Jump to content
Goran

 

 



  • Our picks

    • Recikliraj i uštedi!
      Do kraja godine građani imaju priliku da zamene stari auto novim modelom Fiat Tipo uz Fiat Eko Bonus
       
      Crossroad Adria, članica OMR grupe, lansirala je kampanju Fiat Eko Bonus, tokom koje su građanima Srbije omogućene ekonomske pogodnosti za recikliranje automobila i zamenu starog za novo Fiat Tipo vozilo. Akcija daje mogućnost da svako ko kupi model Fiat Tipo, uz recikliranje starog ili zamenom polovnog automobila, dobije popust od 2.000 evra.

      ''Fiat Eko Bonus inicijativa u Srbiji u fokus stavlja ekološki aspekat pri kupovini automobila, svest o mogućnostima, potrebi i značaju reciklaže za očuvanje životne sredine, ali i finansijskim pogodnostima za svakog ko želi da postane vlasnik novog vozila. Mislim da su ovakve akcije bitne jer zaista podižu svest kod ljudi da je moguće da svako od nas doprinese očuvanju životne sredine, a do sada je zahvaljujući Fiat Eko bonusima u Srbiji reciklirano više od 14 hiljada vozila'', izjavio je Igor Ševo, komercijalni direktor kompanije Crossroad Adria. 
       
      Zamena po principu ''staro za novo'' moguća je za ograničenu količinu vozila Fiat Tipo za koju kompanija Crossroad Adria odobrava specijalan FIAT eko bonus. Bonus u iznosu od 2.000 eura moguće je iskoristiti do kraja godine, ukoliko se novi Fiat Tipo kupuje uz reciklazu ili zamenu staro za novo. Radi se o vozilu sa najvišim nivoom opreme - style tech. Aktuelni su i različiti vidovi finansiranja od poznatih auto kredita, preko finansijskog lizinga do opcija dugoročnog renta. Kontinuirani napor ka podizanju svesti o očuvanju životne sredine uspešno se i prethodnih godina sprovodio sa reciklažnim centrima za Fiat vozila, zahvaljujući kojima je do sada reciklirano više od 14.000 vozila u Srbiji. 

      Sve informacije o vozilu i uslovima kupovine, kupci mogu saznati kod ovlascenih dilera iz naše prodajne mreže.
      • 0 replies
    • Post in Poslovni rezultati FCA / Stellantis
      U industriji koja je i dalje obeležena neviđenim poremećajima i transformacijama, uz sve veću konkurenciju sa novim učesnicima, Stellantis je zabeležio značajan rast prodaje u 2023. godini, od 5.9% u Evropi u svim segmentima i energetskim pogonima. Stellantis je prešao cilj kao drugoplasirani u prodaji na evropskom tržištu, obezbeđujući tržišni udeo od 18.4% tokom cele godine. Dominantnost Stellantis-a u CV segmentu, sa tržišnim udelom redovno iznad 30%, podržao je poslovni sektor Stellantis Pro One u njegovom liderstvu u sektoru.

      U regionu EU29, ukupni rezultati ukazuju na pozitivan prelazak iz 2023. u novu godinu, odražavajući opšti trend iz ključnih evropskih zemalja. Kao vodeći proizvođač automobila u Francuskoj, Stellantis se ističe na tržištu elektrifikovanih vozila, postižući zapaženi udeo od 27.4%, značajno rastući u poređenju sa 2022. i nadmašujući glavnog konkurenta za 4 poena na tržištu potpuno električnih vozila (BEV).

      U Italiji, Stellantis se istakao kao ukupni lider na tržištu, završivši 2023. godinu s dominantnim udelom od 45,5% u poslovanju s komercijalnim vozilima (CV). Kompanija jača svoje vođstvo u energetskoj tranziciji, sa svakim četvrtim elektrifikovanim vozilom i polovinom električnih komercijalnih vozila proizvedenih od strane Stellantis-a. Postignuti su i pozitivni rezultati u Nemačkoj, gde je Stellantis učvrstio svoju poziciju kao druga najveća automobilska kompanija. Opel Corsa nastavlja da bude najprodavanije vozilo u B segmentu već treću godinu zaredom, dostižući najviši nivo registracija od 2016. godine.

      Takođe, Stellantis već četvrti mesec zaredom predvodi tržište komercijalnih vozila. Postignuća kompanije proširuju se i na Španiju, gde prednjači na tržištu elektrifikovanih vozila i osvaja vodeće pozicije u prodaji plug-in hibridnih i 100% električnih komercijalnih vozila. U Velikoj Britaniji, Stellantis beleži rast u odnosu na prethodnu godinu, a Vauxhall se ističe kao treći najprodavaniji brend na tržištu lakih teretnih vozila; prednjači u oblasti električnih komercijalnih vozila, uz podršku modela Vivaro Electric. Serije Corsa i Mokka Electric dominiraju kao najprodavaniji supermini i električni B-SUV.
       
