-
Content Count
2201 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
42
Reputation Activity
-
Dale got a reaction from Woodoo in Gedora stajling
Nije bas gedora, ali je svakako vizir delo kucne radinosti vredno slikanja.
-
Dale reacted to OMP in Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa
opis
https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/23704386/dacia-logan-ambiance-12-16v-lpg?attp=p0_pv0_pc0_pl1_plv0
-
Dale got a reaction from Bingodalton in Gedora stajling
Nije bas gedora, ali je svakako vizir delo kucne radinosti vredno slikanja.
-
-
-
-
Dale got a reaction from shuxx in Brick 244 restomod
Bas volis da si primecen. Prosecan covek ne zna ni sta vuce niti sta je na prikolici od automobila
-
-
Dale got a reaction from nemanja84bg in HP ProBook 650 G3
Posle 4h rada non stop na wifi, youtube, ekran i zvuk sve vreme... ostalo jos 40% baterije.
Cena dogovor.
-
Dale got a reaction from PremieRacing in Brick 244 restomod
Bas volis da si primecen. Prosecan covek ne zna ni sta vuce niti sta je na prikolici od automobila
-
-
-
-
-
Dale reacted to Ivan in Kopiranje i kodiranje ključeva
Transponder modul (TRANSmitter + resPONDER), a deo je imobilajzer sistema.
Cisto da dopunimo .
-
Dale reacted to clockwork_orange in Kopiranje i kodiranje ključeva
Kljuc ima dva ili tri nezavisna sistema "bezbednosti
1. Mehanicki, toj sam metalni deo kljuca koji otkljucava vrata i volan
2. Elektronski Cip sa jedinstvenim fiksnim kodom koji otkljucava elektronsku blokadu motora
3. Elektronski deo koji sluzi za daljinsko otkljucavanje/zakljucavanje i za kontrolu alarmnog sistema
U kucistu kljuca postoji jedan mali neprimetan cip nekad je zalepljen nekada slobodan pa moze lako da se izvadi tom cipu nije neophodna baterija da bi radio
Taj cip nosi informaciju koja dozvoljava startovanje automobila ili ako ga nema napise CODE na tabli i motor nece da startuje
Cip je isti za kljuc sa daljniskim kao i za onaj bez daljinskog i potrebno ga je premestiti u novo kuciste u slucaju promene. Postoji varijanta da se cip izvadi i zalepi u blizini kontakt brave pa ce onda svi kljucevi mocu da startuju automobil
Elektronika za otkljucavanje/zakljucavanje nema veze sa cipom i potpuno su nezavisni sistemi
-
-
-
-
-
-
-
Dale reacted to nikolap in Nikolin Jeep Renegade
Posle mnogo vremena, evo me opet na forumu I to u ovoj temi, jer posle 2 komada 500L-a (2013, pa 2019. godiste), evo danas se ponovio sa Renegedom. Polovan, 2020, presao 21000, dizel 1.6, Limited oprema plus dodatni paketi..led farovi, fabricka kuka, senzor mrtvog ugla, adaptivni tempomat...i slicno... Mislim da ima sve sto se moglo ubaciti.
Prvi utisci: posle onog 1.4 atmosferca..... nebo i zemlja. Posle pola dana prezadovoljan. Vuce ko blesav. Hauba napred imam utisak kao Dajca da vozim. Jedina zamerka je da gabartino je mislim skoro identican 500L-u, a gepek minijaturan. Meni sa 2m visine polozaj u autu i mesta za glavu ima i vise nego treba, ok i 500L je bio ok sto se toga tice. Deca nazad imaju jos vise mesta nego u 500L.
Sve u svemu auto je sjajan.
-
Dale got a reaction from rkoma1986 in Clio mk3 - Ceger auto
Ta generacija klia, pre redizajna, mi se bas svidela uvek. Isti motor imamo u tvingu, sasvim ok. Ja sam skoro isao sa njim oko 300Km auto putem, vozio od 120 do 140Kmh i taman ga lepo produvao posto ga najcesce vozi zena po BG i okolini. Nije lose da i vi vas klio malo razradite ponekad. Posle lepse radi
Neka bas sluzi dugo i lepo!
-
Dale reacted to rkoma1986 in Clio mk3 - Ceger auto
Vise puta sam na forumu naleteo na izraz 'Ceger auto' i mnogo mi se svideo jer auto upravo tome i sluzi
Glavna misija, maksimalno sacuvati drugi, veci, bolji automobil od gradskih ogrebotina, malih parking mesta, rupa na putevima.... a istovremeno ustedeti novca na odrzavanju tog veceg, boljeg i naravno skupljeg automobila jer sa njim prelazimo mnogo, mnogo manje kilometara na godisnjem nivou otkad imamo Clia.
Motor 1.2 75 ks, ima i TNG sa novom bocom, mada ga pretezno vozim na benzin. Kupio sam ga sa neispravnim radom motora, ispostavilo se da je izgoreo ventil na cetvrtom cilindru. Kaze Damjanovic iz Rumenke da ga je verovatno neko przio na visokim obrtajima duze vreme pa od toga. To je sredjeno odma po kupovini, auto savrseno radi i na plin i na benzin, ali ga pretezno vozimo na benzinu. Na plin se prebaci katkad cisto da proverim ispravnost sistema.
Hteo sam da uzmem nesto do 1.500-2.000 eur, ali sa ovim cenama tesko da se za te pare moze naci iole pristojan auto. Bas ljudi svasta prodaju, pogotovo kod tih malih gradskih automobila se ne vodi racuna ni o mehanici a ni o estetici, bar je to moj neki utisak. Clio na kraju placen 2750 + odmah 300 za ventile, glavu, ruke majstoru... i od tada, za godinu i po dana dva mala servisa i prednje plocice. E da, i stavio sam mu katalizator koji je bio skinut pa je imao zvuk kao stojadin nekada.
Limarijski veoma dobar, sva stakla originalna, enterijer sacuvan..
Evo slika nakon kupovine:
Krenuo sam da ga 'budzim', zanimljiv mi je autic, za malo novca se moze fino srediti.
Za sad su tu alufelne sa AllSeason gumama i mali fancuski bedzevi spolja, a u enterijeru sam malo razbio crnilo sa svetlo sivim detaljima. I uzeo mu fabricke patosnice.
Juce sam bas uzeo i Armster 2 naslon za ruku pa cu ga fiksirati danas/sutra.
Od skorijih planova, doci ce distanceri 20mm i farbanje celjusti. Dobro bi mu doslo i blago spustanje, pogotovo napred, ali otom potom. Ideja mi je da auto bude pomalo neozbiljan ali da ni u jednom momentu ne ode u gedoru, cak ni u gedoricu
Evo slika od pre neki dan: