Jump to content
neshaoct

Premium automobili (brendovi)

Recommended Posts

peugeot%20508%20rxh%201.jpg

PSA grupacija je nedavno najavila da će prema dugoročnim planovima, buduće generacije Pežoovih modela polako dobijati status i kvalitet premijum brenda.

Sve to ima za cilj jasnije tržišno razdvajanje Pežo i Citroen brendova, koji trenutno očigledno sami sebi predstavljaju konkurenciju zbog sličnih cena i karakteristika. Tokom 2012. godine Pežo je poslovao sa gubitkom, a najavljene mere bi trebalo da povećaju priliv novca na dugoročnom planu. Prema rečima predstavnika francuske kompanije Pežo će već tokom 2013. godine profitirati i zahvaljujući saradnji sa Dženeral Motorsom, a do isteka godine je planirana promocija 17 novih modela na nivou alijanse.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je to takva glupost :D Tj uvek mi je Citroen bio vise u fazonu tih limuzina i premijum brenda uz neki model u manjoj klasi a sad Pezo da bude premijum xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sam vrh čega? I tada je postojala većina današnjih premijum brendova, a 404 je bio

običan, veoma dobar auto srednje klase. I naravno, bio je zastarela kanta u poređenju sa pet godina starijim Citroenom DS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seti se Peugeot-a 404. U svoje vreme je bio sam vrh.

Nisam nikad video auto uzivo, znam ga samo sa slika i ako se nevaram on se proizvodio isto negde kad se i Z101 poceo proizvoditi i mislim da je Z101 avion naspram njega ;) Barem po dizajnu, izleda ko savremen auto za to vreme ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Martini +1 . A ako su novu eru otpoceli sa 301 ;) ...

Sve to ima za cilj jasnije tržišno razdvajanje Pežo i Citroen brendova, koji trenutno očigledno sami sebi predstavljaju konkurenciju zbog sličnih cena i karakteristika.

Cekaj sad, a sta mu onda dodje Citroenova DS linija, pa i tu ce da dodje do preklapanja? Ili ce ovi da budu bas premium :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma, i da sutra naprave premimum model bolji od Audija, mora da prođe jedno 20 godina da bi i tržište prihvatilo taj brend kao premium. Pogledajmo samo koliko je npr. trebalo Audiju da prodaje više automobila godišnje u pojedinim segmentima od starih premium brendova (Mercedes, BMW), pa opet i dalje ima reklame kojima to naglašava.
Koliko je samo VW uložio u model Phaeton, pa je na svakom prodatom gubio pare...i praviće još jednu generaciju i opet će gubiti pare na svakom prodatom, ali jednostavno to mora tako dok kupci ''ne svare'' da VW na haubi može značiti premium. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogu da gube do prekosutra. Nikada necu prihvatiti bilo sta iz VW kao premium izuzev Porsche-a. Po meni i Audi spada u tesku konfekciju. Pogledajte im portfolio: svi auti isti. Samo stelovali zoom na foto-kopir masini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Video sam davnih dana Octaviu, a lik stavio VW znacke umesto Skodinih. Odmah je drugaciji dozivljaj auta. Inace za VW, Porsche i Audi:

The result of the joint project is the Volkswagen Group PL71 platform, shared by the Touareg, Porsche Cayenne, and Audi Q7, although there are styling, equipment, and technical differences between those vehicles. The Touareg and Cayenne both seat five, while the Q7's stretched wheelbase accommodates a third row for seven passengers. The Volkswagen Touareg is built in Bratislava, Slovakia, in the same plant as the Porsche Cayenne and the Audi Q7.

Po meni, premium auto samo Nemacka, za sve ostalo ko sta voli :thumbsup:

Peugeot tu nema sta da trazi realno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A Amerika i Engleska. Odatle je i krenuo premium i first class.

Mislim da će ovi iz PSA da se debelo zbune. Peogeot nikad nisam vezivao za premium ili bilo šta blizu. Citros OK ali kao neku extravagancu, daleko od high class.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Premium ne podrazumeva samo maksimalnu opremu nego i stil, a Ameri ga nikad nisu imali. Njima samo da je što veće, jače, gizdavije...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nece piti vode!

Danas nema losih auta u visokoj klasi ali....Peugeot...premium... Nece ici!

Share this post


Link to post
Share on other sites
GM gura Opel u premium?

 

98810-Opel%20Insignia%2011.jpg

 

Priznaćete da se mnogi ne slažu ni sa konstatacijom da Audi pripada premium segmentu, iako sve ostalo govori suprotno, još manje će prihvatiti da će Opel biti na korak do istog. Naime, kao deo plana vraćanja na zdrave noge u Evropi, jer u ostatku sveta Opel biva prodavan pod drugim brendovima a da za to ne dobija zasluge (GM, stvarno!), iz centrale američkog giganta su potvrdili da će Opel ubuduće biti preorijentisan na pred-premium segment. To naravno ne znači da će biti direktan konkurent BMW-u, Mercedesu i prethodno pomenutom Audiju, već da će biti jedan korak bliže premium segmentu od, na primer, Volkswagena.

 

GM je ranije naveo da će dodatno zbližiti Opel i američki Buick brend, što ujedno označava uspinjanje Opela u smislu vrendosti brenda jer je Buick više premium orijentisani brend u SAD-u, odnosno za lestvicu ispod Cadillaca. Sa druge strane, analitičari tvrde da je GM-ov plan za Opel i dalje u nedefinisanoj formi.

Chevrolet, takođe globalni brend GM-a, će u Evropi zauzeti poziciju “bazne”ponude američkog goganta tako da će razlika u odnosu na Opel sada biti izraženija. Sa druge strane, Opel kao brend ostaje primarno koncentrisan na Evropu, ali prisutan u Aziji, Australiji i Latinskoj Americi kao rebrendirani Buick, Holden ili Chevrolet. 

 

GM je kupio Opel još početkom 20. veka i poslednjih gotovo nekoliko decenija je bio na tankoj uzici u pogledu stabilnosti i finansijskog stanja. Umesto rezanja troškova ili čak gašenja brenda, kompanija je odlučila da napravi delimični zaokret i snažnim ulaganjima popravi svoju poziciju u Evropi.

Za septembarski salon u Frankfurtu je najavljen Monza Concept, kao još jedan od poteza popravljanja i uzdizanja slike o brendu u očima evropske javnosti.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seti se Peugeot-a 404. U svoje vreme je bio sam vrh.

 

Istorija: Peugeot 404
 
99747-peugeot%20404%201.jpg
 
Elegantna mešavina italijanskog stila, proverene mehanike, tradicionalne francuske udobnosti i komfora kao i zapanjujuće pouzdanosti i kvaliteta, promovisala je Peugeot 404 kao vodeći sedan ove fabrike i najbolje prodavani model ovog proizvođača tokom više od dvadeset godina.
 
Pri svakom pokušaju predstavljanja istorije francuskih proizvođača automobila, nezaobilazan i važan momenat je sigurno kraj II svetskog rata i njegov uticaj na industriju. Naime, veoma osiromašena Francuska je morala da zaboravi na pretenzije svojih automobilskih fabrika prema luksuznim modelima i da se okrene jednostavnijim i jeftinijim automobilima kao baznoj motorizaciji stanovništva. Neke fabrike su nespremne za nove tržišne uslove vrlo brzo “kapitulirale“ i preselile se na margine automobilske istorije dok su predratni giganti kao što su Peugeot, Renault, Citroen i Simca, uspeli da se prilagode i nastave sa produkcijom. Kako se kupovna moć stanovništva povećavala, tako je i ponuda bila raznovrsnija i bogatija ali ipak daleko od predratne raskoši i bogatstva modela. Ipak, sredinom 50tih, situacija se popravila dovoljno da su fabrike počele da razmišljaju o predstavljanju većih automobila namenjenih situiranijim kupcima srednje klase. Prvi model te koncepcije je bio revolucionarni i tada šokantni Citroen DS19 “Ajkula“ (1955. godine) koji je predstavio ne samo frapantan dizajnerski izraz nego i inovativna tehnička rešenja. Renault je u tom momentu nije bio spreman za taj segment pa se odgovor Peugeota sa nestrpljenjem čekao.
 
