Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Premium automobili (brendovi)

Recommended Posts

Enterijer od tvida za najprestižnije Bentley modele

 

bentley-tweed 02.jpg

 

Izbor materijala za oblaganje enterijera ozbiljno može da popravi imidž samog automobila i atmosferu za putnike. Čak i vrsta tkanine može mnogo toga da promeni, što je dokazano u slučaju Bentley modela kao što su Flying Spur, Continental GT ili Bentayga.

 

bentley-tweed 01.jpg

 

Naime, čuveni proizvođač luksuznih automobila odlučio je da u asortiman materijala uvrsti i tvid, u različitim dezenima. Ne samo što ovaj materijal izgleda vrlo otmeno, već je prijatan i na dodir, s obzirom da je reč o čistoj vuni. Posebno su zanimljivi karirani dezeni, i to ni manje ni više naručeni u Škotskom gradu Hawick. Inače, karo šare su nekada bile i porodični simbol tako da je svaka dobrostojeća škotska porodica imala svoju specifičnu šaru. Za sada, tvidom su presvučeni tapacirunzi u vratima dok je na sedištima i dalje koža. Sve u svemu, za svaki od navedenih Bentley modela na raspolaganju je preko 70 kombinacija šara i boja.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

throttlehouse.jpg ThrottleHouse video: AMG GLE 63 S vs Audi RSQ8 vs BMW X5M Competition

 

Veliki, brzi, luksuzni - ali koji od njih je najbrži i najluksuzniji?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rolls-Royce predstavio dodatak po ceni polovnog Golfa

 

rolls seat 02.jpg

 

Ovaj dodatak koji se savršeno uklapa u prtljažnik Rolls-Roycea košta poput solidnog polovnog automobila. Realno, za 6.581 funti (7.300 evra), koliko će naplatiti najnoviji proizvod iz svoje Bespoke Collective ponude, na nekim tržištima možete kupiti i novi auto. Iza naziva ''Pursuit Seat'' nalazi se samo jedna rasklopiva stolica. Međutim, Rolls-Royce je tu da zakomplikuje stvari i dovede ih do savršenstva. Tako ovaj na prvi pogled priprosti pojam postaje dizajnerski i konstrukcijski do savršenstva doterani ukras svakog izleta. To je dodatak s kojim će svaki ''klijent marke uživati u komforu Rolls-Roycea gde god se nalazio''.

 

rolls seat 01.jpg

 

O čemu se ovde radi najbolje govori podatak da je konstrukcija napravljena u kombinaciji karbona i aluminijuma, dok je deo za sedenje od najfinije kože. Može se podešavati po visini, a zahvaljujući šiljku i aluminijumskoj stopi na završetku pruža pun oslonac i na najtežem terenu. Nudi se u više boja, a isporuka podrazumeva odgovarajući kovčeg koji se savršeno uklapa u svaki od aktuelnih Rolls-Royceovih modela.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW video: BMW Serije4 v Audi A5 v Mercedes C Klasa

 

Ono što je najvažnije :D na bilo kom poređenju gde je nova Serija 3/4 - Audi ima veću masku hladnjaka ali je lep auto, dok BMW ima manju površinu maske ali je žgadija od auta napred. Mercedes je klasika i primer kako coupe-limuzina treba da se dizajnira. Unutra i BMW i Audi imaju najnovije varijante svojih infotainment sistema, ali Mercedes u C klasi i dalje drži stari gde ni centralni displej nije osetljiv na dodir.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lexus - premium marka ili skuplja verzija Toyote?

 

lexus07.jpg

 

Toyota proizvodi i prodaje gomilu različitih stvari, od popularnih hibrida, hečbeka u Evropi, minibuseva u Hong Kongu, do poželjne Supre Za svaki premium nemački model, postoji pandan sa Lexusovom oznakom, i na to smo se već navikli, ali nije uvek bilo tako. Kada se pojavio devedesetih godina prošlog veka, ovaj novi japanski koncept je u najmanju ruku izazvao čuđenje tradicionalistički nastrojenog automobilskog sveta. Toyota je bila poznata po proizvodnji pouzdanih porodičnih limuzina, tako da su se milioni kupaca odlučivali za ''neuništive'' Corolle i Camryje. Jeftini i pouzdani, japanski automobili su postali uobičajeni članovi porodica. Međutim, da bi se izašlo iz ''mejnstrima'', bilo je neophodno uraditi nešto više, suprotstaviti se ''nedodirljivim'' nemačkim premium markama.

 

Kao što je to Seiko uradio šezdesetih godina sa ručnim satovima, tako ni Toyota nije bila zadovoljna masovnom proizvodnjom jeftitnih automobila; želela je da se takmiči sa najboljim igračima u ligi iznad i pobedi ih na njihovom terenu. Za japanskog proizvođača japanskih satova, ''na nišanu'' su bili švajcarski brendovi, dok su za Toyotu to bili nemački proizvođači premium automobila. Sa zamajcem u vidu rastuće japanske ekonomije krajem osamdesetih i početkom devedesetih godina, japanski automobilski giganti su krenuli u osvajanje sveta. Što se tiče performantnih modela, ta era je iznedrila neke moderne klasike koji su u međuvremenu postali legendarni, poput Honde NSX (1990.), Mazde RX-7 FD (1991.), A80 Toyote Supre (1993.), R32 Nissan Skylinea GT-R (1989.). Za borbu u segmentu luksuznih automobila, stvorene su marke kao što su Acura, Infiniti i Lexus. Novca je bilo napretek, a samopouzdanja još više.

 

Toyota nije ''ušla u plićak'' premium automobilskih voda, već je odmah ''zaronila duboko'', do kraja. Šta to znači? Odmah u startu, 1989. lansirana je limuzinska perjanica LS400. Naravno, ''na nišanu'' japanskog proizvođača je pre svega bilo američko tržište, a Lexusu nije bilo potrebno mnogo da stigne do samog vrha - tek jedna decenija. Danas se ova japanska premium marka takmiči sa Mercedesom i BMW-om u severnoj Americi. Prodaja u Americi je 2019. iznosila 298.114 jedinica, tek nešto iza trokrake zvezde (316.094 bez komercijalnih vozila), i BMW-a (324.826 prodatih vozila), a daleko ispred Acure (158.934) i Infinitija (117.708).

 

lexus06.jpg

 

Sa ostvarenom ''američkom misijom'', sledeći korak je bio osvajanje globalnog tržišta, a do prekretnice je došlo 2005. kada je Lexus postao zaseban entitet, odvojen od matične kompanije, jer je do tada bio samo posebna divizija. Konačno, bio je lansiran u Japanu! Verovali ili ne, do tada, Lexusovi modeli se nisu prodavali u matičnoj zemlji gde su pravljeni. Tek tada je japanski premium proizvođač krenuo samostalno u vaskoliko automobilsko tržište u smislu proizvoda i dizajna. Rani Lexusovi modeli su se u Japanu prodavali kao Toyote - Toyota Harrier (Lexus RX) je najpoznatija od svih, dok su ljubiteljima poznati primerci kao što su Altezza (Lexus IS), Aristo (Lexus GS) i Celsior (Lexus LS). Ova povezanost s Toyotinim modelima je razlog zašto su automobili sa ''L'' bedžom bili tretirani tek kao ''skuplje Toyote''.

 

Dok su JDM Toyote bile visoko kotirane na tržištu, ta percepcija nije bila preslikana na premium brend, koji je zapravo tragao za sopstvenim identitetom. Danas takav stav nije preovlađujući iz jednostavnog razloga što Lexus i Toyota već izvesno vreme ne dele modele. Takođe, prilično je jasno da se Lexusov dizajn značajno odvojio od Toyotinog, čak postao je jedan od najprepoznatljivijih na tržištu. Kada govorimo o Toyoti Harrier/Lexusu RX, oni su se razdvojili u drugoj XU30 generaciji. Današnji Lexus RX je drugi samostalni RX nakon treće AL10 generacije i nema nikakve veze sa Toyotom Harrier, koja je ove godine ušla u novu generaciju (poznata kao Venza u Americi). Slično tome, nema Toyotinog ekvivalenta Lexusa IS, budući da da je druga XE20 iteracija Lexusovog najnovijeg i najmanjeg SUV-a, UX takođe jedinstvena za premium brend. Lexusov stajling nije diferenciran samo u odnosu na Toyotu, već u poslednje vreme i na nemačke rivale iz Mercedesa, BMW-a i Audija. Lexusi su oštrije i skulpturalnije forme u poređenju sa ''Evropljanima''.

 

lexus05.jpg

 

Ovaj prilično smeo pristup se proširio i na dizajn unutrašnjeg prostora i izbor materijala. Dobar primer je armaturna tabla UX 200, presvučena materijalom inspirisanim japanskim ''washi'' papirom, kao i tapacirung vrata LS-a u maniru ''Kiriko'' brušenog stakla i ručno preklopljeni nabori na tapacirungu vrata u origami stilu. Čak, potonje rešenje je teško i nazvati tapacirungom. Obraćanje pažnje na kvalitet i detalje enterijera Lexusa u odnosu na druge premium marke je lakše videti i osetiti nego objasniti.

 

lexus04.jpg

 

U smislu dizajna Lexus je već izvesno vreme na svom sopstvenom, japanskom putu. Naravno, to automatski znači da neće biti po svačijem ukusu, ali poseban identitet i smelost u kreiranju rešenja treba poštovati. Da li ste se ikada pitali zašto BMW radi to što radi sa maskom hladnjaka u vidu ''bubrega''?

 

lexus03.jpg

 

Naravno, razlike se ne ogledaju samo u prethodno navedenom. Lexus poseduje sopstvene verzije platformi koje deli sa Toyotom, sa određenim podešavanjima i hardverom koji su u skladu sa premium zahtevima. Neko će ovde možda ''podići obrvu'', ali da se razumemo, podela platformi je već izvesno vreme trend unutar vaskolike automobilske industrije, a tako će i ostati. Ekonomija obima je u današnje vreme ne samo poželjna, već i prioritetna stvar. Dovoljno je da spomenemo VW grupu koja pod svojim krovom ima Audi i Porsche koji su majstori u ''igri deljenja'', a svemu se pridružuje i Bentley. Isti principi se mogu primeniti i na pogonske sklopove. Nije jeftino kreirati nešto potpuno novo, tako da kada nešto napravite iskoristite ga do maksimuma - to je ideja vodilja koja stoji iza svega. Ne treba imati problema s tim dokle god je finalni proizvod u skladu sa konkurencijom. Primera radi, mada arhitekturu Lexusa ES sa prednjim pogonom možemo naći i kod XV70 Camryja, Lexus je veći, luksuzniji i izgleda kao ''mlađi'' LS. Mada se Camryju ne može poreći da je dopadljiv automobil, posebnost Lexusa je vidljiva već na prvi pogled.

 

Većina Lexusovih modela je konstruisana na taj način da bude premium od glave do pete, ali postoji jedan (prilično velik) ''slon'' u prostoriji. Naime, Lexus LM, koji je očigedno baziran na Toyoti Alphard, namenjen je kineskom i drugim azijskim tržištima, što znači da neće biti prisutan na globalnom planu. LM je možda baziran na Toyoti, ali u odnosu na Alphard Royal Lounge (četvorosed, pozicioniran iznad takođe prestižnog Executive Loungea), igru podiže na još viši nivo. Japanci su tu zapravo uvideli rupu u tržištu i krenuli su da je popune. Da li je reč o pravom potezu vreme će svakako pokazati, jer je LM u svakom slučaju svojevrsna ''anomalija'', ali na kraju krajeva nemaju li ih i drugi?

 

lexus02.jpg

 

Posedovati premum vozilo je nešto više od posedovanja prevoznog sredstva, a među markama koje pripadaju ovom segmentu Lexus možda na najbolji način razume ovu filozofiju. Od načina na koji je dizajnirao prodajne salone, ambijenta koji pruža u njima, pa do kvaliteta osoblja, Lexus je neprikosnoven u premium segmentu. Ne verujete? Pitajte kupce. Na planu proizvoda i marketinga jasno je zašto Lexus nastoji da se distancira od matične kompanije, ali ne i u potpunosti. Ono što želi da zadrži je imidž koji podrazumeva pouzdanost, na šta su Japanci izuzetno ponosni. Na kraju krajeva, reč je o jednom od najjačih prodajnih aduta među prilično oštrom konkurencijom.

 

lexus01.jpg

 

U Evropi, Lexus se nije proslavio na prodajnom planu. To ne treba da čudi jer automobili koji se lokalno proizvode uvek imaju prednost nad uvoznim, posebno na Starom kontinentu. Da li će se nešto promeniti na tom planu u doglednoj budućnosti? Teško, ali ono što je indikativno je da vlasnike Lexusa u većoj meri karakterišu osmesi nego vlasnike drugih premium marki.

 

Autor: Pavle Barta

 

preuzeto sa - vrelegume.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre nego je i proizveden prvi Lexus Japanci su par godina detaljno proučavali Američko tržište za koje je Lex i stvoren. 

U tu svrhu su doselili nekoliko japanskih porodica da žive širom Amerike . Njihov jedini zadatak je bio da žive 100% Američkim načinom života i da do najsitnijih detalja prouče navike i način razmišljanja kupca automobila u Americi i da sva zapažanja do detalja prosleđuju u fabriku. 

Odličan marketing, VIP tretman u auto salonu, pouzdan auto.... Sve su to stvari koje privlače kupce ali isto tako je i najvažnija preporuka zadovoljnih vlasnika. 

Nakon svakog redovnog servisa vlasnik je dobivao detaljno (da ne kažem dubinski) opran auto, napunjen rezervoar do vrha. Detaljan (ali zaista detaljan) pregled automobila i... poklon! 

U slučaju kvara koji su i kod običnih  Tojota  bili retki, ovde se je pristupalo radikalno drugačije! Dakle nije bilo samo popraviti auto u roku od odmah, dati zamenski bilo kakav auto i platiti najeftiniji hotel... To je sve bilo podignuto na nivo da bi vlasnik maltene poželeo da mu se auto opet pokvari.

Posle popravke bi mu se izvinjavalo što se je to desilo i naravno opet pokloni!... 

Nakon takvih iskustava gde je postojeći kupac prezadovoljan svojim autom kao i uslugama u servisu normalno je da će preporučiti novostvorenu marku drugima. 

Eto I tako se pravi premium! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi u 2021. slavi 50 godina slogana ''Vorsprung durch Technik''

 

audi 2021.jpg

 

U slučaju da niste znali, proizvođač iz Ingolštata ima originalan naziv za svoju istoriju - ''Audi Tradition''. Kako prenose Vrele Gume, kompanija je u ime proslave dolaska 2021. pripremila ''Anniversary Dates'' serijal, digitalni letak kreiran da Audijevim fanovima pruži važne podatke o njihovoj omiljenoj firmi. Najnovija ''Anniversary Dates 2021'' digitalna brošura je priložena u PDF formatu u slučaju da želite da budete u toku sa Audijevim važnim datumima i istorijom modela. Reč je o katalogu od 30 stranica, tako da nije zgoreg izdvojiti nekoliko stvari.

 

Najpre, kompaktni A3 će proslaviti četvrt veka postojanja u godini koja je pred nama, dok će Audi Cabriolet, S4 i Audi 80 napuniti tri decenije. Nisu svi važni događaji pozitivni jer naredne godine će marka iz Ingolštata takođe obeležiti 55 godina od proizvodnje poslednjeg DKW putničkog automobila, odnosno 70 godina od smrti Augusta Horha. Sve je lepo aranžirano u hronološkom redu (uključujući i uzbudljive proslave u okviru auto-moto sporta), tako da možemo da zaronimo u istoriju do momenta kada je kreiran prvi Horhov model, pre nekih 120 godina.

 

Ipak, fokus je pre svega na čuvenoj ''Vorsprung durch Technik'' krilatici. Audijev osnovni moto, koji znači ''napredak kroz tehnologiju'', prvobitno je predstavljen, verovali ili ne, pre 50 godina. Bio je to avgust 1969. kada su Auto Union GmbH i NSU Motorenwerke AG udružili snage i kreirali Audi NSU Auto Union AG. Sa gamom novog konglomerata, koja je bila izuzetno heterogena i tehnički napredna, Hans Bauer iz Audi NSU-ovog departmana za reklamiranje, 1971. je istupio sa idejom da sa publikom komunicira uz pomoć korporativne poruke. Tako je nastao slogan ''Vorsprung durch Technik'', prvi put upotrebljen u Audi-NSU reklami u januaru 1971. Ova fraza je zatim dovoljno dobila na popularnosti da bude obilno korišćena za potrebe Audija od 1982. pa čak i u okviru međunarodnog marketinga, pojavljujući se u originalu, bez prevoda, čak i u Americi i Velikoj Britaniji.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW ispred Lexusa i Mercedesa po prodaji u Americi

 

195643-bmw x5.jpg

 

BMW je po prodaji u Americi nadmašio Lexus i Mercedes, kako u četvrtom kvartalu, tako i u celoj godini. Drugu uzastopnu godinu su Bavarci ispred glavnih rivala prodavši 98.750 vozila u poslednja tri meseca 2020. što je 5.796 više od Lexusa i 20.672 više od Mercedesa. Prodaja sve tri kompanije je pogođena pandemijom, s tim što je BMW sa prodajom nazadovao 18% na 278.732 jedinice, Lexus je ''skliznuo'' za 7.7% 275.041 prodat automobil, dok je Mercedes u minusu 13% što u prevodu znači da je 274.916 njegovih vozila pronašlo kupce. Da podsetimo, proizvođači automobila su čak bili prisiljeni da privremeno zatvaraju fabrike i prodajne salone tokom proleća. Broj isporuka je ponovo skočio u drugoj polovini godine, tako da je BMW u poslednjem kvartalu prijavio pad prodaje u odnosu na 2019. od samo 2%. Najbolje prodavani modeli bavarske marke su X3, X5 i X7.

 

Potrošači sa dubljim džepom su se odlučivali za SUV modele, što je povećalo prosečnu vrednost transakcija, ilustrujući u isto vreme povećanje jaza između bogatijih i siromašnijih kupaca. Mercedes je saopštio da se na SUV modele prošle godine odnosilo 65% njegove prodaje, s tim što se na nove  GLA i GLB odnosilo više od četvrtine ukupne prodaje. Lexus GX SUV srednje veličine čija cena startuje od 53.000 evra, nije u potpunosti unpaređen već 10 godina, ipak je odlično prodavan krajem godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minutes ago, totti said:

I šta kažu, Giulia konkurencija...

A što nije? Mislim na generalno ta dva modela - Giulia i BMW Serija 3. Ceo svet kaže da jesu rivali... :D  

 

Ovom konkretnom autu Giulia nije konkurencija jer ona nema ništa između 280 i 510 konja, a ovaj BMW je sa snagom baš tu između. Tako da za 340i nije konkurencija. Za slabije od njega i jače od njega jeste. Giulia QV je drugi svet u odnosu na 340i, tj. njen je rival M3. Giulia 2.0 sa 200 ili 280 konja je preslaba da bi bila rival za 340i. Ovo sve ako se gledaju automobili, tj. kako idu, kako koče... Ako se prvenstveno gledaju ekrani, kvalitet plastike, tapacirunga...onda svakako Giulia tu nije na nivou ove Serije 3. Pa, Giulia do restajlinga nije imala čak ni touchscreen... :D Nekome su takve stavke ''deal-breaker'', a nekome nisu...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/12/2021 at 3:38 PM, cane said:

Novi bmw redni sestak, po mnogima najbolji motor trenutno, 3L, 374hp

Misliš u okviru BMW motora, ili uopšte na turbo-benzince sa 6 cilindara?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, totti said:

Giulia pored G20 deluje kao da je iz prošlog veka emoji3.png

Kao npr.:

 

Alfa-Romeo-Giulia-Carbon-Fiber-Driveshaft.png

 

Ali, ako se pogledaj ekrani i gedžeti, onda da...deluje tako. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uopste, 6cyl benzin. Nemoj pogresno da me shvatis, nisam bmw fan boy, trudim se uvek da budem objektivan. Nisam naisao da je zvanicno dobio priznanje za naj motor, ali cela automoto scena bruji o tome pa se izgleda primilo
 

17 hours ago, neshtry said:
Da mogu da biram... uvek bi pre uzeo Alfa Romeo Giulia,kakav god da je BMW...

Dobro, svako ima neki svoj fazon. Ja nisam rob ni jedne marke, jednostavno vozim sta mi se svidja, ako i golf jednog dana bude nesto sto mene cini srecnim, vozicu golfa

Apropo giulie, tu je problem sto je model izasao na pola zivotnog veka konkurenata, pa tad kad je izasla je bila itekako konkurentna, dok sad kad su ostali dosli sa novim modelima, sve manje je konkurentna. Sto je i normalno. Daj Boze da se nastavi investiranje u Alfu pa da kroz 2-3 godine izadje novi model koji ce opet podici standarde jos vislje

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minutes ago, cane said:

Uopste, 6cyl benzin. Nemoj pogresno da me shvatis, nisam bmw fan boy, trudim se uvek da budem objektivan...cela automoto scena bruji o tome pa se izgleda primilo

Pa, zna valjda i Ferrari da napravi motor sa 6 cilindara... :D eno ga 2.9 V6 sa 500-510 konja ispod haube Giulia QV/Stelvio QV, i o tom motoru su ''malo'' pisali na automoto sceni...al' se izgleda nije svuda primilo. :D Nije se ''primilo'' jer za velike, ali ipak manje pare može da se vozi taj nesumnjivo odlični (ima gomila tekstova u kojima hvale tu poslednju verziju B58) BMW motor u odnosu na Ferrari V6 motor (čak i kad je ispod haube jedne Alfe). 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve te kapiram i slazem se. Zato sam i onomad kad sam pisao prvi post na ovoj temi napisao "po mnogima najbolji".

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma priča Alfa Romea i BMW je babe i žabe...
To Ameri kupuju automobile po tim merilima...
Kada kupiš nov Alfa Romeo,onda si ga kupio zato što si hteo taj osećaj i uzbuđenje koje je jedinstveno samo za Alfa Romeo,eto,već 110 godina ... Taj izbor potpuno je iracionalan...
Kada kupiš BMW onda si kupio parče vrhunskog nemačkog inženjerstva...
Taj osećaj je racionalan,sa nogama na zemlji...
Ja sam za Alfu,za Citroën,za Mopar,za Saab...
Moj racionalan izbor,da mogu,bio bi Mercedes Benz sa veeelikim motorom
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, neshtry said:

To Ameri kupuju automobile po tim merilima...
Kada kupiš nov Alfa Romeo,onda si ga kupio zato što si hteo taj osećaj i uzbuđenje koje je jedinstveno samo za Alfa Romeo,eto,već 110 godina ... Taj izbor potpuno je iracionalan...

...i ne može zauvek da bude takav.

Ne može da se nudi auto debelo u 21. veku sa halogenim farovima, a sve do restajlinga je postojala takva Giulia. Nema to veze samo sa Amerima...

 

Koliko god može ponegde da prođe priča da ''pravom vozaču'' nije najvažnije kakav mu je displej i koja je rezolucija kamere za rikverc (a sve je to loše kod Gulie u odnosu na konkurenciju), toliko ne može da prođe nigde da vozaču nije bitno što eto noću škilji pod halogenim sijalicama. Ok je karbonski kardan kod svake Giulie, ok je je karbonski krov i hauba kao standard kod QV (mada je izgleda karbonski krov otpao kao standard posle restajlinga), ok je aktivna aerodinamika kao jedini auto u tom segmentu koji to ima, ok je Ferrari 2.9 motor i odličan 2.0 benzinac, ok je najbolji ZF8 menjač koji u tom momentu postoji...sve je to ok...ali ne može sa druge strane da se ode u 1999. i stave halogene sijalice sa projektorom kao kod Punta iz tog vremena. :D

 

Ne može zauvek da bude ''kupuje se srcem'' i te fore...ok je to sve, ali treba malo manje srca i malo više ''šminke'' (mada nije nikakva šminka normalni far, koliko jeste npr. najveći displej) jer ovih kupaca sa velikim srcem ima sve manje u auto svetu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš me briga sve to,ja bih opet Alfu...
A kada mi bude trebalo sve to,onda mercedes benz
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za srce i kupce, ne znam da li ste primetili trend, ali prodaje se svasta, ponajvise limitirane serije automobila sa mnooogo KS. Kupuje se kao investicija, a ne srcem.

Cene automobila skocile kao da nije kriza Korone, niti da im prete elektricni automobili.

Giulia nije nudila LED far, samo Xenon, za halogen da ne pricam. U redu da je to rang Mito-a. Ali ipak je to visi segment. Tehnologija davno osvojena i vec prilicno jeftina.

A generacijski, pa uvek su se tako smenjivali i u nemackoj trojci, recimo S klasa, A8, serija 7. Kako koji izadje najnapredniji je i postavi novi standard.

Giulia je drugacija filozofija od tog bmw-a, naspram njega deluje kao sportski auto iz prosle decenije, mada i bmw su bas digli na novi nivo ovom G serijom.

 

Da dodam jos. Recimo me i Skoda nervira sa "novim Superbom". Nista tu novo nije nakon 5 god, prakticno restajling. Novi farovi, digitalna tabla i veci ekran navigacije. Jbt 5 god im trebalo za to.

Cede ga zestoko.

Audi A4 da ne pominjem sa onom tablom koju su razvlacili 15 god otprilike. :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...