Jump to content
FAS Goran
Guest 10216

JTD rešite se vibracije motora

Recommended Posts

Samo kvačilo ne. Može zamajac da proizvodi vibracije, ali to ide kada je baš katastrofa. Ide i uz promene broja obrtaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, svi Stilaci u koje sam seo su drndali. Neki malo vise neki manje, pa sam valjda zato skontao da bolje ne moze. S'druge strane, bas juce sam seo u GP multijet, unutra uopste ne drnda, a i sama masina mirnije radi (kad otvorite haubu pa gledate koliko sam motor skakuce-nezavisno od drzaca). Kod Stila mi sada tabla i volan ne vibriraju, mada je u leru prisutan onaj brum niske frekvencije od cega mi bruji u glavi dok stojim na semaforu. Gledam onda motor Stila dok radi u leru i dosta se trese, nekako vise sa leve strane prema menjacu. Ako ga budem postpeno sredjivao, pitam se sta dalje? Desni nosac? Ne izgleda mi tako. Dizne? Ne verujem, auto jako lepo ide i ne dimi. Plivajuci zamajac? Pa nije valjda...

Isto i kod mene. kad zamenio nosac ispod akumulatora, samo sto dok je bilo hladno vibracije su se povecali ali jos ih ima kad auto radi u ler. Sta moze da bude ne znam, ali da bacam pare za desni ne pada mi na pamet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja cu sutra ici kod Moravcevica da mi uradi dizne pa cu javiti ako ima napretka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajde javi bas me zanima to za dizne, posto imam utisak da nemirno radi u leru tj prilicno se trese sam motor...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vix, da li ti je zatvoren EGR (kreni od najjeftinijih i najjednostavnijih stvari koje mozes i sam da uradis)? Kod Bocce znam da nije, posto sam cistio temu o EGR posle prepucavanja :).

Skoro sam ga zatvorio i na Xsari, primetno lepse radi na leru, mirnije krece sa manjih obrtaja, bolje vuce iz nizih obrtaja... Da ne ponavljam, detaljno ovde: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/32497-blokiranje-egr-ventila/page-42#entry1197943

Na Stilu zacepljen vec 7 godina, uz originalni nosac izpod akumulatora i redovno produvanu masinu, samo prede.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije zatvoren EGR. Ciscen je prosle godine. Ja sam tad hteo da ga zatvorim, a u servisu mi to nisu preporucili, pa onda nisam. Navodno je to malo teze kod multijeta (120 ks) posto bi prijavljivao gresku...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, pisali smo vec, na MultiJet je potrebno je i da se softverski ugasi, a ne samo fizicki kao na JTD-u.

U stvari i na JTD prijavljuje gresku u memoriji, ali se ne ispisuje na boardu i ne smara.

Kod mene je na oba dizelasa zastopan i prezadovoljan sam rezultatima. A svako, naravno, prema svom misljenju, nista ne sugerisem, samo iznosim svoje iskustvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozes kod Mjet-a da ga zatvoris ali plocica ima tri rupe odredjenog precnika.

 

U principu, ako ovo sa diznama ne pomogne napravicu plocice i zatvoricu egr da probam. Ako se umiri stvarno onda barem znam gde da jurim problem. Ovako je potpuna nepoznanica.

 

 

@Ivan: Zao mi je sto si morao da cistis one bljuvotine, ali jbg, izgleda da je moralo da ispadne onako da bi bilo receno. Sta da se radi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I mene zanima da limoze ciscenje dizne da resi problem, ja nisam zatvorio EGR ali zato je ciscen prosle leto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozes kod Mjet-a da ga zatvoris ali plocica ima tri rupe odredjenog precnika.

I to je mogucnost, ali opet pustas djubre u usis, samo u manjoj meri. Znam par ljudi koji su prvo tako pokusavali na MultiJetu, pa na kraju, nezadovoljni rezultatima, totalno blokirali kao sto je gore opisano (totalno zatarabili+softversko gasenje) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kapiram da je to jedino komplet resenje.

Ja bih samo da vidim efekte zatvaranja, tako da mi greska ne smeta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vratio sam se od Moravcevica.

 

Prica je veoma interesantna. Brizgaljka 1 pokazuje korekciju +4, i ostale je naravno prate posto su redno vezane.

 

Momci su skinuli brizgaljke, montirali ih na ono cudoviste od masine i posle pola sata testova ispalo je da su mi dizne odlicne. Kaze da bi mogle da se utegnu jos malkice na leru, ali to samo zbog picanjenja, ne bi neki preteran efekat bio. Znaci nema prevelikih preliva, ili premalih, zagusenja, bilo cega. Dizne su super. Zasto korekcije? niko ne zna. 

 

Vratili ih na mesto, ja platio i otisao, kad ono... Motor radi mnogo mirnije. Brujanja ima manje, ali definitivno je sve mirnije...

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeste bolje, naravno. Dizne su skupa igracka.

 

Ali nisam resio problem :-\

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj i sa zatvaranjem EGR, to te nista ne kosta. Mozes i da navratis i na neki skup pa da uporedimo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako mi verujes, svaku nedelju hocu da skokenm i uvek nesto drugo bude i ne dodjem. Zavrnucu EGR, samo da nadjem plocicu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Korekcije dizni su zbog peglanja rada motora, kako bi radio što mirnije / uglađenije a vremenom i zbog habanja samih dizni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ali dizne su super. Sve sto moze da procita dijagnostika je super. Videcu sad posle ovog izleta kod moravcevica da ga zakacim opet na dijagnostiku da vidim. Ali vibracije su se definitivno smanjile, ili su barem drugacije

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toliko o proveri dizni dijagnostikom... bolje što su dobre!

Edit: kako podloška utiče uopšte?

Podloska ako ne valja, siba kommpresija pored nje, tj gubis kompresiju, oce auto da za nijansu slabije vuce, mozda i teze da upali, sve zavisi koliko sisti pored podloske......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislis da su mi promenili podloske? Platio sam skidanje i proveru, nista drugo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obicno se mjenjaju podloske ako se skidaju dizne i moguce da ti je to problem bio, da su zamjenjene i da ti je sad sve ok...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema na cemu brate.

@Bocca, ako nije tajna koliko te je to izaslo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

4400. 2000 (de) montaza i 20 jura kontrola

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...