peugeot%20404%202.jpg
 
Naime, tokom 50tih, model 403 je bio najveća Peugeotova limuzina. Iako skladnog dizajna i pouzdane mehanike, nije mogao da se meri sa hiper modernom “Ajkulom“ koja je na prepad osvojila publiku i pored nekoliko mana koje su bile danak naprednoj koncepciji. Stoga, uprava kompanije je odlučila da predstavi model koji bi zamenio 403 i vratio kupce Peugeotu. Kao osnova za razvoj uzet je prethodni model koji je tehnički modifikovan i unapredjen ali sa istim “lay outom“ koji podrazumeva motor postavljen longitudinalno i pogon na zadnjoj osovini. Za dizajn (kao i kod 403) je bila zadužena čuvena italijanska kuća Pininfarina koja će imati uspešnu saradnju sa Peugeotom i linije novog 404 su bile delo, lično, Batiste “Pinin“ Farine. Ipak, a to je i onda bilo primetno, dizajn novog Peugeota, iako skladan, nije bio potpuno originalan. Naime, Pinifarina je, na ovom automobilu, sam sebe prepisao i Peugeot 404 veoma liči na Lanciu Floridu, Fiat 1800/2100, a najviše na Austin Cambrige i Morris Oxford. Naime, ova zadnja dva engleska modela su toliko slična sa Peugeotom 404 da i najiskusniji poznavaoci na prvi pogled nisu sigurni o kom se automobili radi. Blend američkih uticaja, sa dosta hroma na karoseriji i elegantnim verikalnim “krilima“ na zadnjem delu i evropskih proporcija i detalja se pokazao uspešnim za sve spomenute automobile, ali najviše za Peugeot 404.
 
peugeot%20404%205.jpg
 
Automobil je oficijelno predstavljen u aprilu 1960. godine i odmah je naišao na odobravanje javnosti i pozitivne kritike specijalizovane štampe. Sa svojih 4.5 metara dužine, prostranim enterijerom i prtljažnikom kao i dosta luksuznih detalja u unutrašnjosti, Peugeot 404 je delovao prestižnije nego što je zaista i bio, što je samo povećalo interesovanje kupaca. Ispod haube novog modela se nalazila konvencionalan i proveren pogon u obliku rednog četvorcilindarskog agregata od 1.6 litara zapremine i 72 ks, što je bilo dovoljno za 145 km/h maksimalne brzine. Snaga se prenosila na zadnje točkove preko sinhronizovanog četvorostepenog manuelnog menjača čija se ručica nalazila na komandnoj tabli, pored volana. Odmah po predstavljanju, Peugeot 404 je ostvario odične rezlutate u prodaji, što je trend koji će ga pratiti sve do kraja produkcije. Normalno,fabrika je počela da razmišlja o proširenju ponude i pored De Luxe verzije koja se odlikovala sa više opreme i boljim izborom boja, na Ženevskom Salonu automobila 1961. godine, predstavljen je 404 Coupe i Cabrio. Ovi prelepi automobili su stvoreni na platformi standardnog modela i koristili su poznati 1.6 agregat koji je razvijao 88 ks zahvaljujući Kugelfischer mehaničkom ubrizgavanju goriva.
 
peugeot%20404%206.jpg
 
Svojom elegancijom i stilom, odmah su osvojili bogatije kupce. Kroserija je bila potpuno nova i nije delila ni jedan element sa limuzinom dok je za dizajn bio ponovo zadužen Pinifarina, koji je ponovo Peugeotu podario ne autentičan oblik. Naime, Peugeot 404 Coupe i Cabrio, veoma podsećaju na Ferrari 250 GT 2+2, što je samo pomoglo prodaji francuskog modela. Već sledeće godine, ponuda je uvećana i za Familiar verziju, odnosno, karavan varijantu sa petim vratima i povećanim prtljažnikom. Iako je ovom modelu, nedostajala elegancija 404 sedana, zahvaljujući velikoj praktičnosti, uspeh je bio momentalan. Ubrzo, kupcima je ponuđen i dizel agregat i to u svim karoserijskim varijantama (osim Coupea i Cabria). Sa svojih 1.8 litara i 55 ks, ovaj dizel nije bio na nivou benzinskog motora, ali je plenio robusnšću, izdržljivošću i skormnom potrošnjom, što ga je činilo omiljenim automobilom evropskih i južno američkih taksista. Osim toga, ovaj Peugeotov motor je, uz Mercedesove dizele, jedan od prvih široko upotrebljivanih dizel motora na svetu. Peugeot je bio toliko siguran u svoju tehnologiju da je 1965. godine napravio specijalni 404 Diesel, za obaranje rekorda za dizel automobile.
 
peugeot%20404%204.jpg
 
Plavi “record braker“ je prešao preko 16,000 kilometara, za 103 sata neprekidne vožnje, prosečnom brzinom od 160 km/h i time postavio rekord koji dugo nije bio oboren, što je pokazalo kvalitet tehnologije i mogućnosti razvoja čije plodove uživamo danas, sledeći revoluciju na tom polju. Uporedo sa prodajnim uspesima na domaćem tržištu, počela je i veoma uspešna export kao i trkačka karijera Peugeota 404. Odmah po predstavljanju 1960 godine, Peugeot je izvozio 404 na sve kontinente. Pametnom politikom otvaranja pogona u raznim delovima sveta, produkcija ovog modela je ubrzo počela u Aregentini i Africi, tradicionalnim Peugeotovim tržištima. Što se trkačke karijere tiče, ona je bila zapanjujuće uspešna sa čak četiri pobede na Istočno Afričkom reliju i brojnim manjim takmičenijma tog tipa. Naime, bez snažnog pogona i adekvatnog ogibljenja, 404 je svoj uspeh mogao da nadje samo na takvim manifestacijama gde se prvenstveno cenila pouzdanost i izdržljivost u nehumanim uslovima. Kako god, ove titule su samo učvrstile reputaciju modela 404 kao izuzetno kvalitetnog automobila, što je i bio.
 
Krajem 60tih, 404 je dobio novu, teretnu varijantu, odnosno, pick up, model sa dvoje vrata i otvorenim prtljažnim prostorom. Kao i ostale varijante iz 404 game, i ovaj automobil je doživeo uspeh kao upotrebljivo vozilo za prevoz lakšeg tereta. Iste, godine (1968) ugašena je proizvodnja Coupe i Cabrio varijanti, a već sledeće 1969, predstavljena je i zamena za 404 u obliku daleko modernijeg i većeg Peugeota 504. Očigledno, Peugeot se pripremao za zamenu svog uspešog modela koji je krajem 60tih već bio zastareo, pogotovo dizajnerski jer ga je odlikovala estetika kasnih 50tih godina. Ipak, 404 nije odmah sišao sa automobilske pozornice i produkcija će se nastaviti sve do 1975. godine u matičoj fabrici u Francuskoj dok će se u Argentini praviti do 1982, a u Nigeriji čak do 1988. godine! Nakon svega, napravljeno je čak 2,880,000 Peugeota 404 od kojih se velik broj i dalje vozi, prvenstveno na afričkim putevima i zabitim krajevima Južne Amerike dok se karavan verzija i dalje može videti kao oficijelno policijsko vozilo, snaga reda u Nepalu i Maliju. Za ovako dug i bogat životni vek, Peugeot 404 prvenstveno može da zahvali svojoj pouzdanoj mehanici i motorima kojima je i osvojio kako ugladjene evropske puteve tako i bespuća trećeg sveta.
 
Osim toga, elegantan dizajn i praktičnost svih verzija su samo bile veliki plus u ekspolataciji. Stoga, možemo konstatovati da je ovaj model bio stub Peugeotove produkcije i popularnosti dugi niz godina a da svaka potonja Peugeotova limuzina, uključujući i aktuelni 407, dobar deo svog imagea duguje baš starom 404. Obzirom na veliku produkciju i prisutnost, dostupnost rezervnih delova je na visokom nivou a brojni klubovi ljubitelja širom sveta obezbedjuju i veliku podršku pri restauraciji dok sami primerci 404 nisu skupi i teški za restauraciju. Imajući u vidu činjenicu da je ovaj model i kod nas bio popularan i vožen kao i da ih je dosta preživelo (neki i u odličnom stanju), Peugeot 404 je odličan predlog za početak druženja sa klasičnim automobilma. Spoj elegancije 50tih i 60tih, fantastičnog kvaliteta i uživanja u vožnji garantuje mesto ovog automobila u istoriji i srcima mnogih poznavalaca.
 
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Premijum proizvođači priznaju da imaju previše modela

 

118277-audi%20rs6%201.jpg

 

Prelaskom na modularne platforme i fleksibilnije metode proizvodnje, automobilskim kompanijama je olakšan proces razvoja i izrade različitih varijanti i modela vozila. Postavlja se pitanje da li na tržištu zaista postoji potražnja za ovolikim brojem modela i do kada će se njihov broj povećavati?

 

Porast broja automobilskih modela i njihovih različitih varijanti naročito je izražen kod premijum proizvođača. Audi, koji je devedesetih godina 20. veka nudio kupcima desetak verzija svojih modela, sada u gami raspolaže sa oko 50 varijanti. Ovako velika ponuda stvara probleme prodavcima, ali i kupcima kojima je sve teže da se odluče između brojnih verzija i modela koji se međusobno neznatno razlikuju. Osim toga, u prodajnim salonima više nije moguće izložiti sve modele koji se nalaze u ponudi, pa se prodavci sve više oslanjaju na prezentaciju pomoću tableta, kako bi kupcima predstavili modele kojih nema u salonu.

