Jump to content
FAS Goran

Sem

Members
  • Content Count

    92
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Like
    Sem reacted to Branislav in Bravo za ovaj Bravo   
    Doslo vreme da se resi hiljadugodisnja zagonetka. Konacno sam kupio servo da zamenim postojeci kome je otisao torque senzor. Vreme je da se resim dugogodisnjeg problema.

  2. Like
    Sem got a reaction from Branislav in Grande Punto 1.4 tb Sporting   
    Evo trenutno stanje (snaga) Puntare na plin 

  3. Like
    Sem got a reaction from BaneAK74 in Fiat Bravo 1.4 T-Jet 150hp   
    Sada gledam slike, odstranjena je PCV kutija ali uljane pare sada preko OCC i dalje idu u usis, pred turbo.
    Nisam ubeđen da OCC odstranjuje 100% ulja.
    Ispusti to crevo iz OCC u atmosferu. A na usisnoj cevi zatvori ulaz.
    Vozi tako mesec dana i nakon toga proveri creva ponovo.
  4. Like
    Sem got a reaction from BaneAK74 in Grande Punto 1.4 tb Sporting   
    Evo trenutno stanje (snaga) Puntare na plin 

  5. Like
    Sem got a reaction from MS PK in Grande Punto 1.4 tb Sporting   
    Evo trenutno stanje (snaga) Puntare na plin 

  6. Like
    Sem got a reaction from horvat in Grande Punto 1.4 tb Sporting   
    Imao sam problema sa otpuštanjem matica na izduvnoj grani, izgleda da je to konačno rešeno. Uradio log u 3. Brzini.
    Gornja slika sa dobrom granom donja sa labavom.
     

     

  7. Like
    Sem got a reaction from Reacher Gilt in Grande Punto 1.4 tb Sporting   
    Imao sam problema sa otpuštanjem matica na izduvnoj grani, izgleda da je to konačno rešeno. Uradio log u 3. Brzini.
    Gornja slika sa dobrom granom donja sa labavom.
     

     

  8. Like
    Sem got a reaction from Reacher Gilt in Grande Punto 1.4 tb Sporting   
    Menjao sam pločice napred, stavio Brembo pa sam mislio da podelim iskustvo.
    Auto je imao nove kočnice na sve 4 kada sam ga kupio. Textar pločice "no name" diskovi. Nakon godinu dana i malo oštrije vožnje po planinama osetno su slabije grizle i prednje počele škripati.
    Krajem leta su se konačno potrošile te Textar, pa sam odlučio preći na Brembo pločice, diskovi ostali isti samo sravnio strugar. Zadnje su i dalje Textar, nisam dirao jer  jako malo rade pa se sporo i troše. U pakovanju sam dobio i nove šarafe i limove što nije neophodno ali je vrlo korisno.
    Prešao sam oko 3000 km sa Brembo i zadovoljan sam. Nije samo zato što je marka pa '"mora biti bolje". Odlučnije grizu- to je onaj prvi osećaj kada krenem da pritiskam pedalu. Pre je prošao tren u slabijem kočenju pa zatim bi kočio redovno. Sada je to nestalo. Pedala tvrđa i nema škripanja ni nakon vijanja po Transfagarasanu (put preko planine u Rumuniji dobro poznat motorašima).
     
     

     
    Video sa Transfagarasana:
    https://photos.app.goo.gl/yYp9R1EFwmni43xm9
  9. Like
    Sem got a reaction from Mijailović P. in Grande Punto 1.4 tb Sporting   
    Imao sam problema sa otpuštanjem matica na izduvnoj grani, izgleda da je to konačno rešeno. Uradio log u 3. Brzini.
    Gornja slika sa dobrom granom donja sa labavom.
     

     

  10. Like
    Sem got a reaction from neshaoct in Grande Punto 1.4 tb Sporting   
    Imao sam problema sa otpuštanjem matica na izduvnoj grani, izgleda da je to konačno rešeno. Uradio log u 3. Brzini.
    Gornja slika sa dobrom granom donja sa labavom.
     

