Jump to content
Goran
neshaoct

Fiat 500X / Fiat 600

Recommended Posts

Eh, zlo kada pokudiš, zlo kada pohvališ :) Uvek samo zlo  :)

Iz moje perspektive, kola su ( na prvo gledanje ) takva kakva sam napisao. To su moji utisci.

Kakva su u vožnji, pojma nemam.

 

29 minutes ago, italiano said:

Hvala na iscrpnom izvestaju al juce i ja skoknuo do salona kad ono isti ovakav zeleni! :thumbup:

Da si sinoć to napisao, ne bih danas džaba do tamo "pedalao" :) 

 

30 minutes ago, italiano said:

Da li si pitao za plan/cenu odrzavanja?

Automatik, 2 kvacila, elektromotor... malo me to sve plasi...:rtfm:

Nisam pitao za plan održavanja.

Oko toga što te plaši ... Pusti, ne zamaraj se. Mislim ( ne smem "da stavim ruku u vatru" ) da na hibridni sklop imaš garanciju od 8 godina ili 160.000 km. 

Pre 7 dana sam bio uslikao skoro celu garantnu knjižicu za Avenger, ali sam je u medjuvremenu obrisao. Ako je nadjem "u smeću", zalepiću deo koji nadjem. Verujem da je to isto i za Fiat.

Nadjoh samo ovo u smeću, za Avenger, ali, bio je MHEV ( 100 "plus" 28 )

viber_image_2024-10-13_18-18-41-792.png.cee2dffce5f771767d5d0a6194f1f5f0.png

viber_image_2024-10-13_18-19-26-897.png.b9c94b02c7f3078ce67985849c198f7a.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta ima od aktivnih bezbednosnih sistema u toj opremi? Ima li i zadnje podizače stakala, pošto ne piše u spisku opreme!

Malo mi je bezveze, u stvari mnogo, da za te novce nude samo 4 zvučnika, klasičnu ručnu i da nema naslona!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve je subjektivan utisak pa tako i 600 koji je @moron opisao.

 

Ja sam na sajmu ove godine sedeo u 600 jer sam vlasnik 500x zadnje 4 godine i sa 27k predjenih km nekako nisam bio zadovoljan u tom trenutku .

 

Kao kod zamene telefona pa trazis nesto zašto bi menjao trenutni. Kao da su otišli korak napred ali i korak nazad pa sad nigde nisu.

 

Mislim da zbog kineza svi kresu troskove i da se to vidi pa sad kuda ce to evropske proizvodjace odvesti niko ne zna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bezaninac

 

Pisao sam vjerojatno.

 

600 i nije zamišljen kao zamjena za 500X nego više kao 500 sa 5 vrata. Naravno trebao je biti na drugoj platformi i nešto manji izvana no ne i iznutra.

 

500X je trebao narasti i biti čistokrvni SUV C segmenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, moron said:

Doduše, Fiat 600 ni u top opremi nema naslon za ruke izmedju prednjih sedišta

Pogrešio sam, u top opremi ima "Centralni naslon za ruke sa prostorom za odlaganje"

43 minutes ago, bane1321 said:

Šta ima od aktivnih bezbednosnih sistema u toj opremi? Ima li i zadnje podizače stakala, pošto ne piše u spisku opreme!

Malo mi je bezveze, u stvari mnogo, da za te novce nude samo 4 zvučnika, klasičnu ručnu i da nema naslona!

Piše za klotaru da od sistema za koje pitaš ima:

 

• Intelligent Speed Assist
• Tempomat
• Autonomni sistem kočenja (Automatic
Emergency Braking) sa prepoznavanjem
pešaka i biciklista
• Sistem za prepoznavanje saobraćajnih
znakova
• Sistem za detekciju zamora vozača
• Sistem upozorenja prelaska u drugu traku

 

Od "sistema" Comfort ti donese i  "Senzor mrtvog ugla (Blind Spot Monitoring) (GPB)"

 

A La Prima oprema donosi i "Nivo 2 Autonomne vožnje (ACC sa Lane centerenig i Traffic jam assist)".

