m.deki 1 Posted January 25, 2018 (edited) Vidim da niko nije pokrenuo pitanje velikog servisa, a uskoro se priblizava. Po knjizi ako je gradska voznja u pitanju trebalo bi servis uraditi na max 60000km odnosno 4 god. Ako je u pitanju voznja na otvorenom onda 120000km ili 6 god. Ja sam trenutno na 58000km, auto je star 4 god i 9 meseci. Moja prosecna voznja je oko 12000km god, od cega je 3000km otvoren put a ostalo gradska voznja. Na kojoj kilometrazi bi trebalo uraditi servis po vasem misljenju? Da li je neko vec radio, da li raditi u ovlascenom servisu ili u privatnoj reziji? Gde kupiti delove? Pozdrav Edited March 30, 2020 by neshaoct update naslova teme Quote Share this post Link to post Share on other sites
Drasko bgd 149 Posted January 25, 2018 Ja sam sad na 50000,sledeće godine, ako ne promeni vlasnika, radiću veliki servis.Ta igranka košta oko 150e bez rada!Tu ulaze delovi za mali i veliki servis, rad je oko 50e. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4904 Posted March 21, 2018 Na 60 hilj.radio se veliki servis na zastavi valjda Fiat stavlja kvalitetnije delove, do 100 hilj. nepipajte ništa. Meni punto 2010 do leta će imati 100 hilj.km. i tada v.servis Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9692 Posted March 21, 2018 On 1/25/2018 at 10:04 PM, m.deki said: Po knjizi ako je gradska voznja u pitanju trebalo bi servis uraditi na max 60000km odnosno 4 god. Ako je u pitanju voznja na otvorenom onda 120000km ili 6 god. Po knjizi koja je na Forumu, kontrola stanja kaiševa je na 60.000 kilometara, zamena na 120.000 kilometara, onda kontrola opet na 180.000 kilometara... Uputstvo je ovde: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/70330-fiat-500l/ Bez obzira na pređeno rastojanje, zupčasti kaiš morate zameniti svake četiri godine kod posebno zahtevnog korišćenja vozila (hladna klima, gradska vožnja, dugi periodi praznog hoda) ili barem svakih pet godina u svim ostalim slučajevima. Kao i kod drugih modela, drži se slobodno vremenskog intervala od 5 godina. Imajući u vidu da si daleko od 120.000 kilometara kada bi trebalo zameniti kaiš, onda bi bilo dobro da se držiš onih 5 godina. On 1/25/2018 at 10:04 PM, m.deki said: ...da li raditi u ovlascenom servisu ili u privatnoj reziji? Gde kupiti delove? Ako imaš uplaćen paket ''Essential Care'' možeš da vidiš koje su cene sa popustom kod ovlašćenih servisera. FCA na području Evrope nudi svim vlasnicima FCA automobila mogućnost produženja garancije do pete godine. Nakon isteka pete godine starosti vozila, preostaje mogućnost kupovine servisnog ugovora ''Essential Care'' koji nudi popuste na određene rezervne delove iz segmenta redovnog održavanja (kočnice, filteri, akumulator, amortizeri i dr.), i uslugu mobilnosti istovetnu onoj tokom osnovne i produžene garancije (šlepanje, zamensko vozilo, transporta vozila i putnika, hotelski smeštaj i drugo). Za jednogodišnje pokriće od trenutka aktiviranja servisnog ugovora (najkasnije do osme godine starosti vozila), potrebno je izdvojiti 20 evra sa PDV-om za Fiat, Lancia i Abarth vozila, odnosno 25 evra sa PDV-om za Alfa Romeo, Jeep i Fiat Professional (dostavna) vozila. Za sve dodatne informacije oko ovoga možeš se obratiti mreži ovlašćenih servisera ili FCA ''Call centru'' na 0800 342 800, opcija 2. Ako to nemaš, onda gde god. Oko nabavke delova možda je najbolje da prepustiš servisu u kome ćeš raditi veliki servis, kako bi od njih onda imao garanciju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaG9 157 Posted May 6, 2018 Znam da pitanje nije bas za ovu temu ,ali da ne otvaram novu. Zanima me ,da li je neko menjao svecice u ovascenom servisu i koliko to kosta ? Ceka me redovan servis uskoro i zamena svevica pa da se ne iznenadim previse kad vidim racun Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 104 Posted May 9, 2018 @VladaG9 svecice 740din, plus zamena 700din...radio prosle srede redovan servis i zamenili solje amortizera Mislio sam: 740x 4 svecica Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaG9 157 Posted May 9, 2018 Pa te mu svecice ,izadjose jeftinije nego u radnji . Koliko sam gledao na netu NGK su oko 800din..Dobro je nije strasno ,mislio sam da je skuplje. Koliko si presao kad ih menjas? Gde si radio servis? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 104 Posted May 10, 2018 u AK Kole..61000, ovo je drugi put da menjaju svecice Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 528 Posted May 11, 2018 Jeste da nema veze ali meni je za Vectru c 1.9 veliki servis u ovlascenom servisu oko 340/60 eur... Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaG9 157 Posted June 18, 2018 Na koliko km su vama menjali filter goriva ? Mislim na 1.4 motor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