     

  11. Like
    Sem got a reaction from neshaoct in Grande Punto 1.4 tb Sporting   
    Menjao sam pločice napred, stavio Brembo pa sam mislio da podelim iskustvo.
    Auto je imao nove kočnice na sve 4 kada sam ga kupio. Textar pločice "no name" diskovi. Nakon godinu dana i malo oštrije vožnje po planinama osetno su slabije grizle i prednje počele škripati.
    Krajem leta su se konačno potrošile te Textar, pa sam odlučio preći na Brembo pločice, diskovi ostali isti samo sravnio strugar. Zadnje su i dalje Textar, nisam dirao jer  jako malo rade pa se sporo i troše. U pakovanju sam dobio i nove šarafe i limove što nije neophodno ali je vrlo korisno.
    Prešao sam oko 3000 km sa Brembo i zadovoljan sam. Nije samo zato što je marka pa '"mora biti bolje". Odlučnije grizu- to je onaj prvi osećaj kada krenem da pritiskam pedalu. Pre je prošao tren u slabijem kočenju pa zatim bi kočio redovno. Sada je to nestalo. Pedala tvrđa i nema škripanja ni nakon vijanja po Transfagarasanu (put preko planine u Rumuniji dobro poznat motorašima).
     
     

     
    Video sa Transfagarasana:
    https://photos.app.goo.gl/yYp9R1EFwmni43xm9
  12. Like
    Sem got a reaction from neshaoct in Grande Punto 1.4 tb Sporting   
    Pozdrav svima!
    Pošto sam postavljao pitanja vezano za turbo i TNG, pomislio sam da bi bio red da predstavim svoj auto..
    Punto je 2009 t-jet ima ugrađen TNG 142000 km na satu, mada je to najverovatnije vraćano s'obzirom da sam na poklopcu zupčastog našao servis 113000km u 2013 :-) 
    Auto je kupljen sa 17icama koje sam zamenio na 16 zbog udobnosti Abarth nalepnicama (mator sam za to :-)) i crnom folijom na krovu; pozadi su svetla sa Evo Gp; Pirke izduv; napred je imao xenon projektore ali sam zamenio na standard-nije mi se svidelo. Ja sam do sada još dodao remap na oko 140 ks i uradio sledeće: fabričko kućište filtera je prošireno za bolji protok; ugradio elektroniku za podešavanje jačine serva; i nedavno ugradio 5. brzinu iz Gp 1.3 jtdm da bi obrtaji pali pri vožnji na autoputu.
    Verovatno će se lista proširivati pošto volim da čačkam po autima... :-) 
     


     
     
  13. Like
    Sem got a reaction from MS PK in Grande Punto 1.4 tb Sporting   
    Imao sam problema sa otpuštanjem matica na izduvnoj grani, izgleda da je to konačno rešeno. Uradio log u 3. Brzini.
    Gornja slika sa dobrom granom donja sa labavom.
     

     

  14. Like
    Sem got a reaction from horvat in Grande Punto 1.4 tb Sporting   
    Menjao sam pločice napred, stavio Brembo pa sam mislio da podelim iskustvo.
    Auto je imao nove kočnice na sve 4 kada sam ga kupio. Textar pločice "no name" diskovi. Nakon godinu dana i malo oštrije vožnje po planinama osetno su slabije grizle i prednje počele škripati.
    Krajem leta su se konačno potrošile te Textar, pa sam odlučio preći na Brembo pločice, diskovi ostali isti samo sravnio strugar. Zadnje su i dalje Textar, nisam dirao jer  jako malo rade pa se sporo i troše. U pakovanju sam dobio i nove šarafe i limove što nije neophodno ali je vrlo korisno.
    Prešao sam oko 3000 km sa Brembo i zadovoljan sam. Nije samo zato što je marka pa '"mora biti bolje". Odlučnije grizu- to je onaj prvi osećaj kada krenem da pritiskam pedalu. Pre je prošao tren u slabijem kočenju pa zatim bi kočio redovno. Sada je to nestalo. Pedala tvrđa i nema škripanja ni nakon vijanja po Transfagarasanu (put preko planine u Rumuniji dobro poznat motorašima).
     
