neshaoct 9669 Posted February 7, 2013 Obaveznim osiguranjem od autoodgovornosti pokrivena je odgovornost vlasnika, odnosno korisnika motornih vozila, za materijalnu i nematerijalnu štetu koju, upotrebom vozila pričini trećim licima... Ovo svi znamo. To je ona polisa koju plaćamo svake godine prilikom registracije automobila. Inače, ova rečenica je citat sa sajta Sava Osiguranja u Srbiji. Međutim, pogledajte kako u praksi izgleda primena ove rečenice od strane zaposlenih u Sava Osiguranju. Dobićete njihova imena, prezimena, kontakte, taman da ukoliko želite, možete i Vi malo da ih pitate neke stvari da Vam pojasne, objasne... >>> Nematerijalna šteta Ova vrsta štete obuhvata naknadu za povrede koje možemo zadobiti u saobraćajnom udesu. Povećan rizik od prouzrokovanja štete prilikom upotrebe motornih vozila u saobraćaju opredelio je zakonodavca da na specifičan način normira pravila o naknadi štete u ovoj oblasti: tekst odgovarajuće Uredbe 01.10.2012. godine, osiguranik Sava Osiguranja (br. polise 01731341) je izazvao saobraćajnu nesreću u Beogradu. Drugi učesnik u toj nesreći sam bio ja sa svojim automobilom. U nesreći je bilo povređenih lica, jedno od povređenih lica sam i ja. Osiguranik Sava Osiguranja nije poštovao pravo prvenstva prolaska kroz raskrsnicu i došlo je do udesa o kojem je sačinjen Policijski zapisnik. Citat iz Zapisnika (izostavljeni lični podaci osiguranika Sava osiguranja radi zaštite njegove privatnosti): ...'' a protiv vozača xxx, rođenog xxx, sa stanom u Beogradu, ul. xxx, JMBG xxx podneta je krivična prijava zbog postojanja osnova sumnje da je počinio krivično delo - Ugrožavanje javnog saobraćaja iz člana 289 KZ. RS, a predmet je pod brojem KU-16xxx/xx prosleđen prvom OJT, u redovnom postupku. '' OJT = osnovno javno tužilaštvo. Jasno je da je od udesa došlo njegovom krivicom, zato se protiv njega vodi odgovarajući postupak, uostalom ni iz Sava Osiguranja (njihova imena na kraju ovog teksta) nisu nijednom osporili da je njihov osiguranik kriv za udes. I sad...sve bi ovo išlo redovno kad bi Sava Osiguranje poštovalo zakone države u kojoj radi. Dakle, podnese im se zahtev za nadoknadu šteta uz svu prateću dokumentaciju (Zapisnik MUP-a koji sadrži skicu, fotografije sa lica mesta, medicinsku dokumentaciju), oni to pogledaju, utvrde osnov, iznos i isplate. Ali, pošto je cilj rada Sava Osiguranja u Srbiji nešto drugo, način rada je dole opisan, onda oni (njihova imena na kraju ovog teksta) to pokušavaju malo drugačije. Ovo je stanje mog automobila posle udesa: Jasno je i vama da udes uopšte nije bio naivan. Vazdušni jastuci otvoreni. Hitna pomoć je došla u roku od manjem od 10 minuta, odvezla povređene u Urgentni Centar Kliničkog centra Srbije. U mojoj medicinskoj dokumentaciji sačinjenoj na osnovu pregleda kroz koje sam prošao tog popodneva u UC KCS (od davanja krvi...do rentgena) piše, citiram: '' ...thorax cilindričan palpatrono bolno lako osetljiv napred desno u levoj klavikularnoj regiji trakasti hematom sa otokom od pojasa. '' U Zapisniku MUP-a, a po uvidu u tu istu medicinsku dokumentaciju, OSL koji je radio uviđaj je napisao, citiram: ''...izveštaj lekara specijaliste Kliničkog centra - Urgentnog centra iz Beograda, ulica Pasterova br.2 od dana 01.10.2012. godine, broj ambulantnog protokola PO-134659/12 u kome su od strane dr Dušana B. Jovanovića i dr Siniše Matića konstatovane lake telesne povrede.'' Taj isti Zapisnik se dostavlja po službenoj dužnosti tužilaštvu radi vođenja krivičnog postupka protiv osiguranika Sava Osiguranja. Ali, pošto je način rada Sava Osiguranja u Srbiji zasnovan na izvrgavanju obaveza, onda oni (njihova imena na kraju ovog teksta) odbijaju da isplate nematerijalnu štetu jer kažu da se uopšte ne vidi iz dokumentacije da sam ja bio povređivan. Dakle, smatraju da nemaju osnova da isplaćuju na ime nematerijalne štete jer su valjda doktori iz Urgentnog centra (njihova imena gore pomenuta) ludi i da im se ne treba verovati u to da sam zadobio lake telesne povrede. I zamenik javnog tužioca Jasna Banašević Simić je izgleda luda takođe jer mi šalje papir u kome piše: ''...da u svojstvu oštećenog dođete u prostorije Prvog osnovnog javnog tužilaštva u Beogradu, ul. Savska br.17, Palata Pravde...tražiti tužilačkog pomoćnika xxx, a radi davanja izjave o primeni instituta odlaganja krivičnog gonjenja propisanog odredbama člana 236. ZKP-a prema osumnjičenom...'' I ona žena, po Sava Osiguranju, mora da je iracionalna jer očigledno smatra da sam bio povređivan na osnovu Zapisnika MUP-a (koji se poziva na medicinsku dokumentaciju) koji joj je dostavljen po službenoj dužnosti od strane OSL koji je vršio uviđaj. Dakle, svi su ludi , i doktori iz Hitne pomoći koji nakon što su na licu mesta videli moje povrede me voze u Urgentni, i oni tamo doktori čija imena i nalazi su gore napisani i koji u svojim nalazima konstatuju lake telesne povrede, i policajac koji sve to po službenoj dužnosti unosi u Zapisnik, i pomoćnik javnog tužioca koji zbog tih nanetih povreda goni osiguranika Sava osiguranja i poziva me da dam iskaz...svi su oni ludi i nemaju pojma, samo je osoba iz Sava osiguranja pametna. - osoba iz Sava Osiguranja zadužena za moj slučaj nematerijalne štete je dipl. pravnik Veselinka Jokić, rukovodilac službe pravne likvidacije šteta. Moj predmet joj se vodi pod oznakom AO 1542/2012 Direktor Sava Osiguranja u Srbiji je ipak onaj pravi broj 1 ako ćemo već da ih rangiramo jer je on odgovoran za ovakvo postupanje svojih zaposlenih, podređenih. -------------------------------------- Kažem dame imaju prednost jer postoji još jedan iz Sava Osiguranja. >>> Materijalna šteta To je osoba (njegov kontakt na kraju ovog teksta) zadužena za isplatu materijalne štete u mom slučaju. Dakle, osim naknade nematerijalne štete, Sava osiguranje je dužno da isplati i naknadu za auto (što bi se reklo), odnosno da nadoknadi materijalnu štetu koju mi je pričinio njihov osiguranik. Videli ste na šta liči auto, logično je bilo očekivati da će proglasiti totalnu štetu. Tako je i bilo. Procenili su vrednost popravke na 867.806,00 dinara. Narodski rečeno, skoro 8.000 eura po njihovoj proceni košta da se moj auto popravi. Pošto se vrši obračun na bazi totalne štete na vozilu, moraju da se urade tri stvari: - da se utvrdi koliko je koštao nov Stilo (kao što je moj). - da se od tog iznosa onda ostavi 19.4% (u konkretnom slučaju) jer je to vrednost nakon amortizacije. - da se od tako dobijene vrednosti odbije tzv. vrednost ostatka (na osnovu njegovog obračuna). I, onaj iznos koji preostane (nakon odbijanja vrednosti ostatka) se isplaćuje na ime naknade materijalne štete. Od svih ovih neophodnih stvari, osoba iz Sava Osiguranja zadužena za isplatu materijalne štete (njegov kontakt na kraju ovog teksta) je ispavno samo uzeo procenat 19.4 Stavku ''novonabavna vrednosti vozila'' je namerno umanjio tako što nije računao auto kao što je moj (mora se uzeti verzija Stila sa istim brojem vrata, snagom motora, paketom opreme...), već sa slabijim paketom opreme. Moj Stilo po elektronskomg katalogu vozila Fiat grupacije (ePER-u) je sa paketom opreme Active/Attractive. Osoba iz Sava Osiguranja zadužena za naknadu materijalne štete u mom slučaju je morala da računa novonabavnu vrednost vozila kao što je moje. Ali, to nije uradio već je namerno uzeo niži paket opreme kako bi oborio