Jump to content
FAS Goran

x-com

Members
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

About x-com

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad

Previous Fields

  • Garage
    Alfa 147 JTDm 16v, Bravo 1.6 16V

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Da opisem moj problem sa paljenjem. Auto je Bravo 1.6 '97 god. Auto pali najnormalnije kada je hladan ili kada motor nije postigao radnu temperaturu. Ako sam recimo po gradu i zagreje se na radnu temperaturu i ugasim auto onda nastaju problemi. Naime, auto se ponasa kao da je slab akumulator. Nekada anlaser okrene samo "pola kruga" pa pauza pola sekunde pa opet jos pola itd. dakle kao da je akumulator prazan. Ako sacekam 5-10 minuta auto vergla normalno i upali na pola kljuca. Inace auto uvek upali kada je verglanje normalno, tj kada anlaser vrti normalnom brzinom.

    Isti problem. Jesi li resio i Kako?

    Pozdrav Miša

  2. x-com

    Filmovi, serije...

    Interstellar IMDB
  3. x-com

    Filmovi, serije...

    The Best Offer http://www.imdb.com/title/tt1924396/
  4. Hvala za lik ka temi sa paljenjem. Iscitao sam je celu i na kraju opisao svoj problem. Sto se temperature tice, pratim temu od pocetka - zamenjeno je svasta ali problem i dalje ostaje.
  5. Da opisem moj problem sa paljenjem. Auto je Bravo 1.6 '97 god. Auto pali najnormalnije kada je hladan ili kada motor nije postigao radnu temperaturu. Ako sam recimo po gradu i zagreje se na radnu temperaturu i ugasim auto onda nastaju problemi. Naime, auto se ponasa kao da je slab akumulator. Nekada anlaser okrene samo "pola kruga" pa pauza pola sekunde pa opet jos pola itd. dakle kao da je akumulator prazan. Ako sacekam 5-10 minuta auto vergla normalno i upali na pola kljuca. Inace auto uvek upali kada je verglanje normalno, tj kada anlaser vrti normalnom brzinom. Promenio sam vise majstora ali niko ne moze da utvrdi sta je problem. Akumulator je nov, punjenje je 13.7 mereno, na dijagnostici je sve u redu, anlaser je skidan, ciscen, menjane cetkice, biksne, podmazivan, bar jedno 6-7 puta. Na kraju sam zamenio anlaser i isto se ponasa. Proverena masa, sve je ok, bravica normalno daje kontakt, Kleme na akumulatoru su zamenjene, svecice nove, novi kablovi.... Svaka ideja dobrodosla...
  6. Problem sa startovanjem kada je motor zagrejan je sto motor jedva zavergla. Ako se malo ohladi, anlaser brze vergla i auto upali bez ikakvih problema. Ne verujem da je seznor obzirom da motoru fali brzina verglanja.
  7. Promenio sam nekoliko majstora ali izgleda da niko ne ume da resi problem. Bravo 1.6 '97 god. Temperatura leti prelazi polovinu za skoro pa dve crtice i tada ukljucuje ventilator i vraca na polovinu. Rade obe brzine ventilatora, akumulator je nov, promenjen je termostat i onaj senzor na njemu isto. Sistem odzracen, ne gubi tecnost i naizgled sve deluje normalno. Drugi problem koji nema mnogo veze sa ovim a nekako su povezani je pri paljenju zagrejanog auta. Sve dok motor ne postigne radnu temperaturu auto najnormalnije vergla i pali (i zimi po najvecim minusima). Problem nastaje kada auto ugasim posle voznje, recimo kada stanem da natocim gorivo. Nakon gasenja, auto jedva vergla dok se malo ne ohladi (5-10 minuta) i ponasa se kao da je akumulator slab. Akumulator nov, punjenje 13,7, anlaser ciscen i podmazivan 6-7 puta (kod raznih majstora koji su pokusavali da rese problem). Na kraju sam kupio drugi anlaser i problem i dalje postoji. Ne treba da napominjem da mi je auto prakticno neupotrebljiv kada su ove vrucine. Ideje, saveti, predlog majstora u Novom Sadu... Hvala svima unapred
  8. @Fiat Lancia - Svaka cast za detaljan spisak! Strasno sta se sve prodaje kod nas. Kada sam video oglas odmah je bilo jasno da nesto ne valja jer je nemoguce naci taj auto za tu cifru. Zbog toga i stavih na forum. Sto je najgore, radi se o "auto placu" koji jos i daje neku garanciju na auto...
  9. Sta mislite o ovoj Alfi 156?
  10. Meni je isto tako zujala pumpa i to se bas jako culo. Primetio sam recimo da posle voznje po auto-putu zvuk postane jaci. Relativno lako se rastura - otvori gepek i skini tepih a zatim u gornjem desnom uglu imas poklopac. Pazljivo skini sve srafove i pazi da nesto ne upadne unutra Izvuci pumpu koja je u kompletu sa plastikom i filterom na dnu. Meni je taj filter delovao skoro pa cist osim malo tamnije boje. Nakon ispiranja pod jakim mlazom vode, sve radi kako treba. Od tada se pumpa vise nikada nije cula. Jedino se jako blago cuje kada je ugasen auto i das kontakt sto je normalno.
  11. Znaci moracu da rasturam tablu da bi to sredio? Moze li nekako da se pridje pinovima be rasturanja?
  12. Kod mene posle zamene temperatura stoji na pola uglavnom. Pre zamene je temperatura stalno padala jer je termostat ostao u otvorenom polozaju. Nakon zamene kazem uglavnom stoji na pola. Jedino mi cudno sto skala nekada hoce da predje polovinu za skoro 3 crte (tu ukljucuje ventilator). Takodje sam primetio da ako je auto u pokretu uglavnom stoji na pola, a ako sam u gradu u guzvi hoce da ode preko pola. Da li moguce da pokazivac ne radi kako treba? Ovo pitam jer sam primetio da kada je temperatura na pola i ugasim auto a zatim dam kontakt pokazivac pokazuje 2-3 crte iznad sredine. Upalim auto i skala se vraca na polovinu za 10 sekundi
  13. Bitno da si ti dobro a sto se njih tice, podrska da isteras to do kraja.
  14. Samo da javim da sam da kazem resio problem. Zamanjen je termostat koji je bio stalno otvoren. Sada skala stalno stoji na dve crtice iznad polovine gde otprilike pali ventilator. Kazu da rade obe brzine ventilatora. Merena je temperatura na dijagnostci i otvara na 92 stapena iako skala pokazuje dve crtice preko. Antifriz je ok - drzi do -35 a problem je bio vazdusni cep. Jedino sto sada tako pokazuje ali vazno mi je da sistem radi normalno. Koliko je komplikovano ocistiti kontakte na pokazivacu ili zamena istog? U svakom slucaju hvala svima za komentare!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...