 

Slično je i u BMW-u, gde postoji sve veći rizik od preklapanja među ponuđenim modelima. Prema rečima šefa prodaje, Iana Robertsona, u toj kompaniji svesni su da postoji problem i da će možda morati da preispitaju održivost pojedinih modela, kako se trendovi u auto-industriji budu menjali. BMW je takođe morao da promeni strategiju prodaje, tako da se sve više okreće virtuelnim prezentacijama modela u svojim prodajnim objektima.

 

bmw%20x4%20222.jpg

 

Čak je i Porsche, koji ima relativno mali broj modela, razvio toliko mnogo verzija svoje 911-ice da će u 2015. u ponudi imati čak 22 varijante ovog sportskog automobila. Tolika ponuda stvara dodatne troškove za marketing, ali predstavlja i izazov za prodavce koji moraju da objasne kupcima koje su razlike između ponuđenih varijanti.

 

120179-porsche%20911%20gts%2011111.jpg

 

Analitičari smatraju da će uslediti prekretnica kada je reč o porastu ponude modela. Trenutno, svi nemački proizvođači automobila zajedno izrađuju više od 200 različlitih modela, a ponuda je za samo 3 poslednje godine povećana 25 odsto. Procenjuje se da će do 2018. kupcima na raspolaganju biti dostupno 230 modela nemačkih kompanija, što bi, prema tvrdnjama stručnjaka iz auto-industrije bio maksimalni nivo koji tržište može da prihvati i posle čega bi mogao da usledi period stagnacije.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

PSA najavio novi DS model B segmenta

 

citroen%20ds%20211.jpg

 

Francuska PSA grupacija (Peugeot Citroen) je najavila da će u fabrici Poissy u blizini Pariza proizvoditi novi premium model B segmenta. Automobil će se prodavati pod brendom DS, a njime će biti proširena njihova ponuda u B segmentu. Ovo poslednje takođe znači da novi model neće biti zamena za sadašnji DS3. Po sadašnjim informacijama, novi DS model B segmenta će biti napravljen na EMP1 platformi, a u Poissy fabriku će biti uloženo više od 150 miliona evra u realizaciju ovog pojekta.    
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

DS ulazi u novo doba pod znakom avangarde

 

ds5%201.jpg

 

Po prvi put je DS, kao marka, prisutan na Međunarodnom sajmu u Ženevi. Ovo je značajna etapa koja označava početak novog doba pošto će DS po prvi put predstaviti svoj novi logotip, svoj potpis ''Spirit of avant-garde'' i novi DS5. Marka DS otkriva svoj novi logotip, svoj potpis, poslednja ostvarenja, kao i ponudu internet usluga. Na taj način, DS ulazi u novo doba pod znakom avangarde!
Kao i DS iz 1955, marka DS zvanično osnovana u junu 2014, rođena je u Parizu. Danas, ona otkriva svoj novi logo koji se sastoji od monograma DS koji dominira nad natpisom ''DS AUTOMOBILES''. Natpis je namerno na francuskom jeziku, kako bi se skrenula pažnja na francuske korene brenda i, pored toga, na ambiciju DS-a koja se oslanja na umeće korišćeno za vozila iz visoke klase.
 
ds5%20111.jpg
 
Na međunarodnom sajmu u Ženevi, DS otkriva i svoj potpis: SPIRIT OF AVANT-GARDE (Duh avangarde). Ovaj potpis na engleskom otkriva ambiciju DS-a da se nametne i na internacionalnom nivou. On prikazuje filozofiju koja vodi brend i koja nudi kupcima vozila sa uočljivim stilom i sa visokom tehnologijom, prefinjenošću i pažnjom usmerenom na detalje. SPIRIT OF AVANT-GARDE na taj način reflektuje atmosferu oko DS-a, a to je poziv za one koji dele taj optimizam i isti duh avangarde.
 
