Jump to content
FAS Goran
VladaG9

Jeep Renegade Longitude 1.6Multijet2 120ks

Recommended Posts

Lepo se ti "vozaš" sa njime ako ćeš za godinu dana oko 20 kkm  :)

Taj 1,6 MJ je prava mera za tu "kockicu". On leti sa njim.

Potrošnja znam da je korektna kod tog motora. Meni je u proseku oko 5,6 na 500L.

I nemam dilemu da je Renegade po mnogo čemu bolje uradjen od 500L.

To oko veličine gepeka, ne znam, meni "na oko" deluje jako sličan kao i kod 500L.

Često mislim da sam se zeznuo što poslednji put nisam uzeo baš Renegade, jer mi ta veličina vozila više odgovara mojim, a i nekim budućim porodičnim potrebama.

Baš dobro vozilo ... "Kraljevska kockica"  :)

Uživaj(te) :)

 

p.s. primetio sam i ja to šarenilo cena u održavanju istog vozila kod raznih FCA dilera i to ne razumem, a kada ne razumem, onda me to i baš brine ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, VladaG9 said:

Sto se tice zimskog seta to sam resio tako sto sam uzeo celicne felne ( Mopar ) 16ice,

Imaš li možda fotografju tih felni? Da nisu to one čelične od 16" iz paketa opreme "Sport" ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@moron Pa za godinu dana oko 22 000 km, mada  prosle godine nisam isao na more tako da bi trebao prosek da bude oko 24 000 km. I sam se iznenadim kilometrazom. Radim po smenama, tako da  nemam puno odlazaka na posao ( oko 12, sto je oko 600km ), ostatak ni sam nemam pojma gde predjem :(

Motor je prava mera za njega, ne odgovorih ti gore, nisam znao da sad izvlace 130ks iz njega, u oglasima sam samo jedan nasao sa tom konjazom, mozda je neka greska u pitanju. 

Ja sada merkam ovaj novi Compass, ako sve bude ok, za sledeci auto. Nije nesto puno veci od Renegadea. 

Mada kao sto i sam kazes za moje potrebe je prave velicine, ne bi mi odgovarao nesto puno vecu auto, sto zbog potrosnje, sto zbog parkiranja. 

Nisam siguran,ali neki bar moj subjektivni utisak, je da je gepek kod 500L veci, moguce da je to i zbog one police, pa zbog duplog dna, toga kod Renegadea nema. Odmah ispod police je rezervni tocak.

Iznenadio sam se i ja , evo ti primer kod Koleta je filter nafte 5000 a u Kompresoru 8000.

 

Nemam sliku felni, u principu su obicne celicne felne, ne one kao kod Sporta. Video sam da na njima pise da je Mopar proizodjac. I moram priznati da i pored dobrog popusta cena im je bila poprilicno visoka.

Edited by VladaG9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam par limarijskih radova i stavljanje nove panorame na 500L, sve sa kasko osiguranjem pokriveno, i zadovoljan sam kako rade. Jedina mana je guzva, pa nekad ti se zalomi da cekas duze. Ali sam zadovoljan sa servisom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@VladaG9

Kada sam tražio ponudu za veliki servis za 1,6MJ, mene ja baš zabrinulo šarenilo cena u ovlašćenoj FCA mreži. Maltene, imao sam utisak kao da neko radi sa delovima sa buvljaka, a neko sa OEM ili svi rade sa zamenskim, a lupaju marže do nebesa. Zar ne mogu da malo ujednače cene? Ja kada radim redovan servis poslovnog yarisa, nema veće razlike od 5% u koji kod ovl. servisu BG da odem. Svuda uši jednako otpadaju  :) Bar imaš utisak da je svuda isti (ne)kvalitet usluge i delova  :) A u FCA mreži sam sludjen ...

