nikolacolic 0 Posted May 13, 2014 2 Ramena,2 stabilizatora i ruke 440€. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted May 13, 2014 (edited) Jedan Stilo mi je stigao sa fakturom o odrađenom velikom servisu u Italiji - 730e.Za Focusa, mali servis u Italiji je 250e.U Sloveniji, litar Fordovog ulja 5W-30 koje je kod nas u Grandu 600 din, košta 15e. Edited May 13, 2014 by totti Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolacolic 0 Posted May 13, 2014 Ovde je Selenia wr 5w40 12€.Filtet goriva oko 20,filteri ulja,vazduha i klime od 10-20€.Znaci 5x12,plus neka su filteri u proseku po 15€ to je 105 evrica.I 35€ za ruke. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan73 337 Posted February 15, 2015 Posle okruglih 50,000 km sa Novim Bravom (auto je kod mene 3god i 10 meseci - sad će 5. registracija):- Održavanje (registracija, gume, servisi...) 0,08 Eur/km- Gorivo 0,10 Eur/km- Pranje i ostala kozmetika 0,01 Eur/km Ukupno: 0,19 Eur/km!!! Ovo se ustalilo poslednje dve godine...i ne mrda..ni gore, a Boga mi ni dole... I da odmah umirim one što se brinu što "trpam" sve troškove u ovu računicu: Ukupni troškovi samo održavanja ( bez registracije i drugih papira) i pranja iznose 6,45 centi/km ili 0,0645 Eur/km Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Angell 11 Posted February 15, 2015 Evo i ja da napisem nesto u ovoj temi.Ja svog stila imam 3-4 god. I oko 40-50 000 predjenihOd kad sam ga kupio, osim malog i velikog servisa, nisam radio nista.Sipao gorivo samo i vozio.Uglavnom mi je voznja po gradu, retko kad van grada.Nisam imao nikakvih problema od kvarova, da kucnem u drvo, osim jedino ocs senzora suvozacevog air bag-a.To je sto se tice nekog obaveznog ulaganja u auto.Ovo naknadno kupovanje felni, pragova, kacketa, k&n filtera i ostalih predmeta, mozemo racunati, eto kao dodatna ulaganja, sve to zavisi od coveka do coveka. Ako pricamo o autu, ja sam svojim Stilom 1.6 prezadovoljan, i ne bih ga menjao ni za jedan drugi trenutno. Shvatam da dizel manje trosi i da se ljudi radije opredeljuju za njega, ali da mogu opet da biram, izabrao bih isti Ne znam da li su svi benzinci takvi, ili sam ja imao srecu sto je moj malo presao, ali eto, prezadovoljan sam.U skorije vreme, mogao bih da zamenim silen(t) blokove, jer pocinje nazad da se cuje lupkanje, ali tu ulaganja preko 50-60 e ne bi trebalo biti...Toliko od mene Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bumblebee 18 Posted March 13, 2015 Ja dajem na auto kao draga u supermarketu subotom Ovaj mesec noa šoferka, nov akumulator, sredjen kompet trap i montiran nov set kvačila i zamajac okruglo 100.000...A ima još toga dosta da se uradi, Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted March 13, 2015 Ja nista, vozim zenin auto kako bi ona vozila-sipam gorivo i "teram". Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted March 13, 2015 Ja vozim svoj po malo i hvala Bogu.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted March 13, 2015 Nije auto uopšte mala stavka, ali neće to svako da prizna. Zato se ja i ljudim kada mi neko kaže za 2.0/1.9 motor da ga sve ukupno košta 400e godišnje sa sve registracijom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted March 13, 2015 Pa toliko ne kosta nov auto te snage na godisnjem nivo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted March 13, 2015 mene auto godisnje sa registracijom izadje oko 600-700 Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted March 13, 2015 Ja imam malo gori prosek, ali bez styling-a mislim da smo tu negde A vole ljudi svašta da lupaju. Na 5 godina 8 guma 16'' kotša barem 80e godišnje pa makar svih 8 bile sve Tigar.Mali servis isto 80e.Veliki servis 60e godišnje.Registracija 250e. Znači skoro 500e da se sve najjeftinije uzima i da apsolutno ništa ne crkne, a to relano nije moguće sa polovnim kolima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sasa_NS 54 Posted March 13, 2015 Pre 4 dana moj Puntić je napunio okruglo 4 godine (kupljen nov, made in Serbia, prešao sam do sada 66.500 km) i od vanrednih troškova imao sam samo nedavno zamenu senzora pritiska gasa (60 EUR). Redovni servisi, sipaj i vozi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
