Sportage/Tucson poslednje verzije (nebitno na restyle) imaju ozbiljno prostora za putnike.
Kod taksista koji voze Sportage primetio sam drastične razlike u nivou opreme.
Sportage u osnovnoj opremi ostavio mi je bezveze utisak, maltene da nije vredan ulazne cene.
Dok onaj u ozbiljnoj opremi je bombona.
Ali dobro si primetio ovo za prednja svetla. Kia/Hyundai modeli imaju prednja svetla koja kao da su ciljano postavljena da prime prvi udar bilo čega
Italijanski Motorsport.com: Ferari uspešno odradio test novog zadnjeg vešanja u Muđelu
Ferari je na stazi Muđelo uspešno završio drugi promotivni dan u sezoni, ali fokus nije bio na snimanju reklamnog materijala, već na ispitivanju nove verzije zadnjeg dela bolida u okviru dozvoljenih 200 kilometara prema FIA pravilima.
Kako javlja italijanska verzija portala Motorsport.com, Šarl Lekler i Luis Hamilton delili su dužnosti za volanom crvenog bolida, gde je vozač iz Monaka odradio je jutarnji deo programa, dok je sedmostruki šampion preuzeo volan u popodnevnim časovima, pri čemu je svaki od njih odvezao po 19 krugova.
Tehnički direktor tima, Loik Sera, prisustvovao je testiranju kako bi lično nadgledao evaluaciju uticaja najnovijih izmena na zadnjem delu bolida. Novo vešanje prepoznatljivo je po promenjenoj tački vezivanja prednje viljuške za menjač. Iako Ferari nije otišao u krajnost kao Mercedes sa modelom W16, promena bi trebalo da donese određena poboljšanja, čime se smanjuju nagle i nepredvidive reakcije prilikom gubitka aerodinamičkog prijanjanja.
Prema izveštajima ovog portala, Šarl Lekler nije osetio drastičnu razliku tokom vožnje, ali izmena se pokazala korisnom i biće implementirana na VN Belgije u Spa-Francoršampu, gde će se održati i Sprint trka. Na dinamičkim testovima ovaj paket je pokazao poboljšanje od jedne desetinke po krugu. Ipak, inženjeri su bili više fokusirani na poboljšanje ponašanja bolida nego na čistu brzinu a cilj je da se proširi radni prozor guma i vozačima omogući bolid koji je manje zahtevan kada se nalazi na samom limitu a konkurentniji u kvalifikacijama.
Rešenje je dobilo zeleno svetlo, ali tim planira dodatno podešavanje tokom trkačkog vikenda u Belgiji, gde će realni uslovi pružiti ključne podatke za konačnu procenu.
Preuzeto sa: pole-position.rs
McLaren nakon uspešnog testa na Silverstonu planira da na narednim trkama donese novi pod
Tim iz Vokinga priprema novo unapređenje poda bolida koje će biti uvedeno u narednim trkama, nakon ohrabrujućih podataka prikupljenih tokom prvog slobodnog treninga na VN Velike Britanije.
Trenutno, prvoplasirani u šampionatu Oskar Pjastri i njegov timski kolega Lando Noris razdvojeni su sa osam poena u generalnom plasmanu, dok Australijanac ima čak 69 bodova prednosti u odnosu na trećeplasiranog Maksa Verštapena. Uprkos snažnim rezultatima, McLaren ne planira da uspori tempo razvoja, potvrdio je šef tima Andrea Stela.
Kako je objasnio Italijan, nova verzija poda je prvi put testirana na Silverstonu kako bi tim prikupio važne podatke pre naredne sprint trke, gde je uvođenje većih nadogradnji znatno otežano zbog ograničenog vremena za testiranje.
“Plan je bio da se nova specifikacija poda isproba u prvom treningu i da se dobije rani uvid u njen potencijal.” rekao je Stela za medije, uključujući Motorsport Week. “Sa obzirom na to da je sledeća trka biti u sprint formatu, teže je tamo uvesti novine i obaviti prava poređenja. Ali prilično smo zadovoljni onim što smo videli tokom prvog treninga. Svi pokazatelji ukazuju da ćemo ovu specifikaciju uskoro uvesti u trkački vikend.”
Preuzeto sa: pole-position.rs
Odlicno za mali atmosferac. Pod uslovom da si naravno istestirao da ti se potrosnja po "blesimetru" poklapa sa potrosnjom po cepu.
Po boardu, potrosnja zna da varira od priblizno tacne, do toga da laze i po jace od litar.