Mi An 0 Posted December 3, 2014 Ma mozda ako se malo skine, mm ili 2, i da stoji na zadnjim tockovina...Recimo sa 3 na 5 ili 4 na 6.Sto da ne Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanjas 0 Posted December 3, 2014 pa da to sam i ja mislo samo koji mm da se nareze,nisam mislo da guma bude luis pa da od nje pravis novu to nebi stavio ni na kolica Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted December 3, 2014 Nije pametno to raditi baš i na svim kamionskim gumama, već samo na onim na kojima piše REGROOVABLE, te gume imaju taj gazeći sloj koji je podložan za narezivanje ili protektiranje. Ako se guma nareže, posle nije u mogućnosti da se protektira. Ima baš mnogo kamiondžija koji voze protektirane gume, jer gume za kamion koštaju oko 50.000 din, i onda tako štede.Što se tiče protektiranih guma, do sada sve koje sam namontirao na automobile, traže previše tegova, više nego duplo od standardne fabričke gume. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2576 Posted December 3, 2014 Pa ne znam,ja furam zimske protekte evo vec trecu zimu za redom,i nemam nikakvih problema. Pre deset dana namontirani protekti na celicare,tegovi od 15 do 25 grama,zavisi kako gde. Jos ih ja skinem i stavim letnje kad prodje sezona,a ima kolega koji ih cepaju celo leto i na kraju u oktobru skinu jer se izlizu nacisto... Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted December 3, 2014 I koliko placas po komadu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2576 Posted December 3, 2014 (edited) 195/65/15 .... 4500din/kom.Sa sve montazom i balansiranjem. Edited December 3, 2014 by Sedla Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted December 3, 2014 Pa ne znam,ja furam zimske protekte evo vec trecu zimu za redom,i nemam nikakvih problema. Pre deset dana namontirani protekti na celicare,tegovi od 15 do 25 grama,zavisi kako gde. Jos ih ja skinem i stavim letnje kad prodje sezona,a ima kolega koji ih cepaju celo leto i na kraju u oktobru skinu jer se izlizu nacisto... Par puta sam razvukao auto 180 sa winterama, sve je ok, ne trese ništa. Čisto sumnjam da te protektirane mogu da idu toliko bez trešenja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2576 Posted December 3, 2014 Renault Laguna '98 godiste,2.2D,(auto koji sam vozio pre Lybre u taxiju): prolece,auto-put,protekti NA PREDNJIM tockovima,160km/h na auto-putu,bez ikakvih problema. Vozio bih i vise,ali auto nije mogao,na 170 je pocinjala da mrsi Bosch pumpa... Cela ova tema se vrti oko pametovanja i kudjenja neke stvari koju niko nije probao ili iskusio. Cini mi se da sam jedini ovde koji je vozio protektirane gume i jedini koji ima bilo kakvo iskistvo sa istima. Postoji izreka: "Ne kudi konja kojeg nisi jahao." To je sve sto mogu da kazem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted December 3, 2014 195/65/15 .... 4500din/kom.Sa sve montazom i balansiranjem.A gde je logika tu kad je wintera 4400 a sava s3 4600? I tri godine garancija i besplatno montiranje i balansiranje? Mozda su saf skuplje neki din. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted December 3, 2014 Nema logike. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2576 Posted December 3, 2014 U Arandjelovcu nema gume u toj dimenziji ispod 5 - 5ipo hiljada. A bilo gde na stranu da idem da trazim,razliku cu potrositi na gorivo,a ovo mi je ispred nosa,plus sto mogu da uzmem na rec,na otplatu,a najjeftinija mi je. A ja bilo koju gumu trosim u sezoni tako da mi garancija od 3 godine nista ne znaci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted December 3, 2014 Pa u svakoj lokalnoj prodavnici moze na rec jebaga Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2576 Posted December 3, 2014 Ne volim da vidim Tigar gumu na 500 metara od mog auta! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted December 3, 2014 Tu te razumem Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted December 3, 2014 Pa kada vozite kola od preko 250Nm obrtnog.Meni na Astri baš fino služe Wintere već treću zimu čini mi se. Pregurale su i ovo leto i ne troše se nešto mnogo, mada i Astra malo prelazi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted December 3, 2014 A kad kocis jel ti leze Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted December 3, 2014 Opet nije isto kao sa Stilom. Drugačije hvataju kočnice na Astri, sporije i neodlučnije (što i nije čudo s obzirom na to koliko su diskovi manji, a pozadi još ima i doboše).Ne beže normalnom vožnjom, a ako se potrudim isteram iz ravnoteže i njih i Barum/Conti kombinaciju na Stilu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vlada R 0 Posted December 3, 2014 Ne volim da vidim Tigar gumu na 500 metara od mog auta! A protekt je OK? Dajte ljudi, ovde se poredi nov proizvod u najmanju ruku pristojnog kvaliteta i reciklirana roba koja bi po slovu zakona samo smela na zadnju osovinu. Pogotovo ne razumem kada neko ko vozi taksi, živi od toga a vozi po svakakvom vremenu i nevremenu uštedi na nečemu što mu čuva glavu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2576 Posted December 3, 2014 (edited) @Vlada R: da,protekt je sasvim OK.Da li si vozio protekte? Da li znas kako se ponasaju u voznji/ubrzanju/drzanju u krivini/kocenju?Ja evo bas zato sto sam ih vozio po svakakvom vremenu/nevremenu vec trecu zimu, smem da ih vozim i da se uzdam u njih. Edited December 3, 2014 by Sedla Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted December 3, 2014 Na ovom testu ima i test zimskog protekta. Protekt je radila firma Marangoni proizvod Marix EcoGrip.Guma se dobro pokazala na kočenju po snegu dok je u svim ostalim kategorijama podbacila. Naročito po suvom i mokrom.Zanimljivo da je ubedljivo najteža guma, čak 2 kg od najlakše. i kad uporediš malko veću potrošnju.............Tanjiš gumu i izlažeš sebe riziku. Imamo na poslu mašinu za narezivanje, ali to se radi samo na kamionskim gumama. Neke su za to i predviđene ceo postupak http://www.conti-online.com/www/transport_uk_en/misc/brochures_en/faq_en.html I Michelin protekti http://www.michelintruck.com/tires-and-retreads/retreads/michelin-retread-technologies/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto mk2 JTD LE 9 Posted December 3, 2014 Drug je uzeo nove gume Blackstone m+s .E sad one imaju dve linije na gazecem sloju po duzini jednu plavu i jednu crvenu.Sta te linije znace , jel to mozda oznaka protektiranih guma ili sta .Ja znam za oznake na bocnoj ( spoljnoj ) strani ali ovo pojma nemam cemu sluzi i sta znaci ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vlada R 0 Posted December 4, 2014 @ Sedla: Ne znam, daće Bog, nikad neću ni saznati. Meni kada guma pukne menjam obe na osovini. @ ivan.ik Pa da, to je teretni program, nije predviđeno za putnički. Kada se poroše predviđena je zamena @ Punto mk2 JTD LE Nema razloga za sekiraciju. Sistem raznobojnih šara je predviđen brzom raspoznavanju dimenzija u magacinu/fabrici. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17685 Posted December 4, 2014 (edited) Kao sto kolega kaze, evo mojih poslednjih: Edited December 4, 2014 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted December 4, 2014 Bem ti sunce , pa slike žene nemaš u tim količinama.Razvojni put Dunlop BStR od Brazila gde urođenička plemena skupljaju prirodni meki kaučuk do našeg drugara sa foruma. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dalibor Brisk 0 Posted December 4, 2014 Renault Laguna '98 godiste,2.2D,(auto koji sam vozio pre Lybre u taxiju): prolece,auto-put,protekti NA PREDNJIM tockovima,160km/h na auto-putu,bez ikakvih problema. Vozio bih i vise,ali auto nije mogao,na 170 je pocinjala da mrsi Bosch pumpa... Cela ova tema se vrti oko pametovanja i kudjenja neke stvari koju niko nije probao ili iskusio. Cini mi se da sam jedini ovde koji je vozio protektirane gume i jedini koji ima bilo kakvo iskistvo sa istima. Postoji izreka: "Ne kudi konja kojeg nisi jahao." To je sve sto mogu da kazem. Nisi jedini...Mi na sluzbenim kolima vozimo protekt, ja licno sam ih vozio i ne primecujem razliku... Kao i nas direktor na svom Audiju A4 cipovan, 250 KS. Vozi gume koje uvozimo i prodajemo, Insa Turbo 225/45 R17 Pirineos. On inace vozi pun gas i nikakvih problema nije imao. Ni sa zimskim ni sa letnjim gumama. Letnje je testirao na Autobanu, isao je 250 km/h sto je preko indexa brzine koji gume nose, auto se najnormalnije ponasao... Doduse, nista drugo nismo ni ocekivali... A sto se tice gramaze, neke gume traze vise, neke manje. Svakako sve preko 80gr se sklanja i vraca proizvodjacu. Mada nismo imali mnogo takvih, iskren da budem... Quote Share this post Link to post Share on other sites