      Sa uvođenjem nekoliko novih modela u 2024. godini, Stellantis planira da udvostruči ponudu potpuno električnih modela u Evropi do kraja godine. U sklopu svog strateškog plana ''Dare Forward 2030'' kompanija ostaje posvećena inovacijama, održivosti i pružanju vrednosti svojim zainteresovanim stranama.

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na ilustraciju iznad.
    • Post in Fiat 500X / Fiat 600
      Nakon zvanične prezentacije modela New Fiat 600e u Lingotu 4. jula, FIAT najavljuje hibridnu verziju koja će biti dostupna od 2024. godine: New Fiat 600 Hybrid. FIAT još jednom dokazuje svoju relevantnost: New 600 će biti dostupan samo u električnom ili elektrifikovanom izdanju, dok će hibridna verzija biti namenjena onim zemljama  gde je prelazak na električne automobile i dalje spor.

      Olivije Fransoa (Olivier Francois), izvršni direktor brenda FIAT i globalni direktor marketinga kompanije Stellantis, rekao je: ''Naša strateška vizija ostaje potpuno električna, a 500e kao najprodavaniji električni gradski automobil u Evropi podstiče našu odlučnost da nastavimo i učinimo električna vozila zaista dostupnim svima. Međutim, takođe ćemo ostati relevantni u zemljama kao što je Italija, našem domaćem tržištu, gde električna vozila još uvek nisu toliko popularna. Zato, za ove odabrane zemlje, zajedno sa novim potpuno električnim modelom New 600, ponudićemo hibrid visokih performansi koji će, nadamo se, otvoriti vrata svetu sa više elektrifikacije.''

      - The New Fiat 600 Hybrid - Tehnologija
      Hybrid je pametno i korisnički prijateljsko rešenje koje se sve više traži među kupcima. Naime, ponudićemo im zadovoljstvo modela New 600 u ''P2'' hibridnom paketu: Ima 100 KS, samo 110 do 114g procenjenih CO2 emisija (privremeni podaci pre homologacije). Hibridni pogonski sistem će biti dostupan u dva nivoa opreme: New Fiat 600 Hybrid La Prima, najekskluzivnija verzija, i New Fiat 600 Hybrid, najpristupačnija verzija.

      MHEV motor ugrađen u Novi Fiat 600 Hybrid je najbolji primer tehnologije i garantuje udobnost i performanse. Zahvaljujući ovoj naprednoj tehnologiji, New 600 Hybrid pruža pravo hibridno iskustvo, omogućavajući korisnicima da uživaju u izuzetno komfornoj i električnoj vožnji ne samo u gradu pri brzinama do 30 km/h, već i na gradskim i seoskim putevima kada vozač otpusti pedalu gasa u stabilizovanim uslovima ili na nizbrdici, i u istoj situaciji na autoputu.

      Kompletan tekst i još fotografija možete pogledati klikom na najavnu sliku iznad.
    • Post in Alfa Romeo istorijat
      Samo još malo nas deli od sastanka sa istorijom Alfa Romea.
      U sredu, 30. avgusta u 17 časova u prenosu uživo iz Alfa Romeo Muzeja, brend će otkriti svetu izvanredan projekat, stvoren s jasnom željom da postane nešto jedinstveno i vredno svoje istorije. Biće to trenutak čistog italijanskog automobilskog uzbuđenja koji je dobro iskusiti iz prve ruke.

      Doživite ga sa nama...
    • Post in Poslovni rezultati FCA / Stellantis
      U prvom polugodištu 2023. brend FIAT potvrdio je svoju globalnu lidersku poziciju značajnim rezultatima. 
      Olivije Fransoa (Olivier Francois), izvršni direktor brenda FIAT (CEO) i globalni direktor marketinga (CMO) kompanije Stellantis, rekao je:

      ''U poslednje dve godine, ostvarili smo niz uspeha unutar kompanije Stellantis, i učinili smo FIAT profitabilnijim i globalnijim nego ikada pre. Ove godine, FIAT je ponovo potvrdio svoj globalni uspeh, značajno doprinoseći izvrsnim rezultatima grupe. FIAT se pokazao kao vodeći Stellantis brend po prodaji u prvom polugodištu 2023. sa 645.000 jedinica, što je povećanje od 10% u odnosu na prošlu godinu. FIAT je lider na tržištima tri ključne zemlje - Brazil, Italija i Turska - u tri različite regije, sa udelom ukupne prodaje od preko 50% van matične regije, što je jedinstveni slučaj u automobilskom sektoru. Pored toga, predvodimo prelazak na održivu urbanu mobilnost zahvaljujući našem modelu novi 500 - globalnom simbolu 100% električnog vozila - koji je najprodavaniji električni gradski automobil u Evropi. I nastavićemo da utiremo put ka elektrifikaciji lansiranjem modela Fiat Topolino i novog Fiat 600e, koji su prvi novi modeli bazirani na Stellantis platformi. Zahvaljujući sinergijama i mogućnostima unutar grupe, u naredne 3 godine naš plan proizvoda će vratiti FIAT tamo gde pripada: na mesto lidera, uzora i omiljenog brenda.''
       
      U prvom polugodištu 2023. godine, FIAT je pokazao svoju snagu i jedinstvenost zahvaljujući dobro uravnoteženom geografskom prisustvu koje čini brend jačim i otpornijim na ciklične promene. To je daleko najprodavaniji brend u Južnoj Americi, sa tržišnim udelom od 14.1%, i apsolutni lider u Brazilu, najvažnijem neevropskom tržištu za ovaj globalni italijanski brend, sa udelom od 22%. Takođe, Fiat Strada je drugi najprodavaniji automobil u Brazilu i prvi među lakim komercijalnim vozilima.
       
      Izvanredni rezultati postignuti su i u Evropi, gde je brend zabeležio 271.800 registracija od ukupno 645.000 prodatih jedinica širom sveta u prvih šest meseci 2023. godine. U Evropi, gde je FIAT uvek bio lider na tržištu gradskih automobila, brend je apsolutni lider u Italiji sa tržišnim udelom od 12.8%, a legendarni Fiat Panda je najprodavaniji automobil na tržištu. U Evropi, novi Fiat 500 je najprodavaniji Stellantisov električni automobil, najprodavaniji električni automobil u segmentima A i B i među prvih pet u svim segmentima u Italiji, Nemačkoj, Francuskoj i Španiji, uz to što je najnagrađivaniji FIAT svih vremena.

      Rezultati u MEA regiji takođe su značajni, posebno na turskom tržištu gde je FIAT lider sa udelom od 18.2%, zahvaljujući modelu Fiat Tipo koji je najprodavanije vozilo u Turskoj. Pored toga, FIAT je postavio put za dalje širenje u MEA regiji, prvo se vraćajući u Alžir, a zatim postavljajući temelje za proizvodnju modela 500 Hybrid - prvog hibridnog vozila koje će se prodavati u Alžiru - i modela Doblò u toj zemlji, u fabrici Tafraoui - Oran, do kraja 2023. godine.
    • Post in Poslovni rezultati FCA / Stellantis
      Nakon rekordnog prvog kvartala, Alfa Romeo je završio prvu polovinu godine sa značajnim povećanjem rezultata. To potvrđuje njegov čvrst strategeški plan, koji se zasniva na strategiji posvećenoj u sveukupnom kvalitetu, disciplini i rigoroznosti u ostvarivanju dugoročnih ciljeva.

      Godina 2023. se pokazuje kao kompleksna i puna globalnih varijabli koje predstavljaju izazove, ali odlični poslovni rezultati u prvom polugodištu potvrđuje zamah iz prvog kvartala i konsolidaciju jasnog i stabilnog rasta.
       
      Globalno, registracije su porasle za 57% u poređenju sa prvom polovinom 2022. godine, pri čemu je Evropa zabeležila snažan i stabilan rast: vrednosti su se udvostručile (rast od 100%).  Na području gde je rast snažan i ujednačen, ostvareni su izvanredni rezultati u Francuskoj (+123%), Nemačkoj (+116%) i Italiji (+131%). U regionu Bliskog Istoka i Afrike, nastavljen je snažan i ujednačen rekordan rast. Povećanje od 173% potvrđuje veoma pozitivan trend koji je postao konstanta od 2022. godine, kada je Turska postala globalni lider u pogledu stopa rasta obima prodaje. A eksponencijalno pozitivan trend se nastavlja na isti način, sa vrednostima koje su povećane više od deset puta. Kao konsolidacija rezultata u regionu, brojke u Izraelu su porasle za 40%, a u UAE za 37%. 
       
