Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Premium automobili (brendovi)

Recommended Posts

Audi je za konzumeristički nastrojene kupce...sav je ..ok
Vagen grupa ide do daske samo ako mora...nije da ne ume,nego previše je brendova pod istom kapom,pa paze da se modeli ne ukrštaju...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bmw je brend od kog alfa moze i treba mnogo toga da pokupi, pozitivnog naravno i to u tom delu kako zadrzati dobar vozacki auto , a paralelno biti aktuelan sa tehnologijom upravo iz dela oko puntovog fara. Neki ce reci nije ni bmw sto je nekad bio i slazem se ima puno kompromisa, ali osecaj za volanom je i dalje kakav treba biti i to je poenta. Znaci moze da se napravi komercijalan auto koji je vozacki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evoluiraj ili umri, bukvalno, ni pre 50 godina bmw nije ono sto je bio ranije, vec su pratili trziste i udaljili se od ovog.

Po ovome mozes reci da se tek najnoviji bmw sa ogromnim grilovima vracaju korenima, a da je ono sve izmedju bilo skrnavljenje i komercijala :D  

 

731px-1939FrazerNashBMWType321.jpg

 

 

Edited by neshaoct
prebacio sliku na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, neshtry said:
Audi je za konzumeristički nastrojene kupce...sav je ..ok
Vagen grupa ide do daske samo ako mora...nije da ne ume,nego previše je brendova pod istom kapom,pa paze da se modeli ne ukrštaju...

Na Mecku sam mislio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj ćale je imao Isetta i r25/3 iz pedesetih i BMW 1602 1975te ne znam koje godište,bio sam mali, Alfu je imao 1982. Alfeta GT 1.6.Audi 100ls je vozio najduže u njemu sam praktično odrastao...
Posle rata BMW se koprcao,kao fabrika aviona i avionskih motora bio sravljen,pola fabrika uzeli rusi,bilo snađi se ili umri... GM OPEL inžinjeri su dolazili i pomagali u obnovi,bili oduševljeni kreativnošću nemačkih inženjera(gledao na TV ispovesti nekih),Ameri sipali ogroman novac da BMW stane na noge i mane se vojne proizvodnje,usmerili ih na drumska vozila i motocikle.
Nije tajna da američki vojni motocikli bili kopije BMW.
I uspeli su!
Predivan dizajn i inovacije u mehanici...(kako samo Ameri psuju onaj sistem ubrizgavanja u 2002tii )
 

1 hour ago, Flex said:
Na Mecku sam mislio.

Mečka je baš baš luksuzni Premium brend

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW je od skoro poceo da fura trendove i da obraca paznju na to, setite se narandzastih cajgera, bili su aktuelni do skoro i mnogo ljudi to nije gotivilo, meni konkretno je bilo kul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ovi iz PSA tvrde da to nije njihov motor. A ovi iz bmw da nije njihov , pricam o pricama sa foruma jer ga i jedni i drugi pljuju i ogradjuju se maksimalno :D A i nije to neki ultra premium brend da mu smeta psa :P 

Al salu na stranu imao sam u familiji c klasu sa renault 1.6 motorom i vrlo je prijatno iznenadjenje

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je zajednicki motor, koji su zajednicki razvijali, samo se proizvodio ISKLJUCIVO u francuskoj u PSA fabrici za potrebe OBA brenda, tako da bih rekao da je makar 51% francuski, ako nista drugo makar zbog preferencijalnog porekla :D  

Edited by vagenovac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zna se šta je mečka...
Golemo, luksuzno,sa velikim motorom i pogonom na zadnje točkove...
Svaka premium marka ima toga konferencijskog đubreta za široke narodne mase...

 

36_Mercedes-500K_Special-DV-10-PBC_c001.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obzirom da je rec bila o sportskim automobilima, mislim da pravom kupcu koji ga za te namene i uzima nije bitno kakva ima svetla i nav, jer bi ga uzeo i bez toga. Vecija njih odmah i povadi sve zivo iz kola da bi bio laksi. Ako je auto na stazi bolji = bolji je. Jer je to njegova svrha.

S druge strane ne zaostaje ni m3 mnogo na stazi, ali ipak nije kao alfa. Kad se posle jurnjave sa ortacima sedne, prica se 10 dana ko je brzi, nav i svetla ne pominje niko :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tačno,to nismo ni pominjali...

Ali za čime će se ljakse pre okrenuti?

To prodaje ovu klasu automobila!@Nikola JTD

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljakse i "gospodin" ce se okrenuti i za ferarijem i rols rojsom, verovatno su to isto super seljoberski automobili, jer to ih prodaje tom logikom :)  

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema on tih para...
Može samo ovako kao ja...
Nisi uhvatio poentu,bio sam previše direktan...
Recimo da se u Nemačkoj voze bolji automobili,a u Britaniji lepši...

 

PSX_20201205_133300.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesla ispred Audija na listi premium proizvođača u Americi

 

207762-Tesla 3 02.jpg

 

Tesla je sve ozbiljniji konkurent u premium segmentu, a nakon Audija kompanija iz Kalifornije ''na nišanu'' ima BMW, Lexus i Mercedes. Mnogi, pa čak i članovi Teslinog tima, ne smatraju automobile ove marke luksuznim, ali ovoga puta nije suština u tome. Američki proizvođač naziva svoje automobile ''premium'' proizvodima iz prostog razloga što su skuplji od većine konkurentnih modela i naravno prestižniji u odnosu na vozila iz ''mejnstrim'' klase. Ipak, automobilski mediji su Teslu ''ugurali'' u premium segment, tako da - sada to je to.

 

Kako prenose Vrele Gume, uprkos činjenici da automobili ovog proizvođača unutar kabinskog prostora nisu ni izbliza tako atraktivni kao predstavnici npr. nemačke premium trojke, Tesli to očigledno ne smeta da nastavlja sa prodajnim uspesima, posebno preko ''velike bare''. Zapravo, Tesla je pretekao Audi, tako da sada zauzima četvrto mesto među premium markama po pitanju prodaje (po podacima vezanim za 2020.). Mada je kompanija iz Palo Alta i dalje iza onih koji drže podijum u SAD, čini se da je pitanje vremena kada će ih sustići. Tesla je registrovao oko 200.500 vozila u Americi tokom 2020. U međuvremenu, 183.600 Audija je pronašlo nove vlasnike. U 2019. marka iz Ingolštata je registrovala gotovo 50.000 vozila više u Americi u odnosu na Teslu, tako da dobijamo još jasniji uvid o napretku kompanije Ilona Maska.

 

Prva tri premium proizvođača u Americi po broju novih registracija u 2020. su BMW, Lexus i Mercedes (tim redom). Po detaljima Experian's Automotive News Research & Data Center-a, prodaja premium vozila u 2020. u Americi je izgledala ovako:

  1. BMW: 287.259
  2. Lexus: 271.384
  3. Merecedes*: 265.600
  4. Tesla: 200.561
  5. Audi: 183.594

*Automotive News ističe da su podaci za Sprinter i Metris isključeni iz ove statistike.

Dakle, Tesla zaostaje samo 65.000 registracija iza Mercedesa! Do pre par godina to je bilo prosto nezamislivo, posebno iz razloga što kalifornijska kompanija proizvodi isključivo električne automobile. Konkurenti u svojim gamama imaju brojne primerke sa tradicionalnim pogonom, što im u startu pruža veliku prednost. Ukoliko ostali nešto ozbiljno ne učine po pitanju elektrifikacije, neće proći mnogo vremena pre nego što Tesla zasedne na prvo mesto u premium segmentu, barem u Americi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prodaja superluksuznih automobila u velikom usponu

 

Bentley-Continental roze.jpg

 

Ako je prodaja automobila prošle godina patila zbog zatvaranja fabrika i drugih poremećaja izazvanih pandemijom, prodaja luksuznih automobila, poput Ferrarija, Bentleyja i Lamborghinija, doživela je ogroman rast krajem 2020. godine.

 

''Bavim se ovim poslom 40 godina i ovo još nikad nisam video'', rekao je Brian Miller, predsednik Manhattan Motorsa, zastupnika ultra-luksuznih brendova. U Americi je ukupna prodaja putničkih automobila prošle godine pala za 10% u odnosu na 2019. Čak i kada se prodaja automobila u četvrtom tromesečju snažno oporavila, tek je dostigla nivo iz četvrtog kvartala 2019. godine, rekao je za CNN Tyson Jominy, potpredsednik za analitiku u JD Power.

 

Ipak, prodaja automobila koji koštaju više od 80.000 američkih dolara bila je gotovo dvostruko veća u četvrtom tromesečju u odnosu na prošlu godinu. A za automobile koji koštaju više od 100.000 američkih dolara prodaja u Americi porasla je za 63% u istom tromjsečju, rekao je Tyson Jominy. Naglo rastuće tržište deonica je odigralo veliku ulogu, rekao je Jominy. A budući da bogati nisu mogli da troše novac na putovanja, mnogi su se okrenuli luksuznoj robi, poput skupih automobila. Kupci često naručuju te automobile prema tačnim specifikacijama i čekaju ih mesecima, rekao je Miller. Međutim, često prodavci deo automobila drže u skladištu kako bi ih prodali onima koji još istog dana žele da se odvezu u svom novom Rolls-Royce ili Lamborghiniju. To jednostavno trenutno nije moguće, rekao je. Nije moguće zadržati automobile u skladištu.

 

Miller procvat prodaje delom pripisuje ljudima koji zbog pandemije nemaju mnogo obaveza pa vreme provode gledajući skupocene automobile na internetu. Jedna od najznačajnijih stvari u vezi s rastom prodaje, rekao je Jominy, jeste da su kupci uglavnom mladi ljudi. ''Bogati milenijalci koji rade u IT-u sada su glavni kupci'', rekao je Jominy. Bentley, 101 godinu stara ultra-luksuzna marka automobila, prošle godine je ostvarila rekordne rezultate, uprkos pandemiji koja im je na sedam nedelja potpuno zatvorila fabriku u Creweu u Engleskoj. Čak i nakon što je fabrika ponovo otvorena, radila je na pola kapaciteta idućih devet nedelja, rekao je izvršni direktor Bentleyja Adrian Hallmark.

 

bentley b 02.jpg

 

Ipak, Bentley je prošle godine prodao 11.206 automobila, stotinjak vozila više nego 2019. godine, koja je već bila rekordna. Bentley je poseban uspeh ostvario u Kini. Tamo im je prodaja rasla za oko 50%, rekao je Hallmark. Redizajnirana Flying Spur limuzina je posebno veliki hit, rekao je Hallmark. Lamborghini je 2020. imao najprofitabilniju godinu ikada i drugu godinu najbolje prodaje u istoriji brenda. Jedino je u 2019. prodato više Lamborghinija. Tokom cele godine taj proizvođač automobila je prodao 7.430 vozila, što je za 9.5% manje u odnosu na 2019. Međutim, poslednje tromesečje 2020. bilo je najbolje u istorijii italijanskog proizvođača automobila, a knjiga narudžbina je već popunjena za prvih devet meseci 2021. godine, rekao je izvršni direktor Lamborghinija Stephan Winkelmann.

 

Lamborghini-Sian 2020 07.jpg

 

Prodaja u Ferrariju je pala za oko 10% tokom godine, uključujući sedmonedeljno zatvaranje fabrike. Ipak, proizvođač automobila je postavio rekorde za prodaju i prihode u četvrtom tromesečju. Narudžbine su takođe na rekordnom nivou, objavila je kompanija.

 

Ferrari-SF90 spider04.jpg

 

Nisu svi vrhunski proizvođači automobila prošle godine prošli tako dobro. Veliki uticaj na to može da ima i vreme predstavljanja novih proizvoda. Na primer, prodaja Rolls-Roycea je pala za više od 26% prošle godine u odnosu na rekordnu 2019. godinu. 2019. godina je bila prva puna godina prodaje SUV-a Rolls-Royce Cullinan, jednog od najpoznatijih njihovih modela.

 

2021-rolls-royce-ghost 002.jpg

 

Suprotno tome, 2020. godine fabrika Rolls-Roycea je prestala da proizvodi Ghost sedan većim delom godine, dok se pripremala za novu redizajniranu verziju. Ipak, prema BMW-u, matičnoj kompaniji Rolls-Roycea, knjiga narudžbina je puna za većinu 2021. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unikatni Rolls-Royce Dawn Kengo Kuma

 

rolls kuma 03.jpg

  • Rolls-Royce Dawn je nastao u saradnji sa arhitektom Kengom Kumom.
  • Jedinstvena kreacija kao most luksuznog automobilskog i arhitektonskog sveta.
  • Stvoren za jedinstvenu japansku rezidenciju.
  • Dawnov stil odražava jasnoću strukture prebivališta sa prevladavajućim osećajem smirenost.
  • Arhitekta poznat po dizajnu nacionalnog stadiona Japana.

Rolls-Royce i Kengo Kuma su premostili luksuzni automobilski i arhitektonski svet otkrivanjem prvog unikatnog Rolls-Royce Dawna.

 

rolls kuma 02.jpg

 

Jedinstveni automobil biće predstavljen kao pokretni prikaz nove luksuzne rezidencije ''The Kita'' u centralnom Tokiju, koju je dizajnirao Kengo Kuma po narudžbini kompanije za luksuzne nekretnine Westbank.

 

rolls kuma 01.jpg

 

Ovaj Dawn je stvoren za ekskluzivnu upotrebu vlasnika jedinstvenog višespratnog penthausa, ''The Kita Tea House'', koji se nalazi na vrhu novoizgrađenog imanja u mirnom, centralnom kvartu Kitasando. Penthaus je tako nazvan po krovnoj čajanki koja je uokvirena pogledom na Večnu šumu svetilišta Meiji i japanski nacionalni stadion Kengo Kuma. Kao što je karakteristično za arhitekturu Kengo Kuma, ''The Kita'' izaziva odnos između enterijera i eksterijera. Dawn sa otvorenim krovom je zato bio prirodno platno za prateći automobil, miran i ušuškani privatni prostor u kojem nikada niste odvojeni od spoljnog sveta.

 

Glavni cilj Dawnovog stajlinga je bio japanski delikates sa osećajem preciznosti viđenim u čistim linijama zgrade, stvarajući jasnoću strukture sa prevladavajućim osećajem smirenosti, a dubina dizajna se otkrivala nežno i suptilno. Istovremeno, i automobil i rezidencija imaju snažan vizuelni identitet i velikodušnost proporcija koja krši japanske norme: varljivo neutralan, ali duboko atmosferski; po svojoj prirodi praktičan, ali izuzetno udoban. Dawnova spoljašnjost je izvedena u Silver Haze, višeslojnoj boji koja govori o srebrno-sivoj boji osnovnih građevinskih materijala zgrade. Kada je osvetljena suncem, otkriva bronzani sjaj, toplinu koja odražava bronzane koshi rešetke na spoljnoj strani zgrade i bronzane detalje u unutrašnjosti.

 

Spajanje unutrašnjosti i spoljašnjosti je topao, intimni osećaj prirodnih obloga Royal Walnut, kao naklonost bogatim pločicama od oraha visokog predvorja ulaznog dela penthausa. Unutra, od Piano Selby Grey do Piano Black elemenata, predstavlja mešanu i fluidnu prirodu sočnih i inovativnih materijala zgrade. Boja prelazi sa Bianco Carrara mermera, kroz svetlosive sive boje mekog brušenog nerđajućeg čelika i keramičkih pločica, i na kraju, do tamnog granita i metalnih pločica. U prednjem delu je postavljen umetak od nerđajućeg čelika logotipa 'Kita', najosetljiviji primer takvog umetka koji je proizveo Rolls-Royce Bespoke Collective i gest solidarnosti sa velikom veštinom koja je upotrebljeena u izradi jedinstvene rezidencije. Poslednji dodiri uključuju specijalno dizajnirani sat i kišobrane, prilagođene unutrašnjosti, odražavajući ugled arhitekte.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi šef Alfe Romeo kaže da je kvalitet Giulije i Stelvija na nivou nemačkih konkurenata

 

198341-alfa giulia 002.jpg

 

Žan-Filip Imparato je inaugurisan na mesto šefa kultne italijanske marke nakon spajanja FCA i PSA. Ovaj veteran iz PSA grupe izabran je od strane CEO-a novoformiranog Stellantisa, Karlosa Tavareza, sa misijom da vodi preporod Alfe. Uz istoriju začinjenu brojnim neuspešnim pokušajima oživljavanja poslovanja, italijanski proizvođač se trenutno suočava sa padom prodaje i kašnjenjem lansiranja novog kompaktnog SUV-a.

 

Imparatova strategija stavljanja Alfe na pravi kolosek uključuje stavljanje akcenta na kvalitet proizvoda, profitabilnost i čvrst proizvodni plan. Suprotno popularnom verovanju, on zastupa stav da je kvalitet aktuelnih Alfinih modela u ravni sa nemačkim konkurentima, pišu Vrele Gume. Što se tiče novog kompaktnog krosovera, Imparato se odlučio da odloži premijeru. Kao što smo izvestili ranije, plan mu je da unapredi performanse ''plug-in'' hibridne varijante, tako da će novajlija sa prodajom krenuti u junu 2022. Pozicioniran ispod Stelvija, budući Tonale će biti veoma važan za italijansku marku, posebno sa komercijalne strane jer treba da se takmiči u segmentu u kojem je konkurencija dovedena do usijanja.

 

U širem smislu, novi šef ima za cilj da kopira ono što je Tavarez uradio sa PSA grupom kada je kompanija bila na ivici bankrota, ali ju je Portugalac pretvorio u jednu od najmoćnijih evropskih proizvođača automobila. Imparato namerava da Alfu uvede na u domen nemačkih konkurenata u smislu cenovne politike. Da bi italijanska marka bila konkurentna moraće da ispuni neke ključne faktore neophodne za uspeh, poput održavanja konkurentnih troškova vlasništva, koji su u velikoj meri usmereni na rezidualnu vrednosti i emisiju CO2. Sa petogodišnjim planom koji podrazumeva povratak Alfe Romeo tamo gde pripada, rezultati neće biti trenutni, ali kada je reč o budućnosti ove italijanske marke nemamo sumnje da će biti svetla.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Mercedes S klase, BMW Serije 7 i Audi A8

 

Koja od luksuznih i najvećih nemačkih limuzina je najbolja?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...