Milutinac 5906 Posted September 12, 2019 18 hours ago, YUgisa said: , Retka slika na kojoj se moze videti kako yugo-divlja zver pije vode. Kazu da neki fotografi nikada za zivota ne dobiju pravu priliku da uslikaju ovo...retki oni kojima se posreci. Kao onaj sto sto je ispucao 50000 snimaka kako bi snimio onu pticicu kako dodiruje kljunom vodu. E to je to 3 horvat, Irena HGT and YUgisa reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted September 12, 2019 Rasni konji pod haubom 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted September 12, 2019 Nonijusi neki toplokrvni. 2 neshtry and YUgisa reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted September 14, 2019 Da nastavimo tamo gde smo stali u julu. Napravljen nosac hladnjaka ulja, posto bivsi vlasnik to nije nikako resio kada je promenio fabricku poziciju hladnjaka da bude unutar veznog lima, takodje ukloljen i 4ti nosac ventilatora koji je bio delimicno odsecen jer smeta pri toj izmeni: Posto je poceo motor da slini ulje na meracu za nivo, zamenio sam gumicu i dodao jedan "O ring" tako da se nadam da sad nece biti problema: Prepravljena creva za hladnjak ulja sa selni na AN spojke: I posle skoro 2 godine, 3 nedelje mucenja sa delovima koji ne rade ono sto je predvidjeno i jednog nervnog sloma, napokon napravljen Oil Accumulator Can: Za one koji zele vise o sistemu, da krenemo od pocetka. Poenta Oil Accumulator Can-a je da poboljsa konstantnost pritiska ulja u motoru koji zna da opadne u krivini i pri kocenju (teoretski i pri ubrzanju, ali ne mom autu ) kada pumpa povuce vazduh umesto ulja. Takodje omogucava zadrzavanje ulja pod pritiskom i nakon gasenja motora i moze da ga oslobodi pre startovanja motora kako bi se izbegao suv start. To se postize postavljenim klipom u rezervoaru, ~2/3 rezervoara je ispunjeno uljem dok je ~1/3 rezervoara ispunjena vazduhom pod pritiskom koji sluzi da pomeri klip i istisne ulje u motor kada opadne pritisak ulja u motoru. Sistem moze da sadrzi oko 0.9 do 1.2l ulja u zavisnosti kako je podesen. Sto se tice konkretno ugradnje na moj auto, OAC sam povezao sa motorom tako sto sam ga spojio na mesto gde fabricki dolazi davac pritiska ulja koji sam prebacio u sam rezervoar za OAC, to mi ujedno omogucava da nagledam situaciju u celom sistemu, da pratim da li je rezervoar dovoljne zapremine (da li se prazni skroz u voznji), kao i da znam kad se rezervoar u potpunosti ispraznio pre startovanja motora. Zbog konstruktivnog ogranicenja elektromagnetnog ventila (pod naponom pusta ulje u jednom pravcu, a bez napona u drugom pravcu), napravio sam stelujuci davac pritiska ulja koji se nalazi izmedju motora i ventila/rezervoara, kada u motoru opadne pritisak ulja, davac daje signal ventilu da ispusti ulje u motor, kad se pritisak stabilizuje, ventil se gasi i omogucava motoru da vrati ulje nazad u rezervoar. Menjanje pritiska vazduha u rezervoaru omogucava stelovanje brzine reagovanja sistema tj kojom brzinom ce se ispustiti ulje nazad u motor, dok stelujuci davac pritiska ulja mi omogucava da nastelujem kad ce da se vrati ulje u motor. U normalnoj voznji planiram da bude namesteno ispod pritiska ulja koji motor stvara pri leru, kako sistem ne bi stalno ispustao ulje u motor, dok za voznju na stazi cu da podignem da ispusta pritisak ulja cim malo opadne maksimalan pritisak ulja u motoru kako bi najefikasnije zastitio motor. Pored kontakt brave sam stavio prekidac koji gasi ventil kako bih izbegao ispustanje ulje iz rezervoara u slucaju kada necu startovati motor, ali imam potrebu da dam kontakt. 7 Axic, bit, horvat and 4 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14873 Posted September 14, 2019 Svaka čast! Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka 1 YUgisa reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 938 Posted September 14, 2019 Tebi bi vredela sedmica na loto, kakva bi to garaža bila puna unikata.Послато уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted September 15, 2019 Pa da tako osvojim pare, verovatno bih pokrenuo radionicu za "restomod" tj da restauriram stare aute sa nekim novijim tehnologijama i da resavam fabricke greske, posto fabricki auti i ja se ne slazemo 2 horvat and bit reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14873 Posted September 15, 2019 Ja bi ti odmah dovezao Ascona C sa 2 vrata , da turimo C20 LET motor, sve disk kočnice i..... Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted September 15, 2019 (edited) Pa sad je prvi na redu projekat Yugo 1.6 16v, pa onda ide moj auto ali posle juna sledece godine, imam slobodan termin Edited September 15, 2019 by YUgisa 2 neshtry and bit reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20048 Posted September 17, 2019 @YUgisa Hvala za objašnjenje oko onog BMR-a za nas iz zadnje klupe. Naučili smo nešto što je i te kako interesantno i zanimljivo Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14873 Posted September 17, 2019 Pa sad je prvi na redu projekat Yugo 1.6 16v, pa onda ide moj auto ali posle juna sledece godine, imam slobodan termin Oćeš Lancia motor u tog juga? Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted September 17, 2019 (edited) @Axic Nema na cemu, drago mi je da je nekom zanimljivo @neshtry Pa konkretno je ovaj iz Fiat Brava Mk1, ali isao je i u druge modele Fiata i Lancie Fabricki 103ks, ali planiramo malo da cackamo glavu i usisinu i da se cipuje plus kraci prenos od fabrickog Yugovog, tako da bi trebalo dobro da povlaci, mozda uspe oko 7-8s do 100 i oko 200km/h max brzina Planiramo i vlasnik i ja da idemo na slalom pa da vidimo ko je brzi, 1.6 sa sportskim trapom ili 1.1 sa sport+ trapom Edited September 17, 2019 by YUgisa 2 horvat and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14873 Posted September 17, 2019 Video sam u CRO davnih dana da ubacuju 1.6 motore iz lancia delte i ipsilon, zato pitam Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted September 17, 2019 Pa moze svasta da se ubaci Tako je bilo kod mog Yuga dok je bio kod bivseg vlasnika, tako ce biti i kod ovog samo cemo malo urednije da spakujemo 2 bit and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted October 6, 2019 Napravljeno par nosaca za creva od hladnjaka ulja, OAC-a i nov centralni nosac branika: Posto je sa prvim reagulatorom bilo tehnickih problema, napravljen drugi stelujuci koji je namontiran i podesen na 3.3 bara, sa fabrickih 3 bara: Nabavljeni neki delovi za limariju, ostalo jos da nadjem levi prag i desni kos ili samo dzep: Napravljeni novi 10mm distanceri, tako da auto sad ima siri grag tockova ukupno 110mm: 3 Milutinac, PremieRacing and Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted January 18, 2020 Da nastavimo gde smo stali. Posto mi se raspao gumeni kraj sajle pedale gasa i jer sam posle 12 godina otkrio da nije ni odgovarajuci tip bio, napravio sam trajno resenje od aluminijuma i da bude odgovarajuci tip, plus sad je pedala puno direktnija jer nema disanja: Namontiran dodatan kamionski list gibnja koji ima funkciju da poveca nosivost auta bez preteranog sleganja, ali nije u funkciji kada sam samo ja u autu pa se balans i udobnost nije promenila u odnosu na prethodno stanje: Planirao sam da remontujem anlaser preventivno, ali me preduhitrio 2 meseca i odjenom zakovao lezaj i otisao bendix, pa kompletno ociscen, zamenjeni lezajevi, bendix i automat (stvari nisu protekle tako lagano kao sto je opisano ali da ne duzim): Par slika pred zimsku sezonu: Zime nekad: Zime sad: Glavni plan za prolece, da izgleda kao ovaj drugi: 3 ISV_01, bit and Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 938 Posted January 19, 2020 Neki dan pogledah, možda bude zanimljivo do kraja, nadam se da ti ne ruži temuПослато уз помоћ ТT 2 bole-stilo.jtd and beki e30 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14873 Posted January 19, 2020 Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted January 19, 2020 Ima jedan Yugo u SAD kojem sam radio amortizere, opruge i gibanj kao sto su na mom Yugu U zadnje 2 godine dosta jubitubera je uzelo Yuga 2 bit and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted March 3, 2020 Pošto si češće tamo nego ja - kaži mi jel još uvek stoji moj rekord tamo ili...? 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted March 3, 2020 (edited) Pa koliko ti je iznosio rekord Ako je bio iznad 43.6s onda ne stoji Ja idem 29og ponovo da postavim vreme u 42s Najavili su i Neovlasceni serviseri da ce doci i oni Drug hoce da zove i Krbulju stil pa da imamo takmicenje Edited March 3, 2020 by YUgisa 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted March 3, 2020 Paaaa ja mislim nesto oko 41... Ajde, ajde nemoj da se štrecaš...nisam ga merio...ali sam zato ošišao nove yokohama zimske gume 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted March 3, 2020 (edited) Hahahahahaha kad sam procitao prvi red poceo sam da se smejem Nisam jos naleteo na auto koji ide ispod 46s, a govorimo o autima od 45 do 230ks (ne kazem da neki nisu imali potencijal da idu brze ali sticajem okolnosti nisu) 1.2 Punto ide oko 51s ako se dobro secam Eh kad se setim da su neki tvrdili da necu moci ici brze od 50s Edited March 3, 2020 by YUgisa 1 ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted March 26, 2020 (edited) Evo da se javim sa izvestajem nakon par meseci Trebalo je biti uradjeno par stvari da se testiraju u Kuli za ovaj vikend, ali zbog trenutne situacije, nista od toga. Namontirani letnji tockovi: https://youtu.be/D_5pjIu6BXw Rasturena sedista, sredjen ceo mehanizam, stavljene pojacane opruge u naslone uz prepravku kacenja (izbacene plasticne zakacke), pojacani "bubrezi" da se ne prosece ponovo kroz sundjer, pojacani sundjeri i stavljena deblja eko koza na sundjer da se ne useca u opruge. Trenutno se malo previsoko sedi pa cu morati videti da li ce se malo sleci nakon voznje ili cu morati malo da otanjim sundjer u sedalnom delu: Dok su sedista bila napolju, testirali smo ideju Da nema ulja i filtera za ulje, prvu pomoc bih najcesce menjao na autu. Kupljena nova po treci put, prethodna otvorena i sramotno sta se nalazi unutra: Iskoristio Lidl akciju pa kupio perac i odmah palo prvo "bezkontantno" pranje auta otkad je u mom vlasnistvu: I dve snezne za kraj: Edited March 26, 2020 by YUgisa 5 darkman14, bit, Martin and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6457 Posted March 27, 2020 Priznaj da imas plin Quote Share this post Link to post Share on other sites