      Azija predstavlja ključno strateško područje za brend Alfa Romeo. Prodajni rezultati za prvu polovinu godine su stabilni i u skladu sa rezultatima za isti period 2022. godine, sa upečatljivim brojkama u Kini, gde su registracije zabeležile rast od 94% u maju u odnosu na isti mesec 2022. godine. Komercijalni uspeh modela Giulia je u Kini ponovo bio značajan, beležeći rast od 35% tokom šestomesečnog perioda.
      Kao dokaz fokusa na ovo područje, Alfa Romeo je nedavno predstavio novi model Giulia i novi model Stelvio u Kini, a prvi prodajni salon Alfa Romeo automobila u Hong Kongu je ponosno započeo svoje poslovanje.

      U SAD-u, rezultati u pogledu kvaliteta su upečatljivi, na osnovu studije IQS koju je sproveo JD Power, globalni lider u istraživanjima potrošača, konsultantskim uslugama i analizi podataka. Njihova studija ''Inicijalna studija kvaliteta'' (IQS) ističe izuzetne rezultate koje je postigao Alfa Romeo, koji je zabeležio jasno poboljšanje u poređenju sa 2022. godinom.

      Žan Filip Imparato (Jean-Philippe Imparato), izvršni direktor Alfa Romeo:
      ''Rezultati za prvu polovinu godine potvrđuju rad celog tima. Postižemo ciljeve koje smo postavili sebi sa velikom skromnošću i požrtvovanošću. Disciplina sa kojom sprovodimo našu strategiju temelji se na želji da postanemo lider u premijum sektoru po pitanju kvaliteta, a nagrade koje smo dobili to potvrđuju. Zato održavamo našu posvećenost i odlučnost kako bismo osigurali da 2023. godina završi sa rezultatima koji ostaju na pravom putu i postaju još bolji od izuzetno pozitivne prve polovine godine.''

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu sliku iznad.
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