     

     
    Video sa Transfagarasana:
    https://photos.app.goo.gl/yYp9R1EFwmni43xm9
  15. Like
    Sem reacted to Branislav in Bravo za ovaj Bravo   
    Prvi utisci u voznji sa novom torzijom su super, seleni su odlicni nema razlike stara i ova, sami tockovi na oko mnogo bolje stoje i voznja mi deluje sigurnija prilikom naglih promena pravaca. Ostaje jos Abs centrala da se zameni i to je to 
  16. Like
    Sem reacted to Branislav in Bravo za ovaj Bravo   
    @andreja.micovic Evo link od poljaka koji prave za Tjet 
    https://m.olx.pl/d/oferta/uszczelka-chlodnicy-oleju-do-fiat-bravo-2-doblo-punto-tjet-CID5-IDmr47v.html
     

     
    Hvala @Sem za info oko ove gumice
     
  17. Like
    Sem got a reaction from horvat in Alfa Romeo Giulietta 1.4 TJet 120 GPL   
    Izvinjavam se svima ako sam smarao previše sa tehničkim detaljima
    Ah da i zavidim vama Alfašima na DNA
  18. Like
    Sem got a reaction from horvat in Alfa Romeo Giulietta 1.4 TJet 120 GPL   
    Vl 36 turbo kod mene je "mazga" jer ima "billet" točak, srce od vl38 i ispolirano kućište vl37ice. 
    Međutim prvenstveno sam mislio na čitav motor kada sam napisao "mazga".
    T-jet 150 ima bregaste sa većim otvaranjem,  vl36 turbo i drugačiju mapu naravno.
    Kada sam stavio Vl36 stavio sam i bregaste od NA 1.4 fire motora jer pašu a imaju još veća otvaranja i od 150.
    E tada je nastupila prava turbo rupa
    Doduše konja je bilo oko 170.. ne potvrđeno samo moja merenja ubrzanja.
    Na kraju sada ima original bregaste iz 120 i prerađeni Vl36. Pa zato mazga
     
    Turbo rupa je sada negde na pola puta između 120 i 150 što je za mene skroz dobro. Nije toliko nagli rast obrtnog momenta. Nekako je linearnije.. sa Vl 37 je bilo on-off ili kida ili sporać. sada ima i polu brzo
     
    Sam turbo paše šraf na šraf samo ne vredi ništa bez remapa.
    Ne znam šta su mogućnosti kod Landiija ako imaš dobrog majstora to će on znati da ti kaže.
     
    E da potrošnja je potpuno identična sa malim bregastama. Veća sa većim bregastama. Naravno pri istoj brzini vožnje.
    Ako se povećana snaga koristi i potrošnja ide gore.
  19. Like
    Sem reacted to Strasni JA in Alfa Romeo Giulietta 1.4 TJet 120 GPL   
    @Sem
    Kod mene je LPG LandiRenzo. Bio sam kod servisera za plin, čisto da sve proveri. Pogledao je, prekontrolisao i rekao mi je da ništa neće da dira  jer je sve fabričko i ako ne osećam neke probleme nema potrebe da bilo šta dira. Prikačio ga je na dijagnostiku. Kaže da je sve ok i da ga vozim 5-6k km pa da dodjem opet. U N modu linearno ubrzava bez turbo rupe? To mi je čudno, ili ja pak to ne osećam? U D modu podivlja od 2000rpm i izraženo se oseća taj osećaj naglog ubrzanja i nekog mehaničkog režanja. Divota jedna! 
    U A mod ne ubacujem.
    Sad mene interesuje:
        Zašto je taj tvoj drugi turbo VI36 "mazga"? Kasnije se budi, ali zato gura do 6000rpm?
       Da li si samo njega zamenio, ili si zbog drugog turba morao da promeniš još što šta?
        Imaš li sad izraženiju turbo rupu nego ranije?
       Kako se taj tvoj apgrejt odrazio na potrošnju?
    Meni troši u proseku do 10L u gradu. Vrlo teško mogu prići na 9L. Na otvorenom i auto putu od 6-9L. Naravno pričam sve za vožnju na gas.
    Dodatne opcije i podešavanja na plinskom uređaju su vrlo zanimljive mogućnosti. Nisam imao pojma da je to nešto moguće. Pitaću servisera kad budem otišao kod njega na servis. On vozi Deltu sa tim motorom i kaže da je prezadovoljan.
    Hvala još jednom na iscrpnim informacijama 
     
  20. Like
    Sem got a reaction from Lufti in Muzeo Ferrari u Maranellu i Modeni   
    Na proleće je ovako izgledao muzej Ferrarrija u Maranellu.










































































































































    A ovako muzej u Modeni.


































































































































































  21. Like
    Sem got a reaction from horvat in Muzeo Ferrari u Maranellu i Modeni   
    Na proleće je ovako izgledao muzej Ferrarrija u Maranellu.










































































































































    A ovako muzej u Modeni.


































































































































