trendel 8 Posted June 23, 2018 Da podelim svoje iskustvo. Pre dva dana sam na 500L, 1.4, uradio veliki servis. 97.000 km - 5 godiina. Set zupčastog kaiša, PK kaiš, vodena pumpa, antifriz, uilje (Seleniak K 5-40), filter ulja, filter klime, filter vazduha, svećice su menjane pre 20.000 km i sad nije bilo ptrebe za zamenu. Sve zajedno sa radom majstora ( Ivan, Dedinje) 18.200 din. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Alex Ferguson 0 Posted July 17, 2018 Da ne otvaramo novu temu, veliki servis za 1.3 MJTD je u pitanju. 5 godina, 64.000 km. Raditi ili raditi samo mali servis, šta se sve menja, koliko sve to košta, ovlašćeni/neovlašćeni, preporuka (BG)...? Vožnja mešovita, više van grada. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cron 0 Posted October 14, 2018 (edited) Moze li neki savet, gde kupiti delove za veliki servis, koji je proizvodjac dobar. Takodje potreban mi je i savet da li menjati pumpu za vodu i lezaj PK kaisa, auto ima 88000km i 5 g. Po preporuci servisa je da nema potrebe, da zamenim samo set zupcastog kaisa i PK kais, oni nude kao najbolje SKF. A sledeci veiliki servis da radim na 150000km i tada da zamenim sve. Edited October 14, 2018 by cron Quote Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4904 Posted October 17, 2018 @cron Kakvi su kaiševi na 88 hilj. mislim vizuelno. Zar nije rano za veliki servis? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9692 Posted October 17, 2018 @dach@ Nije mu rano jer je nastupio onaj drugi, vremenski uslov od 5 godina. @cron Menjaj pumpu za vodu i ležaj. Ako oni kažu da ne treba, traži im to napismeno, kao i da prihvataju punu i bezuslovnu obavezu da nadoknade sve troškove prouzrokovane havarijom zbog nepotpuno obavljenog velikog servisa. Koliku garanciju daju...koliko km/godina? Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted May 19, 2019 Da li raditi veliki servis ili samo mali? 42k km, i 6 godina. Uslovi exploatacije Pančevo Koja je cena velikog servisa u ovlašćenom servisu? P.S. Vidim da Neša kaže: "prošlo je 5 godina" Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaG9 157 Posted May 20, 2019 (edited) Obzirom na godine valjalo bi promeniti kais. Pumpa mozda i moze da ostane za sledeci veliki servis. Koliko vidim jedan clan je napisao da ga ne izasao mali i veliki servis 18 000 u neovlascenom, sto zaista nije puno. Ne shvatam sto bi rwfio u ovlascenom kad si van garancije, kod njih su cene paprene. Evo, sad sam pogledao u Ap sportu komplet materijal za mali i veliki servis bez svecica izadje 12 300 din. Edited May 20, 2019 by VladaG9 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 615 Posted May 20, 2019 Cale drugi put radi veliki za 100kkm i jos uvek je fabricka pumpa, ne menjaj dok ne procuri, nije to nikakva km... Njega je kostalo 15k sa rukama pre 3 dana u neovlascenom naravno, exploatacija, taxi, 85kkm je presao za godinu i 5 meseci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9692 Posted May 20, 2019 12 hours ago, etibor said: P.S. Vidim da Neša kaže: "prošlo je 5 godina" Tačno Čini mi se da to nije veliki trošak jednom u pet godina. Ako ti više odgovara, znaš da ne moraš ni u nekom od ovlašćenih, pa se dodatno uštedi. Sa druge strane, ne verujem da će pući kaiš danas-sutra, niti da će mu nešto biti za godinu ili dve. Ako budeš radio veliki, promeni i pumpu, tačno je da nije nikakva kilometraža, ali koliki je ona dodatni trošak na celu sumu...jedno 20-25 evra? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 615 Posted May 20, 2019 20-25 € je neka kineska pravljena u "turskoj" a pakovana u italiji Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 19930 Posted May 20, 2019 Kacio sam vec, ako nekome zatrebaju cene delova i ruku za velikog servis kod ovlascenih, za benzinca. Konkretno, ponudu sam dobio za Bravo Sport, iz Bogunovica, u maju prosle godine. Doduse, u pitanju je 1.4 MultiAir Turbo, ali se masa stvari poklapa posto je sam 1368 ccm blok identican. Od ukupne cene oduzeti jednog od dva ponudjena proizvodjaca ulja (Shell vs Selenia), i za MultiAir mora da se dokupi dodatni litar, posto ide 3.5l . 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9692 Posted May 20, 2019 @Ticma Ima SKF za 4.744 dinara (39 evra) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Madra 41 Posted June 4, 2019 info: uradio veliki i mali servis, ovlašćeni, ak kompresor, 40.000. (1.4 atmo benzinac) Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted June 5, 2019 (edited) @Madra Koliko si prešao kilometara? Edited June 5, 2019 by neshaoct tag Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 104 Posted June 8, 2019 da li jos nesto treba osim ovoga sto "izlazi" na AP sportu? ukupno 15,237dinara..... Quote Share this post Link to post Share on other sites