Jump to content
m.deki

Fiat 500L 1.4 - veliki servis

Recommended Posts

Vidim da niko nije pokrenuo pitanje velikog servisa, a uskoro se priblizava.

Po knjizi ako je gradska voznja u pitanju trebalo bi servis uraditi na max 60000km odnosno 4 god. Ako je u pitanju voznja na otvorenom onda 120000km ili 6 god.

 

Ja sam trenutno na 58000km, auto je star 4 god i 9 meseci. Moja prosecna voznja je oko 12000km god, od cega je 3000km otvoren put a ostalo gradska voznja. Na kojoj kilometrazi bi trebalo uraditi servis po vasem misljenju? Da li je neko vec radio, da li raditi u ovlascenom servisu ili u privatnoj reziji? Gde kupiti delove? Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam sad na 50000,sledeće godine, ako ne promeni vlasnika, radiću veliki servis.Ta igranka košta oko 150e bez rada!Tu ulaze delovi za mali i veliki servis, rad je oko 50e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 60 hilj.radio se veliki servis na zastavi valjda Fiat stavlja kvalitetnije delove, do 100 hilj. nepipajte ništa. Meni punto 2010 do leta će imati 100 hilj.km. i tada v.servis

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/25/2018 at 10:04 PM, m.deki said:

Po knjizi ako je gradska voznja u pitanju trebalo bi servis uraditi na max 60000km odnosno 4 god. Ako je u pitanju voznja na otvorenom onda 120000km ili 6 god.

Screenshot_20.jpg

 

Po knjizi koja je na Forumu, kontrola stanja kaiševa je na 60.000 kilometara, zamena na 120.000 kilometara, onda kontrola opet na 180.000 kilometara... :thumbup: 

Uputstvo je ovde:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/70330-fiat-500l/

 

Bez obzira na pređeno rastojanje, zupčasti kaiš morate zameniti svake četiri godine kod posebno zahtevnog korišćenja vozila (hladna klima, gradska vožnja, dugi periodi praznog hoda) ili barem svakih pet godina u svim ostalim slučajevima.

Kao i kod drugih modela, drži se slobodno vremenskog intervala od 5 godina. :thumbup: 

Imajući u vidu da si daleko od 120.000 kilometara kada bi trebalo zameniti kaiš, onda bi bilo dobro da se držiš onih 5 godina. :thumbup: 

 

On 1/25/2018 at 10:04 PM, m.deki said:

...da li raditi u ovlascenom servisu ili u privatnoj reziji? Gde kupiti delove?

Ako imaš uplaćen paket ''Essential Care'' možeš da vidiš koje su cene sa popustom kod ovlašćenih servisera.

FCA na području Evrope nudi svim vlasnicima FCA automobila mogućnost produženja garancije do pete godine. Nakon isteka pete godine starosti vozila, preostaje mogućnost kupovine servisnog ugovora ''Essential Care'' koji nudi popuste na određene rezervne delove iz segmenta redovnog održavanja (kočnice, filteri, akumulator, amortizeri i dr.), i uslugu mobilnosti istovetnu onoj tokom osnovne i produžene garancije (šlepanje, zamensko vozilo, transporta vozila i putnika, hotelski smeštaj i drugo). Za jednogodišnje pokriće od trenutka aktiviranja servisnog ugovora (najkasnije do osme godine starosti vozila), potrebno je izdvojiti 20 evra sa PDV-om za Fiat, Lancia i Abarth vozila, odnosno 25 evra sa PDV-om za Alfa Romeo, Jeep i Fiat Professional (dostavna) vozila. Za sve dodatne informacije oko ovoga možeš se obratiti mreži ovlašćenih servisera ili FCA ''Call centru'' na 0800 342 800, opcija 2.

 

Ako to nemaš, onda gde god. :thumbup: 

Oko nabavke delova možda je najbolje da prepustiš servisu u kome ćeš raditi veliki servis, kako bi od njih onda imao garanciju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam da pitanje nije bas za ovu temu ,ali da ne otvaram novu. Zanima me ,da li je neko menjao svecice u ovascenom servisu i koliko to kosta ? Ceka me redovan servis uskoro i zamena svevica pa da se ne iznenadim previse kad vidim racun :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@VladaG9 svecice 740din, plus zamena 700din...radio prosle srede redovan servis i zamenili solje amortizera

Mislio sam: 740x 4 svecica :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa te mu svecice ,izadjose jeftinije nego u radnji . Koliko sam gledao na netu NGK su oko 800din..Dobro je nije strasno ,mislio sam da je skuplje. Koliko si presao kad ih menjas? Gde si radio servis?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste da nema veze ali meni je za Vectru c 1.9 veliki servis u ovlascenom servisu oko 340/60 eur...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da podelim svoje iskustvo. Pre dva dana sam na 500L, 1.4, uradio veliki servis.  97.000 km - 5 godiina. Set zupčastog kaiša, PK kaiš, vodena pumpa, antifriz, uilje (Seleniak K 5-40), filter ulja, filter klime, filter vazduha, svećice su menjane pre 20.000 km i sad nije bilo ptrebe za zamenu. Sve zajedno sa radom majstora ( Ivan, Dedinje) 18.200 din.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne otvaramo novu temu, veliki servis za 1.3 MJTD je u pitanju.

