Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Najbolje bi bilo da to ostaviš za nikad...

 

Felne na autu su ti top, voziš te gume dok ih ne potrošiš, i onda lagano 2 po 2 zameniš sa 'all season'. Zime su takve da ti više i ne treba. Osim ako nisi pasionirani skijaš pa ideš 4-5x na planinu u toku sezone. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, PremieRacing said:

Osim ako nisi pasionirani skijaš pa ideš 4-5x na planinu u toku sezone. 

Nista sto lanci neresavaju. A i licno nisam imao problem sa snegom i ledom sa AS gumom. 

 

Sto kaze kolega, zime nisu takve da bi trebala dobra zimska guma osim ako nisi stacioniran u planinskim podrucjima. Nemoj bacati lovu bas ako ne moras... 

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali treba gledati i sa druge strane, kakva su leta/kise, i da li AS guma ispunjava ocekivano u tim uslovima? :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam sa Micehlin CrossClimate išao na razne planine i kada je bio sneg na kolovozu. Ne kažem da je ta guma najbolja u AS klasi (sigurno nije), ni bolja zimi od zimske po snegu ili ledu (sigurno nije), ali, može se i sa tom gumom (i uopšte sa AS ) svuda stići. Poslovno, na dva vozila, imamo preko 150 kkm sa AS Kleberom, i "radi posao" odlično.

Ekonomski posmatrano, mislim da je AS najjeftiniji za eksplotaciju. A po perfomansama - može da prodje - ako si svestan šta voziš i tome se prilagodiš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moje iskustvo sa AS Kleber je veoma pozitivno.

Može se to pripisati i vremenskim dešavanjima i načinu vožnje i čemu već, marim ja.

Izgleda će mi ova godina ići na "ruku" kao prethodna zima što se tiče uslova za vožnju dotičnih pneumatika.

Od sada samo AS s tim da kad vreme dođe pazarim dve nove i rotacija prednje/zadnje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nista onda. Poslusacu vas.

Jel imate neku preporuku za servis klime? Probao danas i duva toplo. Ne znam da li je to freona ili nesto drugo. Da li se slazete da se odradi dezinfekcija klime?

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, clover said:

Nista onda. Poslusacu vas. emoji4.png

Jel imate neku preporuku za servis klime? Probao danas i duva toplo. Ne znam da li je to freona ili nesto drugo. Da li se slazete da se odradi dezinfekcija klime?

Ja bih najpre u neki klima servis da odrade najpre test vakumiranja, da se vidi da li je sistem i negde "vidno probijen" ili se tu radi samo o postepenom gubitku gasa kroz dugi niz godina.  Bez da sistem "drži" kako treba, nema smisla ni puniti ga. 

Dakle, po meni, bilo koji dobar klima servis, znaće oni. A dezinfekcija tek kada budeš siguran (kada ti oni potvrde) da sistem dobro vakumira. Naravno, sve to može i pri istoj (jednoj) poseti klima servisu (tj. ako vakum test pokaže da nije nužna nabavka nekog dela sistema za klimatizaciju).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo neki mali update.

I dalje problem sa klimom. Zamenjeno kvacilo klime, senzor pritiska i relej klime i jos uvek nece da hladi..tj prestane nakon 15sec. Kontaktirao sam Gorana pa cu sacekati da vidim moze li Honda u Fiat servis. :)

Imam jos jedan da kazeno "problem". Pisao sam da sam menjao prednje i zadnje diskove i plocice i sad kad sednem u auto posle nekog vremena (par sati) i krenem u rikverc malo skripi ili kao neki zvuk struganja. Znaci samo tih par metara u rikverc i nekad malo napred i onda nestane. I opet se javi nakon par sati auta u mirovanju. Sta moze biti? Da nisu kociona kljesta ili kao da se zalepe plocice.
I nekad mi zatrese prilikom kocenja..nije bitno da li je pri brzini od 30km ili 80km. Obe situacije mi se nisu desavale na starim istrosenim delovima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda bi trebalo da su nalegle. Ali svakako probaj sa brake cleanerom. Sad je manji prostor izmedju diska i plocice. 

 

Btw, pre neki dan sam video ovde u NS civica, mogur reci da ima prostran gepek. I peta vrata kada se otvore, veliki je prostor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad sam uzeo auto vecina kolega su bili u fazonu 'sto uze tako mali auto sa malim gepekom'. Medjutim kad sam im pokazao onda je preslo u 'ipak nije tako mali'.

