Jump to content
FAS Goran
Zlatara

Lancia Lybra 2.0 ; 1.8 / 1.9 JTD - check engine lampica

Recommended Posts

Pozdrav svima.

Trazio sam ovaj problem svuda al ja sam te srece da se to nikom jos nije desavalo(ili ja nisam nasao)

Pre par dana sam kupio Lybru 1,9jtd motor.Motor nenormalno radi na leru trese se poskakuje nekako cudno.U voznji je sasvim ok lepo vuce nema nikakvih problema.Proverio sam sve nista cudno nisam mogao da vidim sva creva su ok .I danas kada sam ga vozio upalio je crvenu Check lampicu koja se ne gasi.Kada se to desilo odem do servisa kaze ima manje vazduha nego sto treba.

Nisam pre vozio Libru pa bi vas molio ako moze neka pomoc odakle da krenem da me ne bi odrali.Hvala

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao sto rece Gusar

 

Ako imas manje vazduha promeni prvo filter vazduha.  

 

Mozda je zapusen , vlazan il sl pa na leru ne propusta.

 

 Ne kosta mnogo a svakako je za zamenu pogotovo za mladjanog mezimca  od par dana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

prilikom paljenja Lybra 1.8, upalila mi se lampica i vozio auto ona nece da se ugasi. Da napomenem da sam pre par dana imao ugradjen plin, holandski i sada je skinut. ima li to neke veze?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vec nekoliko meseci imam jedan problem. Naime, kada nacepim gas, i predjem preko nekih 3.500-3.600 obrtaja, upali mi se crvena engine check lampica, i izgubi snagu, tj. nece vise da prima gas dok se ne smanji broj obrtaja ili dok ne promenim stepen prenosa.

 

Kod majstora, dijagnostika prikazuje totalno pogresna merenja i vrednosti kolicine vazduha koju turbina daje. Izmerena kolicina bude veca ili manja od trazene sigurno bar za 150-200%.

Kaze da iscimam oglase, da treba da se zameni senzor pritiska turbine.

 

E sad, posto sam imao nekih troskova ovog meseca, trenutno bas i nisam u povoljnoj situaciji za nabavku delova, pa me zanima da li se taj problem moze resiti ciscenjem tog senzora? Tacnije, da li je moguce da daje pogresna ocitavanja jer je zaprljan?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lancia Lybra 1.9JTD se pri vecoj brizini i predje 3000 obrtaja se na kontrolnoj tabli upali crvena lampica sledece ikone.

cxca43002.jpg

 

Pri oduzimanju gasa lampica se ugasi.
Sta bi moglo biti?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbolje na dijagnostiku pa ces znati tacno sta je, jer ta lampica ima vise unkcija, mozda ne dobija motor dovoljno vazduha, to  bilo kod mene nedavno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto rece kolega iznad,prvo na dijagnostiku. Moze da bude zbog mnogo stvari,protokomer,overboost,MAP senzor....bez dijagnostike mozemo samo da nagadjamo. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pitanju je Lancia Lybra 1.9 JTD, 85 kw, 2004. godina. S vremena na vreme upali mi se greška, kada očitam koja greška je u pitanju uvek mi izbaci kod P0685. Ja je obrišem i opet se pojavi za 10-15 dana, nema nikakvih problema što se tiče vožnje auto radi normalno i kad postoji greška i kad se obriše. Jel zna neko o čemu se radi i šta može biti uzrok pojavljivanja greške?

Hvala u napred i pozdrav

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na mojoj Alfi sam imao nešto slično kao ti. Javljala mi se greška P1619, koja kad pogledam šta je ispada isto kao ovo tvoje, greška na ECU. Auto išao bez ikakvih promena i problema. Da kucnem u drvo, od promene akumulatora, to se više ne javlja. Takođe, javljao mi se problem sa Air Bag-om koji je takođe nestao promenom akumulatora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima sinoć mi se pojavila nainstrument tabli check lampica a na  displejuj lampica  pod brojm 1. 

 

bg37.jpg

 

nije mi najjasnije u čemu je problem pretpostavljam da su kočnice ili senzor istrošenosti kočnicau pitanju, ali odlično koči. Zna neko o čemu se radi? i H V A L A 

 

p.s. u subotu ide na dijagnostiku ako ne otklonim kvar do tada ali ko da čeka subotu ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo sta se meni desava. Nedavno mi je uplio lampicu na instrument tabli za problem na usisu, na dijagnostioci pokaze da je EGR ventil (dijagnostika radjena u AMSS, bilo mi najblize), obrisali gresku i auto dalje normalno radio, a i tada je normalno isao,  kasnije posle dan dva upali se chek lampica i iz cista mira se ugasi, kod majstora ustanovljeno da je egr vec zatvoren italijani to odradili (auto uvezen prosle godine iz italije): Što se vožnje tiče, u jednom momentu je auto bio teska mrcina ali vrlo kratko, i od tada, ne oseća se ništa nikakve promene u voznji,  da li je u pitanju protokomer  da li njega da cistim? Neko mišljenje ili savet? 

 

P.S. Nadam se da nisam bio previše nejasan

Lybra 1.9 JTD

 

Hvala svima 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na dijagnostici ce da pokaze da li je do njega i tu ciscenje skoro da ne pomaze uopste

Share this post


Link to post
Share on other sites

...da li je u pitanju protokomer  da li njega da cistim? Neko mišljenje ili savet? 

 

Otkačiš protokomer i vidiš da li auto ide bolje ili isto. Ako ide bolje, jasno ti je da je on u problemu.

Njegovo čišćenje je uglavnom mit :), tj. nema tu mnogo pomoći kad krene da zeza osim kupovine novog. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogledaj i stanje MAP senzora, isplati ga se ocistit ili uzet novi. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se pali lampica kada predjem 3000 obrtaja, majstor mi je rekao da se slomila peraja turbine i kada treba da se ukljuci turbina, ona nema snage i lampica to detektuje. Zato i ne mogu voziti brze od 130-140 km/h.

Share this post


Link to post
Share on other sites

+2 čak ne mora ni da je spalo, može samo da napukne ali dovoljno da podsisava...tad turbina ne puni..

Mislim da se ovo dešava na svakoj Lybri kad tad...

I promeni majstora jer turbina se "ne pali" u nekim obrtajima već radi od startovanja motora konstantno....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je, pre neki dan sam jedno zamenio, 150din sam platio crevo sa zamenom.

Lampica tj CHECK se pali kad registruje da ne radi overbost (na 3500-4000obr) jer on sluzi valjda da turbina ne prepunjava... objasnice neko ko zna... npr spalo mi je crevo pre neki dan, 30km magistralom vozio, nije palio check, kad sam ga izvukao do 3500obr upalio.

Edited by Marko-Topola

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...