osnovicu: Ovo je lik iz Sava Osiguranja uzeo kao osnovicu za novonabavnu vrednost. Katalog AMSS II/2012. strana 120, šifra 2011244455422 je za Fiat Stilo 1.6 16v, 5 vrata, Activ paket opreme. Ali, paket opreme mog automobila je Active/Attractive što se vidi iz kataloga Fiata, a na osnovu broja šasije mog automobila. Katalog tadašnjeg uvoznika vozila Fiat grupacije za Srbiju. Značenje simbola: * > standardni paket opreme o > opcija, odnosno doplata - > nije dostupno Kao što se vidi, doplata za moj auto je bila za: - svetla za maglu - metalik boja - manuelni klima uređaj - bočni vazdušni jastuci Ima još doplata uz Activ paket opreme, ali ih ja na svom autu nisam imao. Nabrojao sam samo ono što sam imao, a što se vidi da je u Srbiji doplaćivano uz Activ paket opreme. Prilikom obračuna novonabavne vrednosti mog vozila mora se uzeti vrednost sa odgovarajućim paketom opreme (sa svim doplatama), a ako tehnički to ne možete sračunati (vrednost doplata) posle 10 godina od njegove prodaje u Srbiji, onda se mora uzeti prvi veći paket opreme za taj auto iz kataloga AMSS. Ne možete uzeti prvi manji paket jer mi time opet nanosite štetu. Ovo su načela Zakona o obligacionim odnosima kojih se morate držati u Srbiji. Vrednost ostatka je računao paušalno, tj. nije ni računao nego upisao iznos koji misle da isplate, a onda pustio Excel da mu našteluje procente. Npr. stavka ''motor'' najviše utiče na vrednost ostatka (od 3% do 15%). Koliko će se računati u konkretnom slučaju zavisiće od stanja motora pre udesa (njegova amortizacija) i od toga u kakvom je stanju motor posle udesa (da li je oštećen, da li postoje tehničke indicije da bi se morala ispitati njegova ispravnost nakon udesa...). Lik iz Sava osiguranja zadužen za isplatu materijalne štete u mom konkretnom slučaju je uzeo 12%. Skoro pa maksimum. Ali nećete verovati, čak ni kilometražu vozila nije upisao. Šta ako je motor prešao 40.000 kilometara jer je auto vožen samo svakog drugog vikenda do pijace? A, šta ako je motor prešao 400.000 kilometara jer je auto bio na taksiju 5 godina? To sve utiče na vrednost stavke ''motor'' prilikom obračuna vredosti ostatka, ali kao najbolji dokaz koliko paušalno je pokušao da obavi svoj posao pokazuje podatak da ni kilometražu nije upisao. Uopšte nismo došli na teren priče da je upisao kilometražu, ali su je osporavali...gde bi onda tada dobili kompletnu servisnu dokumentaciju za automobil na osnovu koje bi mogli da prate rast kilometraže iz godine u godinu i gde bi videli da nikakvijh posebnih skokova nije bilo jer je taj Stilo u Srbiji od 2005. godine, kod mene od 2007. godine. Ne, ne...nismo ni stigli do toga jer osoba iz Sava Osiguranja zadužena za isplatu materijalne štete u mom konkretnom slučaju (njegov kontakt na kraju ovog teksta) smatra da uopšte ne treba da se bavi osnovnim podatkom, tj. kilometražom vozila kada računa vrednost ostatka. Prilikom udesa je pukao gornji nosač motora, pa je zato motor pao, sa njega je spao i kaiš pa postoji pitanje da li je prezupčio tom prilikom. Drugim rečima, zbog okolnosti proistekle iz udesa, postoje razlozi da se ispita stanje motora jer ne može motor isto da vredi ukoliko je ispravan ili ukoliko je pokrivio ventile i ko zna šta sve još kao posledica sudara. Ali, nikakvo ispitivanje nije sprovedeno, nego osoba iz Sava Osiguranja zadužena za isplatu materijalne štete u mom konkretnom slučaju (njegov kontakt na kraju ovog teksta) je uzeo 12% valjda na osnovu...položaja zvezda, ili je bacio pasulj tetovac pa video iz njega u kakvom mi je stanju motor nakon udesa koji je izazvao njihov osiguranik. Pisan i podnet im prigovor polovinom decembra 2012. godine zasnovan na gore pomenutim stvarima. Odbijen prigovor polovinom januara 2013. godine bez obrazloženja. Osoba iz Sava Osiguranja zadužena za moj slučaj materijalne štete je: Žarko Šerbedžija ------------------------------------- Dakle, gospodo iz Sava osiguranja, vidimo se na Sudu, ali u Srbiji, ne u Sloveniji. Računam zato na jedno 18 meseci do prvostepene, pa još jedno 18 meseci do pravosnažne, pa kamata, pa troškovi postupka, pa dnevnice i ostali troškovi mojim advokatima, angažovanim veštacima...i umesto da isplatite sada ono što je realno, isplatićete za nekoliko godina nekoliko puta više od toga (kad se sve sabere). Ali dobro...ja se divim Vašem intelektu koji procenjuje da je to isplativije za Sava Osiguranje. Sigurno i Vaše gazde u Sloveniji vole da vide izgubljene slučajeve na Sudovima. Razumeo bih da imate neku ''slamku'' da se uhvatite za nju, ali u ovako jasnom slučaju...prosto, nije dovoljno biti iracionalan, treba biti talentovano iracionalan pa pokušavati da se odbije sa isplatom ovako čistog, osnovanog odštetnog zahteva. Link ka ovom tekstu je dostavljen: mr Žana Ranković, rukovodilac za marketing i PR Sava Osiguranja. Uz link joj je dostavljen i statistički izveštaj Google Analytics-a da može svojim kolegama (gore pomenutim prevarantima iz Sava osiguranja) da kaže: ''pa, da li ste vi normalni, znate li koliko ljudi čita ono što se piše na tom forumu i koliko će njih ono pročitati u narednom periodu, koliko drugih će to preneti?'' Link je dostavljen i nadležnoj službi NBS koja je zadužena za kontrolu rada osiguravajućih društava u Srbiji. Isto tako, imamo i drugare po ostalim medijima, pa ću i njima ovo da dostavim. Odluka Suda u Srbiji će Vas ''zaboleti'' za par godina. Ali, sud javnosti boli odmah, kako vreme prolazi boli sve jače, više...i zauvek. Nažalost, način rada Sava Osiguranja u Srbiji je zasnovan na pretpostavci da prosečan građanin ove države nema pare da ih preda Sudu, da plati sudske troškove...i zato onda misle da mogu da se ponašaju ovako, da rade šta hoće. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Srdjan 0 Posted February 7, 2013 Koje je godiste Stilo? Koliko su oni ponudili da isplate? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9669 Posted February 7, 2013 Stilo je 2002. godište. Isplatili su oni u prvoj polovini decembra 2012. šta misle da treba za materijalnu štetu.Ali, u tom obračunu:- umanjili su novonabavnu vrednost jer su računali manji paket opreme.- uvećali su vrednost ostatka tako što su računali skoro maksimume procenata po stavkama, a da uopšte nisu utvrđivali stanje automobila, samim tim ni vrednost ostatka.Povećavanjem cifre za odbitak (vrednost ostatka vozila nakon udesa) koja se oduzima od početne cifre (novonabavna vrednost koju su umanjili računajući manji paket opreme), kao posledicu dobijaju umanjenje iznosa koji treba da isplate na ime nadoknade materijalne štete.Pojednostavljeno:X-Y=ZX > novonabavna vrednost automobila, predstavlja osnovu od koje se sve računa, zato je umanjujuY > vrednost ostatka (ono što odbijaju od amortizovane novonabavne) i zato tu vrednost uvećavaju.Z > iznos koji treba da isplate na ime nadoknade.Žele da vrednost X bude što manja, a Y što veći.Čak nisu znali ni šta da napišu prilikom odbijanja mog prigovora (podnetog polovinom decembra 2012.) gde im je navedeno sve ovo.Dužni su da napišu obrazloženje da odbijaju moj prigovor zbog toga i toga. Ali, tog obrazloženja nikada nije bilo jer ne znaju šta da napišu kada već argumenata nemaju. Samo su odbili bez obrazloženja.Računaju da građani Srbije nemaju pare da ih daju na Sud.Da li tako rade i u matičnoj državi, odnosno u Sloveniji? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted February 7, 2013 Auuu sta reci, najvaznije od svega je da ti budes dobro, ali kakva je ovo drzava kada postoje legalizovani lopovi i prevaranti da peljese narod, a mi kada placamo polisu moramo da je platimo odma i po sumi koju su oni rekli, a kada treba da oni isplate e onda ko vas j**e. Velika SRAMOTA. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9669 Posted February 7, 2013 Ako imate i Vi neki sličan slučaj u vezi rada Sava Osiguranja, pošaljite na:info@fiat-lancia.org.rs da postavimo.Ako imate o radu nekog drugog osiguranja šaljite i to, pa ćemo i za njih (to drugo osiguranje) da otvorimo posebnu, novu temu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
brzi 23 Posted February 7, 2013 Ako imas snage, volje i novca, goni ih do poslednjeg dinara. Podrska! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted February 7, 2013 Moj drugar, a inace je clan foruma ima problema sa naplatom stete od strane Dunav osiguranja, pa cu ga obavestiti o ovoj temi, ako bude zeleo da iznese svoj problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 814 Posted February 7, 2013 Au jbt....Nešo, samo napred!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bledoliki 4 Posted February 7, 2013 Druže, kao prvo, hvala Bogu da su svi zdravi i čitavi! To je u čitavoj priči najbitnije. Žao mi je što ti je sjxbxn auto, ali verujem da će sledeći Italijan biti još atraktivniji.Ja preko Sava osiguranja furam kasko, nisam, da kucnem, do sata imao velikih šteta, samo gluposti po parkinzima i sl. Sećam se da sam ih jednom prilikom pozvao telefonom da pitam kako bih mogao da nadoknadim štetu što mi je neki magarac iz obezbeđenja Komercijalne banke ključem rasparao farbu na vozačkoj strani od prednjeg do zadnjeg krila preko vrata, jer sam se parkirao na direktorovo mesto (btw 2. zona, centar grada). Osoba s druge strane slušalice , a iz pomenute osiguravajuće kuće je bila toliko neljubazna da čovek ne može ni da zamisli. Shvatio sam poentu kaska i uredno nastavio da plaćam.. Ne smem ni da pomislim šbb kbb.. puj, puj.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted February 7, 2013 bitna stavka u celoj ovoj prici je ta da niko u Stilu nije teze povredjen.sto se tice ove marterijalne strane oko nadoknade stete od osiguravajuceg drustva,tu bivoleo da im se najeb.. .ajke pa makar ih gonio i 5 godina!ne mogu vise da slusam i razmisljam o nepravdama u Srbiji.pogotovo sto su ti neki dosli sa strane da nam sole pamet ove evrope! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9669 Posted February 7, 2013 Stilo je opravdao dobijene 4 zvezdice na crash testu, bukvalno se zgužvao kao što je i projektovano. ---------------------------Način rada Sava Osiguranja u Srbiji je zasnovan na pretpostavci da prosečan građanin ove države nema pare da ih preda Sudu, da plati sudske troškove...i zato onda misle da mogu da se ponašaju ovako, da rade šta hoće.Da li tako rade i u matičnoj državi, odnosno u Sloveniji? Ili su došli kod nas upravo zbog želje za načinom rada koji ne mogu tek tako tamo da sprovode?Da čujemo vaša mišljenja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted February 7, 2013 Zapravo nemaju šta da misle, prosečan građanin nema novca za sud, a onaj koji ima toliko je izmrcvaren da uzme ono što mu se da i odustane od prepucavanja s njima. Da je praksa drugačija, da narod ima volju i upornost drugačije bi se oni ponašali. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted February 7, 2013 Bitno da ste oboje dobro. Gvožđe ko gvožđe doći će im glave. Napravili su zakone i sve uredili da nas maximalno rabe i urnišu. Uvek se treba boriti i suprostavljati. Da oni od tebe potražuju štetu Stilo bi imao Dynamic Limited Edition opremu. Jeeeeeebi im kevu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuby 0 Posted February 7, 2013 matori samo smireno i dobar ali dobar advokat ce da im uzme duplo vise kesa, nego sto su planirali da ti daju + 2 godine cekanja da se sud zavrsi i ce da kupis aftomobilce ki sto nika nema Pricam ti iz svog iskustva sa Milenijum osiguranjem ista prica ko kod tebe, konto sam i ja da idu na tu varijantu da ces da uzmes te pare sto ti nude da se ne povlacis po sudovima, al samo smireno i cekajjjj svoj dan za naplatu Osveta je najlepsa kad se servira hladna!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bugi 0 Posted February 7, 2013 Kad ziviš u banana državi gde je institucijama koje treba da štite svoje građane u ovakvim situacijama,bitnije da stave butkicu evra u džep,i okrenu glavu na drugu stranu,a ušemljena bagra (i sa jedne,i sa druge strane) to maksimalno koristi,i dalje će se dešavati ovakve stvari!Pomisli samo šta bi se desilo da se u Sloveniji desilo ovako nešto slovenačkom građaninu od strane osiguravajućeg društva iz Srbije....kožu bi im odrali sa leđa!!!!Iskreno se nadam da su se ovog puta pošteno z*j*bali,i da su naleteli na nekog ko neće sagnuti glavu!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8069 Posted February 7, 2013 Rade i zive od nas neukih godinama, jer smo zatucani i zamisljeni ovom svakodnevnicom pa ni neznamo svoja prava i njihove obaveze. Koliko ljudi bukvalno nikada nije ni iskoristilo polisu (dalje ga bilo kada je trebalo) nego se vataju za dzep odmah i placaju sami, a i navikli smo samo da nas varaju i deru godinama tako da smo u startu spremni na to! Oni su svesni toga pa i kada nesto isplacuju, rade po principu "zamazi oci", i kada nas prosecan korisnik polise vidi da je i dobio nesto on je presrecan. Nikad u zivotu nisam cuo da je neko bio zadovoljan od strane tih prevaranata( svih osiguravajucih drustva), uvek su iskustva bila veoma negativna! Moramo da se edukujemo sto vise i o svojim obavezama a i o njihovim obavezama i pravima, pa nece biti ovakvih bukvalno receno "Vacaranja", pa ovo je kao da te kradu na pijaci na kantaru , odokativne procene, umanjenja vrednosti donesena napamet i sl..Kada sam bio u Nemackoj, ljudi, pa oni (gradjani) znaju svako svoje pravo i obavezu, zakon i sistem funkcionisu brzinom svetlosti, i zacas naje.s samo tako, kazne su katastrofalne.Za ovako nesto bi na zapadu napipali robiju, a kompanija izgubila sve moguce licence i dozvole, a osteceni bi izvukao debelu ostetu prvo za auto, a posle jos vecu za t.povrede, pa za ovo vacarenje...Neso teraj do kraja, u pravu si 100% i imas to i napismeno, samo budi uporan! Sami ce ti kupiti novi auto, videces! Imas moju (a nadam se i nasu) podrsku, pa ako nekako mozemo da pomognemo, neke peticije, da dizemo neku buku i slicno, tu smo sta god zatreba! Quote Share this post Link to post Share on other sites
urkozamanje 1 Posted February 7, 2013 Tvoj glas sam prosirio i kod mene na Facebook-u Quote Share this post Link to post Share on other sites
Velizar 0 Posted February 7, 2013 Ja sam imao slucaj sa As osiguranjem ali moja steta nije bila toliko velika pa sam se pokrio sa minimalnom odstetom koju su mi ponudili. Jedna budala je sa hladnjacom izlazila sa parkinga ispred neke prodavnice u rikverc na glavni put, pa mi je fino spicio suvozaceva vrata iskrivio stub od koga su zadnja vrata pala 5mm na dole. Morai sam da nabavim druga vrata u boji auta. A sreca u nesreci je bila ta, sto smo obojica na vreme zakocili vreme jer bi mi otisla u nepovrat cela desna strana.Ti imas sve argumente na svojoj strani i jedino ti ostaje strpljenje do konacne isplate pa da se pohvalis nama ovde sa novom makinom! :D Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bugi 0 Posted February 7, 2013 Tvoj glas sam prosirio i kod mene na Facebook-u Takođe,eto jedan od načina kako podrđati čoveka.......... Quote Share this post Link to post Share on other sites
x-com 0 Posted February 7, 2013 Bitno da si ti dobro a sto se njih tice, podrska da isteras to do kraja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sirNemanjapro 0 Posted February 7, 2013 Iz solidarnosti sam poslao mejl na info@sava-osiguranje.rs, želim ti sve najbolje u borbi da se izboriš sa njima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 1286 Posted February 7, 2013 Klasican sistem prevare zvani APP (Ako Prodje Prodje)Djubrad lopovska! Ovo mi vise lici na delo nasih genijalaca koji za takve poduhvate verovatno imaju podrsku i adekvatnu nagradu iz centrale u Sloveniji.Inace svaka cast za tekst i temu! Tko ovo procita verovatno ce dobro razmisliti kod koga ce da nesto osigura! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Drago Croma 0 Posted February 7, 2013 Ovu temu sam forwardovao na 105 adresa iz mojih kontakata, a oni ce to poslati dalje. Prosirimo ovo svima i dobicemo rezultate Quote Share this post Link to post Share on other sites
n.pesic 0 Posted February 7, 2013 Šaljite u Kurir, oni jedva čekaju ovakve stvari! I posle čovek da osigurava bilo šta... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Racha 0 Posted February 7, 2013 Moje iskustvo sa Sava osiguranjem.Pre nekih godinu dana na parkingu TC Merkator čovek je krenuo u rikverc i naravno zapucao se u moj nov Fiat Punto. Popunili smo obrazac (pošto milicija nije htela da dođe) i rastali se u miru. Čovek koji je načinio štetu je bio krajnje predusetljiv. Njegova polisa je izdata od napomenutog Sava osigranja. I pristao je na sva maltretiranja koja je od njega i mene tražila služba koja se bavi snimanjem štete.Čekanje, postavljanje automobila u položaj udesa, popunjavanje raznih obrazaca itd...Na kraju je obračun štete glasio na neki smešan iznos. Bio mi je polomljen ceo prednji branik i prednja rešetka. Ja naravno pristanem da mi se auto poravlja u servisu sa kojim oni imaju ugovor.Odvezem auto u servis koji me je poslao zaposleni na proceni štete. Nakon nekih 3 nedelje mi iz servisa jave da je iz Zastave stigao branik i da je ofarban. Boja nije bila ista kao na ostalim delovima automobila, rešetka je bila od dizel modela a moj je benzinac. Naravno da nisam uspeo sa nikakvom reklamacijom.Kasnije mi je limarska radionica iz Borče koji je pregledao automobil rekao da je branik "mala privreda" i da sam prevaren. Da naglasim da je faktura koja je ispostavljana Sva Osiguranju glasila na iznos 410000 din. Hoću da kažem da oni na više nivoa nisu pod kontrolom! Tako da me ne čudi šta se sugrađaninu sve dešava.Generalno u našoj zemlji je opšti problem tumačenje načinjene štete trećem licu. Ja sam kompletno bio izmaltretiran i istrošio silan novac da bih došao do naplate štete a nisam kriv za sudar. Umesto da osiguranja budu servis gradjana koji su pretrpeli štetu i učine sve da se sa što manje cimanja dodje do povraćaja materijalnih sredstava uništenih nečijom nepažnjom, osiguranja nasuprot predstavljaju lopovske institucije koje ne obavljaju ni mali deo onoga za šta postoje.Osiguranjima iz inostranstva sami smo 2004-te godine otvorili tržište uništavanjem većine osiguravajućih društava sa domaćim kapitalom. Ono što je urađeno sa bankama to je kasnije prebačeno i na sektor osiguranja (Labusoova žena je kumovala). Quote Share this post Link to post Share on other sites