Jump to content
FAS Goran

darconni

Members
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

About darconni

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 05/24/1975

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sremska Mitrovica

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Bravo 1.8 GT
  1. Pozdrav svima. Ja takođe imam problem sa ler gasom, ali se malo drugačije manifestuje. Imam Fiat Bravo 1.8 16V, i kada upalim auto kada je hladan motor, obrtaji stoje kao da je zagrejan oko 900. Kada se motor zagreje,onda nastaje problem, obrtaji u leru se popnu na 2000 , ali ne variraju,već stalno stoje na toj vrednosti. Ovo se dešava na benzinu, a na plinu je malo bolje, stoje na 1500. Pročitao sam sve postove,pa ću probati sa čišćenjem step motora i proverom potenciometra gasa, i resetovanjem CPU-a.
  2. Okviri upravo stigli,svaka čast i hvala!!! :thumbsup:
  3. Jel ovo samo za clanove kluba, ili i mi ostali mozemo da kupimo?
  4. Ne vredi, gledao sam kod komšije ,na 1.4 je deo koji iide ka protokomeru tj. motoru na suprotnoj strani, ustvari je komletan filter vazduha , kod tebe na levoj, a kod mene na desnoj strani motora. Ovako po dimenzijama nebih rekao da ima velike razlike, ali ne vredi kad ne paše. Obići ću par otpada pa ću valjda naći. Hvala u svakom slučaju.pozzz.
  5. dacu ti samo vidi pase li od 1.4 Važi, proveriću da li paše, a koja bi bila cena?
  6. Probaću da zatvorim rupu, jer je novo kućište u AP sportu 200 eura, a samo poklopac 50. meni je ustvari polomljen poklopac kućišta, pa ako neko ima da proda samo njega, da se dogovorimo?
  7. Ali meni i pored toga slabo vuče na plin,i ne može preko 4000 rpm. Primetio sam rupu na kućištu filtera vazduha, prema kabini (2x3cm), da li je to uzrok da motor ipak dobija više vazduha. Ako jeste promeniću kućište.
  8. Neki dan sam menjao vazdušni filter, i primetio da na kućištu ( kod šrafa koji ga drži do kabine) fali deo plastike, rupa 2x3cm. Da li to može da mi pravi problem,jer sam primetio da mi auto u poslednje vreme slabije vuče,posebno na plin. Verujem da je to problem, jer kroz tu rupu ulazi više vazduha,koji čak ni neide kroz filter. Od četiri šrafa, moj poklopac kućišta drže samo dva,pa sam planirao da kupim polovno, ispravno kućište,ali prvo bih da se konsultujem sa nekim ko je imao sličan problem.
  9. Pre 4 godine sam u moj Fiat Bravo 1.8, ugradio običan TNG sistem -lovato, za 430 eura, dok je sekvent koštao 900.Primetio sam, da mi je majstor zatvorio usis vazduha (otvor iznad hladnjaka koji vodi ka vazdušnom filteru) ,nekakvom plastičnom pločicom. Pitanje je da li je to O.K., i da li može nešto da škodi motoru,ako je usis zatvoren. Nemam problema sa vožnjom ni na benzin ni na gas, osim što mi na gas ima manju snagu,ali znam da je to zato što nije sekvent. Da li neko zna koliko bi me koštalo da pređem na sekvent?
  10. Tox, 100% je to u pitanju, i meni se čulo i po ravnom putu, i kad skrećem, pa se auto nagne na stranu. Samo stavi ove gume i rešavaš problem sigurno.
  11. R E Š E N O ! ! ! ! ! Stavio sam gumice, onako kao na slici, i više ništa ne lupka. Hvala svima na pomoći oko ovog problema koji me mučio par godina. Svakom preporučujem da proba, ako ima problem sa lupkanjem. Meni se čulo i kada neko sedi nazad, i isto kada probam da rukom drmam naslon, činilo se da nema lufta. Nije se takođe ništa čulo ni kada ljuljam auto,nego samo u vožnji. Još jednom veliko HVALA svima !!!
  12. Na mom bravu sam ugradio TNG pre 4 godine. U pitanju je običan sistem (ne sekvent),ali mi motor ima mnogo manje snage nego na benzinu. Troši mi oko 11-12 lit/100km,a u servisu kažu da je sve u redu. Da li neko ima iskustva sa ovim, i da li je to normalno da motor na gasu izgubi oko 1/3 snage,ipak je to motor od 83kw. ponavljam da na benzinu ide odlično.
  13. Ništa me ne košta da probam,siguran sam da je nešto unutar auta,jer kad sam skinuo tapacirung nije se čulo, a tada mi je i naslon zadnjeg sedišta bio otkačen. Sutra ću probati da do posla odem sa otkačenim naslonom,pa ćemo da vidimo kako će se ponašati.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...