Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

16 hours ago, shuxx said:

Danas prošao tehnički i registracija pala, cifra oko 19000din. :thumbup:

 

16 hours ago, shuxx said:

će ode 100eur za atestiranje,


Fino jeftina registracija. 

Ako ti je za utehu, i da saberes ove 2 cifre moras dodati bar jos 50 eur za registraciju 2.0 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zbog zasto? Prvi auto ikad pa nemas popust za osiguranje, ili?

Share this post


Link to post
Share on other sites

21200 su troskovi bez tehnickog ako si u I premijskom (nemas stete 3+ godina), 27200 sa tehnickim, +- koji din.

Eventualno da imas neku basnoslovnu bankarsku proviziju pa da izadje na 30000...

Edited by ostoja

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, stex_pb said:

28 i nešto je bilo, skoro 29. treći stepen. 

Pa onda nije 30000 :).

Kad dodjes u I premijski, ako se cene ne promene, trebalo bi da te kosta onih 27200 + bankarska provizija (oko 500). 

Edited by ostoja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odradjena zamena gasnih filtera. Filter gasne faze, filter tecne faze. Obicno sam ih menjao na 20 000km. Sad se malo zaboravih, pa dokotrljah do 23500km. Nista strasno. Sve OK.

Filteri zaprljani. Red je menjati ih.

 

133500km stanje kilometar sata.

 

Filter tecne faze, onaj pored "zutog" izgleda gadno, ali zapravo je vlazan, i smrznut. Inace je "malko" bolji .

 

Proverena i "mapa", sve OK

 

Idemo dalje, za vikend ima oko 250km isplaniranih da utuče... idemo u planine 20231027_161815.thumb.jpg.aaa9ccf9fc0cfca9f1e1d682c49fb784.jpg20231027_162020.thumb.jpg.7e3a8741fc2ba759cecb150d018b9b45.jpg20231027_162012.thumb.jpg.1d74b296d926e59e3f1dd844552417cb.jpg20231027_172238.thumb.jpg.9e2654878612fda57619169eedc9eb11.jpg20231027_164521.thumb.jpg.dc50a5597fccd4ab5e443285d4b36325.jpg

 

Sent from my SM-A536B using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Situacija sa izborom svecica je laka.

Firma Tektion
Denso bakarne 360 din
NGK bakarne 730 din
Denso iridijumske 1600 din

Brisk silver 780 din

Kao i do sada. Bakarne necu. Iridijumske su mi skupe. Jes da dugo traju.

Tako da ce pasti ponovo Brisk silver... ali ne uskoro... jos 2500 km do propisanih 30 000km za zamenu. Mada je i to rano. Objavljivao sam fotke novih i starih svecica, prakticno se ne vidi razlika.



Sent from my SM-A536B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mijailović P. 

 

Baš se i ne razuem u to, koliko bi trebao da bude, i gde se on šteluje

Koji su nedostaci povišenog pritiska

 

ja tu samo fino podešavam mapu, i menjam temp prebacivanja. Toliko od mene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@shuxx

Generalno radni pritisak isparivača je na 1,10-1,50.

Granični ne prelazi 1,70.

Na leru/praznom hodu je na oko 1,10-...

Ako bi sada dirao pritisak onda svi parametri idu na korekciju.

Pritisak se podešava na isparivaču. Imbus 4 na sredini kućišta.

Hteo sam reći, kako je majstor ostavio toliki pritisak.

Međutim, ima tu još neki začkoljica.

Može se desiti da i MAP senzor krene da laže pa ima neka blesava očitavanja.

Uglavnom, ja bih se pozabavio sa tim.

Edited by Mijailović P.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mijailović P. 

 

koji su nedostaci visokog pritiska, čemu šteti

 

ja nemam neke probleme, fino radi, potrošnja ok.

 

imam ja print screen od kad sam postavio TNG, mogu ispratiti da li je ovako podešen od početka, ili se poremetio

Share this post


Link to post
Share on other sites

imam oko 30 printscreenova prilikom dijagnostike, stvar je u tome da su svi na leru, jer sam radim dijagnostiku / podešavanje.

dok ne prebaci na TNG obično je oko 0,6-0,8, a kada prebaci je 1,2-1,5,  e sad, tog dana kada sam snimio ovu fotku, sa pritiskom od 1,74, tad je auto bio hladan, radio malo na benzinu, prebacio na TNG,ali je bio sve vreme na leru. Kasniji snimak je sa manjm pritiskom.

 

obratiću pažnju i proveriti još neki put, vidim po mojim fotkama da se puno menja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juče bio na Navak, sa dobrim drugarom, više da se vidimo i podsetimo vremena kada smo išli na Navak povremeno. Ali je svakako bilo odlično, vozio se u Merc GLC, RR Velar, Ford Mustang Mach E i Hyndai Ioniq 6. Uspeh da vozim Ioniq 6.

Utisci, ono brzinski, Mečka udobna, debelo se ljulja po krivinama. Velar bitno krući u krivinama, Mustang ( sedeo nazad ) puno se čuje elektro motor, neprijatno, kao da si u fabričkoj sali, kada ubrzava kao avion na pisti, jako ubrzanje, ali i zvuk elektromotora neprijatan... kada sam zatvorio vrata..lupaju kao moj punto, šuplja, nikakva izolacija, čuknuh lim vrata...limenka...klasično američki..

Ioniq me oduševio, nizak, je8eno startan, lađa, ubrzava blesavo, izolacija odlična. Nazad mesta ohohooo,  Čekah u redu pa ga dohvatih da ga provozam... blesavo dobro ide.

 

Posledica svih vožnji, Mach E ode na dopunjavanje oko 14h, ubrzo posle njega i Ioniq.. jbg svako ih je max ganjao na stazi. 

 

Na svakih pola sata dočekaš da sedneš u auto. jbg...

 

ostade mi želja za Mazdom CX 60 i Kia X ceed....pPrius... ali nije se stiglo

 

malo statistike za vožnju

 

PK - NI - Subotište i rikverc 650km, 50L TNG, tj 7.7L/100km, ukupna prosečna brzina 76kmh. Na autoputu uglavnom 120kmh. i 3500rpm. Mislim da ga nisam nikad ovako brzo vozio u kontinuitetu.

 

U povratku lagana kišica, ukapirah da su brisači zreli za zamenu. Na naplatnoj rampi čujem auspuh, nešto bruji, ne zaptiva....prdi... 

 

Jutros povezan na TNG dijagnostiku na leru je pritisak gasa 1,39. @Mijailović P..... raspitaću se oko zamene membrana, i podešavanja pritiska...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...