5 godina, 64.000 km.

Raditi ili raditi samo mali servis, šta se sve menja, koliko sve to košta, ovlašćeni/neovlašćeni, preporuka (BG)...?

Vožnja mešovita, više van grada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze li neki savet, gde kupiti delove za veliki servis, koji je proizvodjac dobar.

Takodje potreban mi je i savet da li menjati pumpu za vodu i lezaj PK kaisa, auto ima 88000km i 5 g.

Po preporuci servisa je da nema potrebe, da zamenim samo set zupcastog kaisa i PK kais, oni nude kao najbolje SKF.

A sledeci veiliki servis da radim na 150000km i tada da zamenim sve.

Edited by cron

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dach@

 

Nije mu rano jer je nastupio onaj drugi, vremenski uslov od 5 godina.

 

@cron

 

Menjaj pumpu za vodu i ležaj. Ako oni kažu da ne treba, traži im to napismeno, kao i da prihvataju punu i bezuslovnu obavezu da nadoknade sve troškove prouzrokovane havarijom zbog nepotpuno obavljenog velikog servisa. 

Koliku garanciju daju...koliko km/godina?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li raditi veliki servis ili samo mali?

42k km, i 6 godina. Uslovi exploatacije Pančevo

Koja je cena velikog servisa u ovlašćenom servisu?

 

P.S. Vidim da Neša kaže: "prošlo je 5 godina"

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Obzirom na godine valjalo bi promeniti kais. Pumpa mozda i moze da ostane za sledeci veliki servis. Koliko vidim jedan clan je napisao da ga ne izasao mali i veliki servis 18 000 u neovlascenom, sto zaista nije puno. Ne shvatam sto bi rwfio u ovlascenom kad si van garancije, kod njih su cene paprene. Evo, sad sam pogledao u Ap sportu  komplet materijal za mali i veliki servis bez svecica izadje 12 300 din. 

Edited by VladaG9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cale drugi put radi veliki za 100kkm i jos uvek je fabricka pumpa, ne menjaj dok ne procuri, nije to nikakva km...

Njega je kostalo 15k sa rukama pre 3 dana u neovlascenom naravno, exploatacija, taxi, 85kkm je presao za godinu i 5 meseci.

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, etibor said:

P.S. Vidim da Neša kaže: "prošlo je 5 godina"

Tačno :D 

Čini mi se da to nije veliki trošak jednom u pet godina. Ako ti više odgovara, znaš da ne moraš ni u nekom od ovlašćenih, pa se dodatno uštedi.

Sa druge strane, ne verujem da će pući kaiš danas-sutra, niti da će mu nešto biti za godinu ili dve. Ako budeš radio veliki, promeni i pumpu, tačno je da nije nikakva kilometraža, ali koliki je ona dodatni trošak na celu sumu...jedno 20-25 evra? :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

20-25 € je neka kineska pravljena u "turskoj" a pakovana u italiji

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kacio sam vec, ako nekome zatrebaju cene delova i ruku za velikog servis kod ovlascenih, za benzinca.

Konkretno, ponudu sam dobio za Bravo Sport, iz Bogunovica, u maju prosle godine. Doduse, u pitanju je 1.4 MultiAir Turbo, ali se masa stvari poklapa posto je sam 1368 ccm blok identican. Od ukupne cene oduzeti jednog od dva ponudjena proizvodjaca ulja (Shell vs Selenia), i za MultiAir mora da se dokupi dodatni litar, posto ide 3.5l .

 

Untitled1.thumb.jpg.139aabbc518d65ba877967de6ef21fd3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

info: uradio veliki i mali servis, ovlašćeni, ak kompresor, 40.000. (1.4 atmo benzinac)

Share this post


Link to post
Share on other sites

da li jos nesto treba osim ovoga sto "izlazi" na AP sportu? ukupno 15,237dinara.....

servis.thumb.jpg.ff9e1753adb57cbf105822cef8b10275.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×