Ja na "Koleta" nisam imao primedbu dok sam radio redovne servise kod njega, bili su veoma korektni, čak su me ubedjivali da pri redovnom servisu ne menjam svaki put filter goriva (jer može 3 godine ili 45 ili 60 kkm, ne sećam se sada ), a bez zamene filtera redovan servis je izlazio samo 100 evra.

Što se tiče snage 1,6 MJ sada, mislim da nije greška, sada je 130ks. I verujem da to sada još lepše ide.

Pre nego odlučiš da eventualno predješ na Compas, dobro sagledaj šta su ti stvarne potrebe u smislu veličine vozila. Nekada ni veće vozile nije baš idealno u svim prilikama. Svaka veličina za nešto ima prednosti i nema idealno. Kao i motor. Dizel ili benzin. Velika je to uvek dilema. A što se tiče eventualne promene pogonskog goriva, mislim da su veće šanse da čovek doživi negativan šok pri prelasku sa dizela na benzin, nego obrnuto. Ti sada posle tog motora sa 320 Nm u bilo koji god benzinac (slične snage) da sedneš, neće ti verovatno baš biti pravo. Nije da oni ne idu, idu (često su i značajno startniji, brži i žedniji ), samo, sasvim druga je tehnika, a sve zavisi šta čoveku više godi  :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@moronPa sad, iskreno mislim da ne stavljaju OEM delove, nego zamenske. Kod Koleta su mi npr dali ponudu za OEM diskove i plocice za 500L kao i za Brembo, razlika u ceni je bila nebo i zemlja. E sad nisam siguran ko je bas proizvodjac ovih delova za mali servis . Filter goriva su mi rekli da menjam na 60k km, sto mislim da je ok. 
 Do zamene za Compassa ima sigurno jos bar 4 godine, to su vise moje mastarije za sad :)  Kad je u pitanju pogonsko gorivo tu za mene nema dileme, dizel i nista drugo. Samo sto bih sad uzeo automatika.

Edited by VladaG9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa, za 4 godine neće ni biti dizela u ponudi, tako da ko zna šta ćeš moći iazbarti :) Šalim se, a i ne šalim se ... I jako me brine i nervira to što možda uskoro pri nekoj sledećoj zameni neću moći da izaberem onakav pogonski agregat koji bih možda izabrao - jer ga prosto neće biti u ponudi.

Ja volim, ali i mrzim dizela i benzinca, svakog na svoj način i promenim mišljenje pet puta na dan  :) Benzinac me nervira jer ne reaguje na isti način kao dizel na i najmanje dodavanje gasa. Kod dizela čim "potopim" još "pola milimetra" papučicu gasa, to se odmah oseti, on počne da ubrzava. Benzinac i ne. Upitam se nekada "koji mu je ..." :) Ali, benzinca mogu kada hoću (i ako hoću), da prešaltam odjednom i 2-3 stepena prenosa na niže, lupim po gasu i on prosto uz zujanje "poleti" kao F1 do 6-6.500  :) Kao što će dizel na "poleti" samim dodavanjem gasa, bez ikakve potrebe da ga uopšte prethodno prešaltam, ali će taj njegov let (do potrebe šaltanjaja u viši stepen) biti relativno kratkoga daha u odnnosu na benzinca. 

Tako da kada bih sutra kupovao Renegade, ne znam koji bih odabrao. "Pre podne" verovatno 1,6 MJ, a "posle podne" 1,3 T  :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zavisi kog benzinca vozis. :D

Ja sam se iznenadio kad sam provozao od kolege Djulijetu QV, koja moze da se vozi kao dizel.
320nm se bas oseti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, VladaG9 said:

Motor je prava mera za njega, ne odgovorih ti gore, nisam znao da sad izvlace 130ks iz njega, u oglasima sam samo jedan nasao sa tom konjazom, mozda je neka greska u pitanju. 

Gledao sam ga danas malo u salonu, svi novi su im sa 130 ks (svi su bili paket Limited).