    • Poštovani Gorane, Prvo da Vam se zahvalim na profesionalnom odnosu i resenom problemu sa menjacem. Dugo sam cekao na termin  i kad sam napokon dosao  pocetkom maja zaboravio sam da pitam za jos nesto sto me je zanimalo.  Pitanje vezano za zadnje opruge za Punta clasic  1.2 8v 2006godiste  kome je naknadno ugradjen LPG .  Cesto putujem, desava mi se da imam dosta stvari (mali gepek pa onda stvari idu na zadnje sediste), isto je kad i udje  dvoje  punto bas  LEGNE.  Nervira me i izgleda ocajno tako nizak pozadi! Vidjao sam puntice koji su pozadi visi od mog  i to mi izgleda ok! Takodje po nekad se cuje da zvekne pozadi kad je natovaren, tako sam i  primetio  da je jedan odbojnik odvaljen.  Razmisljam da zamenim opruge i te odbojnike ali imam bojazan da sa kasicnim oprugama ne bi resio problem i auto bi  opet bi bio nizak,bio bi na istom.  Citam po forumu i vidim da spominju malo duze opruge za modele sa LPG i metanom.  51761798 for all "non-special" passenger fittings. 46823847 for sports equipment and VAN 51704857 for all bipower methane installations 51727650 for installation with a standard LPG system Kod nas po radnjama nude samo obicne   za putnicku verziju po sasiji iako napominjem da je auto tezi zbog LPG. Da stavljam nesto napamet   sa otpada  bas nisam  odusevljen. Znam  da su opruge  od  VAN  deblje 12.5mm od standardnih  i nesto krace pa po pricama drugih auto bi bio nizi i tvrdji  nego sad.  Zamolio bih za savet   koje bi bile bezbedne da se stave a da su  malo  duze od fabrickih 270mm. Ima li nekih malo duzih  272-275mm  da su 11.5mm,  da ne budu tvrde ko za van 12.5mm pa da skace pozadi. Hvala unapred  
    • To nema veze samnom, konkretno, stvar je opšte kulture i razmišljanja. Da, ja mogu da kupim novi automobil, ove godine sam razmišljao o Rifter, Combo, Citroen jbm li ga koji je i odustao jer mi nije neophodan, nije izlazna generacija, kad dođe restajling pa da razmislim. Ali, avaj, to veze nema sa principima, ne volim da me neko laže i još mi kaže, to je brate za tvoje dobro. Aj što me laže, već misli i da sam glup. Mnogo je, pa i da je doktor koji me leči od sifilisa. Nisu automobili problem, u moru krša može sigurno da se probere po koji da još može da se vozi, daleko od toga, ali preprodavci, koji će da me ubeđuju da je bolji sa 350 000 km nego sa 150 000 km, to je već, opet, malo bezveze. I sad, pošto je bolji taj sa 350 000 km, onda će još da mu spuste km na 186 000 km, kako bi ga, jelte, vratili tamo gde pripada, jer smo "mi" to tako želeli !? Ma važi. jedva čekam da budem za..ben, jer je to meni u interesu. Kako da ne.   Koji mi? Kakve su to podele? Isto je i sa bilo čim drugim, odmah ga turiš u neku grupu, pa ste vi takvi. Koji mi!? Punišići? Bogataši? Na šta to liči, ne pripadam ni jednoj od tih kategorija, naprotiv, samo ne zarađujem na način što ću da varam nekoga. Ljudi koji rade kod mene imaju celu platu na račun. Od prvog dana prijavljeni na neodređeno, godišnje odmore, bolovanja 100% plate ... I onda, neki ljudi, nađu za shodno da mi objašnjavaju da je normalno spustiti kilometražu da bi se brže nešto prodalo. NIJE, boli me duGMe što postoje bolidi koji hoće u svom selu da pokažu da imaju 186 000 km na satu, to je njihov problem, moj problem su ovi koji mene ubeđuju da je to "normalno". NIJE normalno, jbg, nije normalno.   Jašta, na forumu ana bi možda i raspravljao o ceni uložaka ili šta god, ovde pričamo o kolima, pa je jedna od tema upravo to, kako nas varaju sa vraćanjem kilometraže.   Znaš, Nikita Mihalkov je rekao, ako hoćeš da budeš dobar rus, popravi ogradu, okreči fasadu, pokosi travu, poštuj ženu. Upravo to je ideja, budi dobar čovek, pošten, prema bližnjima na ovaj ili onaj način, a ne da varaš ljude (ne govorim o tebi lično, da ne shvatiš pogrešno, ni o Dule021 već uopšteno) a ni to ti nije dovoljno, nego im pišaš po glavama i još ih ubeđuješ da je to normalno i da tako treba, da bi ti, jadan, imao šta da prodaš A na placu 20 automobila, milion eura i eto, ja bi brže da prodam ... ma nije nego ...  
    • Ok tako sam i mislio najvise se busaju oni koji mogu da priuste nov auto i onda se prave pametni kako je polovan auto krs, nisi jedini cesto se takvi oglasavaju po forumima tj najvise se takvi i oglasavaju, njima su uvezeni polovnjaci posebno trn u oku, ne znam sto jer vas to ne treba da tangira posto vozite nova kola i niste kupci takvih polovnih pa ne treba da vas brinu. Takodje vi kad prodajete taj nov tj tad vec polovan auto posle xx godina je najbolji na svetu, tip top odrzavan, bla, bla truc, mozda je tako ali ne mora da znaci jer i kod nas ima prodavaca prvih vlasnika koji prodaju krseve izakane, licno skoro video dva takva auta, prvi vlasnici automobili stari 15ak godina a izgledaju kao da su 25 god stari i presli boga oca a u stvari imaju oko 150k km na satu. Moj drugar je svojevremno kupio novi clio, vozio ga 120k km i prodao, auto izgledao kao da imao 250k km, izakan unutra, spolja izgreban, iscukan, uzas ali jeste bio odrzavan mehanicki. Tako da je sve relativno i glupo je pisati na tu temu jer svuda moze da se nadje i dobar i los auto, za onaj dobar treba malo potraziti a usput biti realan i svestan da kupujes polovno i da ne moze biti kao novo i naravno nemaju svi vracenu km ma sta vi ovde mislili i pisali. Ova tema moze da ide u nedogled ali uopste ne vidim poentu iste jer se najvise oglasavaju oni koji uopste nisu kupci polovnih vozila a i ako jesu znaju sta traze, takvi se ne zalecu po placevima da kupe onaj sa vracenom km pa onda i ne vidim svrhu komentarisanja , gledaj auto za sebe kakav mislis da treba i uzivaj u zivotu, ne raspredaj prazne price jer mnoge stvari u ovoj zemlji su lose a najmanje treba da se brinemo o vracenoj km, jebu nas i lazu na svakom koraku za mnogo bitnije stvari pa zamislite kad bi za sve postojala tema na forumu, te krive drine mi ovde ne mozemo da ispravimo
    • To je jedino u gradaciji 5w-40 koje imaju Sent from my SM-S926B using Tapatalk
  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. alexlood87
      alexlood87
      (38 years old)
    2. boban41
      boban41
      (53 years old)
    3. darconni
      darconni
      (50 years old)
    4. djole_hgt155
      djole_hgt155
      (37 years old)
    5. DJvllada
      DJvllada
      (37 years old)

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...