@bane@ 102 Posted March 13, 2015 Kad sam prosle godine uzeo stildzana moj drugar koji isto vozi stila kaze spremi 1000e.Ja njemu sta se*es pa nije krsina!On meni kaze nije al za godinu dana manje vise doces do te cifre da sve sredis.I tako i bi mali servis,veliki servis,kocnice,gume bla bla...i ocas posla ta cifra a nista nepredvidjeno nije radjeno...A na ovu moju pricu kaze jedan drugar iz V. Banju pa ko te je*e kad si uzeo krsinu fiata. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted March 13, 2015 Uzeće i on auto i tako u krug Samo je pitanje da li će da prizna ili će da priča da ga ništa ne košta auto. Zbog svega toga se i meni mota po glavi da za par godina kada izgustiram Stila gledam neki manji motor i manji auto. Jeftinije gume, registracija, manja potrošnja, jeftiniji delovi i nakupi se tu fina razlika. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted March 13, 2015 Clio, Polo i Fiesta od ovih novih malih automobila mi privlace paznju, ostali slabo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted March 13, 2015 A ja gledam veci auto. Accorda verovatno nekog, koji ce posle da me kosta ko ruka i noga, a jos bih i motor da zamenim i da uzmem nesto od 1000+ kubika sto opet mora da se customizuje. Volim da trosim pare koje nemam pa to ti je Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted March 13, 2015 Ja sam se vozio u Octavii 1.2tsi. Fino ide, malo troši i ima ultra dugačak menjač. A računam da mora da košta manje održavanje za nju nego za 1.9 dizela kako god da okrenete. Od manjih automobila meni su najsimpatičniji 500L, GP i Fusion. Imaju poprilično mesta, a smešni su za održavanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted March 13, 2015 Meni 500L i Fusion nikako ne deluju kao manji automobili GP mi je zanimljiv, ali njegov naslednik "EVO" mi se ne svidja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted March 13, 2015 To i jeste fora, mali motori, relativno male karoserije, a mesta koliko hoćeš Npr 500L ima dimenzije kao Stilo iako ne deluje tako uopšte. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted March 13, 2015 500L moze, sa 1.6 motorom Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted March 13, 2015 Kada se nauživam sa Stilom i 0.9 bi mi bio ok A 1.6 je prava mera za naše puteve i uslove. Taman dovoljno snage za obilaženje i da se ne muči i smešna potrošnja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted March 13, 2015 Moj punto ima 60ks, to je dovoljno da se vozi, ali nije zanimljivo mnogo, drugarov fokus ima 90ks i sa nas 5 unutra ide pristojno, neko moje misljenje je da auto u klasi punta treba da ima bar 90ks, a nesto vece bar 120ks, ali opet ne mogu da shvatim kako u passata ubace motor od 105 ks ili recimo u Cromu onaj od 120 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted March 13, 2015 Ma to sa manjim autom i nije neka bitna razlika da bi se neko zbog toga opredelio. Trosi u gradu i vise od dizela, mali je, nema mesta, spor na a.putu a mala je razlika u odrzavynju. Registracija jeftinija 10-ak hiljada, v.servis isto, gume malo, a trap..pa isto malo Ja sam prosle godine odradio v.servis, mali servis, manzetnu , crevo ic i servis klime prreventivni. Quote Share this post Link to post Share on other sites