Novi DS 5
Vozilo najbolje može da oživi potpis SPIRIT OF AVANT-GARDE! Posetioci Sajma automobila u Ženevi su premijerno otkrili novi DS 5 – perjanicu marke DS – koji uvodi identitet marke novim prednjim delom – nazvanim DS Wings, kao i drugim novostima, koje čine DS! Avangardni stil, dinamično ponašanje, prefinjenost i posvećenost detaljima, kao i ponuda naprednih tehnologija – čine da novi DS 5 ima sve atribute sadašnjih i budućih DS automobila.
 
ds5%2011.jpg
 
Nezaobilazni element svih premijum vozila je prednji deo. Na novom DS 5 prednji deo još snažnije odiše statusom i karakterom. On se odlikuje vertikalno postavljenom i pažljivo oblikovanom prednjom maskom sa logotipom DS u sredini – nazvanoj DS Wings, koja na prvi pogled podseća na stare DS modele – i svetlima opremljenim tehnologijom ''DS LED Vision''. U unutrašnjosti, vozačevo mesto je opremljeno ekranom osetljivim na dodir od 7’’ poslednje generacije (ekran koji omogućava pristup internet uslugama).
 
ds5%201111.jpg
 
Od lansiranja, kupac će moći da izabere jedan od pet efikasnih motora koji nude snagu (obrtni momenat do 400 Nm, zavisno od motora) i energetsku efikasnost (emisiju od 100 g/km odnosno 90 g/km zavisno od motora). Sa ovim novim elementima, pored onih po kojima je ovaj model već poznat, kao što su avangardni dizajn i prefinjenost do najsitnijih detalja, novi DS 5 je više nego ikad ''perjanica'' marke DS.
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

DS Automobiles osnovao sportsku diviziju DS Performance

 

citrien%20ds%20x7.jpg

 
PSA grupacija je saopštila da je njihov DS Automobiles osnovao motorsport diviziju koju su nazvali DS Performance.
DS Performance će svoju centralu imati u PSA Excellence Centru in Satoryu u Francuskoj, a na čelu će biti Yves Matton. Njihov prvi zadatak je pružanje podrške DS Virgin Racingu u Formuli E gde pomenuti tim koristi DSV-01 trkački automobil koji između ostalog ima elektromotor i menjač razvijen od strane DS-a. Prvi čovek u DS Automobiles Yves Bonnefont kaže da će DS Performance biti više od laboratorije za istraživanje i razvoj, budući da će biti prikaz tehnološke ekspertize i avangardnog duha DS brenda.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes drugi najprodavaniji luksuzni brend na svetu

 

mercedes%20c%20107.jpg

 
Kako piše Mojauto, Mercedes Benz je u poslednjih osam meseci prestigao Audi u segmentu luksuznih automobila i zauzeo drugo mesto na svetu po prodaji, pre svega jer su Audi i BMW beležili loše prodaje na kineskom tržištu. Mercedes je isporučio 1.19 miliona vozila u navedenom periodu, 10.880 jedinica više nego Audi sa 1.18 miliona prodaja. Dajmler je poslednji put pretekao Audi u prodajama još 2010. godine, a Mercedes je ove godine najviše profitirao prodajama u C segmentu i novim SUV modelima koji su traženi u Kini. Lider u luksuznom segmentu, BMW je svoju prodaju podigao za 5.5 procenata na 1.21 miliona jedinica, navodi se u saopštenju firme.
''Očekujemo da Mercedes prestigne Audi ove godine i ostane na poziciji broj dva u naredne dve godine'', navodi u saopštenju analitičar tržišta Mark-Rene Ton. ''U Kini Mercedes profitira pre svega zbog dva ključna modela - dugačke verzije C klase i GLA.'' Audi i Mercedes se nadaju da će uspeti da ugroze BMW na tronu na kome je suveren od 2005, ali ne pre kraja decenije.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes neće spuštati cene u lovu na BMW


mercedes%20c%2088.jpg

 
Do kraja decenije Mercedes bi trebalo da postane najprodavaniji svetski premium proizvođač. To su barem planovi društva iz Štutgarta. BMW je za sada kralj kod premium brendova, prošle godine Bavarci su isporučili 1.91 milion vozila. Mercedes je drugi (1.87 miliona), a Audi treći (1.80 miliona). Dieter Zetsche, šef Daimlera, rekao je da Mercedes u lovu na BMW neće smanjivati maržu, odnosno cene. Za tako nešto, izgleda, i nema potrebe. U januaru je Mercedes povećao prodaju za 20 posto u poređenju sa prvim mesecom 2015. Nema sumnje da će prodajne brojke rasti s obzirom na dolazak kabrioleta C klase, GLC kupea i karavana E klase.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×