Jump to content
FAS Goran
filipovic

Slike automobila bez posebnog razloga...

Recommended Posts

37 minutes ago, totti said:

Zanimljivo da sam ja video ukupno 3 novije Alfe (Giulia i Stelvio, od kojih su dve bile brendirane od strane dilera) za svo vreme provedeno u Nemačkoj.
Možda im je omiljena samo u priči emoji4.png

Cuvaju ih u garazama, kao sto se cuvaju pravi sportski auti ;) :lol:

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Retki su i postaju zanimljivi kolekcionarima već kao jangtajmeri.Skoro sam gledao video gde se čovek hvali sa GTV 2000 iz 1971. i pokazuje da je mogao da kupi 2 Capria za iste pare...sada mu je cena 350k eura,jer je druge uzela korozija

 

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zanimljivo da sam ja video ukupno 3 novije Alfe (Giulia i Stelvio, od kojih su dve bile brendirane od strane dilera) za svo vreme provedeno u Nemačkoj.
Možda im je omiljena samo u priči

Sent from my SM-G950F using Tapatalk


Giulia i Stelvia ima solidno, svaki dan bar po par komada vidim, u selu od 5k stanovnika gde živim ima bar 10ak Giulietta, 2 x GTV 916 3.0, u izlogu salona oldtajmera do skoro je stala Giulia Super u fabričkom stanju...

Svako vidi ono što mu se sviđa :)

Gesendet von Mi Note 10 Lite mit TT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poslednji put kad sam bio u Nemackoj, pre godinu i po, juzni deo, blize Svici, vozikali se tamo okolnim putevima, video sam jedno 2-3 FCA salona, mozda 1 Toyotin, 1 Kia-Hyundai i to je bilo to. Fiata Pandi i 500 je bilo bukvalno posvuda... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda ne bih video ni ove 3 da mi se ne sviđaju, zar ne?

A i naglasio sam za novije(Giulia i Stelvio), nisam mislio na Giuliette, Mito... njih i ima. Doduše ne kao Fića, kojih ima baš dosta.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totti je u pravu realno, nema ih, tj. ima ih jako malo na putu.

 

Evo recimo u NS nekad vidim u danu djuliju QV i 2 stelvia, a nekad ne vidim ni djuliju ni stelvio par nedelja iako sam u medjuvremenu napravio 1.500km kombinovane voznje.

Mozda bih vidjao djuliju svaki dan da je prvi komsija vozi, ovako mrka kapa :D  

 

Od alfi najvise vidjam na ulicama 147 i 159, malo redje djulijetu i 156 iako nisu retkost, a mito dosta manje, mada ne kao djuliju i stelvio.

 

Takodje koliko vidim po domacim oglasima djulija se dosta tesko i dugo prodaje, ali sa druge strane drzi cenu, npr. jaguara XE ima jos manje, ali rekao bih da im brze pada cena ili da se lakse prodaju?

Share this post


Link to post
Share on other sites



Totti je u pravu realno, nema ih, tj. ima ih jako malo na putu.


Totti priča za Nemačku, ne za NS :D
@totti tačno, Fića ima baš dosta, ne baš kao vw UPa ali ogroman je broj. Ponekad mi se čini da je više Abartha nego običnih modela.

PS. Prođe bordo Giulia Veloce hahaha

Gesendet von Mi Note 10 Lite mit TT

Share this post


Link to post
Share on other sites





Ponekad mi se čini da je više Abartha nego običnih modela.



I ja sam stekao takav utisak

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste,piše 633csi

Ali Mercedesi iz te ere imaju kamionski obrtni moment...

 

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

The Mahindra Verito Vibe is a subcompact notchback car made for the Indian market.It was developed as a variation of the Dacia Logan and introduced as a subcompact notchback for the Indian market in order to offer a hatchback-like car in a smaller size.800px-Mahindra_Verito_Vibe_2015.jpgmahindra-verito-vibe-car-500x500.jpg

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

 

 

 

 

 

.......

 

 

 

1.8 Mitsubishijev motor od 150 KS 

 

Sve tačno osim 1.8DiD-a..

 

Toliko je dobar da povremeno hoce da izgubi kompresiju.. emoji23.png

 

Bež'te od tog motora, nikom sreću doneo nije..

 

Taj motor ima problem da kada ne uradi regeneraciju DPF-a, nabije gorivo u karter, kratkoročno nije problem. Dugoročno je havarija koja čeka da se desi.

 

Prilažem sliku iz servisa...

 

Na slici gde se vidi šipka merača, vidite dole min i max, a iznad toga X. Usled ove pojave dozvoljena količina nafte u ulju je do X-a.

 

Vrlo često se desi da kada ga vozi neko uporan, bude i preko oznake 229, pa vi vidite koliko je to ulje razredjeno i da li ima svoju svrhu.

756725677_Screenshotfrom2020-11-2019-25-16.thumb.png.83dc0b639679dd3fdeab8b8a350b67fe.png

Edited by Desmo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...