, 2014 Bar se ja ubih od price sta uzimati od delova ako hocete da auto prede, na osnovu mog skromnog sedmogodisnjeg iskustva sa JTD.Ali valjda je ovako lakse... Quote Share this post Link to post Share on other sites
sindrom 18 Posted May 8, 2014 To je PK jer svi uvoze jeftine kaise sa dosta plastike. Meni ni jedan stari nije se cuo dok nisam menjao. Sad ubijaju od cike, piske i skike tako da cim nadjem neke kvalitetnije menjacu opet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted May 8, 2014 malo sam se raspitivao... zasto mnogima svrce kaisevi i to najcesce posle velikog servisa... tada u tom krugu spanela-zatezaca uvek nesto ostane staro sto se vise izlizalo od novog, i dok to nalegne na svoje mesto moze da prodje mnogo hiljada kilometara, ili da se menja sve redom, pa dok ne zacuti... Quote Share this post Link to post Share on other sites
lan_fan 36 Posted May 9, 2014 (edited) Odnio bih alternator na popravak...sve sam otpojio, ali ne znam na koji način da ga izvadim van...jtd motor, ...trebam li nešto od podvozja pomaknuti da alt izađe vani? Hvala. Edited May 9, 2014 by lan_fan Quote Share this post Link to post Share on other sites
drsarac3 0 Posted May 9, 2014 i kod mene pri kretanju zaskripi ujutro kad je automobil hladan, sto je napolju hladnije to jace zaskripi. kasnije kad se zagrije, u toku dana, ne skripi... plus sto sam primjetio da mi i na otprilike 2900 obrtaja pocne znacajno da trese i bruji auto, jel moguce da su to povezani kvarovi? Quote Share this post Link to post Share on other sites