Gepek mu je 480l. Kupio sam stolicu za bastu i stala je u gepek bez obaranja zadnjih sedista i normalno sam zatvorio peta vrata.

Komentari koleginica su 'kako vidis kroz soferku'. Svi misle da je previse mala. Moram priznati da je taman. Da sam visi od 190cm bilo bi problematicno. I ovako kad spustim suncobran je losa vidljivost tako da sam uzeo naocare za sunce po prvi put u zivotu.

Stvarno je jako praktican i ekonomican, ali izgleda cu biti primoran da ga prodam. Nadam se da cu se snaci na drugi nacin.

 

Uzeo sam rucicu menjaca od TyoeR-a i preko Ebay-ja onaj modul za automatsko sklapanje retrovizora samo nikako da namontiram.

 

ca9a81839860cca73b611265c0620311.jpg

 

6259dbf299306bc80fca29e11fcac3e9.jpg

 

 

 

 

 

 

Edited by Milutinac

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, clover said:

izgleda cu biti primoran da ga prodam.

Ako smem da pitam, sto? Mislim ako nisu neke zivotne okolnosti u pitanju, naravno... 

 

Sto se tice gepeka, mislim da jedino novi Tipo i Pug 308 mk2 mogu da pariraju... Stvarno ogromni gepeci, neki karavani nemaju tolike gepeke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam gledao u Tipu koliki je, ali mislim da u klasi nema većeg od C4 mk2.

Sent from my SM-G770F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inace su ti podaci upitni, al ajd: C4 mk2 - 408L, Tipo HB - 440L, Pug 308 mk2 - 420L... a cloverov Civic po istom izvoru - 455L. 

 

Ne tvrdim da je i u stvarnosti tako, a i da jeste, mislim da 10-20L ne pravi neku razliku, ali recimo spram proseka klase, koji je oko ~360L, ovo su sve znacajno veci gepeci... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzaba veliki gepek u 308 kad niko iza mene ne moze da sedne, moram ga u gepek prebaciti. 

Namestim sediste i prednja i zadnja klupa spojene. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minutes ago, horvat said:

Inace su ti podaci upitni, al ajd: C4 mk2 - 408L, Tipo HB - 440L, Pug 308 mk2 - 420L... a cloverov Civic po istom izvoru - 455L. 

 

Ne tvrdim da je i u stvarnosti tako, a i da jeste, mislim da 10-20L ne pravi neku razliku, ali recimo spram proseka klase, koji je oko ~360L, ovo su sve znacajno veci gepeci... 

Sve su to deklarisane zapremine u varijanti kada u gepeku nema rezervnog točka. Kada ima i rezervni, obično je "tu" i stiropor oko njega i sve to zajedno onda lepo i digne pod gepeka i od gepaka ostane ( ugavnom ) "duplo golo" :) Mislim,ostane "nešto", ali, ni blizu onih zvaničnih deklaracija.

 

11 minutes ago, andreja.micovic said:

Dzaba veliki gepek u 308 kad niko iza mene ne moze da sedne, moram ga u gepek prebaciti. 

Namestim sediste i prednja i zadnja klupa spojene. 

Zato uzmeš karavan verziju 308 ( mki1 ili mk2, bez razlike), koja ima Wb veći za 10 cm i tada pozadi za kolena imaš mnogo više mesta nego kod ogromne većine (karavan) konkurenata.

Share this post


Link to post
Share on other sites
36 minutes ago, andreja.micovic said:

Dzaba veliki gepek u 308 kad niko iza mene ne moze da sedne, moram ga u gepek prebaciti. 

Ne pamtim kad sam vozio nekog na zadnjoj klupi, a pogotovo duze od 10 min, tako da mi je to zadnja rupa na svirali. Dok mi gepeka povremeno zafali. Hocu reci da postoje i takvi slucajevi, gde je bitan gepek a nije bitan prostor na zadnjoj klupi :) 

 

24 minutes ago, moron said:

Sve su to deklarisane zapremine u varijanti kada u gepeku nema rezervnog točka.

Da, da znam, zato sam se i ogradio, pa samo prosvrljas po sajtovima i ono sve razlicite cifre za isti auto. Ne sad za ~100L, al 10-20 se komotno razlikuju izvori... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije u pitanju razlika od samo 10-20 litara (ubacivanjem rezervnog točka), već to može biti i 100 litara, bez problema.

