igor0511 2882 Posted March 31, 2015 Samo kvačilo ne. Može zamajac da proizvodi vibracije, ali to ide kada je baš katastrofa. Ide i uz promene broja obrtaja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skorpion 27 Posted March 31, 2015 Da, svi Stilaci u koje sam seo su drndali. Neki malo vise neki manje, pa sam valjda zato skontao da bolje ne moze. S'druge strane, bas juce sam seo u GP multijet, unutra uopste ne drnda, a i sama masina mirnije radi (kad otvorite haubu pa gledate koliko sam motor skakuce-nezavisno od drzaca). Kod Stila mi sada tabla i volan ne vibriraju, mada je u leru prisutan onaj brum niske frekvencije od cega mi bruji u glavi dok stojim na semaforu. Gledam onda motor Stila dok radi u leru i dosta se trese, nekako vise sa leve strane prema menjacu. Ako ga budem postpeno sredjivao, pitam se sta dalje? Desni nosac? Ne izgleda mi tako. Dizne? Ne verujem, auto jako lepo ide i ne dimi. Plivajuci zamajac? Pa nije valjda... Isto i kod mene. kad zamenio nosac ispod akumulatora, samo sto dok je bilo hladno vibracije su se povecali ali jos ih ima kad auto radi u ler. Sta moze da bude ne znam, ali da bacam pare za desni ne pada mi na pamet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted March 31, 2015 ja cu sutra ici kod Moravcevica da mi uradi dizne pa cu javiti ako ima napretka Quote Share this post Link to post Share on other sites
vix 1 Posted March 31, 2015 Ajde javi bas me zanima to za dizne, posto imam utisak da nemirno radi u leru tj prilicno se trese sam motor... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17680 Posted March 31, 2015 (edited) Vix, da li ti je zatvoren EGR (kreni od najjeftinijih i najjednostavnijih stvari koje mozes i sam da uradis)? Kod Bocce znam da nije, posto sam cistio temu o EGR posle prepucavanja .Skoro sam ga zatvorio i na Xsari, primetno lepse radi na leru, mirnije krece sa manjih obrtaja, bolje vuce iz nizih obrtaja... Da ne ponavljam, detaljno ovde: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/32497-blokiranje-egr-ventila/page-42#entry1197943Na Stilu zacepljen vec 7 godina, uz originalni nosac izpod akumulatora i redovno produvanu masinu, samo prede. Edited March 31, 2015 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
vix 1 Posted March 31, 2015 Nije zatvoren EGR. Ciscen je prosle godine. Ja sam tad hteo da ga zatvorim, a u servisu mi to nisu preporucili, pa onda nisam. Navodno je to malo teze kod multijeta (120 ks) posto bi prijavljivao gresku... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17680 Posted March 31, 2015 Da, pisali smo vec, na MultiJet je potrebno je i da se softverski ugasi, a ne samo fizicki kao na JTD-u.U stvari i na JTD prijavljuje gresku u memoriji, ali se ne ispisuje na boardu i ne smara.Kod mene je na oba dizelasa zastopan i prezadovoljan sam rezultatima. A svako, naravno, prema svom misljenju, nista ne sugerisem, samo iznosim svoje iskustvo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted March 31, 2015 Mozes kod Mjet-a da ga zatvoris ali plocica ima tri rupe odredjenog precnika. U principu, ako ovo sa diznama ne pomogne napravicu plocice i zatvoricu egr da probam. Ako se umiri stvarno onda barem znam gde da jurim problem. Ovako je potpuna nepoznanica. @Ivan: Zao mi je sto si morao da cistis one bljuvotine, ali jbg, izgleda da je moralo da ispadne onako da bi bilo receno. Sta da se radi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skorpion 27 Posted March 31, 2015 I mene zanima da limoze ciscenje dizne da resi problem, ja nisam zatvorio EGR ali zato je ciscen prosle leto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17680 Posted March 31, 2015 Mozes kod Mjet-a da ga zatvoris ali plocica ima tri rupe odredjenog precnika.I to je mogucnost, ali opet pustas djubre u usis, samo u manjoj meri. Znam par ljudi koji su prvo tako pokusavali na MultiJetu, pa na kraju, nezadovoljni rezultatima, totalno blokirali kao sto je gore opisano (totalno zatarabili+softversko gasenje) . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted April 1, 2015 Kapiram da je to jedino komplet resenje. Ja bih samo da vidim efekte zatvaranja, tako da mi greska ne smeta Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted April 1, 2015 Vratio sam se od Moravcevica. Prica je veoma interesantna. Brizgaljka 1 pokazuje korekciju +4, i ostale je naravno prate posto su redno vezane. Momci su skinuli brizgaljke, montirali ih na ono cudoviste od masine i posle pola sata testova ispalo je da su mi dizne odlicne. Kaze da bi mogle da se utegnu jos malkice na leru, ali to samo zbog picanjenja, ne bi neki preteran efekat bio. Znaci nema prevelikih preliva, ili premalih, zagusenja, bilo cega. Dizne su super. Zasto korekcije? niko ne zna. Vratili ih na mesto, ja platio i otisao, kad ono... Motor radi mnogo mirnije. Brujanja ima manje, ali definitivno je sve mirnije... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted April 1, 2015 (edited) Placebo ili neka podloska :-) Edited April 1, 2015 by bojankov Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted April 1, 2015 Toliko o proveri dizni dijagnostikom... bolje što su dobre! Edit: kako podloška utiče uopšte? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted April 1, 2015 jeste bolje, naravno. Dizne su skupa igracka. Ali nisam resio problem :-\ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17680 Posted April 1, 2015 Probaj i sa zatvaranjem EGR, to te nista ne kosta. Mozes i da navratis i na neki skup pa da uporedimo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted April 1, 2015 Ako mi verujes, svaku nedelju hocu da skokenm i uvek nesto drugo bude i ne dodjem. Zavrnucu EGR, samo da nadjem plocicu Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted April 1, 2015 Korekcije dizni su zbog peglanja rada motora, kako bi radio što mirnije / uglađenije a vremenom i zbog habanja samih dizni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted April 1, 2015 ali dizne su super. Sve sto moze da procita dijagnostika je super. Videcu sad posle ovog izleta kod moravcevica da ga zakacim opet na dijagnostiku da vidim. Ali vibracije su se definitivno smanjile, ili su barem drugacije Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted April 1, 2015 Toliko o proveri dizni dijagnostikom... bolje što su dobre!Edit: kako podloška utiče uopšte?Podloska ako ne valja, siba kommpresija pored nje, tj gubis kompresiju, oce auto da za nijansu slabije vuce, mozda i teze da upali, sve zavisi koliko sisti pored podloske...... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted April 1, 2015 Mislis da su mi promenili podloske? Platio sam skidanje i proveru, nista drugo Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted April 1, 2015 Obicno se mjenjaju podloske ako se skidaju dizne i moguce da ti je to problem bio, da su zamjenjene i da ti je sad sve ok... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted April 1, 2015 Kuvalja hvala na odgovoru! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted April 1, 2015 Nema na cemu brate.@Bocca, ako nije tajna koliko te je to izaslo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted April 1, 2015 4400. 2000 (de) montaza i 20 jura kontrola Quote Share this post Link to post Share on other sites