Zan Batist 374 Posted January 15 20 hours ago, Nuova Delta said: Cena za set od 6 gumica - 6.600 din. neka plemenita guma.. 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nuova Delta 635 Posted January 15 @Zan Batist Poslali su mi ponudu iz ovlascenog servisa, taj set od 6 gumica kod njih je oko 13.000 1 Zan Batist reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nuova Delta 635 Posted January 16 (edited) Kum i ja radili danas, sutra nosim dizne na ciscenje. Prodavacu Jaguara, samo da kupim nesto malo jednostavnije za rad, pa cu sve sam raditi, majstorima ni dinara ! Edited January 16 by Nuova Delta 6 Bingodalton, nemanja84bg, shuxx and 3 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 374 Posted January 17 dobar posao, svaka cast! Samo krajnja nuzda kod majstora..balavurdija nepismena bahata, cast izuzecima.. 2 Nuova Delta and shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nuova Delta 635 Posted January 17 Ima i dobrih, ne mogu da gresim dusu, meni vise zasmeta onaj (ne)covek momenat. Sto se cene tice oko 150-200e bi me kostale ruke majstora za nosenje dizni na ciacenje i menjanje gumica na diznama, kao i zamena 6 dihtung gumica. Quote Share this post Link to post Share on other sites
clockwork_orange 743 Posted January 17 (edited) Ja cu licno uvek da budem na strani majstora mojih kolega mada moja struka je daleko od auto industije Sto je proizvod skuplji, ekskluzivniji to ima manje majstora koji su kvalifikovani, koji imaju alate ili jedostavno muda da se usude da odrade posao Samim tim cena ruku raste U prevodu ako vozis jaguara nemoj od majstora da ocekujes cene ko za fiata Najmanja sitnica, deo od 200dinara, koji za fiata moze da se kupi na svakoj trafici za jaguara se ceka 2 meseca a tih 2 meseca stoji zauzeto mesto kod majstora u dvoristu Evo meni se desilo na pandi da mi je crkla glavcina tocka koje nema u prodaji, nema je ni na otpadima te sam morao da je repariram, a svo to vreme auto stoji kod majstora na dizalici i ne postoji nacin da ga pomeri i odradni neki drugi auto Edited January 17 by clockwork_orange 1 Nuova Delta reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nuova Delta 635 Posted January 17 (edited) @clockwork_orange Postujem, svako ima neki svoj stav i misljenje ! Meni zasmeta sto ti se majstori smeskaju i glume drugare kad treba da ti rade servis i uzmu lovu, a kad se drugarski obratis za pomoc i savet nekako ih uglavnom nema nigde (kazem drugarski jer sam takav odnos imao sa covekom koji mi zadnjih godinu i po dana odrzava kola). Za cenu radova na Jaguaru za skidanje dizni i gumice se nisam nesto zalio, samo naglasio da sam jelte ustedeo tih nekih oko 150 do 200e. Sledeca stvar, ja ne vozim Jaguara nego Forda, jer je ovo Fordov motor koji je isao u neke Mazde i u Ford Mondeo iz tih godina (iako ima odredjenih razlika nije nista komplikovaniji od ostalih), a verujem da je 90% auta tipa Fiat, Alfa, Lancia zapravo dosta komplikovanije od ovog "Jaguara" (izmedju ostalog prica majstora). Jedino malo potesko u ovim radovima je bilo skinuti usisnu granu i to zbog silnih vakum crevaca i dzekova od instalacije. Majstoru, sa iole nekim iskustvom, treba oko sat i po vremena da pristupi tim gumicama koje sam menjao (na osnovu fabricke specifikacije, a i po prici sa tim majstorom), a ja da dajem za sat i po do dva sata necijeg odvrtanja srafova 150e ili vise ne pada mi na pamet, pritom nema nikakve konkretne popravke, vec samo odvrtanje i zavrtanje srafova. Dva majstora su htela da mi naplate skidanje i vracanje dizni po principu "2000 dinara po gumici)", a s obzirom da nisam bio lenj i sam sam skinuo dizne, odneo ih na ciscenje i uverio se da te gumice na diznama su zamenili ljudi koji su ih i cistili, dakle ne bi te gumice majstori ni pipnuli (po svakoj dizni ima 2 gumice). 6.000 dinara je bilo ciscenje svih 6 dizni (ziveo benzinac !) + stavljanje ukupno 12 gumica na diznama !!! Na kraju, da sumiram i da ne dodje do neke zabune oko silnih gumica; menjano je 6 dihtung gumica na usisnoj grani, kao i ciscenje 6 dizni i ukupno 12 gumica na svim diznama. Vremenski da sve rastavimo nam je trebalo oko 5 sati (sa dve pauze za kafu i caskanje, kao i mukom oko jednog dzeka) ! Svako ko ovo procita neka na kraju donese zakljucak kakav zeli ! Edited January 17 by Nuova Delta 4 Grafit, darkman14, MiloshBg and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 8023 Posted January 18 Samo da dodam, ako nešto nakon servisa krene po zlu , većina tih majstora je u fazonu "ne ne, nije do nas" ili "to nema veze sa onim što smo mi radili" itd itdПослато са SM-S926B помоћу Тапатока 3 1 shuxx, darkman14, Bingodalton and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nuova Delta 635 Posted January 18 To je tek prica za sebe, verujem da nije uvek kriv za nesto neki majstor, kola ko kola su cesto krsevi kojima svakako mnogo toga fali, plus los deo koji se ugradjuje i sl., ali takodje ce i retko koji majstor priznati svoju gresku Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nuova Delta 635 Posted January 18 Update: Stigao i termostat - 2.500 din. Danas vracamo sve nazad ! 