Share this post


Link to post
Share on other sites

D. Rossi Automotive: " ... ROTTO DI CHI È LA COLPA ? HANNO COPIATO MALE DA VW AUDI O NO ?"

 

Meni ne liči ovo na engleski ... :) Pustio sam po nekoliko sekundi na početku videa i na oko 10 : 35.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Screenshot_20241224_000828_YouTube.jpg

 

@moron

Meni ovako izgleda, prica na eng

Edited by italiano

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perica Rajković i ...

 

AR test: Fiat 600 Hybrid 100 KS Prima

 

AR test: Fiat 600 Hybrid 100 KS Prima

 

Hvali struju, drž’ se nafte

 

Lanasiran pre dobrih godinu dana, novi Fiat 600 je nakon električne, dobio i lako hibridnu benzinsku verziju, znatno jeftiniju i interesantniju kupcima s plićim džepom.

 

Mali urbani SUV Fiata doslovno prati strategiju Stellantisa! Osim što s ostalim modelima grupacije deli zajedničku platformu, agregate i ostalu tehnologiju, respektuje ujedno i kalendar objavljivanja. Naime, „politika“ kuće trenutno nalaže prvo promociju i prodaju električnih verzija, dok ostale, ukoliko ih uopšte ima, stupaju na scenu kasnije, u slučaju Fiata 600 tek nakon godinu dana!

 

20241216_114241.jpg

 

Bolje ikad nego nikad, jer do sada za ovim lepuškastim Italijanom (ukoliko se ne varam, Fiat je imenica muškog roda) nije vladala velika jagma, naprotiv! Nije ni čudno, ukoliko se zna da početna cena za električni e-600 u Srbiji iznosi bezmalo 37.000 evra, odnosno 42.000 evra za viši završni nivo La Prima!

Lele, kažete, što je mnogo, mnogo je, upravo zato dolazak malog hibridnog benzinca s oznakom 1.2 od 100 i 136 KS može preokrenuti situaciju, pre svega zahvaljujući mnogo nižoj ceni. Procenite sami, snažnija verzija od 136 KS startuje na našem tržištu s 22.490 evra (u cenovniku trenutno nema slabije od 100 KS), te iako je razlika u snazi značajna (e-600 razvija 156 KS ali je teži 250 kg), razlika u ceni je još značajnija!

Konkretno, za isti završni nivo La Prima (najviši) u Srbiji vam je potrebno 24.990 evra (promotivna cena), što će reći da je jeftinija za čitavih 17.000 evra od električne, odnosno 12.000 evra ukoliko uspete da se „ogrebete“ za subvenciju od 5.000 evra, koje država Srbija daje za električna vozila (samo 3.000 u Francuskoj).

 

20241214_113129.jpg

 

E pa taman da je električna energija besplatna, pitam se koliko bi samo godina eksploatacije trebalo da se amortizuje navedna suma, bez obzira na potrošnju Hybrida od nepunih 7 lit u proseku. U finansijskom smislu još je interesantija jeftinija verzija 1.2 Hybrid/100 KS, cena ove u Francuskoj je niža za 2.500 evra od snažnije, šteta što je, barem za sada, uvoznik za naše tržište nema u ponudi, posebno jer se pokazala sasvim na nivou očekivanja.

O tome malo kasnije, pozabavimo se sada dizajnom, koji je bez sumnje jača strana ovog Fiata. Tim bolje, jer čak i konkurenata u okviru Stellantisa ne nedostaje, kao što verovatno znate, počevši od Peugeota 2008, pa do novog Citroena C3 Aircross, DS-a 3, Jeepa Avangera i Opela Mokke, sve su to đaci iz iste škole, razlikuju se pre svega spoljašnjim formama i dizajnom enterijera. ...

 

Nastavak na: https://autorepublika.com/2025/01/04/ar-test-fiat-600-hybrid-100-ks-prima/

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako užasno rješenje za komande mjenjača. Grecale, Avenger, 600X. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...