Zof79 0 Posted November 1, 2012 Zamenjen nosac motora, onaj "problematicni" kod akumulatora. Razlika ogromna, nema vibracija vise cak ni kad je skroz hladno napolju, u odnosu na pre ko da sam ubacio benzinca ispod haube! Jest da je 4.000 ali odmah se vidi efekat Quote Share this post Link to post Share on other sites
Taser 0 Posted November 1, 2012 Koji si ubacio nosac, sa kojeg modela? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted November 1, 2012 Obicno svi stavljaju nosac od 1.8benzinca,jer kazu da je jako tesko naci za 1.9jtd,tako da se nisam ni trudio,a verujem da nisu mnogi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Taser 0 Posted November 1, 2012 Jesi ostavio stari saraf ili si morao praviti, nabavljati drugi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted November 1, 2012 Ja licno nisam stavljao drugi sraf...ostavio sam stari,ali moze da se zasafi bez problema... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zof79 0 Posted November 1, 2012 U servisu meni menjali nosac, stavljen novi ali koji pojma nemam ali razlika ogromna Quote Share this post Link to post Share on other sites
Taser 0 Posted November 30, 2012 (edited) Imam stila multijeta, menjao sam nosač motora ispod akumulatora (valeo od 1.8) i nisam ništa dobio!Da li je neko imao sličan problem? Edited December 1, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Taser 0 Posted November 30, 2012 Letos ih gledao ,jedna bila loša.Sada nisam primetio razliku u radu motora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted November 30, 2012 promenio si pogresan nosac treba da menjas onaj na kosu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 1, 2012 ...jedna bila loša.I, šta si uradio sa njom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Taser 0 Posted December 1, 2012 Zamenio je i posle toga bio na dijagnostici...sve su dobro radile!A jbg svi kažu da odlazi onaj ispod akumulatora, što mi je i majstor potvrdio (kad je pregledao auto).Kad sam ga zamenio čini mi se da sad još više trese!!!Čak i malo zalupa, nekad kad ga palim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 1, 2012 Čitaj onda ovu temu:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=41262 Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted December 1, 2012 Htedoh i ja da napišem, ali mi bilo žao da spominjem zamajac Quote Share this post Link to post Share on other sites
Taser 0 Posted December 1, 2012 Ali na autu se ne čuje nikakav drugi zvuk pri kretanju, promeni brzine i slično. U vožnji takođe, normalno se ponaša...samo kad radi na leru trese volan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
LjubeVG 86 Posted December 7, 2012 Pozdrav svima! Ne bih da ureknem svoj auto,jer zaista nemam problema sa njim,osim sto me "muce' neke sitnice,pa bih to da podelim sa nekim! Resio sam problem sa grejanjem u kabini,koji u stvari i nije bio problem,i zahvaljijem Branku na komentaru.E sad,interesuje me,da li se nekome desavalo da mu na Stilu JTD 85kw,kada u voznji naglo ODUZME gas,u bilo kojoj brzini,da mu se ceo auto strese na sekundu-dve?To se javja stalno-mozda jednom u 10 puta,ali strasno iritira.Da naglasim samo da mi se ne desava nikakvo lupanje prilikom paljenja i gasenja auta! Unapred hvala na odgovoru! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Taser 0 Posted December 12, 2012 Da li neko zna gde ima da se kupi novi nosač motora, levi, za stila abartha? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted December 12, 2012 Pozdrav svima! Ne bih da ureknem svoj auto,jer zaista nemam problema sa njim,osim sto me "muce' neke sitnice,pa bih to da podelim sa nekim! Resio sam problem sa grejanjem u kabini,koji u stvari i nije bio problem,i zahvaljijem Branku na komentaru.E sad,interesuje me,da li se nekome desavalo da mu na Stilu JTD 85kw,kada u voznji naglo ODUZME gas,u bilo kojoj brzini,da mu se ceo auto strese na sekundu-dve?To se javja stalno-mozda jednom u 10 puta,ali strasno iritira.Da naglasim samo da mi se ne desava nikakvo lupanje prilikom paljenja i gasenja auta! Unapred hvala na odgovoru!Koliko sam ja upoznat, imaju 4 nosača motora, 2 da smire motor u leru i 2 koja ga drže sa strane da ne beži pri ubrzanju/kočenju, ja bih gađao jedan od ta 2 nosača prvo, a koliko znam prilično su jeftini u odnsou na onaj ispod akumulatora pa prvo to proveri Quote Share this post Link to post Share on other sites
BojmeNS 1 Posted December 14, 2012 Pozdrav drugari , procitao sam (da ne lazem) samo novije teme , krenuvsi od 25 strane i nigde nisam video ono szto me zanima.Da li ima razlike u kvalitetu levog nosaca za jtd motore i levog nosaca za 1.8 benzince? Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted December 14, 2012 Ima ali neprimetne Quote Share this post Link to post Share on other sites
BojmeNS 1 Posted December 14, 2012 (edited) koji je dugotrajniji ako uopste moze da se prica o tome? Edited December 14, 2012 by BojmeNS Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted December 14, 2012 Ma isto traje. Ja vozim taj od 1.8 vec dve godine u kusur.. Preko 50 kkm 80% gradska voznja... Jedino bih za original rekao da je kvalitetniji ali za cenu njega mozes da uzmes nekoliko acron-ovih od 1.8 Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted December 14, 2012 Tacno tako, jtd nosaci su imali ogromnu kolicinu losih tj losu seriju pa nekako ipak svi beze od njih ka ovim od benzinca. Plus je nesto jeftiniji plus se moze skoro svuda naci za razliku od ovog za jtd. I tako... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17680 Posted December 14, 2012 (edited) Tacno tako, jtd nosaci su imali ogromnu kolicinu losih tj losu seriju pa nekako ipak svi beze od njih ka ovim od benzinca.Ne moze se reci da je to bas bila ogromna kolicina losih, nego je prvobitno taj nosac projektovan sa manjom mogucnoscu amortizacije nego sto je to ipak bilo potrebno. A to se pokazalo tek posle par godina u eksploataciji, tada je modifikovan i od tada vise nema problema. A to je uradjeno otprilike u vreme godista vasih Stilica, tako da se ne moze pricati o losim nosacima za JTD u prodaji i bezanju od njih, zato sto tih starih jednostavno nije ni bilo u prodaji.A ljudi kod nas vecinom uzimaju ovaj od benzinca iskljucivo zato sto je jeftiniji, sve uz ono budzenje srafa. Ja sam pre jedno 4 godine uzeo originalni za JTD u Delti, odlicno se pokazao do danas.Jedino bih za original rekao da je kvalitetniji ali za cenu njega mozes da uzmes nekoliko acron-ovih od 1.8 Apsolutno se slazem. Edited December 14, 2012 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
bobos871 0 Posted December 23, 2012 Mogu li da se ciste dizne na puntu 1.9 JTD 2001 godiste?Jedan mi majstor (koga inace treba da menjam) rece da ne mogu jer su kao elektronske, pa me interesuje je li to tacno? Quote Share this post Link to post Share on other sites