  22. Like
    Sem got a reaction from Grafit in Alfa Romeo Giulietta 1.4 TJet 120 GPL   
    Zaboravih detaljnije opisati  prebacivanje na benzin. U Ac Stagu postoji opcija da iznad izabranog postotka vremena ubrizgavanja prebaci na benz. Čim se vrati ispod vraća na plin. U praksi je to neprimetno i samo par sekunde auto provede u benz. Pri potapanju gasa.
    Ove nedelje sam bio na putu u Rumuniji 2000 km za tri dana. Vozio oštrije čak ponekad uleteo u makaze.. (nisam ponosan na to) potrošio 5 puna rezervoara plina i 5 litara benzina.
    Za zdrav motor je to meni totalno isplatljivo.
  23. Like
    Sem got a reaction from Mijailović P. in Alfa Romeo Giulietta 1.4 TJet 120 GPL   
    Zaboravih detaljnije opisati  prebacivanje na benzin. U Ac Stagu postoji opcija da iznad izabranog postotka vremena ubrizgavanja prebaci na benz. Čim se vrati ispod vraća na plin. U praksi je to neprimetno i samo par sekunde auto provede u benz. Pri potapanju gasa.
    Ove nedelje sam bio na putu u Rumuniji 2000 km za tri dana. Vozio oštrije čak ponekad uleteo u makaze.. (nisam ponosan na to) potrošio 5 puna rezervoara plina i 5 litara benzina.
    Za zdrav motor je to meni totalno isplatljivo.
  24. Like
    Sem reacted to Strasni JA in Alfa Romeo Giulietta 1.4 TJet 120 GPL   
    Hvala na željama.
    Đulietica mi je prava miljenica. Kad je u dvorištu blenem u nju k'o budala 
     
    Znao sam da sagorevanjem plina veća temp u cilindru, ali nisam znao da i boost povećava temp.? Kombinacija obe stavke zaista može napraviti problem. Svakako vredi otvoriti četvore oči kad se upušta u tu egzebiciju. Meni dodatna agilnost nije potrebna u manijačenju, već samo veća sigurnost u obilaženju kad zatreba. U D mod sam ubacio 3-4 puta da probam. N mod mi je sasvim odgovarajući za moje potrebe. Čak uvek prebacujem u veći prenos na max 2-2,500rpm.
    Za zagrejavanje i hlađenje pre i posle oštrije vožnje sam pročitao od iskusnijih kolega sa foruma i to redovno primenjujem . Ali... uvek ima ali... Moja gospađa kad uhvati volan, oblije me hladan znoj... Prihvata ona sve savete, ali žensko pa se zaboravi. Kad me ona vozi uvek mi je knedla u grlu... Pazi, rupe, šahte, ivičnjake... Sam sam sebi se popeo na Q. Lakše mi je kad joj nisam suvozač
    Kolegu @DiscoVolante-a pratim i jer su nam slične Đulke i on je uradio remap.
    Samo ne bih mnogo ukrutio vešanje. Ja bih to komplet sa nekog sport-paka skinuo amortizere, opruge, čeljusti i diskove 330mm. Stavio bih tu neku fabrički nižu i tvrđu suspenziju.
    Veliko hvala na savetima i svako dobro
  25. Like
    Sem reacted to Strasni JA in Alfa Romeo Giulietta 1.4 TJet 120 GPL   
    @Sem
    Hvala na čestitkama. Žena mi je plavuša, a ljubavnica crnka , šta mi još u životu treba? 
     
    A ha taj gremlin..., u tom grmu je ležao zec! , znači ipak postoji caka zbog čega se desio kvar. 
    Sad mene interesuje da li na dijagnostici može da se vidi ili nekako da se istestiraju ti senzori na ulazu i izlazu, da se vide da li su usaglašeni?
    Predpostavljam da si ti taj senzor zamenio i kalibrisao plin i da sad to šljaka bez problema? 
    E sad kad ti potopiš gas do kraja i počinje taj remap da radi svoj pos'o, jel se on sam prebacuje na benzin i po otuštanju pedale, on se vraća na plin? Kako je to upošte rešeno?
    Takođe sam vrlo zainteresovan, da li se zaista oseti nagli porast snage od 3.000rpm, ili je to linearno?
    Kolega @DiscoVolante je pisao nešto na tu temu. Alu njegova Đulka je bez plina.
    Sad si mi opet podgrejao nadu, da ipak postoji rešenje da imam dotne konjiće da me poguraju kad mi zatreba 

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...