Jump to content
FAS Euroauto Goran
Zlatara

Lancia Lybra 2.0 ; 1.8 / 1.9 JTD - check engine lampica

Recommended Posts

Tacno, crevce sa over bost ventila se pokidalo, zamenio sam ga ali i dalje se upali lampica kada preodje 3200-3500 obrtaja. Da li mozda treba opet kod majstora da obrise gresku ili je pak nesto drugo u pitanju?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proverio sam ovo drugo srevo je dobro. Interesuje me da li je opasno da se vozi sa upaljem lampicom i da li to nesto smeta motoru? Trebam ici na odmor, ne znam vise sta da pogledam.

Hvala unapred!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slažem se. Bolje dan kasnije na put sa ispravnim autom nego ovako na blef pa šta bude.

Ja se ne bi usudio da krenem tako i da ceo put i odmor razmišljam hoće li ili neće stati sad....

Bolje ti to reši pa onda lagano na put...

Share this post


Link to post
Share on other sites

cxcv9932.jpg

 

Sta se nalazi ispod protokomera, ono okruglo a iz njega izlazi ovo debelo crevo? I kako mogu odviti torex zavrtnje na protokomeru (koji broj) jer su zapekli? U pitanju je Lancia Lybra 1.9 jtd

 

 

Edited by neshaoct
prebacio sliku na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao drugari, kupio sam sebi Lybru koja me je zainteresovala kada sam je probao. Ali kao svaki polovan auto imam nekog gremlina ispod haube. Auto je ok sve funkcionise lepo, ali uzbrdo kada se potera u veci broj obrtaja preko 3 hiljade upali se lampica od Motora tj. Sistema za ubrizgavanje . Da li je neki imao slican problem? I tako nece preko 3 hiljade kad se upali , ni uzbrdo ni nizbrdo. Kada stanem i igasim auto, ponovno upalim protutiram opet radi normalno do sledece uzbrdice i vecih obrtaja uzbrdo.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dijagonstika da je zakacis pa da ti iscita gresku.

Zbog necega ti ulazi u "safe mode".

Bez dijagnostike moze samo da se nagadja gde je uzrok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima. Pre par dana nakon paljenja automobila počela je da mi treperi lampica od grejača. Istog tog dana automobil je počeo nekontrolisano da diže obrtaje u manjoj ili većoj meri pa se nakon nekog vremena vratio na fabrički broj obrtaja u leru. Dan nakon toga upalila mi se lampica koju ću sada postaviti i problemi su se nastavili. Napominjem da ništa ne utiče na to da li će se obrtaji povećavati. Nekada je ler gas povišen odmah nakon startovanja automobila, nekada se povećava u vožnji a nekada bude i normalan. Interesuje me da li ta lampica ukazuje na neki konkretan problem kao i da li su nekome poznati ovi simptomi? Automobil je Lančia Libra, 1.9 jtd. Hvala unapred.

 

IMG_20190704_181156.jpg

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam isti problem i resio sam ga NEVEROVATNO brzo. Skinuo sam instrunemt tablu i otkacio PLAVI konektor (desna strana). Isprskao sam kontakt sprej i vise se problem ne pojavljuje. Ima vec dve godine kako sam to uradio i nema vise problema. Ponekad se desi da se po rupama u mom sokaku pojavi greska - malo lupim rukom po instrument tabli i greska nestane. Ako je pomoglo, pomoglo....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...