Jump to content
FAS Goran

radakbre

Members
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

About radakbre

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @Ivan hvala puno ivane na ovim informacijama, nisam bio siguran kako se tacno gledaju podaci sa epera ova informacija za c635 menjac mi je dosta pomogla zvah nekoliko auto delova, svi mi nude poluosovine za 1.4 tjet modele, iako nisu kompatibilne, i nece ni da cuju za to ako im kazem da su kompatibilne od 1.6mtj novijih modela ni sam vise ne znam sta je sa cim kompatibilno, ali sam shvatio da bi desni homokineticki do menjaca od 1.6 mtj 2010+ bio kompatibilan sa mojim multiair motorom
  2. @Ivan hvala puno ivane na ovim informacijama, nisam bio siguran kako se tacno gledaju podaci sa epera ova informacija za c635 menjac mi je dosta pomogla, i sada znam sta tacno da trazim kontaktirao sam nekoliko ljudi sto imaju polovne fiat delove, niko nema poluosovine za navedene modele od 2010+, izgleda da ce na kraju morati se novi delovi uzeti, kao sto je @MiloshBg naveo gore. ako znate nekoga ko ima delove, dosta bi mi pomoglo hvala!
  3. Pozdrav svima, vidim da je starija tema, ali ne znam gde drugde pitati Potrebne su mi poluosovine, tj homokineticki zglobovi za bravo 2010 1.4 multiair 140hp razmisljao sam se i uzeti polovno, ali nigde ne mogu naci poluosovine za ovaj model... Da li su mozda kompatibilne sa drugih modela? Hvala puno! gledao sam po eperu, pod vin kodom : zfa19800004298784 ali nisam se mogao bas snaci da tamo da li pase od drugih modela
  4. Pozdrav svima! Mozda otvaram temu koja je odavno zatvorena ali i dalje se ne mogu odluciti za vrstu ulja za brava U pitanju je bravo 1.4 multiair 140ks 2010 Presao sam prvih 10k kilometara na njemu, a za prvi mali servis sam koristio seleniu k pure engergy 5w-40 sa fiatovim 955535-s2 sertifikatom. Posto sam se naslusao raznih price da selenia nije kao sto je nekada bila itd itd, rekoh mozda da predjem na shell ili neko drugo ulje. Naisao sam na shell ultra 5w40, ali njegov sertifikat je 955535-z2, i vidim da je acea a3b3 umesto c3 Vidim da shell hx7 etc 5w40 ima s2 sertifikat, ali da li ima neke razlike izmedju s2 i z2 i koja je razlika? Sta mi vi preporucujete? Hvala puno!
  5. Pozdrav svima! Vlasnik sam fiat brava 2 1.4 multiair 16v 2010 . Potrebna mi je pomoc pri odabiru i nalazenju desnog nosaca motora. Pronasao sam Hutchinson nosac za oko 8400 din. Kako se pokazala ova marka? Ima li ko neke bolje predloge? Hvala!
  6. @Ivan Vidim da dosta njih hvali elm sa PIC18F25K80 cipom, tako da ako nadjem neki u Srbiji, pazarice se, ako ne ali ce da radi. Svakako sam ti ja pisao u pm, korisnih informacija nikad dosta! Iz Kraljeva sam, ali se nikada ne zna
  7. Pozdrav svima! Zanimam se ovih dana oko obd2 dijagnostike za fiat bravo 1.4 multiair 140hp 2010. Imam bluetooth verziju elm 327 v1.5. Uspeo sam da ga povezem sa multiecuscan programom na laptopu(free verzija) ali nisam u mogucnosti da se povezem ni na koji modul. Kada pokusam da se povezem na engine ecu(koji su oznaceni crvenom bojom) , prikazuje mi error da moram imati full verziju. Ako pokusam da se povezem na neki ecu koji je plave boje, Body> can info , gde dobijam error na slici. Program ima konekciju sa elm interfejsom, sa te strane je sve u redu. Moje pitanje je: kada pokusam da se povezem na engine ecu, ne dozvoljava zbog besplatne verzije, a kada pokusam na ecu koji jeste dostupan(plav), kazuje kako imam problema sa elm. Da li cu sa placenom verzijom resiti problem ili moram koristiti neke adaptere? Ima li ko krekovanu verziju ovog softvera? Hvala! EDIT: Nasao sam registrovanu verziju multiecuscan v4.0 . Sve opcije su mi otkljucane... Ali i dalje prilikom povezivanja na engine ecu, dobijam error "ecu connection failed, check your cable and serial port settings" Ako probam da se povezem na can info, dobijam error " the interface does not support can commands" Kada u opcijama idem na pretrazivanje interfejsa, nadje bluetooth elm327 na pravom com portu, ali kada probam test interfejsa, dobijam error " this interface is not compatible with elm 327 1.3, will not connect to any can module. " Da li je to mozda zbog bluetooth verzije? Videh ovu usb verziju u Kragujevcu, mozda pomogne? https://novi.kupujemprodajem.com/automobili-delovi-i-alati/alati-i-oprema-za-autoservise/autodijagnostika-elm-327-obd2-usb-canbus-univerzalna-elm327/oglas/72519840?filterId=4008300477
  8. Pozdrav Bane! Upravo sam narucio istu stvar, samo sto sada nisu hteli da spuste cenu ispod 4500 haha Jedno me zanima... Fabricki oil separator bi trebao imati pcv ventil koji dopusta protok vazduhu samo u jednom smeru, zar ne? Ovaj aftermatker occ nema to? Da li moze to napraviti probleme neke? I jos jedno pitanje: Dok cekam sve ovo da stigne sa alia, moram zameniti gumicu na uljnom separatoru posto curi uljna para odatle. Izmerih 25x2.6 , uzeo bih tu a i 25x3 , samo ne znam kakve tacno gumice mogu ici tu. Moraju li biti otporne na ulje i moraju li biti od nbr ili fpm materijala? Verujem da neko zna ovde to Hvala puno! edit: verujem da bez tog pcv ventila auto moze imati propust vakuma..?
  9. Za sada sta mogu da ti kazem jeste sledece: auto nije havarisan, nije previse sredjivan, farban itd... ima male spekice na prednjem braniku koje su prikrivene i tesko primetne, tako da je originalna farba svuda. Prava je kilometraza i svi servisi su odradjeni necete verovati od strane mog mehanicara Auto vuce kao budala, posto sam tek presao na benzinca posle dugo godina voznje dizela, plus je ovo turbo b, nekada me je i strah da ga ubacim u sport mod i raspizdim kako treba xd , ali Boze moj, tek je drugi dan kod mene tako da cu se navici. Potrosnja u normalnoj voznji je po meni smesna, mada to ce se pokazati vremenom, kocnice su perfektne i nove, sport paket me je odusevio, kao sto ste svi vi i pricali da se uzme samo on, kao da si seo u potpuno drugi automobil u odnosu na obican bravo, enterijer je u besprekornom stanju sem one zakrpe na vozacevom sedistu sto se i vidi na slikama.... Sto se udobnosti tice, nije da sam nezadovoljan ali sam mozda trazio vise, ali ipak je na 17" ipak dva automobila u kojima sam se vozio prethodnih meseci su stilo sa losim amortizerima i c5 sa hidraulikom, pa otud i prevelika ocekivanja hahaha Sve u svemu, zadovoljan sam i hvala svima koji su pomogli u odabiru. Kada ga operem stizu slike
  10. neces verovati, ali uzeo sam ga cak sam i znao lika koji ga je prodavao a nisam imao pojma ni da ga ima drugarima sam stalno pricao lancia, alfa itd itd.... i nisu mi ni ponudili ovo sto je nekih 5km od mene uskoro saljem slike druze, hvala ti na dosta komentara i pomoci!
  11. @Ivan Iskreno, sto se tice brava u sport paketu, stvarno si mi otvorio oci nisam ih sretao pre, i vidim da ima bas lepih primeraka cuo sam da 1.6 sa 120ks moze malo slabiji biti za tu karoseriju trenutno gledam modele 1.9 od 150ks i 2.0 165ks koju biste vi verziju pre preporucili i da li postoji kakva razlika u potrosnji u odnosu na 159, nasao sam jednu 1.9 8v koja je cipovana, ne znam kolika potrosnja tu moze biti ako bih ja doradio kvalitetan cip na 140-150ks i nasao sam nekoliko od 16v od 150ks fabrika, koja bi razlika izmedju brave i nje bila u datoj konjazi pitam ovo jedino zato sto mi je vise ljudi reklo za istu potrosnju ta dva motora na tim karoserijama pa mi je malo cudno naravno, hvala svima ostalima koji su se prikljucili mojim gore pitanjima!
  12. Pozdrav svima! Dugi niz godina sam vozio stila 115, i bio sam prezadovoljan sa njim! Sada je vreme da se predje na nesto malo novije i lepse Slusam svakakve price te kupi ovo, te ono , i iskreno vise ne znam sta da kupim za sebe. Posto mi srce ne seta dalje od italijana, razmisljao sam se o sledecim vozilima, sve dizeli Alfa 159 od 120/150 pa mozda cak i 170ks Fiat Bravo 1.6 120ks Lancia Delta 1.9 Znam da ovo nije forum za ovu vrstu automobila, ali sam se takodje razmisljao uzeti i a3, ali nekako kada je pogledam pored italijana, bedno izgleda iznutra. Neki kupovni opseg bi bio 4000-5000-5500. Nemam potrebe za porodicne automobile, mlad sam i zelim auto sa kojim mogu da se navozam kvalitetno a pritom da uzivam. Kakve su potrosnje na alfama? Da li se razlikuju mnogo od ostalih i sta mislite o cipovanju 120 na 150 ili direkt uzeti 150ks verziju? Svaka pomoc je dobrodosla! Hvala!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...