kalin 0 Posted March 27, 2021 (edited) @djsasha Taj problem imam i ja godinama. Edited March 29, 2021 by Ivan Skinut nepotreban citat, dodat tag Quote Share this post Link to post Share on other sites
djsasha 0 Posted March 27, 2021 (edited) @Ivan Izvinjavam se na nepotrebnom otvaranju teme, ali search na forumu nije prikazao nista pametno. Majstor je skidao osigurace, radio, ... Kvar je lako naci ako je kvar. Ovde je problem lutrija. Nekada u 2 dana, nekada posle 30 dana. U svakom slucaju, hvala na odgovoru. Krecem u citanje, od nedelje po majstorima. Edited March 29, 2021 by Ivan Skinut nepotreban citat, dodat tag Quote Share this post Link to post Share on other sites
kalin 0 Posted March 29, 2021 (edited) Isto i kod mene. jasam stavljo unimetar po 24h i pratio i nista, cak i kameru stavljo da prati unimetar i nista Kod mene desavase najvise kad je hladno vreme. Sad imam ugradjenu sklopku za masu ako negde idem na par dana obavezno iskljucim sklopku. Edited March 29, 2021 by Ivan Ne citiraj prethodni post ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
kalin 0 Posted April 15, 2021 Sinoc opet izvuko sve. cim malo zahladi crpi tosam primetio Quote Share this post Link to post Share on other sites
gmanrapp 2 Posted August 1, 2021 Zdravo ljudi, Da ne otvaram novu temu, imam sličan problem, fiat stilo 1.6 16v 2002. Kad skinem klemu minus i izmedju nje i akumulatora stavim unimer na voltazu drzi mi 12.5V non stop. Otkacinjao sam 1 po 1 osigurac i stalno drzi ovu vrednost. Prethodni vlasnik je ugradio multimediju ali i nju sam otkacinjao sa uticnica i opet isto. Kad sam probao isti postupak na drugom autu (vectra c) voltaza je padala na 0.3V. Mislim da mi negde definitivno vuce struju. Sta bih jos mogao da probam? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Grafit 1073 Posted August 1, 2021 Ja kad sam ugradio multimediju, bluetooth mi je trošio oko 0,3 A i to je praznilo akumulator. Proveri još jednom multimediju, za svaki slučaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gmanrapp 2 Posted August 1, 2021 Kad naslonim pipke unimera na akumulator: ugasen motor pokazuje mi 11.9V dok radi motor pokazuje mi 12.7V Kad naslonim pipke unimera na otkacenu minus klemu i stubic akumulatora pokazuje 12.5V i za to vreme otkacim obe uticnice iz multimedije i opet pokazuje isto. Redom sam cupao osigurace 1 po 1 i uvek pokazuje isto i ispod haube i kod volana. Negde mi se potkrada ali ne znam sta jos da probam? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 288 Posted August 1, 2021 Tih 11,9 je malo.Skoro pa skroz izpražnjen akumulator.12,7 je zato što je prazan trebalo bi da pokazuje od 13,7 do 14,5 volti.Treba da napuniš akumulator pa onda isprobavaj gde gubi. 1 vagenovac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
canibal86 4 Posted August 1, 2021 Ako ti nesto vuce struju dok auto miruje definitivno neces naci tom metodom merenja voltaze.Ako imas unimer skini minus klemu postavi unimer na Dc Ampere i postavi na opseg 20A ako je noviji unimer sam ce da odredi opseg samo je bitno da je na Dc Amperazi.Pozatvaraj sva vrata simuliraj kao da auto stoji preko noci jednu pipalicu na minus stubic drugu na minus klemu tako si povezao unimer u rednu vezu i mozes ocitati koliko ampera vuce u stanju mirovanja.Do 50 miliampera je normalna potrosnja.Takodje ostavi auto par min ako imas centralnu posle kljucanja da svi moduli odu u stanje mirovanja pa onda meri kako sam ti opisao gore.Ako ti deluje suvise komplikovano bolje potrazi pomoc nekog ko se razume. Sent from my M2101K7AG using Tapatalk 1 Grafit reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
gmanrapp 2 Posted August 3, 2021 Ok. Nije mi to komplokovano. A ako pokazuje neku amperazu jel onda da cupam osigurac po osigurac? (inace akumulator mi bio na punjacu 8 sati, skala nije mrdnula a trebala je da padne na nulu). Quote Share this post Link to post Share on other sites
canibal86 4 Posted August 3, 2021 Da ako ti pokaze vise od 50 miliampera onda vadi jedan po jedan osigurac samo na vratima pritisni onaj prekidac da ti ne sija svetlo unutar da ne bi lazno pokazao.Sent from my M2101K7AG using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
gand 21 Posted August 25, 2021 Jedan moj rodjak je mucio muku sa slicnim problemom. Isao kod nekoliko majstora, menja akumulatore, proveravali svaku sijalicu, snimali u gepeku da mozda se sijalica ne gasi, ostavljao auto kod majstora na par dana i nista.Namucio se covek skoro pola god sa tim da se prazni akumulator. I punio akumulator svaki put kad mu treba auto. Na kraju se jedan setio da pita da li se auto zakljucava. On ostavlja auto u garazi i nikad ne zakljucava i to je bio problem. Kako zakljucava sve je ok 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites