Jump to content
FAS Goran

trendel

Members
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

About trendel

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 08/20/1962

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Fait Tipo HB 1.4 95KS (Lounge)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pogledajte ovo što su Italijani ugrađivali. Ugradnja odozgo. 1. Ugradnja - https://www.youtube.com/watch?v=tC2owmuSdGg 2. Prikaz - https://www.youtube.com/watch?v=GOzedhC4A1I 3. Uređaj - https://www.aliexpress.com/i/4001290115513.html - https://www.youtube.com/watch?v=1n34Ou-YJg0 - https://www.youtube.com/watch?v=j4wWQtUQtLs
  2. Izgleda da se ovo može skinuti tek kada se demontira mnogo toga i omogući skidanje kompletne obloge ručne kočnice i tako se dobije pristup toj plastici. Videću šta se može na licu mesta.
  3. Svakako da nije hromirano, samo podseća na to. Za Alfu 147 i 156 ima u ponudi da se nađe taj deo koji odgovara njihom ručnim kočnicama. Ima i za neke Seate, za Pola. Za neke Honde. Najradije bih i uradio ovo što je Ivan predložio, neku custom varijantu. Ali u svakom slučaju moram da znam kako da ga skinem a da ga ne polomim ili oštetim. Pre nekog vremena sam drugaru promenio kožu oko menjača, takođe Tipo. Uzeo je neku, crna koža, sa izvezenim crvenim Tipo logom. I nije bilo tako komplikovano, samo je trebalo voditi računa o žabicama i onoj plastici - obruču koji zateže kožu.. Ali za ovo i nemam neku ideju kako da ga skinem. Zaista bi pomoglo kada bi se moglo videti u nekom novijem ePer - u kako to zapravo izgleda.
  4. Da li neko, možda, zna kako se skida ona hromirana kapica na vrhu ručne kočnice? Ne znam zašto ali počeo je da se ljušti onaj, nazovimo ga tako, hromirani sloj. Za auto koji je 2021 godište malo prerano ali je tako. (Mislim da ne postoji deo na automobilu za koji se tako retko uhvatim kao što je ručna kočnica pogotovo sa ovim dodatkom hill holder) Gledao sam na Polu kako se to skida, jednostavno se stisne sa strane i povuče ka sebi. Probao sam to ovde ali ne ide. Kontaktiraću AC Stojanov sa upitom za nabavku tog dela ali bih voleo d aznam kako da ga skinem. U Stojanovu si mi pomogli da nabavim rukohvat iznad vrata pošto je sa jednog izletela opruga koja ga drži u podignutom položaju. (3.100 dinara je bila cena) Možda će moći i ovo da naruće.
  5. Nažalost ipak su Aero Eco. Twin nisu imali u dimenziji manjeg , desnog, brisača. Za jednu sezonu, zimu, će potrajati.
  6. Upravo me je zvao gospodin iz Niša (Keki Trejd), zbog pitanja oko veličine metlica, i potvrdio da če dihtunge, i metlice, poslati u ponedeljak. Cena dihtunga (naručio sam 2 kom, ) je 388,80 din po komadu. Cene koje su im u web shopu su im ažurne cene.
  7. Eto šta znači kad imaš koga da pitaš. Naručio sam jutros dihtung - broj 9, iz Niša, usput i Bosh,(aero) brisače, Hvala još jednom, i Ivanu i Neši.
  8. Hvala na odgovoru i savetu. Sutra je radni dan pa ću krenuti redom. Prvo ovlašćeni sa upitom za deo, ili kako več imaju u ponudi, pa onda dalje.
  9. Da li neko možda zna gde bi se mogao kupiti dihtung za auspuh za 500L? Onaj koji se nalazi na sastavu neposredno ispred fleksibilnog creva iliti pletenice? Potrebno je i pletenicu zameniti, i to nije problem i košta 4.000 din, ali su me u auspuh servisu gde sam se informisao oko svega upozorili da ne mogu da nađu takav dihtung i da mogu da probam sam da ga nađem ali da je to malo teže. Da li je neko ima sličan problem?
  10. Da ne zaboravim, još nešto u vezi ovih patosnica - čepovi za fiksiranje. Kada patosnice stignu, čepovi nisu namontirani na njih već stižu u zasebnoj kesici - 4 kompleta, gornji i donji deo. Moraš da prosečeš gumu na obeleženim mestima i da postaviš čepove. Kada sve to obaviš i postaviš patosnice u kola vidiš da su čepovi znatno širi od klina koji izlazi iz poda automobila. Praktično, oni samo stoje oko klina a nisu zabravljeni kao što je to bio slučaj sa prethodnim patosnicama. (Spider) Ako su original za 500L zar nisu mogli da uzmu meru i za čepove? Ovako, smrdi i čepovi ne odgovaraju. Mere se slažu, sasvim dobro pokriva ono što treba da pokrije. Guma ne deluje otporno na ogrebotine, obična pamučna krpa kojom sam ih brisao psle pranja je na njima ostavila tragove. Za 5.000 dinara - jedva polovičan proizvod. Sve u svemu loše iskustvo i preporuka za izbegavanje i ruskog proizvođača i domaćeg distributera.
  11. Juče su mi stigle patosnice za 500L. One pominjane 3d http://auto-patosnice.rs/3d-patosnice-kadice/patosnice-gumene-fiat-500l-3d, prodavnica iz Omladinskih brigada na N.Bgd. Utisak - smrdi za neverovati. I prao sam ih i prskao nečim da neutrališem smrad ali prosto je mučno. Daću im par dana da, eventualno, izvetri smrad. Ne bude li nešto bolje dažba im 5.000 plaćenih dinara ako će me ovo ovako daviti smradom. Inače Novatech proizvođač ovih patosnica je iz Rusije.
  12. Da podelim svoje iskustvo. Pre dva dana sam na 500L, 1.4, uradio veliki servis. 97.000 km - 5 godiina. Set zupčastog kaiša, PK kaiš, vodena pumpa, antifriz, uilje (Seleniak K 5-40), filter ulja, filter klime, filter vazduha, svećice su menjane pre 20.000 km i sad nije bilo ptrebe za zamenu. Sve zajedno sa radom majstora ( Ivan, Dedinje) 18.200 din.
  13. U maju mesecu, ove godine ugradio sam, plinski uredjaj u 500L. Obavio sam poslednji servis u garanciji, produzenoj, uplatio Essential Care, i odvezao ga na ugradnju. Kako nisam bas siguran da bi bilo uskladu sa pravilima foruma da napisem gde je ugradjen uredjaj za sada cu to preskociti. Uglavnom, u Beogradu je. Cena uredjaja i ugradnje je bila 400 Eur. Trebalo je da bude, sa ugradnjom ulivnog dela ispod poklopca rezervoara, 405 ili 410 Eur ali je na kraju ipak bilo pomenutih 400 EUR. Kako sam preuzeo auto, sa ovlascenjem lizing kuce za ugradnju gasa u fascikli sa ostalim dokumentima dobijenim u servisu za ugradnju, presao sam Pancevacki most i otisao u Centar za motorna vozila AMSS na Zrenjaninskom putu , posto kod njih nema zakazivanja vec rade po redu dolaska. Pregled je bio dosta detaljan sa povelikim brojem snimljenih fotografija i na kraju i merenjem vozila. Sve je proslo bez ikakvih primedbi. Jedino mi ni danas nije bas sasvim jasno kako je masa vozila stigla od fabrickih 1245 kg do 1375 kg, sa rezervoarom, na mestu rezervnog tocka, zapremine 40 lit. koji sam tezi 20 kg? Onda sledi obavljanje tehnickog pregleda i dobijanje registracionog lista sa unesenim izmenama podataka vezanih za vozilo - tezina i gorivo. Pitanje momka sa saltera: - Gde ce to da obavite? - Ovde kod vas, tako je i najlakse i najbrze. - Sad ce kolega. Dodje kolega, obavise tehnicki, unese podatke u registracioni list, 1.500 din. - Sada je sve kompletirano. Za sedam radnih dana pozvacemo vas da dodjete po potvrdu iz Agencije i onda mozete da registrujete auto. Tehnicki vam vazi 30 dana. Prodje sedam dana, prodje 10 dana. Zovem. - Nije jos stiglo, javite se u ponedeljak. Javljam se u ponedeljak. -Znate u cemu je problem? -Ne znam, Recite mi. - Mi cekamo da nam dostavite registracioni list da kompletiramo dokumentaciju za slanje u Agenciju. - Aha. Hoce li pomoci to sto je tehnicki pregled uradjen kod vas istog dana kada i sam atest. Imam u fascikli i racun placen za to. - Javljam vam se za pet minuta. Posle pet minuta. - Nasli smo registracioni list. Kolege sa tehnickog ga nisu ubacili u dosije. - Meni je registracija istekla u cekanju potvrde. - Probacu preko kolega iz agencije da potvrda stigne za dan - dva. - Probajte. NIje mu uspela proba. Jos sedam radnih dana bez kola zbog istekle registracije. Sve u svemu 22 dana cekanja potvrde iz Agencije za bezbednost saobracaja. Od ugradnje presao sam, sa sve putovanjem na odmor, oko 5.000 km. Sa plinom, uredjajem, nije bilo nikakvih problema, niti ima i bilo kakve razlike u odnosu na voznju na benzin. Potrosnja je, naravnom vrlo promenjiva. Po centru grada sa puno kreni-stani ciklusa, semafora , brdovitih ulica, parkiranja i slicnog, oko 8,5 litara. Po rasterecenijem obodu grada pada ispod 8 litara. Na putu za more, Crna Gora, bilo je i oko 7 pa mozda i malo manje. Sve u svemu vrlo ekonomicno. Okvirno receno oko 6 dinara po kilometru. U odnosu na raniju voznju Punta, sa takodje ugradjenim plinskim uredjajem, osnovna razlika je sto ovde je momenat prebacivanja na plin dosta raniji. Uostalom ovde se motor u odnosu na Punta i dosta pre zagreje. Licni utisak. Od opreme je ugradjeno - Kompjuter AC STAG 4 Q BOX PLUS, Tomaseto isparivac, Step rezervoar, Tomaseto multiventil, Parker creva, Rail dizne. Vrlo pedantan rad, izuzetno sam zadovoljan. Sve je nekako postavljeno oko i spod rezrvoara za tecnost za prozore. Isparivac je sasvim dole sto ce olaksavati zamenu antifriza. Uglavnom tu i slike:

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...