Imali su i jedan od 120 ks ( stoji tamo, a prodat je) i taj je bio jeftiniji za 1.000e ( 22.300/21.300 ). I svi su bili bez rezervnog točka u gepeku, pa i izloženi Compas :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, skile86 said:

Zavisi kog benzinca vozis. :D

Ja sam se iznenadio kad sam provozao od kolege Djulijetu QV, koja moze da se vozi kao dizel.
320nm se bas oseti.

To i nije baš normalno vozilo :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@moron Sad kad vidim te cene, tek mi je sad jasno koliko sam u stvari ja povoljno prosao :) Nisam znao za t o povecanje snage kod 1.6 mjeta

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sa 130 ks je "Euro 6-d Final" verzija tog motora, koja sada ide "u sve". Za "ekološki ubivenu" generaciju motora, ima odlične perfomanse ( 10,4 sec. i 193 km/h ).

Oni salonski jesu bili "malo skuplji", ali, zaista su nakrcani svom mogućom opcionom opremom na Limited. Nedostaju samo patosnice  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@VladaG9

 

Prošlo je oko godinu i po dana od kupovine.

Kakvi su utisci u medjuvremenu i ukupno? Šta vidiš kao potencijalne "mane" i/ili šta ti se "ne dopada" (ako bi baš cepidlačio pa "morao" da ga "manišeš" :) )?

Pitam jer sam čuo da dolazi na proleće nova fejslift verzija i sve se kao malo dete nadam da ću ga možda i kupiti do kraja njegovog tržišnog života. Mnogo mi se dopada, ta njegova kombinacija kompaktnih dimenzija (za grad idealan, a može lepo i za putovanja), odlične kocka forme (nema komfornijeg vozila u toj dužini) i veoma dobrih motora, a sve to uz razumnu cenu za današnje cenovno ludilo na tržištu (sinoć onako virtuelno iskonfigurisah fabiju TSI 110 "po mom ukusu" i dobacih do neverovatne 21 hiljade :) ).

Pa, eto, ako imaš šta "dobro da pljuneš" na Renegade, značilo bi mi, da ga možda nekako zauvek "zaboravim", kao lošu ideju :) 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@moron Izvini za ovako kasni odgovor. Nazalost, posla je bilo i previse a vremena premalo... 

Evo ulazim u skoro pune 2 godine. Na satu 40 000 km. Trebalo bih da odradim servis sad u maju. 

E sad moracu da te razocaram.

Renegade je skoro pa bez mane:D:D

Bas sam pre neki dan rekao zeni dok smo isli negde, kako sam prezadovoljan sa kolima. 

Kvalitet izrade je odlican. Motor bukvalno leti kad povlači. Potrosnja je sasvim ok. Do 6lit zimi, leti oko 5.5. Lepo se sedi, udoban je. 

Jedina mana mu je gepek, voleo bih da je veci. 

Jedino sam primetio da je vozacev zvucnik poceo da krči. Pre nekih mesec dana. Sad je čini mi se ok, ali prijavicu na redovnom servisu pa cemo videti. 

Video sam taj facelift, na snimku. I mogu ti reci da sam odusevljen. Poprilicno mi se dopao. 

Renegade kao auto je nekako kompaktan. Visok, kockast, lep (barem meni). A opet nije previse dugacak da se mucis sa parkingom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bože mi 'prosti, ja sam se već uplašio da si se upokojio :)

Drago mi je da si "živ i zdrav" i da te Renegade tako lepo služi. Uživaj u vozilu "bez mane"  :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam, nisam, i dalje živ i zdrav :)

 

Neverovatan je skok, kad se uporedi kvalitet izrade 500L npr i Renegade. Jeste da nisu ista klasa, ali ipak proizvodi ih ista grupacija.

Bas danas ovih dana gledam jedan 500x  parkiran kod moje zgrade i pitam se dal su istog kvaliteta, jer jelte silaze sa iste trake. 

 

Naravno da Renegade ima nekih svojih mana, mada moje potrebe zadovoljava. Nisam imao kvarova.  Uzivam da ga vozim, tako da se ni u jednom trenutku nisam pokajao sto se tice izbora :)

Vise mi fale neke sitnice, npr automatski brisaci. Na koje sam navikao i koji su odlicni.  

