Jump to content
FAS Goran
munja100

Koliko para trošite na održavanje automobila?

Recommended Posts

Da Skile imao sam taj momenat, ali ovakav auto ne mogu da verujem sebi da ga prodam... :D

 

Znači prvo veliki servis. Da li treba da biram proizvođača ili kao što sam otišao u VDV rekao trebaju mi delovi za veliki servis, oni rekli negde oko 20.000, pa kupim to i kraj?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo si preterao sa cenama za veliki i mali servis. Veliki servis delovi 150evra i ruke 40-50e, mali servis sa radom ne moze da bude vise od 50e nikako, i to sa izvikanim Selenia uljem.

Gde si nasao diskove i plocice po tako niskoj ceni?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledaj da uzmes nesto u kvalitetu ipak je to v. servis.VDV jeste povoljan al imaju svakakve delove i losijeg i boljeg kvaliteta.Nemoj da se vodis ustedom od 40-50e jer to treba da traje 60000 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda su za 2.4 motor delovi malo skuplji.

Vidi u Stojanovu koliko su delovi za veliki servis.

Meni je org set zupcenja bio jeftiniji nego u Ap sportu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo si preterao sa cenama za veliki i mali servis. Veliki servis delovi 150evra i ruke 40-50e, mali servis sa radom ne moze da bude vise od 50e nikako, i to sa izvikanim Selenia uljem.

Gde si nasao diskove i plocice po tako niskoj ceni?

Kako bre mali servis 50 eur u fulu? Obrni okreni ja ga za 1.9JTD plaćam 10.000 dinara, sa selenijom ili bez nje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nasao sam listu u ap sportu za veliki servis, puno nesto izadje, sta sve treba od delova za veliki servis. Cuo sam da je cena ruku za vs oko 50€

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posalji mail Stojanovu i pitaj ih za delove za v servis.

Kazem ti da su meni za 2.0, org delovi bili jeftiniji nego zamenski u ap sportu. Cena ruku je oko 50e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poslao mail, pa vam javljam cene. Prodaje neko na kupujemprodajem pločice zadnje kaže LPR-Samko Italija po ceni od 1500,00. Zna li neko šta je u pitanju?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kit komerc / VDV / Stojanov

Set zupčastog kaiša (kaiš, šp., roler)

PK kaiš

Španer (sa oprugom) PK kaiša

Roler PK kaiša

===========================

29.260 / 20.200 / 58.980

Share this post


Link to post
Share on other sites

Makču Pikču... PK sklop 11,700 najjeftiniji u VDV, a u Stojanovu 35,700

Ma nisu to neke pare, ali kad živimo na trusnom području.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajmo da napravimo neku anketu o pouzdanosti automobila, dizelaša i benzinaca. Ne znam da li je ovo moguće u form pool-a, ali recimo da bude ovako. Stavio sam najčešće stavke koje crkavaju na samom motoru, a karakteristične su za dizelaše i za benzince. Znači sam motor.
Ako nemate neki od delova stavite -.

 

- Marka i model: Fiat Bravo 1.9JTD
- Pogonsko gorivo: dizel
- Zapremina: 1,9L
- Snaga: 100KS
- Auto remapiran: DA
- Godina proizvodnje: 2001
- Godina u vlasinštvu: 5
- Ukupna pređena kilometraža po satu: 227.000km
- Pređena kilometraža u vlasništvu: 70.000km
- Kvar na plivajućem zamajcu: NE
- Kvar na turbini: NE
- Kvar na diznama: NE
- Kvar na pumpi visokog pritiska: NE
- Kvar DPF: -
- Kvar na EGR: -
- Kvar MAP senzora: NE
- Kvar MAF senzora: NE
- Kvar na alternatoru: NE
- Kvar na starteru: NE
- Kvar na glavi motora (probio dihtung glave): NE

- Kvar na varijatoru faze: -
- Zamena grejača: NE (upisati broj komada)
- Zamena bobina: - (upisati broj komada)
- Zamena svećica: - (upisati broj komada)
- Zamena kablova: - (upisati broj komada)
- Zamena elemenata izduvnog sistema: NE (upisati broj komada i šta je menjano)
- Ugradnja TNG uređaja: - (upisati cenu)
- Reatest za TNG uređaj: - (upisati cenu)
- Nerviranje zbog problema i zezanja sa plinom: - (upisati cifru na skali od 1-10. 1-nemam problema, 10-pukao mi je film)

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mogu da popunim osnovne podatke, godiste, zapremina i to...

