Jump to content
FAS Euroauto Goran
VladaG9

Jeep Renegade Longitude 1.6Multijet2 120ks

Recommended Posts

Hvala svima :thumbup: Nadam se da cu biti zadovoljan i dalje, kao sto sam sad. Sad mi se javila nova dilema, trebalo bi da se uzmu gume i felne za zimu. Obzirom da su u gumama senzori,a ne kao na 500L ABS koji na osnovu broja obrtaja tocka procenjuje pritisak, verovatno bi i njih trebao da kupim. Zatrazio sam ponudu, pa cu videti kako se krece cena za set.

Share this post


Link to post
Share on other sites

meni je to trenutno savrsenatvo od kola, medjutim oprema i motorizacija ona koju zelim mu dizu cenu i meni nedostupan a kompromis necu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@VladaG9

 

Čestitam na autu. :clap:

 

4 hours ago, VladaG9 said:

Obzirom da su u gumama senzori,a ne kao na 500L ABS koji na osnovu broja obrtaja tocka procenjuje pritisak, verovatno bi i njih trebao da kupim. Zatrazio sam ponudu, pa cu videti kako se krece cena za set.

Biće skupi TPMS iz originala.

Mogu se staviti i univerzalni koji su dosta jeftiniji. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshaoct Koliko je cena onda univerzalnih? Cini mi se da je cena originala oko 50eur.

 

@moron Renegade je pozadi udobniji od 500l, tako bar supruga kaze. Jer ona je sa detetom pozadi. Jedino je kod 500L lepse sedenje, tj vislje je  pa je bolja preglednost.

@zunto U principu koji god auto hoces da uzmes, a da je korektan sa opremom i motorizacijom, ti je oko 18 000 eur. Gledao sam  razne proizvodjace (Corolla sedan, 308, Megane, Karoq, Golf 7... ) Mozda je sad najbolja ponuda Compass limited za 23k eur.  Ja sam hteo renegade limited, ali zbog velike razlike u ceni i popusta koji sam dobio za ovaj, ipak sam uzeo ovaj sto su imali na lageru. Nije bas neka bila razlika u opremi da opravda mi tu razliku u ceni :)

Edited by VladaG9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cestitke i sa srecom Vlado :thumbup: . Da te lepo sluzi, puno bezbednih kilometara ti zelim!

Interesantno sokocalo, interesantna i zahvalna boja. Sto se motorizacije tice - "utegli" su taj 1.6 u odnosu na prvu verziju, dodali malo torque, ispeglali slabiju "responzivnost" na nizim obrtajima, tako da je sada primetno elasticniji i lepse se vozi. Jednostavno odgovarajuci motor za vozila te tezine i opustenu i bezbednu voznju. To potenciramo i na temama o 500L ili Tipu - pogotovo za polovne, posto je ipak na njima kao novim razlika u ceni izmedju ulazne i te motorizacije poprilicna.

Da nisi slucajno imao priliku da probas nove GSE benzince u Renegade i uporedis? Konkretno me zanima njihov T4 motor, tj. 1.3 150 (to je okvirno neki pandan ovome sto sada teram).

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan Hvala :thumbup: Ovu boju sam od starta i hteo, granit kristal metalik.

Zaista je elastican, i bas lepo vuce. Desava mi se prilikom ubrzanja da tockovi proklizaju. 

Taj nisam vozio. Jer benzinca uopste nisam ni hteo da gledam. Hteo sam iskljucivo dizela. Nesto sam citao da 1.0 GSE ima problem prililom starta jer se cini da kao malo kasnije prima gas, ali za 1.3 nisam procitao neke lose utiske. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tanusan je taj T3 - iako 120 KS turbak, ipak je samo trocilindras. Za danasnje moderne motore, 190 Njutna je vec i za turbo benzince igracka...

Poredjenja radi, stari 1.4 T-Jet od identicnih 120 KS je imao do 215 Njutna u zadnjim iteracijama.

1.4 MultiAir turbaci su se vrteli 135-170 KS i bili opusteno na 250 Njutna, jos pre 10 godina.

Zato i pitam da li si poredio sa 1.3 GSE u T4 varijanti. To je vec malo ozbiljnija motorizacija, 150 KS i 270 Njutna. U Renegade ide i verzija 180 KS, u kombinaciji sa automatikom i 4x4 pogonom. 1.6 MultiJet 120 je na standardnih 320 Nm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mada su iste snage i nude slično deklarisano ubrzanje od 0 do 100 km/h u Renegade, 1,0 T i 1,6MJ su ( u nekim sitacijama) "nebo i zemlja". Upravo zbog razlike visine maksimalnog obrtnog momenta (190/320Nm).

Ali, mislim, kada bismo gledali raspon minimalnih i maksimalnih brzina kretanja za pojedine stepene prenosa ( npr. minimalnu brzinu kojom vozilo može da se kreće u trećem stepenu prenosa (bez vibracija ili ružnog zvuka) i maksimalnu brzinu kretanja (do kraja zelenog radnog područja obrtaja), mislim da benzinac nudi veći raspon izmedju tih minimalnih/maksimalnih brzina kretanja. Bar je to neki moj utisak. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/25/2020 at 5:38 PM, VladaG9 said:

Koliko je cena onda univerzalnih? Cini mi se da je cena originala oko 50eur.

Ako je to sada cena originalnih, onda je to ok.

Univerzalne TPMS vulkanizeri kupuju po 20-30 evra (zavisi koji brend i koja je količina), a prodaju ih krajnjim korisnicima uglavnom za 40-50 evra po komadu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobila je i policija jedno kod nas, ali civilno, sa civilnim tablama :D  Ima par dodataka od opreme, koji su dodati na Longitude... ;)

@bglion Pozadi ima prostora i poprilicno je udoban, Ali je zato oduzeto od gepeka. Odgovaralo bi mi da je malo veci. 

Edited by VladaG9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...