2 MiloshBg and Bingodalton reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 14208 Posted January 18 Lično, sve što mogu oko kola da završim, uz pomoć saveta okoline, ili interneta, ja završavam. I mišljenja sam da se nešto nauči, i ubije vreme ( ko ga ima ) a ima i ličnog zadooljstva što sam nešto dobro uradio. Šag na torti je ne majanje kod majstora, i ušteda na rukama majstora. Tako da svako ko može i zna, treba da majstoriše, što god bilo, jer se danas mnogi zovu "majstorima". A i brate znam da je npr zamenjeno ulje i filteri, a ne da sanjam dal je ovaj drpio kilo ulja ili filter... 1 Nuova Delta reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nuova Delta 635 Posted January 18 Sastavismo ga mi, nisam stigao da izvestavam stanje sa terena. Testiran od Krnjace do Zvezdare, u blokadu sam isao :D Radilo sve najnormalnije, pa se nadam da ce i ostati tako, u smislu da nismo nesto zeznuli. Cak malo lepse i povuce :D 3 Zan Batist, darkman14 and OMP reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nuova Delta 635 Posted January 19 Da dopunim pricu, mozda sam i dosadan, ali da ne bude da smo rodjeni majstori, pa nam sve islo glat. Previse stezao i slomio sam sraf levog/vozacevog brisaca (brisac za sada ne otpada prilikom rada :D). Kumu ispao sraf usisne grane tacno ispod motora na suspleh, pa onda 2 male dizalice da podignemo prednji kraj, pa zavlacenje ispod auta (izgubili oko sat vremena).. Montirao ja dizne i previse nagurao dizne u rampu, a nismo videli da imaju "vodilicu/leziste" za tzv. "snalu/osigurac" koja se stavlja na dizne, pa nismo mogli da namestimo spomenuti osigurac (izgubili oko sat vremena takodje). Gumeni vrh sa nekakve instalacije (ulazi u usisnu granu sa zadnje strane) se odvojio i ispao ispod dizni, koje su vec namestene u tom trenutku, pincetom vadili to (izgubljeno oko 30-ak minuta). Zaboravio sam da u njega ide ukupno 10L tecnosti, a prilikom zamene termostata isteklo oko 5L tecnosti, pa isli da kupujemo antifriz. Za kraj; ostao nam jedan sraf viska za koji nemamo pojma odakle je :D 2 3 city, MiloshBg, dekirs and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1591 Posted Sunday at 08:50 AM To je standardna prica da se vreme potrosi na kojekakve zajebancije kod svih hobista i entuzijasta, a sraf viska? Pa to je normalno! 1 Nuova Delta reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nuova Delta 635 Posted Sunday at 10:59 AM Nadam se samo da se nece manifestovati u voznji taj sraf viska :D 1 1 Reacher Gilt and nemanja84bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 3259 Posted Sunday at 01:01 PM kakva bi to majstorija bila kad nesto srafova ne bi preteklo takodje i gubljenje vremena na neke gluposti koje se dese tokom rada i kod iskusnih majstora se desava akamoli kod nas amatera. 1 Nuova Delta reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nuova Delta 635 Posted Sunday at 01:09 PM Uskoro me ceka majstorisanje i na Yarisu, treba alternator i anlaser da se nose na remont, da se zamene klizaci sa nosacem klesta i "makaze" vozacevog prozora. Upalio Jaguara na hladno, na minus napolju, obrtaji vise ne padaju, ne gusi se i ne pali check lampicu, dakle nista od simptoma koji su bili na hladno paljenje ! Ostaje da vidim na dalje, ali bi trebalo da je resen problem.. 2 Grafit and MiloshBg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 25914 Posted Monday at 10:13 AM On 1/17/2025 at 11:07 PM, Nuova Delta said: Meni zasmeta sto ti se majstori smeskaju i glume drugare kad treba da ti rade servis i uzmu lovu, a kad se drugarski obratis za pomoc i savet nekako ih uglavnom nema nigde Dugarstvo sa majstorom uvek, ali uvek košta. Kakvih sam se ja sve situacija nagledao, prvenstveno kod drugih kao neutralni posmatrač. Samo jedan me nikada nije razočarao a on je baš izuzetak u svakom smislu. 2 Nuova Delta and nemanja84bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 374 Posted Tuesday at 08:38 AM On 1/19/2025 at 1:59 AM, Nuova Delta said: Kumu ispao sraf usisne grane tacno ispod motora na suspleh imao sam istu situaciju na Lanciu.. a tesko se podize, ne mogu da zavucem hidraulicnu dizalicu pa bez skidanja suspleha..magnet, vratolomije.. i onda nesto novo primjetim, ocistim, sredim pa se tako utjesim.. 1 Nuova Delta reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nuova Delta 635 Posted Tuesday at 10:12 AM Uteha mi je bila sto smo uopste videli taj sraf Quote Share this post Link to post Share on other sites