Ja 70% ovih delova koji se nalaze u "anketi" ni nemam, a nesto ni ne znam sta je (DPF, EGR, TNG, ITD)...za 64.000km sam promenio kvacilo i variator.

 

A popunicu anketu sa bratovog JTD-a, za kojeg se sada tek posle 6 godine raznih popravki moze reci da je ispravan...cisto da se vidi kako se JTD ne kvari ;) poyy

Edited by milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

- Marka i model: Fiat Punto 1.8 16v
- Pogonsko gorivo: kerozin
- Zapremina: 1747
- Snaga: 131KS
- Auto remapiran: NE
- Godina proizvodnje: 2001
- Godina u vlasinštvu: 5
- Ukupna pređena kilometraža po satu: 214.000km
- Pređena kilometraža u vlasništvu: 64.000km
- Kvar na plivajućem zamajcu: -
- Kvar na turbini: -
- Kvar na diznama: NE
- Kvar na pumpi visokog pritiska: NE
- Kvar DPF: -
- Kvar na EGR: -
- Kvar MAP senzora: NE
- Kvar MAF senzora: NE
- Kvar na alternatoru: NE
- Kvar na starteru: NE
- Kvar na glavi motora (probio dihtung glave): NE

- Kvar na varijatoru faze: - DA (popravka 50 evra)
- Zamena grejača: -
- Zamena bobina: NE
- Zamena svećica: DA (6-7 malih servisa x 4 svecice x ~300 dinara)
- Zamena kablova: - (upisati broj komada)
- Zamena elemenata izduvnog sistema: DA (Menjano - sve)
- Ugradnja TNG uređaja: -
- Reatest za TNG uređaj: -
- Nerviranje zbog problema i zezanja sa plinom: -


A gde su diskovi, pločice, amortizeri, opruge, set kvačila, gume letnje, zimske, akumulator, silen, ramena, stabilizator, nosači motora, auspuh lonci?

 

Izgleda da su ovo sto je navedeno samo ovi sa JTD-om treba da popunjavaju, i ja, zbog variatora... :laughing:

 

Glasanje - neravnopravno!

Edited by milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

A gde su diskovi, pločice, amortizeri, opruge, set kvačila, gume letnje, zimske, akumulator, silen, ramena, stabilizator, nosači motora, auspuh lonci?

To nema veze da li je auto dizelaš ili benzinac, osim auspuha, koji sam i stavio, jer na benzincima češće crkavaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Realno, za dizel je odrzavanje skuplje u odnosu na atmo benzince.

Pored osnovnog odrzavanja, turbo dizeli imaju i skuplje potencijalne kvarove.

Sa druge strane, potrosnja i elasticnost motora su na strani dizela.

Pretpostavljam ga da zbog ovog drugog razloga dosta nas i vozi. :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Realno, popuni anketu. Ako kratko voziš tu deltu navedi prethodni auto koji si duže vozio. Ralno, meni je i dalje održavanje isto kao i za nekog atmo benzinca 1,8 - 2,0l, pošto mi auto ide slično kao ti automobili sa sličnom težinom.


Marko hoće da dokaže nedokazivo da je svaki JTD kao njegov. Daleko od istine. Ti si samo imao ludu sreću i ništa više.

Znači ja, Vule i FantomX smo imali samo ludu sreću. Znaš ih sigurno, nekog možda i lično.

Naravno da svaki dže te de nije u dobrom stanju, ali brate, ako kupiš leša sam si kriv, nema veze da li je benzinac ili dizel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...