 

 

 

Edited by VladaG9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renegade, Tipo Cross i 500X (te sam probao i poredio) su po kvalitetu izrade enterijera isti a i po cenovniku rangu, da ne kažem kvalitetnije izrade od 500l ovih sad redizajniranih, a opet ovi redizajnirani 500l su koplje iznad onih prvih 500l.
Mada ima tu dosta i do izbora paketa opreme, al opet je 500l klasa ispod.
Primera radi, sam prednji naslon za ruku kod Tipa je čvršći masivniji, stabilniji za razliku od 500l.

Inače sam danas baš gledao Compase, baš su lepo skockani SUVovi. Enterijer mi se baš sviđa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vreme je presudno i pokazuje najbolje kakav je kvalitet u pitanju. Sedeo sam u redizajniranom Tipu. I zaista deluje odlicno iznutra. 

Ali npr na 500l-u posle 40 k km kad vozim po makadamu npr cula se plastika unutra kako radi. Kod Renegadea je i dalje sve cvrsto i zategnuto. 

Compass zaista deluje odlicno. Dvoumio sam se, i jedini razlog zasto sam odabrao Renegade jeste cena. Inače gledao sam sinoc cenovnik, redizajnirani Compass nije nesto skuplji u odnosu na prethodni. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, VladaG9 said:

Neverovatan je skok, kad se uporedi kvalitet izrade 500L npr i Renegade.

Zavisi šta gledaš :) Ja sam prošle godine i kod AK Kole i u AK Kompresor detaljno gledao Renegade "panoramca", par primeraka, i razočaralo me kako mu u zadnjem delu kola na salonskim primercima zvoni "nebo" oko panorame. Strah me je i pomisliti kakvi bi tu sve cvrčci vremenom mogli nastati. A na mom 500L ni posle 7 godina nigde nema ni najmanjeg cvrčka (pa ni oko panorame :) ). Da ne pominjem da ne pamtim da sam do sada imao kola kupljena nova koja za 7 godina nisu imala ni najmanji problem. Možda je moj 500L neki izuzetak. A možda je u to vreme u toj verziji motora ili paketa opreme radjeno tako.

 

Mene Renegade i dalje privlači  :) Optimalna dužina, uz maksimalni komfor (za moje želje i potrebe), uz razuman prtljažnik (ima novijih modela te klase, a manjeg gepeka).

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni panorama na 500l nije pravila problem. Jedino sto je pukla pa sam morao da menjam ( zamena inace 150 000 :D, sreca pa kasko ) . 

Mislim da je kod njih najveci problem bio plastika na vratima. Ona je znala da krcka kad se prelazi malim brzinama preko sitnih neravnina. Ovako za tih 80 000 nisam imao nekih problema u tom smislu da nesto lupa ili slicno. 

Za nekoga ako planira, svakako preporucujem Renegadea. 

Jos mi je rano da planiram sledeci auto. Ali verujem da ako ne bude neki elektricni, mislim da ce biti Compass. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma renegade je pravi mali gradski JEEP!
Realno mali po gabaritima, komotna kabina, ne bi trebalo da je veliki potrošač i ko voli taj stil, oblik karoserije i kutijastu kabinu, pun pogodak, po meni, nema konkurenciju u klasi, ni po šmeku, dizajnu a ni ceni bogami.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve zavisi od potreba. Činjenica je da zbog kockastog oblika na zadnja sedišta Renegade-a može sesti viša osoba nego pozadi u Compass. I to za Compass smatram najvećim minusom. Po svemu ostalom mi deluje OK. Čak i sa cenom.

Mada, i Renegade zaista ima konkurentnu cenu, jer po onim cenama po kojima se nudi MY2022 u dva paketa opreme ( Limited i Limited S ) nema dizel vozila u tom segmentu tako opremljenog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...