stefankmn 164 Posted April 1, 2015 Kad ode podloska dizne. Prosle godine se meni desilo. Auto je bas "cakcao" na niskim onrtajima i kako se dodavao gas tako je bilo intenzivnije. U to vreme nisam bio u beogradu nego u krusevcu, tamo niko nije hteo da radi to osim turbo servisa todorovic. I zamena 4 podloske me izasla 50€ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted April 1, 2015 Ovo je baš bilo primetno i očigledno rekao bih. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefankmn 164 Posted April 1, 2015 Da,cim sam cuo promenu u radu motora,odma skinuo poklopac motora i videlo se odma sta je u pitanju. Zvao svog majstora kaze ako imas gde tu da odradis radi ako ne polako za Bg,al to je put od 200km pa reko ajd odradicu tu u Krusevcu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted April 1, 2015 Mislim da kod mene nije ovako izbalavilo, ali nisam bas bas siguran Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted April 1, 2015 Bocca, to je ok nije puno para.Stefane do ovoga da bi doslo treba puno vremena, sto znaci tebi je to dugo sistalo dok nije pocelo bas tako jako da bi ti izvalio, kad pocne to se vidi bas malo garezi ili kao da pocne da vlazi dizna, a mogao si tako slobodno do BG, tu je posledica da dizna ne moze da se izvadi nego se razmontirava na samom motoru pa se ostatak cupa sto naravno znaci da bi ti trebala i druga dizna ili ako prezivi mora kod bosiste da je sastavi i usteluje..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted April 1, 2015 ako su mi barem delimicno resili problem ovih 4500 su super cifra. Toliko bi me kostala polovna dizna za koju opet ne znam valja li. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefankmn 164 Posted April 1, 2015 Da moguce je da je ovo sistalo po malo,i onda kad sam ja primetio promenu u tom trenutku sam bio na jedno 50km do Krusevca,da li je ta voznja od 50km zasmetala pa je ono sve vise to ne znam,znam samo kad sam skinuo da je bilo bas prljavo. Inace auto je isao normalno,nije gubio snagu,nista. Samo sto je bila ta promena u zvuku ,sto je zvizdalo kao Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kejd 1 Posted April 1, 2015 Bocco meni zatvaranjem EGR nikakve promene u radu motora nisu primecene osim lepseg povlacenja sa niskih obrtaja i prestanak sitnog stucanja pri jacem gasu. Verujem da si to proverio ali ajd da pomenem. Meni je odredjene vibracije pravila remenica alternatora i kada sam nju zamenio bas se osetila razlika. Remenicu sam menjao posle zamene famoznog nosaca ispod akumultora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted April 1, 2015 Secam se kad smo se onda nasli. tvoj auto je bombonica u odnosu na moj. Ali meni su remenice dobre. Jedino ostaje sa EGR-om da probam ali prvo moram da zbavim plocice Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted April 1, 2015 Koji je tvoj motor 8v ili 16v, ne vidim preko telefona? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kalin 0 Posted April 2, 2015 Vratio sam se od Moravcevica. Prica je veoma interesantna. Brizgaljka 1 pokazuje korekciju +4, i ostale je naravno prate posto su redno vezane. Momci su skinuli brizgaljke, montirali ih na ono cudoviste od masine i posle pola sata testova ispalo je da su mi dizne odlicne. Kaze da bi mogle da se utegnu jos malkice na leru, ali to samo zbog picanjenja, ne bi neki preteran efekat bio. Znaci nema prevelikih preliva, ili premalih, zagusenja, bilo cega. Dizne su super. Zasto korekcije? niko ne zna. Vratili ih na mesto, ja platio i otisao, kad ono... Motor radi mnogo mirnije. Brujanja ima manje, ali definitivno je sve mirnije... ako nije tajna koliko novca kosta to zadovoljstvo , sta radili brizgaljke oni skidali i stavili na probni sto moj stilo preso 280 000 km kod mene 8 godine nikad nista nije radjeno pabi ipak bar jednom proverio mada auto lepo ide pali vuce taj EGR ventil pre neki dan ajde da probam da zatvorim i bas razocaran ( bar kod mene ) sad imam kontra efekat , jos vece vibracije kad hladan slab odziv na gas kad je hladan , slabije dize temperaturu i malo vise izbacuje crn dim dok ne podigne temperaturu na tvoju preporuku uzo nosac motora acron od 1,8 pa ovi dana namesticu pada vidimo rezultat mada ove dizne trebobi da proverim Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted April 2, 2015 Mislim da sam i pisao gore cenu. 4400 je bilo sve kod Moravcevica, s tim da cena montaze i demontaze nije uvek 2000. Ocigledno je bila za mene jer sam naleteo na nekog raspolozenog tamo, ali mi je receno da ume da ide i do 40 evra za tu uslugu za moj auto. PPretpostavljam da sam imao srece Quote Share this post Link to post Share on other sites
kalin 0 Posted April 2, 2015 da da nisam citao do kraja , daj boze daje EGR mada neverujem kod mene sve kontra efekat Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 3, 2015 Na čemu kuckaš kada ti post izgleda ovako Mislim na ove ogromne razmake između reči. Da nije tablet neki? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skorpion 27 Posted April 3, 2015 (edited) Mozda post se odnosi za tema koje ulje sipati ali evo da spodelim ovde. Pre sat vremena uradio mali servis i vratio se na 10w40, vibracije skoro i da se ne osecaju.Volan se umirio i oseca se samo kao malo vibrira, dok pre se pomeravao od vibracije. Danas pre da radim servis presao oko 50km i svaki put bile su vibracije u leru. Pre sam sipao 5w40. Edited April 3, 2015 by Skorpion Quote Share this post Link to post Share on other sites
vix 1 Posted April 3, 2015 Cudno...ja sipam 5w40 a ovo za 10w40 ne bih znao objasniti... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vix 1 Posted April 5, 2015 Znace se ako upadne . A da se vratim na temu, Stilo opet trese, bez obzira sto sam promenio levi drzac. Samo u leru. Cim dam malo gasa, drugi auto. Ako ovako nastavi, ima da ga prodam, i kad me budu pitali zasto, reci cu im zato sto trese u leru Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted April 5, 2015 A desni? I meni malo trese kada je hladno. A samo još desni nosač nisam menjao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vix 1 Posted April 5, 2015 Desni menjam samo ako mi ga neko kupi za rodjendan Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted April 5, 2015 Pa i nije nešto skuplji od levog koliko sam video. Onda nemoj da kukaš što trese Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted April 5, 2015 Pa i nije, jedno 3-4 puta samo Quote Share this post Link to post Share on other sites
vix 1 Posted April 5, 2015 Pa jefitniji je od zamajca, to sigurno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted April 7, 2015 Za ovaj moj od 140ks je 23550din desni nosac u Bogunovicu i ceka se 12 dana posto nemaju na stanju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
saledelagano 26 Posted April 7, 2015 Pa ti posle vozi dizela Koliko li onda kosta orginalni plivajuci zamajac za mj ? 100 soma ?Najskuplja stavka za moj 1,8 je varijator faze koji je tu negde kao nosac. Quote Share this post Link to post Share on other sites