Najbolji primer ogromnog gubitka zapremine gepeka ubacivanjem rezervnog točka je baš 308 HB mk2, jer on u varijanti samo sa kitom za reparaciju, ima potpuno ravan pod gepeka celom širinom i dužinom ( a kod 308 HB mk1 ti u podu gepeka i sa kitom za reparaciju "imaš rupu" u obliku rezevne gume, a ne ravan pod gepeka celom širinom i dužinom).

Ako gepek kod 308 mk2 ima dimenzije, "lupam" - 100 x 70 cm, kada u pod ubaciš rezervnu gumu širine 205 mm ( a okolo dodje stiropor), ti si digao pod celog gepeka za 20,5 cm i izgubio preko 100 litara ( 100 cm X 70 cm x 20,5 cm je 143 litra ).

Čak i da staviš samo ćopavi, izgubićeš bar 100 litara. Ako ja dobro računam :)

 

Edited by moron

Share this post


Link to post
Share on other sites

@horvat
Nemam za ucesce za stan. Nisam planirao selidbu, ali nije do mene. Gledam da se snadjem na drugi nacin da ne prodajem auto jer opet svakako moram uzeti neki drugi bar za 1000-1500, a ovaj sam jurio nekoliko meseci i ne bih opet da prolazim kroz to.

Evo imate na ovom sajtu proverene informacije o autima. Ja sam za moj auto uporedio na civic.info forumu i tacno je. 485 litara.

https://www.parkers.co.uk/honda/civic/hatchback-2006/used-review/practicality/
9928a96b75962bce991f03624e476662.jpg

Malo sam vam slikao da vidite kako izgleda. Mozda se ne vidi bas najbolje jer je bas jako sunce, a telefon mi nije nesto specijalno dobar.

00d96e9db3536adcd00e5e92c35fe78c.jpg
85a4ee68f0d1d97ffcbdbd56ded49fb3.jpg
b7e2bff4c4420e2c0f8f16a4ef800491.jpg
79d787d30e114b2529b83fd0a7e23400.jpg
e0eba5aecfaa670fa536950a03e2b84f.jpg
98f9b2cfee5387529f4f7704097cde3c.jpg

Visiok sam 190cm i vozacevo sediste sam namestio po meni. Maksimalno udobno jer kao sto kaze horvat retko koga vozim na zadnjoj klupi i vidite da ima prostora za noge pozadi. Jedino je malo tesno za glavu, ali opet je ok. Ne udara mi glava u nebo. Sisao sam se neki dan.
Magicna sedista su fantazija. Ubacim bajs i pravac Ada. Gepek mi takodje nije presudan jer trenutno nisam ozenjen i jos uvek nemam decu, ali u buduce ce mi biti bitno i od viska glava ne boli. Ima i duplo dno za copavac
Zadnja vrata se otvaraju pod 90 stepeni i mnogo znaci za starije (moju baku npr) osobe, ali morate upozoriti putnike da slucajno ne udare auto pored na parkingu.

Ono sto meni je smeta je izolacija. Ja nosim slusne aparate i to mi smeta prilikom komunikacije jer ume da bude bucniji. Isti slucaj i u bratovom Golf4 dok kod brata od tetke u Avensisu neverovatna tisina..bas je dobro izolovana Toyota.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Magična sedišta su zaista čudo. Bez dileme.

Što se tiče zvučne izolacije "osmice", mnogi Hondaši kažu da je po tom pitanju kod "devetke" napravljen veliki korak napred (naravno, reći će i da je "desetka" bolje zvučno izolovana od "devetke").

Tek, ja mislim da Japanci tradicionalno (malo) škrtare sa zvučnom izolacijom. I to je tako. "Uzmi ili ostavi".

Oni koji su veći entuzijasti, rade sami i dodatnu zvučnu izolaciju. Navodno to nije teško. I kažu da su rezultati odlični.

Tako kažu. Ako lažu oni, lažem i ja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam znao da je bas tolika prevara to sa rezervnim tockom, ali nisam se nikad ni bavio time. Samo sam negde procitao (ili cuo) da postoje razlike cak i u samom merenju istog gepeka (iste konfiguracije, sa ili bez rezervnog). 

 

U svakom slucaju, Civic ima ogroman gepek za jednog C hecbeka, to sigurno :) 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...